בלעדי! חשיפת מילות השיר TIME של איזבו

drnaji

New member
כל וועדה מוטה לפי חברי הוועדה.זה לא חדש

וזה קורה בכל שנה שבה בוחרים בשיטה הגרועה הזו.
 

VickyRosti

New member
נקודה שבאמת לא חשבתי עליה

גם אם נניח שמדובר ביוצרים מוכשרים, שמסוגלים לכתוב שיר ראוי תוך לילה אחד, ולמרות שכתבו אותו "במיוחד לאירוויזיון" לא נכנעו לקלישאות (גם השירים של ז'לקו יוקסימוביץ', סרטאב, קנאן דואולו או סאקיס נכתבו במיוחד למטרת האירוויזיון!) - עדיין אני חושבת שזה מאוד בעייתי לבחור שיר על סמך סקיצה. הרי אין מצב שהם הספיקו להקליט את השיר באיכות ראוייה, אם רק בלילה שלפני הם כתבו אותו! גם לי יש הרגשה שהייתה כאן החלטה מכוונת מראש לבחור באיזבו, מצד שני אין כל חדש תחת השמש, וברשות השידור מאז ומתמיד בחרו על סמך פרוטקציות וקומבינות. זה עדיין עדיף מבחינתי על בחירה מכוונת בנציג הזמר המזרחי רק כדי לרצות את עמותת עזי"ת, בבחירה בדואט של יהודיה וערביה עם שיר שלום כדי להתחנף לאירופה בתקופה שאנחנו שנואים בעולם, או בחירה בזמר עולה חדש מחבר העמים רק כדי לרצות את הלובי הרוסי. אם נמרוד לב דחף לשלוח את איזבו בשל המוסיקה האלטרנטיבית המאגניבה שהם שרים, לפחות השיקול היה כאן מוסיקלי ולא נובע ממניעים פוליטיים-עדתיים-חברתיים!
 

NoName2006

New member
שיקול מוסיקלי?

זה להקה שהוא אוהב! הוא יבחר בהם בלי קשר לשיר! לפי הטעם המוזיקלי אפשר לראות שהוא לא מתאים לשפוט בכזאת וועדה וכך גם שאר חבריה. סליחה זה פשוט לא ראוי שכל הוועדה הם "אליטה" של מוזיקה "איכותית" ולא אנשים שבאמת מבינים מה הולך באירוויזיון. מירה עוואד שלא היה אכפת לה המיקום באירוויזיון?? שכנראה לא בגלוי אבל בסתר ליבה רוצה כישלון ישראלי? נמרוד לב ה"איכותי"??? גלעד שגב ה"איכותי" גם הוא??? מה חשבת שהם יבחרו בדיוק? שיר פופ? ל-א הם רוצים להיות "מיוחדים".. סליחה לא על חשבוננו לקדם להקות שהם אוהבים. כל השלושה האלה לא יודעים להעריך שיר פופ טוב, סורי. אם היו אומרים לי שאנשים ראויים היו עומדים בוועדה הייתי מקבלת את זה. אבל כל מקורבי רשות השידור זוזנשיין וכל הזקנים + האומנים ה"איכותיים" בחיים לא יבחרו שיר שנאהב. אף אחד לא יודה שהיה פה קומבינה לאיבזו כי אבל לכל אחד היה מניע אחר- זקני רשות השידור- לא רוצים שננצח מירה עוואד- נעדן ונגיד שהיא לא בעד ישראל נמרוד לב - רוצה לקדם להקה שהוא אוהב גלעד שגב- רוצה משהו מגניב ואחר כי נמאס מ"פופ שטחי" (כאילו מתי שלחנו פופ טוב??) בקיצור וועדה קיקיונית וגם אם יהיה להם שיר טוב זה לא מעניין אותי כי אני בטוחה שחן או מאיה הפציצו ומישהו שם להם רגל
 

VickyRosti

New member
אני לא רואה שום פסול לבחור בשיר "איכותי"

בסגנון לא סטנדרטי, ואף פעם לא מזיק לנסות סגנונות חדשים פחות שגרתיים, מה גם שעם בלדות אירוויזיוניות ועם פופ קיטשי גם כן נכשלנו! אולי גיא הטרנדי צודק והבחירה בלהקה אלטרנטיבית נובעת מהתסכולים של השנים האחרונות עם פופ-אמצע הדרך סולידי. כל השנים אנחנו כועסים שברשות השידור יושבים זקנים מנותקים שתקועים בימים של "הללויה" ו"חי", והנה סופסוף נתנו את הטון בוועדה כמה מוסיקאים צעירים יותר עם ראש פתוח, וגם על זה מתלוננים? אגב, לזקנים השמרנים גם היה ייצוג בוועדה, וממש לא נראה לי שיצחק זוננשיין או יעקב נווה אוהבים רוק אלטרנטיבי. מכיוון שהפעם הבחירה לא נעשתה באמן בלבד, אלא גם בשיר, ייתכן שלאיזבו באמת יש שיר טוב, שבאמת דיבר אל חברי הוועדה! לפני ששמענו את השיר, לא צריך לפסול אף אחד!
 

NoName2006

New member
עם כל הכבוד צריך להיות ייצוג לכל הסגנונות

ולא רק ל"אליטה" שכל כינורות ערביים וכל מני כלים הזויים נשמעים להם "איכות". הבעיה עם הזקנים שהם לא מבינים מה הולך היום והכל נשמע להם כמו "זבל מחריש אוזניים" של הצעירים. בטוח עבר להם בראש "אם האמנים אומרים שזה טוב אז כנראה הצעירים יאהבו את החור בראש הזה". הבעיה שאין ייצוג הולם לסגנונות הפופ ושאר האומנים הם מתיימרים לבחור את הייצוג הכי מגניב ואיכותי ותל אביבי שכל השמאלנים וההיפסטרים יאהבו. סליחה אבל זה גועללללללללללל!
 

VickyRosti

New member
לפני ששמענו את השיר של איזבו ואת שאר השירים

אי אפשר לדעת שום דבר! אולי השיר של איזבו באמת טוב? אל תשכחי שהם כתבו את השיר במיוחד לאירוויזיון, כך שייתכן שהוא קצת יותר "מרוכך" ופחות כאוטי וחופר! הרכב הוועדה דומה פחות או יותר משנה לשנה, ואם אני לא טועה גלעד שגב יושב בוועדה כבר כמה שנים. למה הם לא שלחו לפני שנה או שנתיים רוק אלטרנטיבי? אולי השיר של איזבו באמת טוב, ואולי הם רצו פשוט לנסות משהו שונה, אחרי שנכשלנו עם פופ! קיימת כמובן אפשרות שלאיזבו היו קשרים טובים בוועדה והם היו מועדפים בכל מקרה, בלי קשר לשיר וליכולתם לשיר בלייב, וזה בהחלט מרגיז. אבל מכיוון שהבחירה של רשות השידור מתבצעת הרבה פעמים מכל מיני שיקולים של קומבינות ופרוטקציות, זה לא מפתיע וגם לא מקומם יותר מאשר במקרים אחרים. הרבה יותר מרתיחה אותי בחירה בזמר בשל השתייכותו למגזר או לעדה מסויימת!
 

NoName2006

New member
יכול להיות שהשיר יהיה טוב אבל

בטוח לא כמו השיר של בוסקילה או חן! אני חותמת על זה! הם היו מביאים את היציאה שחיכינו לה כל כך הרבה! (הכותבים הם השמפה והג:סון של ישראל
) לא סומכת על הוועדה הקיקיונית הזאת, רק מהחברים בה הייתי צריכה לצפות את הבחירה ההזויה משהו.
 

VickyRosti

New member
הכותבים של השיר של מאיה אכן נשמעים מבטיחים

אבל בכלל לא בטוח שהשיר של מאיה טוב יותר מזה של איזבו, ומכיוון שבשנתיים האחרונות שולטים באירוויזיון שירי פופ, אולי זה רעיון לא רע לנסות את מזלנו עם מוסיקה אלטרנטיבית. אם מדובר בשיר שובב ומאגניב ויחס עם זאת גם קליט ולא מציק מדי, אין סיבה שלא נצליח. אם הזוועה ממולדובה 2011 סיימה בגמר במקום 12 הסביר בהחלט, גם לאיזבו יש סיכוי!
 

