בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.
בקשות ושאלות (לא הכוונה)
מפגש מסילה רמלה
ברחוב יוספטל ברמלה קצת אחרי מפגש 208 לכיוון צפון, ישנו שריד ממפגש כלשהו, הקישור הבא מוביל לגוגל מפות למקום ולתמונה.
מישהו מוכן לשתף מידע על המקום?
https://www.google.co.il/maps/place/רמלה%E2%80%AD/@31.941551,34.871742,3a,15y,279.27h,90.61t/data=!3m4!1e1!3m2!1sZsvm1mQIuWLOAl8Ju32kug!2e0!4m2!3m1!1s0x1502ca0549b32071:0x840b3d535d1a012?hl=iw
 

raminec

New member
מפגש מסילה רמלה
ברחוב יוספטל ברמלה קצת אחרי מפגש 208 לכיוון צפון, ישנו שריד ממפגש כלשהו, הקישור הבא מוביל לגוגל מפות למקום ולתמונה.
מישהו מוכן לשתף מידע על המקום?
https://www.google.co.il/maps/place/רמלה%E2%80%AD/@31.941551,34.871742,3a,15y,279.27h,90.61t/data=!3m4!1e1!3m2!1sZsvm1mQIuWLOAl8Ju32kug!2e0!4m2!3m1!1s0x1502ca0549b32071:0x840b3d535d1a012?hl=iw
היו בעבר הרבה מפגשי כביש מסילה
חלק בוטל מסיבות בטיחות וחלק הפך להפרדה מפלסית (חלק קטן עדיין קיים). מה מיוחד בזה?
 
היו בעבר הרבה מפגשי כביש מסילה
חלק בוטל מסיבות בטיחות וחלק הפך להפרדה מפלסית (חלק קטן עדיין קיים). מה מיוחד בזה?
אורח
לא נראה שיש דרך כלשהי שמובילה למפגש או ממנו והלאה, רציתי להבין איזו דרך עברה בו לפני שבוטל. @raminec
 
מפגש מסילה רמלה
ברחוב יוספטל ברמלה קצת אחרי מפגש 208 לכיוון צפון, ישנו שריד ממפגש כלשהו, הקישור הבא מוביל לגוגל מפות למקום ולתמונה.
מישהו מוכן לשתף מידע על המקום?
https://www.google.co.il/maps/place/רמלה%E2%80%AD/@31.941551,34.871742,3a,15y,279.27h,90.61t/data=!3m4!1e1!3m2!1sZsvm1mQIuWLOAl8Ju32kug!2e0!4m2!3m1!1s0x1502ca0549b32071:0x840b3d535d1a012?hl=iw
הזיזו מעט את המפגש, כהכנה להקמת הפרדה מפלסית
מה שזיהית, אלה הם שרידי המפגש הישן.
ההזזה תועדה ע"י בועז, מנהל הפורום.. ניתן למצוא תמונות בארכיון הפורום.
 
הזיזו מעט את המפגש, כהכנה להקמת הפרדה מפלסית
מה שזיהית, אלה הם שרידי המפגש הישן.
ההזזה תועדה ע"י בועז, מנהל הפורום.. ניתן למצוא תמונות בארכיון הפורום.
תגובה ל-@דניאל בוכמן
עקבתי אחר הדיווח המצולם, אך המפגש שעליו אני מדבר ומוצג בקישור נמצא אחרי מיקומו הישן והחדש של מפגש 208 לכיוון תחנת לוד. בנוסף, במפגש 208 הישן הוסרו המחסומים וניתן לראות זאת באחת מתמונות הסיקור, במפגש שעליו אני מדבר עדיין יש מחסום/רמזור(לפי גוגל מפות).
בגוגל מפות מפגש 208 מצולם כשהוא עוד במיקומו הישן ולפני תחילת העבודות להעתקת המפגש למיקומו הנוכחי, לכן המפגש "המסתורי" כביכול לא יכול להיות ההכנה למפגש המועתק/המפגש הישן. לכן, אני לא מבין מתי היה בשימוש/ איזו דרך עברה בו.
 
תגובה ל-@דניאל בוכמן
עקבתי אחר הדיווח המצולם, אך המפגש שעליו אני מדבר ומוצג בקישור נמצא אחרי מיקומו הישן והחדש של מפגש 208 לכיוון תחנת לוד. בנוסף, במפגש 208 הישן הוסרו המחסומים וניתן לראות זאת באחת מתמונות הסיקור, במפגש שעליו אני מדבר עדיין יש מחסום/רמזור(לפי גוגל מפות).
בגוגל מפות מפגש 208 מצולם כשהוא עוד במיקומו הישן ולפני תחילת העבודות להעתקת המפגש למיקומו הנוכחי, לכן המפגש "המסתורי" כביכול לא יכול להיות ההכנה למפגש המועתק/המפגש הישן. לכן, אני לא מבין מתי היה בשימוש/ איזו דרך עברה בו.
אם אתה רוצה לנהל דיון בפורום, אולי תירשם
לתפוז ותוכל לשרשר את הודעותיך?
 

מענדי

New member
מפגש מסילה רמלה
ברחוב יוספטל ברמלה קצת אחרי מפגש 208 לכיוון צפון, ישנו שריד ממפגש כלשהו, הקישור הבא מוביל לגוגל מפות למקום ולתמונה.
מישהו מוכן לשתף מידע על המקום?
https://www.google.co.il/maps/place/רמלה%E2%80%AD/@31.941551,34.871742,3a,15y,279.27h,90.61t/data=!3m4!1e1!3m2!1sZsvm1mQIuWLOAl8Ju32kug!2e0!4m2!3m1!1s0x1502ca0549b32071:0x840b3d535d1a012?hl=iw
היה מפגש שאיפשר גישה לשכונה דהמשה
הוא שימש גם לעקיפת מפגש 208 בעת תקלת מחסום.
המפגש נסגר לרכבים לפני כעשור. והיום מאפשר מעבר להולכי רגל (עד כמה שידוע לי)

המפגש היה 50 מטר לכיון דרום מהמקום שצירפת בסוף הכביש שצמוד לתחנת ההסגר לחיות.
 

משה343

New member
מדוע רכבת ישראל לא מפעילה קרונוע אחד ? ...

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
מדוע רכבת ישראל לא מפעילה קרונוע אחד ? ...
כלומר קרון אחד שיש לו תא ניהוג בכל צד כמו שיש במדינות אחרות
ולא כמו ה- IC3 שהוא בעצם מערך שלוש קרונות .

שאלה נוספת, מה ההבדל בצריכת דלק לאותו מרחק בין קרונוע אחד
לאוטובוס ?

תודה
 

amit1270

New member
למה זה טוב?

מדוע רכבת ישראל לא מפעילה קרונוע אחד ? ...
כלומר קרון אחד שיש לו תא ניהוג בכל צד כמו שיש במדינות אחרות
ולא כמו ה- IC3 שהוא בעצם מערך שלוש קרונות .

שאלה נוספת, מה ההבדל בצריכת דלק לאותו מרחק בין קרונוע אחד
לאוטובוס ?

תודה
למה זה טוב?
הרכבת אמורה להיות אמצעי הסעת המונים. כדי להסיע 20-50 נוסעים עדיף להשתמש באוטובוס שמאפשר גמישות רבה יותר ואינו מוגבל לתוואי ולתחנות מסוימות.
 

משה343

New member
למשל בקו ב"ש דימונה ?

למה זה טוב?
הרכבת אמורה להיות אמצעי הסעת המונים. כדי להסיע 20-50 נוסעים עדיף להשתמש באוטובוס שמאפשר גמישות רבה יותר ואינו מוגבל לתוואי ולתחנות מסוימות.
למשל בקו ב"ש דימונה ?
 

משה343

New member
שנתחיל להפעיל את ספינת המדבר המיטולוגית ?


הקו הזה באמת מיותר במתכונתו הנוכחית
עם קרונוע וגם עם קרונית.
שנתחיל להפעיל את ספינת המדבר המיטולוגית ?

כך נוכל לתת שרות יעיל גם לתושבים בפזורה הבדואית שגרים על קו ב"ש-דימונה
והבתים שלהם טיפה רחוקים מהכביש הראשי
 

Rubim88

New member
כי אין לה כזה?

מדוע רכבת ישראל לא מפעילה קרונוע אחד ? ...
כלומר קרון אחד שיש לו תא ניהוג בכל צד כמו שיש במדינות אחרות
ולא כמו ה- IC3 שהוא בעצם מערך שלוש קרונות .

שאלה נוספת, מה ההבדל בצריכת דלק לאותו מרחק בין קרונוע אחד
לאוטובוס ?

תודה
כי אין לה כזה?
במדינות אחרות "אוטובוסי מסילה" כאלה פועלים בשלוחות או בקווים מעוטי נוסעים, וכיום גם אין סיבה שיהיו כאלה לרכבת. פתרון אפשרי לרכבות בשעות השפל לאחר החשמול הוא להשתמש בקרנועי תגבור קטנים.


לגבי צריכת דלק של IC3, לפי הדו"ח הזה מאתר המשרד לאיכות הסביבה - צריכה ממוצעת לק"מ היא 1.4-1.5 ליטר דיזל לק"מ. רק אסייג ואומר שהצריכה היחסית למערך יורדת ככל שמספר המערכים עולה.(כלומר הצריכה של 3 סטים בקטע X לא תהיה פי 3 משל סט אחד על אותו קטע, אלא פחות)
 

Rubim88

New member
והערת אגב

כי אין לה כזה?
במדינות אחרות "אוטובוסי מסילה" כאלה פועלים בשלוחות או בקווים מעוטי נוסעים, וכיום גם אין סיבה שיהיו כאלה לרכבת. פתרון אפשרי לרכבות בשעות השפל לאחר החשמול הוא להשתמש בקרנועי תגבור קטנים.


לגבי צריכת דלק של IC3, לפי הדו"ח הזה מאתר המשרד לאיכות הסביבה - צריכה ממוצעת לק"מ היא 1.4-1.5 ליטר דיזל לק"מ. רק אסייג ואומר שהצריכה היחסית למערך יורדת ככל שמספר המערכים עולה.(כלומר הצריכה של 3 סטים בקטע X לא תהיה פי 3 משל סט אחד על אותו קטע, אלא פחות)
והערת אגב
הקו לדימונה לא נכנס בקטגוריה קו עם מיעוט נוסעים אלא 0 נוסעים, לא ברור למה הוא פועל כל כך הרבה שנים.
 

משה343

New member
הייתי צריך להוסיף מדוע אין לה כזה ...

כי אין לה כזה?
במדינות אחרות "אוטובוסי מסילה" כאלה פועלים בשלוחות או בקווים מעוטי נוסעים, וכיום גם אין סיבה שיהיו כאלה לרכבת. פתרון אפשרי לרכבות בשעות השפל לאחר החשמול הוא להשתמש בקרנועי תגבור קטנים.


לגבי צריכת דלק של IC3, לפי הדו"ח הזה מאתר המשרד לאיכות הסביבה - צריכה ממוצעת לק"מ היא 1.4-1.5 ליטר דיזל לק"מ. רק אסייג ואומר שהצריכה היחסית למערך יורדת ככל שמספר המערכים עולה.(כלומר הצריכה של 3 סטים בקטע X לא תהיה פי 3 משל סט אחד על אותו קטע, אלא פחות)
הייתי צריך להוסיף מדוע אין לה כזה ...
יש את קו דימונה - ב"ש הוא נחשב קו מעוט נוסעים לא ?
מעניין אם ברכבת ישראל שוקלים לרכוש בעתיד קרונועי תגבור כמו בדוגמה שהבאת .

תודה על המידע אודות צריכת הדלק , ידוע לך כמה אוטובוס צורך לק"מ ?
 

Rubim88

New member
צפיתי את השאלה

הייתי צריך להוסיף מדוע אין לה כזה ...
יש את קו דימונה - ב"ש הוא נחשב קו מעוט נוסעים לא ?
מעניין אם ברכבת ישראל שוקלים לרכוש בעתיד קרונועי תגבור כמו בדוגמה שהבאת .

תודה על המידע אודות צריכת הדלק , ידוע לך כמה אוטובוס צורך לק"מ ?
צפיתי את השאלה
ועניתי עליה כבר בהערה
הסדר גודל הוא X000 של נוסעים כל יום, לא 6000 נוסעים ב*שנה* כמו בדימונה.

לא יודע לגבי אוטובוס, אבל סביר שיש פה כמה שיודעים בשלוף..
 

משה343

New member
שמתי לב לכך לאחר מכן

צפיתי את השאלה
ועניתי עליה כבר בהערה
הסדר גודל הוא X000 של נוסעים כל יום, לא 6000 נוסעים ב*שנה* כמו בדימונה.

לא יודע לגבי אוטובוס, אבל סביר שיש פה כמה שיודעים בשלוף..
שמתי לב לכך לאחר מכן
 

lation34

New member
נדמה לי או שהתחבורה בת"א יותר טובה

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
נדמה לי או שהתחבורה בת"א יותר טובה
מהתחבורה בחיפה למשל?
לא ראיתי צפיפות באוטובוסים בכלל, מה שרואים הרבה בחיפה ובעיקר במטרונית(שהיא של דן בכלל)
אני טועה?
 
כן, אתה טועה. יש קווים רבים בגוש-דן עם צפיפות

נדמה לי או שהתחבורה בת"א יותר טובה
מהתחבורה בחיפה למשל?
לא ראיתי צפיפות באוטובוסים בכלל, מה שרואים הרבה בחיפה ובעיקר במטרונית(שהיא של דן בכלל)
אני טועה?
כן, אתה טועה. יש קווים רבים בגוש-דן עם צפיפות
איומה וחלקם גם מככבים בפורום.
אף קו באזור חיפה, גם לא קווי המטרונית, לא מתחרה בצפיפות של קו 51 של דן, וזו רק דוגמה אחת מני כמה.
בגוש דן אמנם יש תדירות גבוהה יותר ובחלק מהקווים גם משתמשים במפרקיות, אבל גם מספר הנוסעים היומי הרבה יותר גדול.
בסך הכל המצב באזור חיפה הרבה פחות גרוע מהמצב בגוש דן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה