בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.
מה צריך לקורס קטרים
מה צריך לקורס קטרים
תשובה מלאה ומפורטת:
המתקבלים לתפקיד יעברו קורס ייחודי שייארך כשנה במרכז ההדרכה של רכבת ישראל ויכלול לימודים עיוניים ומעשיים בסביבה טכנולוגית מתקדמת.

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה / טכנאי / הנדסאי / תואר אקדמי
השכלה בתחומים טכנולוגיים - יתרון
ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה
יכולת למידה
יכולת תפקוד במצבי לחץ
יכולת עבודה בצוות
עבודה במשמרות בשעות לא שגרתיות
אזורי העבודה: חיפה, לוד ובאר שבע

מועמדים/ות אשר יציגו מועמדות לתפקיד יחויבו לעבור בדיקות כשירות רפואית, סיווג בטחוני ובדיקות התאמה לתפקיד.

מועד אחרון להגשת מועמדות: 24.8.2014
את קורות החיים יש להגיש ישירות למכון אדם מילא: [email protected]
 

אורי404

New member
תשובה מלאה ומפורטת:
המתקבלים לתפקיד יעברו קורס ייחודי שייארך כשנה במרכז ההדרכה של רכבת ישראל ויכלול לימודים עיוניים ומעשיים בסביבה טכנולוגית מתקדמת.

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה / טכנאי / הנדסאי / תואר אקדמי
השכלה בתחומים טכנולוגיים - יתרון
ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה
יכולת למידה
יכולת תפקוד במצבי לחץ
יכולת עבודה בצוות
עבודה במשמרות בשעות לא שגרתיות
אזורי העבודה: חיפה, לוד ובאר שבע

מועמדים/ות אשר יציגו מועמדות לתפקיד יחויבו לעבור בדיקות כשירות רפואית, סיווג בטחוני ובדיקות התאמה לתפקיד.

מועד אחרון להגשת מועמדות: 24.8.2014
את קורות החיים יש להגיש ישירות למכון אדם מילא: [email protected]
ובעניין דומה: נהגות רכבת
מישהו התייחס כאן לעניין הזה, כאן בפורום לראשונה
*[URL]http://www.port2port.co.il/article/%D7%94%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%94-%D7%99%D7%91%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%AA/%D7%94%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA/%D7%9C%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%A0%D7%94%D7%92%D7%AA-%D7%A7%D7%98%D7%A8/[/URL]

[URL]http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2774669[/URL]

[URL]http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-14dc9454154c741004.htm[/URL]

* במידה וזה לא היה לגמרי ברור למעלה: אתה, אביתר הראשון, שהתייחס לעניין הזה וכתב את זה, טרם הפרסומים
 
ובעניין דומה: נהגות רכבת
מישהו התייחס כאן לעניין הזה, כאן בפורום לראשונה
*[URL]http://www.port2port.co.il/article/%D7%94%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%94-%D7%99%D7%91%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%AA/%D7%94%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA/%D7%9C%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%A0%D7%94%D7%92%D7%AA-%D7%A7%D7%98%D7%A8/[/URL]

[URL]http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2774669[/URL]

[URL]http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-14dc9454154c741004.htm[/URL]

* במידה וזה לא היה לגמרי ברור למעלה: אתה, אביתר הראשון, שהתייחס לעניין הזה וכתב את זה, טרם הפרסומים
אני רק יודע על התכנית להעסיק גם נהגות
ממקור מוסמך במשרד התחבורה שסיפר לי על כך כבר ב-2012 עת הגו את הרעיון. אני תומך ברעיון הזה מכל הלב!
 

אורי404

New member
אני רק יודע על התכנית להעסיק גם נהגות
ממקור מוסמך במשרד התחבורה שסיפר לי על כך כבר ב-2012 עת הגו את הרעיון. אני תומך ברעיון הזה מכל הלב!
דעתי כדעתך!
אני גם תומך ברעיון הזה מכל הלב. כפי שאני מקווה, שנראה יותר נשים בתפקידי ניהול בכירים בתחום התחבורה הציבורית. בין היתר בחברות האוטובוסים השונות, ב"רכבת ישראל" ובמשרד התחבורה.
 
דעתי כדעתך!
אני גם תומך ברעיון הזה מכל הלב. כפי שאני מקווה, שנראה יותר נשים בתפקידי ניהול בכירים בתחום התחבורה הציבורית. בין היתר בחברות האוטובוסים השונות, ב"רכבת ישראל" ובמשרד התחבורה.
בדיוק כך. אין שום הבדל ביכולות בין נשים לגברים.
 

Ccyclist

Active member
אתה יודע מה? יכול להיות שיש קצת הבדל ונשים
כנראה יכולות לנהוג יותר בביטחון מגברים. איך אמרתי? גברים למטבח ! כאן יש הבדל! גברים מבשלים טוב יותר!
פה היו חברות ביטוח רכב מוזלות לנשים בלבד
הסיבה לכך כמובן היתה שנשים הן נהגות זהירות יותר וחברות הביטוח שמו לב לכך, אבל לפני כמה שנים האיחוד האירופאי קבע שמדובר באפלייה מינית ואסר על חברות הביטוח לתמחר על בסיס אפלייה מינית.

הנה מספר פרסומות מהנות של Sheila's Wheels - חברת ביטוח רכב שביטחה נשים בלבד, במחירים זולים ב33% מהמחיר לגבר.







 
פה היו חברות ביטוח רכב מוזלות לנשים בלבד
הסיבה לכך כמובן היתה שנשים הן נהגות זהירות יותר וחברות הביטוח שמו לב לכך, אבל לפני כמה שנים האיחוד האירופאי קבע שמדובר באפלייה מינית ואסר על חברות הביטוח לתמחר על בסיס אפלייה מינית.

הנה מספר פרסומות מהנות של Sheila's Wheels - חברת ביטוח רכב שביטחה נשים בלבד, במחירים זולים ב33% מהמחיר לגבר.
הן באמת יותר זהירות בדרך כלל. תודה רבה על הפרסומות!
 
השאלה היא מה תהיה טיבה ותוצאותיה של שינוי הדוקטרינה
לא עוד ע. נהג משא וכו' אלא ישר לטופ.
אכן מדובר במסלול מזורז לנהיגת רכבות נוסעים. אבל
אני מניח שלא יתנו לשום נהג או נהגת חדשים לנהוג על נוסעים כל עוד לא נהגו והתמקצעו על משא.
 
ממה שאני מבין - שלילי.
אני חושב שאתה צודק וזה מצער כי:
עדיף סטאז' על משא לפני נוסעים. בנוסף אין זה הוגן לדעתי כלפי נהגי משא ותיקים שעדיין לא הועברו לנוסעים. זה מה שנקרא מסלול "אינסטנט" שיש לו חסרונות. לא בדקתי אם בחו"ל מסלול כזה מקובל?!
 

Rubim88

New member
אני חושב שאתה צודק וזה מצער כי:
עדיף סטאז' על משא לפני נוסעים. בנוסף אין זה הוגן לדעתי כלפי נהגי משא ותיקים שעדיין לא הועברו לנוסעים. זה מה שנקרא מסלול "אינסטנט" שיש לו חסרונות. לא בדקתי אם בחו"ל מסלול כזה מקובל?!
בהחלט מקובלת הכשרה בסדר גודל של שנה
מי קצת פחות ומי קצת יותר,בארץ אפילו כל העניין הרבה יותר פשוט(הרשת עצמה קטנה,מעט סוגי ציוד נייד, רק אינדוזי, מערכת סימנורים תמרורים ותקנות פשוטה יותר) בסה"כ מדובר ביישור קו של הרכבת.
 
בהחלט מקובלת הכשרה בסדר גודל של שנה
מי קצת פחות ומי קצת יותר,בארץ אפילו כל העניין הרבה יותר פשוט(הרשת עצמה קטנה,מעט סוגי ציוד נייד, רק אינדוזי, מערכת סימנורים תמרורים ותקנות פשוטה יותר) בסה"כ מדובר ביישור קו של הרכבת.
תודה!
 

davidfainshtein

New member
מנהל
אני חושב שאתה צודק וזה מצער כי:
עדיף סטאז' על משא לפני נוסעים. בנוסף אין זה הוגן לדעתי כלפי נהגי משא ותיקים שעדיין לא הועברו לנוסעים. זה מה שנקרא מסלול "אינסטנט" שיש לו חסרונות. לא בדקתי אם בחו"ל מסלול כזה מקובל?!
הבנתי שלנהגי חטיבת המטענים לא תהיה
בעיה וטענה בעניין זה מסיבות כלכליות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה