קרון רכבת ?מה? זה זו חידת שאלה![]()
![]()
לא אני צילמתי את התמונה הזו אבל התמונה צולמה בארץ. אז נו?....
אוטובוס לשעבר?מה? זה זו חידת שאלה![]()
![]()
לא אני צילמתי את התמונה הזו אבל התמונה צולמה בארץ. אז נו?....
קבלמה? זה זו חידת שאלה![]()
![]()
לא אני צילמתי את התמונה הזו אבל התמונה צולמה בארץ. אז נו?....
ד.א מה שרואים שם בתמונה זה אתקבלו
לאביתר על חצי תשוב![]()
הזה צימרבוס ד.א פעם צילמתי ותו התמונות שאני צילמתי לחפש בארכיון הפורום הרבה אחורה בדפים הצימר-בוס הינו אוטובוס אשר חי את כול חייו כפועל בתל-אביב, ולבסוף נגאל על ידנו ומצא את מנוחתו השלמה. על ידי פעולות מיחזור פשוטות הפך את יעודו מפועל פשוט בתל אביב למפנק את אלה אשר מירוץ העכברים שוחק את חייהם. כאשר דני(אוטובוס של דן) הגיע למדבר הוא קיבל טיפול קוסמטי מפנק והוסווה בבוץ מבחוץ, ושינה את תדמיתו הפנימית לחלוטין בכול מיני טיפולי אסתטיקה אשר נעשו בהרבה תשומת לב ואהבה. כך דני הפך להיות לפסל סביבתי בלב מדבר, ואטרקציה לכול העוברים ושבים. דני מזמין אתכם לחוויה מסוג אחר, להכרת אנשים אחרים החיים בדרך אחרת, דרך אשר כול כולה למען שמו באהבה. דני ממוקם בחצרה האחורית של משפחת הירשפלד מצדו האחד, ומצדו השני הוא צופה לואדי בארותיים הסמוך. הצימר-בוס אינו כולל פינת מטבח שכן הארוחות כלולות ומסופקות על ידנו במסגרת הארוח המשפחתי. לדני יש שתי בעיות עיקריות אשר הוא גורר מילדותו, האחת היא חוסר יכולתו לספוג עשן מכול סוג שהוא, והשניה היא פירורי מזון למינהם אשר מזמינים אליו כול מיני אורחים לא קרואים אשר מפריעים לו מאוד בשמירה על הסדר והניקיון החשובים לו כל כך. ילדים הם אהבת חייו, אך מחמת גילו המבוגר ועברו העמוס בילדים הוא מסתפק כיום בילדי משפחת הירשפלד אשר אוהבים אותו אהבת אמת.ובקיצור דני אוהב לחלוק את ימיו בגיל הזהב עם זוגות אוהבים מכול הגילים. דני כולל שרותים ומקלחת פרטיים ופינת תה וקפה קטנה.
שאלה למומחה דרומי!!!!מדוע מעל גשריד.א מה שרואים שם בתמונה זה את
החלק האחורי של הצימר-בוס איפה שהיתה הדלת האחורית יענו באמצע זה מקלחת ושרותים החלק השני המקדימה זה משרד של בעל הצימר-בוס ואיפה שהאין מנוע שה כאילו מחסנון קטון.
שאלות כאלו צריך לשאול את מר מלינגשאלה למומחה דרומי!!!!מדוע מעל גשרי
בטון יש חיזוק לאדנים,במקביל למסילה הקיימת?? מצורפת תמונה
למה להקטין?הן שוקלות 140 קילושאלות כאלו צריך לשאול את מר מלינג
ואותך אני שואל איך אני מקטין את התמונות.
לא הלך נסתי לעלות לא הולך.למה להקטין?הן שוקלות 140 קילו
וזה נכנס בובה לפורום.
קבלו
לאביתר על חצי תשוב![]()
הזה צימרבוס ד.א פעם צילמתי ותו התמונות שאני צילמתי לחפש בארכיון הפורום הרבה אחורה בדפים הצימר-בוס הינו אוטובוס אשר חי את כול חייו כפועל בתל-אביב, ולבסוף נגאל על ידנו ומצא את מנוחתו השלמה. על ידי פעולות מיחזור פשוטות הפך את יעודו מפועל פשוט בתל אביב למפנק את אלה אשר מירוץ העכברים שוחק את חייהם. כאשר דני(אוטובוס של דן) הגיע למדבר הוא קיבל טיפול קוסמטי מפנק והוסווה בבוץ מבחוץ, ושינה את תדמיתו הפנימית לחלוטין בכול מיני טיפולי אסתטיקה אשר נעשו בהרבה תשומת לב ואהבה. כך דני הפך להיות לפסל סביבתי בלב מדבר, ואטרקציה לכול העוברים ושבים. דני מזמין אתכם לחוויה מסוג אחר, להכרת אנשים אחרים החיים בדרך אחרת, דרך אשר כול כולה למען שמו באהבה. דני ממוקם בחצרה האחורית של משפחת הירשפלד מצדו האחד, ומצדו השני הוא צופה לואדי בארותיים הסמוך. הצימר-בוס אינו כולל פינת מטבח שכן הארוחות כלולות ומסופקות על ידנו במסגרת הארוח המשפחתי. לדני יש שתי בעיות עיקריות אשר הוא גורר מילדותו, האחת היא חוסר יכולתו לספוג עשן מכול סוג שהוא, והשניה היא פירורי מזון למינהם אשר מזמינים אליו כול מיני אורחים לא קרואים אשר מפריעים לו מאוד בשמירה על הסדר והניקיון החשובים לו כל כך. ילדים הם אהבת חייו, אך מחמת גילו המבוגר ועברו העמוס בילדים הוא מסתפק כיום בילדי משפחת הירשפלד אשר אוהבים אותו אהבת אמת.ובקיצור דני אוהב לחלוק את ימיו בגיל הזהב עם זוגות אוהבים מכול הגילים. דני כולל שרותים ומקלחת פרטיים ופינת תה וקפה קטנה.
מדהים, זה לא האוטובוס![]()
נראה נחמד. יש תמונה שלו מבחוץ? (ובשביל החבר'ה - מה המספר הפנימי?)![]()
נכון פעם צילמתי אותו כבר שם בעזוזמדהים, זה לא האוטובוס
שצילמת פעם בלב המדבר?
אח אח עזוזנכון פעם צילמתי אותו כבר שם בעזוז
סוף העולםאח אח עזוז![]()
בן דוד שלי גר בעזוז מספר רב של שנים הישוב נמצא כרבע שעה לאחר ניצנה, מקום שקט ונפלאבן דוד שלי סיפר לי על השכן שהוא עושה מהאוטובוס חדר וכל זה....![]()
חיפוש מתקדם תחת השם שלי לא זוכרהאם זה 3764?
אני זוכר שהעלית את 3764 מעזוזחיפוש מתקדם תחת השם שלי לא זוכר
עם אתה כותב\אומר אתה צודק ב100 אחוזאני זוכר שהעלית את 3764 מעזוז
אז אני מניח שזה האוטובוס הזה. הנהג ש-3764 היתה המכונה הקבועה שלו הוא חבר טוב של אדון יניב הקטן וחולה טייגרים מושבע! זהו כמובן יעקב (קוקו) לוי מקו 7.
ד.א ליד עזוז יש בארות ששימשומה? זה זו חידת שאלה![]()
![]()
לא אני צילמתי את התמונה הזו אבל התמונה צולמה בארץ. אז נו?....
דוגמה לכמה תמונותמה? זה זו חידת שאלה![]()
![]()
לא אני צילמתי את התמונה הזו אבל התמונה צולמה בארץ. אז נו?....
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.