NoName2006

New member
את נותנת יותר מדי קרדיט לערוץ 1


אם הם היו כל כך בעד לשלוח שירים טובים הם לא היו בוחרים בדנה מקום ראשון שנה שעברה. האמת הם לא היו צריכים בכלל לקבל אותה לקדם. לעומת זאת את ניקה הם דחו עם השיר שלה שהיה הרבה יותר טוב מדינג דונג. זאת רשות השידור שלנו! אפשר למצוא תירוצים ל"הם בחרו לפי שיר" אבל מנסיון עבר הם פשוט לא! גם אם השיר סביר עד טוב השיר לפי דעתי לא יהיה איזה יציאה מבריקה במיוחד. המשפט שלך אומר הכל: "אם הזוועה ממולדובה 2011 סיימה בגמר במקום 12 הסביר בהחלט, גם לאיזבו יש סיכוי! " נראה לך שהמיקום מעניין אותי? אכפת לי שאני סוף סוף יאהב את השיר הישראלי, גם אם היינו שולחים את מולדובה 2011 והיינו מקום 12 את חושבת שזה היה מזיז לי?? אני בעד שירים טובים- שאני יאהב משמיעה ראשונה ויתאהב בהם... כמו "אור" שנה שעברה. לא שירים שאני צריכה ללעוס כמו מסטיק מליון שמיעות כדי להגיד שהשיר נחמד. אין לי עניין בלשלוח זוועה ולקבל מיקום טוב... זה שגוי.
 

VickyRosti

New member
בדנה הם בחרו מפני שהיא דנה

והם חשבו שעצם העובדה שהם שולחים את הדיווה זוכת אירוויזיון 1998 בכבודה ובעצמה, זה כבר מספיק כדי להצליח. זה בדיוק מה שדנה חשבה בעצמה, כששלחה שיר כל כך בינוני ולא השקיעה בעיבוד ובהופעה. אבל הפעם הם בחרו בלהקה לא מוכרת על סמך שיר, ולא על סמך התדמית של הזמר או הסיכויים שנקבל ממנו שיר בסגנון זה או אחר. נזכרתי איך ב-2004 שקלו לבחור בלהקת חמסה ישירות, מתוך הנחה ששיר פופ מזרחי יהיה ייצוג הולם באירוויזיון באיסטנבול, אבל אין לנו שום מושג איזה שיר בדיוק חמסה היו שולחות אילו הן היו נבחרות לבסוף. הפעם, עד כמה שהבחירה נשמעת הזוייה, לפחות בחרו בלהקה + שיר, ולא רק באמן שאח"כ ביקשו ממנו להגיש שירים, כך שאולי בכל זאת הייתה להם סיבה טובה לבחור דווקא בשיר הזה! לגבי מולדובה 2011, אני לא משווה חס וחלילה לשירים של איזבו, שהם אמנם קצת כאוטיים ומונוטונים באוזניי, אבל בסה"כ נחמדים מאוד ועם גרוב מאגניב. ההשוואה היא רק לעובדה שמדובר בלהקה ששרה שיר רוקיסטי אלטרנטיבי בסגנון מאוד לא מיינסטרימי. ברור שכל אחד רוצה לאהוב את השיר הישראלי, אבל כאן זה כבר עניין של טעם, ואף פעם לא יהיה שיר שכולם יאהבו, ואפילו לשירים שהם הכי בגדר קונצנזוס יש גם שונאים. גם אני מעדיפה שירים קליטים שכיף לי לשמוע כבר בהאזנה ראשונה, אבל מי אמר שהשיר של איזבו לא יהיה כזה? אולי יהיה להם להיט דיסקו קליט וכיפי עם נגיעות מזרחיות, כפי שהם מתארים? למה לפסול לפני ששמענו?
 

