מה לוקחים לסופ"ש ארוך בלונדון?

shirleyrozental

New member
מה לוקחים לסופ"ש ארוך בלונדון?

מה ממש כדאי לארוז בתיק, ועל מה אפשר לוותר? איזה מקומות רומנטיים שווה ללכת אליהם בשביל מישהי שרואה את לונדון פעם ראשונה בחיים שלה? תודה מראש!
 

יהושע 50

New member
בקשר לאריזה

קחי בדיוק מה שהיית לוקחת לוויקאנד בגליל. אני לא זוכר שלקחתי פעם לנסיעה כל כך קצרה יותר מתיק יד. אגב, אני מקווה שאת לא מתכוונת לעשות בלונדון קניות, אלא אם כן לקחת משכנתא... לונדון יקרה להחריד!
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo140.gifתודה, אבל אתה יודע איך זה בנות

אנחנו חייבות לקחת בגד ליציאה בלילה, ופיג'מה, ומברשת לשיער, ובגד ליום, ותחתונים וחזיות... את כל הבית! אגב, אני מתכננת להביא מתנה למישהו שם, האם גורלה בעת הבדיקות הביטחוניות יהיה רע עד מאד? מה ניתן לעשות איתה?
 
תשובות

אם לא תשימי בה שום דבר שהם יראו בשיקוף ושיגרום להם לפתוח את האריזה הכל יהיה אחלה. מקומות רומנטיים (וגם מקומות מומלצים) הייד פארק - שונה לגמרי מכל פארק בארץ. פארק עצום ומטופח. בימי שמש צעירים מגיעים כדי לגלוש על רולרבליידס או לשחק עם מכוניות מירוץ על שלט. אווירה כיפית, סנאים דשא ועצים. מומלץ להביא שמיכה ולפנות את הבוקר. טייד מודרן- מוזיאון לאומנות מודרנית. תמיד יש בו תערוכות מעניינות. המיקום החדש שלו במזרח מרכז העיר מספק גם סביבה מעניינת ונוף מרשים של איזור העסקים התוסס והתעלות. דבר ראשון כשתגיעו תקנו TIME OUT עדכני. שם מופיעות כ-ל האופציות כולל הפאב השכונתי הקרוב למלונכם. תהנו ושיהיה לכם סופ"ש נפלא
 

shirleyrozental

New member
מה יכול לגרום לשיקוף של המתנה?

סליחה על הבורות... פעם שניה שלי תוך 8 שנים שאני נוסעת, ואין לי מושג...
 
שיקוף- מעבירים את כל המטען

יודעת... מכונות גדולות שמצלמות מה יש בתיקים. מה שנראה חשוד- בודקים גם ידנית. אם אין בתוך המתנה שום דבר שנראה כמו סמים או נשק אין סיבה שיפתחו. ושכחתי להמליץ על השווקים (פורטבלו וקמדן) ועל traffalgar squere, leicster sqere and piccadilly circuse בTIMW OUT יש גם מידע על הופעות מעניינות וגלריות בחינם וכו'..
 
למעלה