אנשים עשיתי חתימה של בטיסטה

Styles Clasher

New member
כמעט טוב..

הכיתובים לא הכי ברורים וגם בצד ימין זה מסתיר את הדמות הימנית, אבל הקונספט הכללי יפה...
 

t-man

New member
עניין החתימות

אחד הדברים שמעיקים לי על העין שאנשים מנצלים את הפורום כדי להשתמש בו כשרת לחתימות שלהם. זה יוצר מצב שאנשים פותחים שירשורים חדשים רק כדי לעלות אותן ולעיתים גם כותבים הודעות סרק רק כדי לנצלן. אתם רוצים לעלות את החתימות?אני בשימחה אעלה גלרייה של חתימות לגלריות ואליהן תוכלו לעלות באופן עצמאי את החתימות...מעבר לזה אני חושב שבעתיד נמחוק הודעות בסגנון בפורום.
 

galbo

New member
סתם לעניין

לדעתי הוא שאל אם זה יפה ברצינות , ב מה אכפת לך זה על השרת של תפוז
 

t-man

New member
זה לא עניין של שרת

זה עניין שההודעה שלו שהיא די סתמית שעולה בפורום מורידה שירשור לגיטימי אחר לארכיון. אם אתם באמת רוצים מקום להעלת החתימות-תעשו את זה בגלרייה מיוחדת ולא על גבי הפורום.
 

Styles Clasher

New member
שמע טל,

אם הגעת למצב שאתה רוצה למחוק פה הודעות כי נדמה לך שהן לא לגיטימיות אז זה ממש לא טוב. אישית בכלל לא שמתי לב שהיו פה הרבה שרשורים שהתעסקו בחתימות ובכל אופן לי זה לא נראה יותר או פחות לגיטימי מכל שרשור אחר, בטח כשנזכרים בשרשורים כמו "זה הדסקטופ שלי", שרשורי תמונות פרודיות של מתאבקים בסרטים, מתאבקים בספרים וכן הלאה. אני חושב שאתה לא מפעיל פה שיקול דעת נכון, מהתגובה שלך לנדב השתמע שאתה נמצא קצת בלחץ לאחרונה אז אני מקווה שכשתירגע תסתכל על הדברים אחרת.
 

t-man

New member
אופק אני ממש לא לחוץ

ואני מקווה שתפסיק לנסות לנתח אותי...אני בן אדם רגוע. אני הרגשתי שנדב ניסח את הטענה שלו בצורה די מגעילה-יש אנשים שיסכימו איתי ויש שלא...אני יודע אתה לא מכיר אותי באופן אישי אבל לדעתי אני בן אדם נחמד שיעשה 110 אחוז מיכולת שלי כדי לעזור...וכמובן שאני לא בן אדם עצבני. מבחינתי הודעות
שיש להן לגיטימציה מאחוריהן(כמו הודעות שולחן העבודה,סיפורים אישים וכו')אבל שבן אדם כותב הודעה נפרדת רק כדי לכתוב בכותרת "מעלה חתימה" ובכך מוריד הודעה לגטימית בפורום לארכיון זה פסול(ואגב נמצא גם בתקנון פורום). הודעה של חתימה לא קשורה לכלום ולכן או שאני אשרשר אותה או שאני אמחק אותה-ועם כל הכבוד אנחנו עובדים מספיק קשה בפורום כדי להתעסק גם בניצול ציני של הפורום ולהוסיף לעבודה גם שירשור של הודעות מסוג הזה. אתה לא ראית הודעות אבל אני כן-במשך שלוש שנים ראיתי המון כאלו למען האמת.
 

DDN

New member
אתה! אתה חמוד אתה!

בכל מקרה, אני רוצה להדגיש את הנקודה של טל, שגם אני הייתי נעלב מהתגובה ההיא של נדבר, וששרשורי חתימה "סתמיים" סתם יאיטו את הפורום.
 

Styles Clasher

New member
אם זו בעייה של שרשור זה משהו אחר...

אם נדמה לך שההודעה הזו היא אוף טופיק (והוא גם סימן אותה כאוף טופיק למרות שאני לא חושב שהיא כזו) אז באמת יש שרשור מיוחד לכך ואם אנשים לא משרשרים אליו שלא יתפלאו אם ההודעות שלהם נמחקות. זה נושא אחר לגמרי משאלת הלגיטימיות של הודעות כאלה ולכן אני לא איכנס שוב לנושא הזה...
 

GIANTG

New member
וואוו מצטער אחי

איזה לחץ יש לי קומונה שאני מעלה בא את החתימות שלי פשוט רציתי לדעת מה חושבים על החתימה שלי שכן קשורה הרי זה בטיסטה ומצטער עם עצבנתי אותך... :)
 

t-man

New member
לא עיצבנת אותי../images/Emo13.gif

הכל טוב-אני רק אומרים לאנשים אם אתם רוצים לעלות חתימות שלכם פשוט תעשו את זה בגלרייה מיוחדת.
 

elotan

Member
ואז מה? יפתחו פה הודעה ויגידו

"לכו תסתכלו בקומונה"? מה חסכת בזה?
 

t-man

New member
ברוב המקרים אין קומונה

אנשים פשוט משתמשים בהודעה כדי לעלות את החתימה בפורום. אם אנשים רוצים ביקורת הם מוזמנים לפתוח קומונה מיוחדת ל"חתימות של היאבקות" או להיכנס לפורום גרפיקה בפורום של אביעד. http://www.wwe.co.il/forums/index.php?showforum=6 אם אתה רוצה רק לעלות את החתימה-נפתח לך גלרייה מיוחדת בגלריות.
 

Chris Jericho

New member
אולי שרשור גלריה של חתימות וכל השאר

זה רעיון טוב לא? פעם בכמה זמן
 
למעלה