בלעדי! חשיפת מילות השיר TIME של איזבו

א ר י ק ל

New member


"נו, באמת ?! במסעדת שף לא יכולים לשים מלפפון, ?!" "מה כבר ביקשנו!? שיפרגנו קצת למלפפון?!"
 

א ר י ק ל

New member
כמובן שלא !

הוספתי עוד ציטטות לסלט שלנו !! אני מניח שהן ירבו............
 

זיקי

New member
שאלה מאוד חשובה שאף אחד לא שאל

אני לא יודע אם זה בגלל להט היצרים כאן על הבחירה ההזויה באיזבו, אבל האם מישהו יכול להסביר לי איך השיר נכתב לפני 24 שעות, וכבר הספיקו להלחין אותו, לעבד אותו, להפיק אותו, להקליט אותו? אפילו אם מדובר בסקיצה - האם ככה ניתן לבחור שיר? זה נראה כאילו הבחירה באיזבו היא הבחירה המכורה, ולא במאיה בוסקילה. אני מצטער, אבל אני לעולם לא אאמין לכך שהם הספיקו להכין שיר (גם לא סקיצה) בתוך פחות מ 24 שעות. מישהו כאן העלה את הטוויטר של נמרוד לב בו הוא תומך באיזבו הרבה לפני שהוחלט שהם יהיו בין המועמדים (ולכל אלו שאומרים שחברי הפורום בוחרים בצורה "עיוורת" במאיה בוסקילה, מדובר כאן באותו דבר בדיוק. נמרוד לב בוחר בצורה "עיוורת" באיזבו, ללא קשר לשיר. ההבדל בין הפורומיסט הממוצע לבין נמרוד לב הוא שנמרוד לב יושב בוועדה ויכול להשפיע ואנחנו לא). אני לא מבין מה הבעיה להעלות את השירים לבחירה באינטרנט? אם אין כסף לקדם, יש הרבה אלטרנטיבות! בימינו לפייסבוק וליוטיוב יש הרבה יותר רייטינג מלערוץ 2, בטח ובטח מלערוץ 1... העלאת השירים לאינטרנט יכולה לחשוף את השירים לכל סוגי האנשים, כי כולם מרושתים, כולם אונליין, כולם משוטטים באינטרנט ומחפשים מה לעשות, אז אני בטוח שגם כולם יקדישו האזנה או שתיים לשירי הקדם! חובה לשמור על הליך דמוקרטי, יחסי ופגום ככל שיהיה, ויש הרבה דרכים מקוריות שלא מצריכות תקציב בשביל זה. אני רותח מזעם.
 

נטלייי

New member
לדעתי

אתה מבקש הרבה יותר מידי מרשות השידור, זה אפילו יותר מידי בשביל ישראל כמדינה. הרי אצלנו תמיד מתקדמים לאט לאט... אבל בטוח. לדעתי הבחירה באיזבו היא התקדמות למשהו אחר ושונה. עוד שנה, שנתיים או חמש נגיע לבחירה אינטרנטית. קצת סבלנות לא הזיקה לאף אחד
 
לחלק הראשון אפשר לענות. שזה אפשרי

בהחלט אפשר לכתוב שיר באפס זמן. אם זה בא לך, זה בא. צריך מקצוענות יתרה להקליט ולעבד שיר לרמת שידור בזמן קצר, אבל שובץ זה אפשרי.הבעיה המרכזית בזה, שזה עלול להסתיים בצורה יותר מדי נוסחתית, אבל זה רק נדע כשנשמע. ועד אז כבר יאבדו את זה בצורה יותר יצירתית ויחודית. לגבי ההאשמות שלך..... רק אלוהים יודע, ולגבי ההצעה שלך ... איזה מין גולש ישראלי משועמם ייכנס להצביע לשיר בקדם אינטרנטי כשזה מתלווה למילה "אירוויזיון" ?
 

drnaji

New member
השיר שהכי עבדו עליו בתולדות האירו הוא...

ספרד 08! לא זוכר איפה קראתי את זה אבל כתבו את השיר איזה מליון איש והלחינו אותו איזה שני מליון איש במשך כמה ימים. לא זכור לי שאהבת את השיר (הענק אגב!) ולא זכור לי שהקהל התחשב בזה. האם תשנא את "מסטולה מאהבה" אם תגלה שהוא נכתב בשעה? לא! זה מסוג המידע שרק החובבים חשופים אליו ולכן רק הם יכולים להיות מוטים בגללו. בוא נחכה לשיר ואז נשפוט. אם הבחירה הייתה במאיה (שבאמת-מתי היא עשתה משהו מרענן לאחרונה? מה השיר האחרון שלה בכלל?) לא היית כותב: "חובה לשמור על הליך דמוקרטי, יחסי ופגום ככל שיהיה, ויש הרבה דרכים מקוריות שלא מצריכות תקציב בשביל זה. אני רותח מזעם". לגבי מה שכתבת על השמעת השיר -
 

זיקי

New member
אתם לא הבנתם אותי


ברור שאפשר לכתוב שיר בשעה, ואפילו ב 10 דקות. אני מדבר על מלאכת ההלחנה, העיבוד וההפקה שלוקחת יותר זמן. למקרה שגם הפעם לא הבנת, הבה אמחישה: השעה חצות. רן שם טוב מחליט שהשירים שלו לא מתאימים לאירוויזיון. הוא מתחיל לכתוב שיר חדש, מסיים את מלאכת הכתיבה בשעה 00:30. יודע מה? הוא גם סיים להלחין. יש לו פחות מ 12 שעות עד הדד ליין - האם הוא יספיק לקום בבוקר, ללכת לאולפן ולהקליט את השיר על מנת שיוכל להשמיע אותו בוועדה עד 14:00? התשובה היא כמובן שלא. ברור שאפשר לכתוב שיר תוך שניה, אבל להביא אותו לידי מוצר מוגמר או אפילו סקיצה על דיסק או וואטאבר - לא ניתן. וברור שהייתי מרוצה יותר אם היו בוחרים במאיה בוסקילה, אבל עדיין הייתי בחששות לגבי השיר כי השם מאיה בוסקילה לא אומר כלום לאירופה. עדיין הייתי מתקומם נגד הליך הבחירה, שהיה מקומם אותי אפילו אם שירי מימון הייתה נבחרת שוב. אני יודע לעשות את ההפרדה וכבר הוכחתי את זה פעמים רבות, שחלקן שובחו על ידך.
 

drnaji

New member
אם הוא הצליח אז כנראה שהתשובה היא כן.

אולי ביקשו מהם רק דימו? אולי הלחן מוכן והיה רק צריך לכתוב מילים? בוא נחכה לשיר ואז נשפוט.וגם לסיפור המלא כי לפעמים נתפסים על משפט אחד ומוציאים אותו מכל הקשר.
 

זיקי

New member
זה כל כך ברור לי שזה היה מכור

כן, אני מודה שנתפסתי למה שפורסם כאן על הטוויטר של נמרוד לב. זה מחליא אותי.
 

drnaji

New member
שום דבר לא יפתיע אותי אבל אם תחשוב על זה

שנייה - אם כבר כסף אז רוב הסיכויים שלמאיה יש יותר..
 

drnaji

New member
מכור = כסף

במקרה של רשות השידור אולי גם סקס. אני מבין שהתכוונת לקומבינות אבל קומבינות לרוב מבוססות על אינטרס כספי או מיני
 

NoName2006

New member
במקרה הזה מדובר על הערצה עיוורת

מצד נמרוד לב ושאר ה"איכותיים" למשהו "חדשני"...
 
למעלה