תודה רבה על התמונות היפות והמעניינוסימנורים פועלים במלחה.![]()
תודה אך הם הופעלו כבר שלשום...סימנורים פועלים במלחה.![]()
היית שם אביתר?תודה אך הם הופעלו כבר שלשום...
לא. קיבלתי עידכון מהאחראים.היית שם אביתר?
יש לך קצת סחורה להביא לנו?
עדין לא (נכון לאתמול).לא. קיבלתי עידכון מהאחראים.
האם התחילו לעשות זפת במלחה ? לא הייתי שם היום. נהיה שם משעמם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.