מפרקיות כחול לבן![]()
![]()
היום היתי בחברת "הארגז" וצילמתי שני מפרקיות של דן החדשות (461/462)
לא נראית משהו בכלל. ציפיתי ליותרמפרקית 02![]()
מפרקית 02
דווקא הכחול נראה יפה מאד !לא נראית משהו בכלל. ציפיתי ליותר
אני מסכים עם אנדי, שהצבע האדום התאים לה הרבה יותר, אבל אם כבר צבע אחר, למה לא לבן, כמו הפנינות או צביעת התוכי המיוחדת?
מפרקית תוכי בטוח תיראה טוב!דווקא הכחול נראה יפה מאד !
התוקי לא יודע איך זה יראה אבל נראה אולי תיהיה גם מפרקית תוקי.
היא תראה מצוין.מפרקית תוכי בטוח תיראה טוב!
בטוח, זה כבר צבע אחד נוסףהיא תראה מצוין.
מבחינה כלכלית, תוכי יקר יותר מצביעה אדומה/כחולה-לבנה ?
חבל מאוד.בטוח, זה כבר צבע אחד נוסף
מה גם שהאדום הוא צבע יקר...
צביעת תוכי צבעונית יותר מדיהיא תראה מצוין.
מבחינה כלכלית, תוכי יקר יותר מצביעה אדומה/כחולה-לבנה ?
אני אנסה בדגם, זה יהיה טוב?מפרקית תוכי בטוח תיראה טוב!
אכן נכון.לא נראית משהו בכלל. ציפיתי ליותר
אני מסכים עם אנדי, שהצבע האדום התאים לה הרבה יותר, אבל אם כבר צבע אחר, למה לא לבן, כמו הפנינות או צביעת התוכי המיוחדת?
מפרקיות כחול לבן![]()
![]()
היום היתי בחברת "הארגז" וצילמתי שני מפרקיות של דן החדשות (461/462)
למי שייך האוטובוס השלישי בשורה?מפרקית 03![]()
מפרקית 03
נראה לי שזו הצביעה של נצרת נסיעותלמי שייך האוטובוס השלישי בשורה?
מפרקיות כחול לבן![]()
![]()
היום היתי בחברת "הארגז" וצילמתי שני מפרקיות של דן החדשות (461/462)
מפרקיות כחול לבן![]()
![]()
היום היתי בחברת "הארגז" וצילמתי שני מפרקיות של דן החדשות (461/462)
מגנטי !!!! LCD חרא של שילוט !!!שילוט LCD או מגנטים ?
דווקא לי זה נראה כמו LCD לפי הגודלמגנטי !!!! LCD חרא של שילוט !!!
אני מקווה.דווקא לי זה נראה כמו LCD לפי הגודל
LCD ברור הרבה יותר משילוט הדיסקיות הדוהה. הוא זוהר ונראה בבירור לרחוק. חברת דן קונה אוטובוסים עם LCD בלבד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.