מפרקיות כחול לבן

מצב
הנושא נעול.

איבגי1

New member
מפרקיות כחול לבן


מפרקיות כחול לבן

היום היתי בחברת "הארגז" וצילמתי שני מפרקיות של דן החדשות (461/462)
 

scooby5

Member
לא נראית משהו בכלל. ציפיתי ליותר

מפרקית 02
מפרקית 02
לא נראית משהו בכלל. ציפיתי ליותר
אני מסכים עם אנדי, שהצבע האדום התאים לה הרבה יותר, אבל אם כבר צבע אחר, למה לא לבן, כמו הפנינות או צביעת התוכי המיוחדת?
 

איבגי1

New member
דווקא הכחול נראה יפה מאד !

לא נראית משהו בכלל. ציפיתי ליותר
אני מסכים עם אנדי, שהצבע האדום התאים לה הרבה יותר, אבל אם כבר צבע אחר, למה לא לבן, כמו הפנינות או צביעת התוכי המיוחדת?
דווקא הכחול נראה יפה מאד !
התוקי לא יודע איך זה יראה אבל נראה אולי תיהיה גם מפרקית תוקי.
 
צביעת תוכי צבעונית יותר מדי

היא תראה מצוין.
מבחינה כלכלית, תוכי יקר יותר מצביעה אדומה/כחולה-לבנה ?
צביעת תוכי צבעונית יותר מדי
זה מאוד יפה כשמסתובבים כמה אוטובוסים בצבעי תוכי, אבל לא נראה לי שזה יראה יפה על מפרקית ובטח לא בכמויות גדולות. לדעתי המפרקית הבכחול לבן ממש יפה, בטח יותר מהאדום.
 

צחקן2

New member
אכן נכון.

לא נראית משהו בכלל. ציפיתי ליותר
אני מסכים עם אנדי, שהצבע האדום התאים לה הרבה יותר, אבל אם כבר צבע אחר, למה לא לבן, כמו הפנינות או צביעת התוכי המיוחדת?
אכן נכון.
צריך להוסיף פס אדום, משהוא. אולי את הצביעה של 6252. אגב, היום בסביבות 2 ראיתי את הלבנה ב 174, היא גם יפה ונראה לי שמפרקית לבנה זה דבר יפה, הירוק והאדום עושים אוצתה מרשימה אך לא יפה. הכחול + אדום יכול לעזור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה