בקשות ושאלות (לא הכוונה)
רכבת קלה ואוטובוס עירוני בירושלים - אותו קודאפשר לקבל הדרכה להטענת רב-קו ריק
יש לי רב-קו כבר שבועות אחדים, ועדיין לא הטענתי אותו, כי לא יודעת איפה כדאי ואיך.
מחר אחה"צ עלי לנסוע לירושלים (באוטובוס), ולהשתמש שם בתח"צ - קו 13 או 18 או ברכבת הקלה.
האם אפשר וכדאי להטעין שם בתחנה המרכזית?
או אפילו כבר אצל הנהג של קו 400 ממחלף אלוף שדה?
תמיד נראה לי שהטענה אצל הנהג נורא מפריעה לו וגם מעכבת את הנוסעים.
ואיך להטעין עבור קווים בינעירוניים ועירוניים ורכבת קלה ורכבת ישראל? cwen כתבה פעם שרב-קו הוא כמו ארנק כסף. אז חשבתי שאני יכולה פשוט לתת, למשל, 100 שקלים. ואז כל נסיעה, בכל אמצעי תחבורה, תוריד לי מהסכום הזה כמה שצריך, עד שהוא כמעט ייגמר, ואצטרך להטעין מחדש.
בינתיים נראה לי שלא הבנתי נכון.
יש הוראות שימוש פשוטות, להדיוטות?
בתודה מראש,
מיכל.
תודה על התשובה המהירה, עמית. אם כי האמת, שאנירכבת קלה ואוטובוס עירוני בירושלים - אותו קוד
אפשר להטעין גם בתחנות הרכבת הקלה וגם באוטבוסים.
שמים את הכרטיס במקום המיועד לותודה על התשובה המהירה, עמית. אם כי האמת, שאני
צריכה הסבר קצת יותר מפורט. כי ממש אין לי שום מושג בעניין זה.
חבל. חשבתי שהרעיון הוא לשלם מראש סכוםשמים את הכרטיס במקום המיועד לו
בתחנות הרק"ל מופיעות על המסך הוראות ואת צריכה לבחור את האפשרות המועדפת (סוג כרטיס/כרטיסייה) ואח"כ לשלם במזומן או באשראי לפי ההוראות. באוטובוס אומרים לנהג מה להטעין (אין בירושלים ערך צבור!) ומשלמים במזומן.
*בפרד > בנפרד.חבל. חשבתי שהרעיון הוא לשלם מראש סכום
מסויים, ולא בכל נסיעה בפרד. כי אני רואה הרבה נוסעים נכנסים לאוטובוס, מצמידים את הרב-קו לאנשהו ליג הנהג, ונכנסים פנימה. בלי להתעסק בכסף בכלל.
הנהג יכול לחייב מיד במידה ונטען חוזהחבל. חשבתי שהרעיון הוא לשלם מראש סכום
מסויים, ולא בכל נסיעה בפרד. כי אני רואה הרבה נוסעים נכנסים לאוטובוס, מצמידים את הרב-קו לאנשהו ליג הנהג, ונכנסים פנימה. בלי להתעסק בכסף בכלל.
תוך כדי הנסיעה מחר וההטענות,הנהג יכול לחייב מיד במידה ונטען חוזה
המתאים לאותה נסיעה. במקרה כזה, הנהג רק בוחר את הקוד המתאים וזה מחייב את החוזה. אם מדובר בחוזה ערך צבור-פחות X ש"ח בהתאם קוד המחיר. אם מדובר בכרטיסיה (שמיועדת אך ורק לקוד מסוים) תרד נסיעה אחת בכרטיסיה
שאלת על הטענת הרב-קו. לא על שימוש יומיומי בוחבל. חשבתי שהרעיון הוא לשלם מראש סכום
מסויים, ולא בכל נסיעה בפרד. כי אני רואה הרבה נוסעים נכנסים לאוטובוס, מצמידים את הרב-קו לאנשהו ליג הנהג, ונכנסים פנימה. בלי להתעסק בכסף בכלל.
נכון מאד. שאלתי על ההטענה שלו.שאלת על הטענת הרב-קו. לא על שימוש יומיומי בו
כלומר, השימוש בכרטיס הזה בוודאי יהיה קל.נכון מאד. שאלתי על ההטענה שלו.
לגבי השימוש ברב-קו הטעון, אני מאמינה שלא תהיה בעיה, אם כי אצטרך ללמוד את כל מה שצריך לדעת על כך.
כל עוד לא הטענתי ולא התחלתי להשתמש ברב -קו, הוא נראה לי אחד האמצעים הכי לא ידידותיים שאפשר היה להמציא. מקווה שדעתי תוכל להשתנות בהמשך.
בשביל זה יש קבלותכלומר, השימוש בכרטיס הזה בוודאי יהיה קל.
אבל לדעת אם חייבו אותי בצורה נכונה או לא - נראה לי שרק אללה יֵדע.
כן, תודה. אכן, קבלות יפות ומכובדותבשביל זה יש קבלות
שם הכול מפורט בבהירות, אם ידועים מספר מושגי יסוד, שאותם הבהרנו לך. כאן (במידה ומושג אחד חסר-את מוזמנת לשלוח הודעה אחרי הנסיעה. אני בטוח שיש כמה כאן שידעו לענות לך (יותר טוב ממני, אני לא מבין הכול בעצמי)
אגב, ראיתי הערב גם את המשרד של סיטיפס!!בשביל זה יש קבלות
שם הכול מפורט בבהירות, אם ידועים מספר מושגי יסוד, שאותם הבהרנו לך. כאן (במידה ומושג אחד חסר-את מוזמנת לשלוח הודעה אחרי הנסיעה. אני בטוח שיש כמה כאן שידעו לענות לך (יותר טוב ממני, אני לא מבין הכול בעצמי)
אני לא יודע הרבה...אפשר לקבל הדרכה להטענת רב-קו ריק
יש לי רב-קו כבר שבועות אחדים, ועדיין לא הטענתי אותו, כי לא יודעת איפה כדאי ואיך.
מחר אחה"צ עלי לנסוע לירושלים (באוטובוס), ולהשתמש שם בתח"צ - קו 13 או 18 או ברכבת הקלה.
האם אפשר וכדאי להטעין שם בתחנה המרכזית?
או אפילו כבר אצל הנהג של קו 400 ממחלף אלוף שדה?
תמיד נראה לי שהטענה אצל הנהג נורא מפריעה לו וגם מעכבת את הנוסעים.
ואיך להטעין עבור קווים בינעירוניים ועירוניים ורכבת קלה ורכבת ישראל? cwen כתבה פעם שרב-קו הוא כמו ארנק כסף. אז חשבתי שאני יכולה פשוט לתת, למשל, 100 שקלים. ואז כל נסיעה, בכל אמצעי תחבורה, תוריד לי מהסכום הזה כמה שצריך, עד שהוא כמעט ייגמר, ואצטרך להטעין מחדש.
בינתיים נראה לי שלא הבנתי נכון.
יש הוראות שימוש פשוטות, להדיוטות?
בתודה מראש,
מיכל.
הערה-בקוד 62 ניתן להטעין בערך צבוראני לא יודע הרבה...
אבל הנה כמה דברים:
ישנן, למיטב ידיעתי, שתי שיטות הטענה-האחת, לשלם X ש"ח שמומרים לכך וכך ש"ח ברב קו לפי הפרופיל שיש לך (סטודנט, שטודנט מורחב, אזרח ותיק, נוער, רגיל) כאשר כל אחד כולל הנחה שונה, שממומשת במסגרת ההטענה.
נער, לדוגמא, כאשר יטעין 50 ש"ח יקבל הנחה של 50 אחוז, כלומר ייכנס לרב קו 100 שח.
זה ערך צבור. מאותו ערך צבור ניתן לנסוע בגוש דן ובדרום (באזורים מסויימים) (ואולי גם בי-ם, אבל אני לא בטוח בזה) ובעת הנסיעה הנהג יפחית את המחיר המתאים מהכרטיס.
שיטה נוספת היא שיטת הכרטיסיות. כלומר משלמים כך וכך ש"ח, על מנת לקבל ברב קו כך וכך נסיעות (בדומה לכרטיסיות הנייר הותיקות).
באזור ירושלים תקף הקוד האזורי קוד 62. הוא מאפשר מעבר חופשי למשך 90 דקות בדומה לגוש דן. אולם, אם אני לא טועה חוזה נסיעה מגוש דן (דהיינו, אותו סכום כסף שהטענת על הרב קו בגוש דן) אינו תקף בירושלים. כלומר, תצטרכי להטעין על הרב קו חוזה של אזור ירושלים (קוד 62).
אם מדובר בנסיעה חד פעמית לאזור, אז ניתן כבר לרכוש נסיעה עירונית רגילה, בכסף, בקוד 62. יש לקחת בחשבון שלא תינתן כל הנחה בגביה כספית-בלי רב קו-למעט הנחת אזרח ותיק. אם בכל זאת את מעדיפה רב קו בנסיעה חד פעמית זו, את יכולה להטעין על הרב קו סכום כסף קטן יותר בקוד 62.
לגבי הנסיעה בקו 400 של אפיקים-נכנסתי לאתר של אפיקים, אולם לא ראיתי שם את המחיר בקו. אולי החברים האחרים בפורום יודעים יותר ממני...
סליחה, קוד 62-כרטיסיההערה-בקוד 62 ניתן להטעין בערך צבור
כלומר בכסף, ולא כרטיסיה.
יש לשים לב שערך צבור עדיף על כרטיסיה, הואיל וכרטיסיה לא מאפשרת את המעבר החופשי של ה90 דקות.
והתעריף-קוד 62 מחירו זהה לגוש דן-6.9 ש"ח.
הערה נוספת: קוד 62 תקף באזורים הבאים:י-ם, עלה אדומים, גבעת זאב, מבשרת ציון, מוצא, בית זית, אורה, עמינדב, אבן ספיר, קבר רחל, אדם, כוכב יעקב, תל ציון, הר גילה.
הערה רביעית ואחרונה :כאשר את נוסעת ומשלמת במזומן (לא דרך רב קו), ניתן לרכוש כרטיס מעבר בודד מנייר, שתקף לכל קווי אגד בירושלים (קוד 62) והסביבה, למשך 90 דקות, אך הוא לא תקף לרכבת הקלה.
אין ערך צבור, כמו שכתב עמיתסליחה, קוד 62-כרטיסיה
אך היא עדיין מאפשרת מעבר.
השוני הוא במידת ההנחה
תודה רבה, טנקוּש.אני לא יודע הרבה...
אבל הנה כמה דברים:
ישנן, למיטב ידיעתי, שתי שיטות הטענה-האחת, לשלם X ש"ח שמומרים לכך וכך ש"ח ברב קו לפי הפרופיל שיש לך (סטודנט, שטודנט מורחב, אזרח ותיק, נוער, רגיל) כאשר כל אחד כולל הנחה שונה, שממומשת במסגרת ההטענה.
נער, לדוגמא, כאשר יטעין 50 ש"ח יקבל הנחה של 50 אחוז, כלומר ייכנס לרב קו 100 שח.
זה ערך צבור. מאותו ערך צבור ניתן לנסוע בגוש דן ובדרום (באזורים מסויימים) (ואולי גם בי-ם, אבל אני לא בטוח בזה) ובעת הנסיעה הנהג יפחית את המחיר המתאים מהכרטיס.
שיטה נוספת היא שיטת הכרטיסיות. כלומר משלמים כך וכך ש"ח, על מנת לקבל ברב קו כך וכך נסיעות (בדומה לכרטיסיות הנייר הותיקות).
באזור ירושלים תקף הקוד האזורי קוד 62. הוא מאפשר מעבר חופשי למשך 90 דקות בדומה לגוש דן. אולם, אם אני לא טועה חוזה נסיעה מגוש דן (דהיינו, אותו סכום כסף שהטענת על הרב קו בגוש דן) אינו תקף בירושלים. כלומר, תצטרכי להטעין על הרב קו חוזה של אזור ירושלים (קוד 62).
אם מדובר בנסיעה חד פעמית לאזור, אז ניתן כבר לרכוש נסיעה עירונית רגילה, בכסף, בקוד 62. יש לקחת בחשבון שלא תינתן כל הנחה בגביה כספית-בלי רב קו-למעט הנחת אזרח ותיק. אם בכל זאת את מעדיפה רב קו בנסיעה חד פעמית זו, את יכולה להטעין על הרב קו סכום כסף קטן יותר בקוד 62.
לגבי הנסיעה בקו 400 של אפיקים-נכנסתי לאתר של אפיקים, אולם לא ראיתי שם את המחיר בקו. אולי החברים האחרים בפורום יודעים יותר ממני...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.