2004-מסכמים שנה-התוצאות

E u r o b o y

New member
2004-מסכמים שנה-התוצאות


כן,2004 נגמרה כבר לפני 3 חודשים,וההכנות לאירוויזיון 2005 בשיאן- אז עם כל ההמולה והרעש סביב 2005,מה רע בקצת נוסטלגיה? לפני 3 חודשים דירגתם אתם,חברי הפורום, בכ-20 קטגוריות שונות את הטובים והרעים של אירוויזיון 2004.זה הזמן(סוף סוף
),לאחר שנחשפו שירי 2005,לחזור שנה אחורה ולראות מי עשו לנו את האירוויזיון שעבר: זה הזמן לחזור ולהיזכר במלטם וקורהאן,בגן החיות של רוסלאנה שכבש את אירופה,באנגלית המעולה של סרטאב,בדוד ד'אור(טוב,האמת לא כל כך נעים להיזכר) במשחק המילים הגאוני שרק הטורקים יכלו לחשוב עליו-ממלטם למלטה ועוד ועוד.אולי ע"י התבוננות במה שקרה לפני שנה,נוכל ללמוד משהו על האירוויזיון שייערך בעוד פחות מחודשיים בקייב?ימים יגידו. בכל אופן,אפילו שזה לקח זמן,התוצאות כאן וזה מה שחשוב!
אז איך צופים בתוצאות?את המצגת ניתן להוריד בכתובת הבאה:
http://s36.yousendit.com/complete.aspx המצגת משותפת גם אצלי ,Euroboy 2005 ,בתיקייה 2004-מסכמים שנה,בסולסיק.
המצגת מוזיקלית ואוטומטית.הפעילו רמקולים!
:מומלץ להוריד את 2 הפונטים הבאים ולהתקינם, כיוון שנעשה בהם שימוש לאורך כל המצגת וזה נראה הרבה יותר טוב עם הפונטים האלה. פונט 1 להורדה(Loki Cola): http://www.fontparadise.com/fonts.asp?SearchFor=Loki+Cola&type=search פונט 2 להורדה (DGL Spotnik): javascript:eek:penWindow('fonts/spotnik.htm','spotnik','scrollbars=no,width=600,height=268') אני רוצה להודות לכל מי שהצביע,שיתף פעולה,עזר ופירגן לאורך כל הדרך. תודה מיוחדת לדניאל,גורי ואטרה, שעזר לי להתמצא באתר בו מעלים את המצגת לרשת.
זכרו-שימו סימן
בכותרת ההודעה על מנת לא להרוס לאלה שטרם צפו במצגת!
בשרשור זה אתם מוזמנים כמובן להגיב על התוצאות, ובעוד אתם צופים תדעו שממש בקרוב מתחיל המסע למציאת האירוויזיון האהוב ביותר,לכבוד 50 שנה לתחרות האירוויזיון.פרטים בקרוב... חג שמח,
שבת שלום,
וצפייה נעימה,
מור.
 

danduni

New member
מצגת מהממת מור!!../images/Emo65.gif

ואני די מסכים עם התוצאות ("Helo! You wrote this song, right? Is As you are?" - שאלה מפגרת: אתה כתבת את השיר? נו מה הוא בגן.. ואז היא ניסתה לשאול אם השיר מוקדש למישו.. איזה מזל שהוא הציל אותה היא הייתה נתקעת ככה חצי שנה בניסיון לומר משו נכון).. וואי הלוואי הייתי יכול לעשות מצגות כאלה כמוך!! אין, מור - אתה מלך המצגות!
כל הכבוד על ההשקעה הגדוללה!!
 

E u r o b o y

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo65.gif../images/Emo51.gif../images/Emo20.gif

תודה דנדוני המקסים על המחמאות והפירגון
 

i love esc

New member
ואייייייי!!!

מצגת מדהימה!!!!! כל הכבוד!!!! בחיי זאת מצגת ממש ממש מושקעת!!!!!!!!!!!!!! מדהיםםםםםם
 

NeeT

New member
מצגת מדהימה כול הכבוד!

איחזב אותי שאנזיה (אלבניה) לא זכתה במהפך!!
 

טליה ג

New member
איזו מצגת מדהימה!

צבעונית, מצחיקה ומשעשעת. מאוד נהניתי! כל הכבוד, מור!
 
נצלש.. מחפשת אתר!!

לפני כמה ימים כתבתם כאן אתר שבו אי אפשר להצביע למדינה שממנה אתה בא.. איזה אתר זה? לא הספקתי להעתיק אותו...
 
למעלה