NoName2006

New member
תקראי את הכתבה במאקו למעלה

כל הטענות שלי התבררו כנכונות. לא בחרו אותם בגלל השיר
 

kira18

New member
לכל החלטה שהייתה מתקבלת הייתם מקריצים תירוץ

בין אם זה היה מאיה, בין אם היו שולפים את צביקי פיקי ובין אם היו מפליצים את בלייברג. אז הפעם זה איזבו. לא מבין מה הבעיה, אז רשות השידור קיבלה שיר ברגע האחרון. הם קיבלו הזמנה מרשות השידור, הספיקו להגיש עד הדדליין. אז מה זה משנה?? הם הלכו בדרך לגיטימית ואני לא רואה פה שום דבר שלא בחוק. רשות השידור קיבלה שירים מ7 אמנים\להקות. בחרה שיר של אחת מהם. מה קרה פה שלא היה אמור לקרות?
 

kira18

New member
קראתי את של טליה והשכלתי

אין לי כח לקרוא של אחרים כפרות על ראשך
 

Mikey Weiss

New member
לגבי החלק הראשון

אין שום בעיה להכין סקיצה ברמה גבוהה ב24 שעות. אני אתן בפעם המיליון כדוגמא את יוון 2011 שנכתב, הוקלט והופק ביום וחצי והגרסא שהופקה ביום וחצי הזה היתה כמעט זהה לגרסא הסופית אותה הם ביצעו באירוויזיון. אין שום בעיה בכלל, צריך קצת השראה ולהיות מקצוענים, אבל חוץ מזה, למה לא? להזכירך השיר של איזבו עם שוטי הנבואה גם נכתב והופק בפרק זמן כזה. לא מבינה למה כולם נתקעו על העניין זה. גם שיר שישב שנתיים במגירה יש מצב שכשהוא נכתב והוקלט זה היה ב24 שעות. ידיד שלי שהוא מלחין יווני בדיוק שלח לי שיר שהוא כתב ביום שבת והקליט אתמול לדמו (כי זה היום שבו הזמרת יכלה לבוא להקליט), ואפילו שזה דמו אפשר בהחלט לשפוט מזה. דבר שני, כל תיאוריות הקונספירציהה אלו קצת מעיקות. וקצת מוציאות דיבה לנמרוד לב, כי אתה יוצא מתוך הנחה שהוא לא יכול לצאת מחיבתו אל אמן מסוים עבור שיר יותר טוב. אני באופן אישי, בשנה שעברה, מאד רציתי את דנה אינטרנשיונל שאני אוהבת את כל השירים שלה, אבל הנה, הגיע הקדם והשיר שלה היה גרוע, אז הייתי בעד מישהו אחר. יש לאנשים יכולת להתנתק מחיבה אישית לאמן כשצריך והמהירות שבה אנשים פה מאשימים בחוסר הגינות ברמה כזו מאד צורם לי ועושה עוול מאד גדול לאנשים בוועדה. אני כן מסכימה שההליך שבו השיר נבחר היה מאד בעייתי, והיה יותר נכון מבחינתי לתת לועדה להצביע וגם להעלות את השירים בצורה זו או אחרת לבחירת קהל. מצד שני הבעיה העיקרית כאן, שגם כשזה בטלוויזיה אחוז ההצבעה מאד נמוך, ואם זה היה באינטרנט - ואני כאן לא מסכימה איתך - זה היה מוריד את אחוזי ההצבעה, לא מעלה - אז יש לי יסוד סביר להאמין שהיה יוצא הצבעה מאד מאד מוטה (כלומר: מעריצי אירוויזיון ומועדוני מעריצים והרבה הצבעת אנטי של כל מיני טרולי אינטרנט שבזים לאירוויזיון וזהו. ותסלח לי, זה ממש לא הצבעה מייצגת של הקהל). מה שכן צריך לעשות זה להחליט על שיטה ו*לחזור* עליה כל שנה. ולהתחיל את ההכנות מספיק זמן מראש כדי שלא יקרה מה שקרה השנה שהם נתקעו בסוף בלי חוזה.
 

LightsOn

New member
ססססססססססאמכ!!!!!!!!!!

קראתי את כל הטקסט מההתחלה ועד הסוף, ועוד הספקתי לחשוב לעצמי בשיא התמימות "וואו, הם הלכו על פרודיה על שירי אירוויזיון ששלחנו".
 
למעלה