בלעדי! חשיפת מילות השיר TIME של איזבו

tapuzo

New member
בלעדי! חשיפת מילות השיר TIME של איזבו

Time Time To say Amen Time To say again Time To light a candle Time To try for peace (עם דרבוקות) Time לומר שלום Time לומר אמן Time וגם הללויה Time מלפפון, יום הולדת, פארטייה! Time to say milim Time halelu lelu lulim Time to light a candle Time its only sport (עם דרבוקות) Time ללחוץ על הכפתור Time לשיר מזמור Time שירו שירו בגרון ניחר Time כאן נולד לי המחר!
 

Ran Bimba

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הרגת אותי! D: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

Dugio

New member
חחחחחחחחחחחח בסוף זה יהיה יותר מוצלח מהאמיתי

 

uk23

New member
Time to לא לבלבל ת'מוח ולחכות לפרסום השיר


 
אלוהים יישמור
שמישהו יזעיק מד"א....

... אני רץ עכשיו אל טליה (היא גרה קרוב) לעצור אותה מהתאבדות (או התאסלמות
כדי להעלים כל קשר בינה לישראל
) (טיפש אחד
בחיים אל תתבדח על דברים שכאלו
, אתה לא יודע מה עלולות להיות התוצאות
)
 

טליה ג

New member
זה בסדר, הוא שם אייקון של ליצן


חוצמזה גם בחלום הכי פרוע אני לא מאמינה שנקבל מהם שיר שלום ואחווה במובן המקובל. אני יותר חוששת מסוג של שיר מחאה פוליטי בסגנון של פינג פונג או טיפקס, אבל אין מצב שנקבל "אמן" ונרות
 
אולי נקבל שיר מלחמה עם נרות


כזה נגד שלום עולמי כמו שפרנקי שרו let's go to war (טוב, תוכן אותו שיר "שני שבטים" היה בכלל אנטי מלחמה, אבל השורה הצינית הזה יכולה להיות נושא שיר). ואולי, כקונטרה לשיר שלום, ולמהחיש את הקונפליקט, יקרינו על הוידיאו-ארט מאחורה קולאז' של כל שירי השלום שישראל שלחה לאירוויזיון (בתנאי ויהיה מספיק מקום על הקיר-וידיאו).
 

טליה ג

New member
זה בדיוק מה שאני חוששת

שיר שהוא סוג של קונטרה לשיר שלום, אבל עדיין שיר עם מסר פוליטי בעל זיקה מיוחדת לישראל ולמצב במזה"ת. זה מה שקיבלנו מטיפקס, וראית לאן הגענו! נמאס לי ממסרים פוליטיים מישראל, שרק יוצרים אנטגוניזם ומזכירים לעולם שוב ושוב שאנחנו לא מדינה נורמלית!
 

VickyRosti

New member
הלוואי! זה אחלה שיר!

זה נכון שהוא נכשל בסמי שלו, אבל ההופעה הייתה מאוד חלשה, אנמית ולא מעניינת. אם איזבו יתנו הופעה טובה ואנרגטית, אין סיבה שלא יצליחו. אסור גם לשכוח שהמוסיקה שלהם היא בעלת השפעות ערביות, ורוק אתני הוא ז'אנר שדווקא מצליח יפה באירוויזיון. אני בסה"כ מבסוטה מהבחירה, בתקווה כמובן שלא נקבל מסרים של שלום ואחווה או סיסמאות פוליטיות.
 

זיקי

New member
אני בשוק שלרגע האמנתי להודעה הזאת

התחילה לי דמעה בעין וישר חשבתי אם טליה עודנה נושמת או שמא כבר תלתה את עצמה...
 

טליה ג

New member
חחחח את חבל התלייה אני שומרת בצד לחשיפת השיר

ואני מקווה שלא אצטרך להשתמש בו.
 

NoName2006

New member
אויי נו אתה לא מעודכן

זה המילים הסופיות- its time to write a song a really catchy song I have only few hours but you will see i will make it all time to make it dogri for mira and samir shukri to say some fancy words to the quality people too. פזמון so its the timeee time to do it fast did I will make it till the end? for all of my band! ye ye ye timeeee, time to catch them all and hope for the result cause we are cool cool cool oh oh oh ye ye ye בית שני- I didnt sleep last night I hope to make it ,thats right but if I dont I will comfort myslef that I didnt have chance at all. אין לי כוח לכתוב כבר אבל הדד ליין הוא מחר אקליט הכל בבוקר ואגיש ברגע האחרון. הבטיחו לי קומבינות, אקווה שהשוחד יעזור. אם לא אז לא נורא ננסה שוחד מיני כאופציה ואם זה לא עוזר נשכב עם העוזר. פזמון שני. כי זה הזמןןן זמןןןן לאהבה וכל מני מילים שעולות לי השניה כי אין לי זמןןןן בכלל וזה הזמןןן זמןן לתקווה וליבלוב זמן שיהיה שלום בלוב זמן להגיד מילים קוליותת יה יה יה זמן לתפוס את כולםםם לחכות לתוצאות ולקוות שישמעו לעוזררר כןן לעוזררר הזמןןן לחכות כמה זמןןן? כבר 3 ואין תוצאההה טוב נחכה ליותר מאוחררר או או או יה יה יה
 
למעלה