מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

מצב
הנושא נעול.
מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..


מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
 
== 2 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 2 ==
 
נכון מאוד - טעות בהרכבה ולא בצביעה

זה נראה שפשוט החליפו
בין שני מכסי הפתחים/דלתות/איך שלא קוראים להם; שים לב:
נכון מאוד - טעות בהרכבה ולא בצביעה
יש לי תמונות של קטר 115 לפני שבילבלו לו את דלתות תא המנוע, ולמעשה יש לי תמונות שלו בעת הצביעה ממש, בסדנאות הקישון, שם ניתן לראות שגם המספר הזה הוא מקורי, ולא צבוע מחדש. גופן דומה ניתן לראות גם במספר שעל קטר 111.
 
== 3 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 3 ==
פנורמה, יחסית מוצלחת (אני לא כ"כ טוב בזה..)
 
== 4 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 4 ==
 
== 5 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 5 ==
טרקטור המסילה.. מישהו יודע איך קוראים לזה?
 
== 6 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 6 ==
קטר 115. איזה כיףלשמוע את צפירות הקטר...
 
== 7 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 7 ==
קטר 112
 

A r i e T

New member
היי, מי זה שם ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

== 7 ==
קטר 112
היי, מי זה שם

האדם הראשון משמאל בתמונה. יש קול פנימי שאומר לי שהוא נוהג להחזיק סיגריה 24 ש' ביממה, מדבר במבטא בריטי כבד ואוהב רק קטרי קיטור. יכול להיות שתפסת אותו מתעניין קצת בדיזלים
 
כן, יכול להיות

היי, מי זה שם

האדם הראשון משמאל בתמונה. יש קול פנימי שאומר לי שהוא נוהג להחזיק סיגריה 24 ש' ביממה, מדבר במבטא בריטי כבד ואוהב רק קטרי קיטור. יכול להיות שתפסת אותו מתעניין קצת בדיזלים
כן, יכול להיות
הוא בא לעיר הקודש ביחד עם חן מלינג.
 
== 8 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 8 ==
122 בירושלים...
 
== 9 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 9 ==
ומהצד השני
 
..

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
..
 
== 10 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 10 ==
קטר 121.
 
== 11 ==

מלחה, היום 15/2/05 ו-G12..

בשעה 3 וחצי אצתי רצתי למלחה עם מצלמה. היה מאוד נחמד לפגוש את חן מלינג שעלה לעיר הקודש מחיפה, ואיתו הגיע גם פול קוטרל. היה מאוד מעניין. שלושה G12 ישנים פקדו את התחנה, גוררים קרונות משא מלאים בחצץ, ועוד כמה פלאסרים ושתי מכונות מוזרות שנראות כמו טרקטור. נתחיל בתמונות. שני קטרים - 122 ועוד אחד.
== 11 ==
פוזה יותר יפה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה