Floribella|פרחן|

שמו כבר הכל..../images/Emo185.gif

בעיה לרדת קצת בעמוד?? עכשיו סתם פתחת שרשור ושמת בול אותם תמונות חוץ מהתמונה הראשונה של פלור שלהם..
 
כן..בעיההה../images/Emo4.gif ../images/Emo46.gif..כבר רשמתי ממקודם

שאני לא יודעת אם כבר שמו-דפדפתי ולא ראיתי.. ומותק,אני יודעת מזה הודעות חשובות,יודעת את הסיפור הזה של פתיחת הודעות חדשות-מכירההה
. אני זאת שתמיד אומרת לאנשים להפסיק לפתוח הודעות חדשות על סתם,לשרשר ואני תמיד דואגת לסדר של הפורום. אבלל פשוטט לאא שמתיי לבבב
 

princess tomi

New member
דעה על שחקני Floribella

איזו מדינה עשתה את הגרסה הזאת של פלוריסיינטה? מרטין תומס ומללה ==>>>בחירה גרועה של שחקנים!!! מיה ופלור==>>>ככה ככה יכלו למצוא אחרות יותר טובות!! ניקו==>>> אממ נחמד יש מצב שהוא עדיף על ניקולס אבל אני צריכה לראות את ההתנהגות כדי להיות סגורה על עצמי!!
 

princess tomi

New member
המשך ...

פרנקו==>>> הבן אדם עצמו חתיך אבל הוא לא מתאים לדמות של פרנקו!!! גרטה ואנטואן==>>> בחירה גרועה בגלל שגרטה אמורה להיות טובה והיא נראית מפחידה . אנטואן צעיר מידי וגם הוא וגרטה אמורים להתאהב ואין קשר בכלל ביניהם. סופיה דלפינה ומתיאס==>>>בחירה מעולה ממש ממש אהבתי!!!
 

princess tomi

New member
המשך של ההמשך..חחח

רוברטה ==>>> צי'קיטיטה ..מה נסגר איתם היא ותומס צריכים להיות חברים והוא נראה בן 10 והיא בת 3....בחירה גרועה!!
 

princess tomi

New member
המשך של ההמשך של ההמשך...חחח

פדה==>>>חביב לא חתיך כמו חואן ולא מגיע לו לברכיים אבל בסדר..חח
 
את ה...ה...קשה לי להגדיר אותו ...

בקיצור את הדבר הזה מביאים במקום חואני?!?!?!?!?!?!?!? לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא זה בושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מסכנה הדמות של פדה פחח כזה דבר?!אמא!
 
השפלת יתררררררר בטירוף

מי המכוער?!?!?!?!?! כלב מי שעשה אודישנים....אין לו טעם אפילו באוכל נראה לי...(מה הקשר?!עזבו!)אם זה בבנים-אז תארו לכם מי הבת זוג שלו?! כזה..דמיינו לכם: סופיה בשילוב עם פלומה וניקולאס ובבה ומללה וגרטה(עם השומנים של אנטואן...!)מסכנה האישה שלו..ומסכנים ההורים של השחקן!יצאה להם מוטציה מפוחלצת!
 
למעלה