בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

rans778

New member
פ"ת וראש העין הן אשכול נפרד מבקעת אונו

האם המכרז העתידי של פ"ת-ראש העין-בקעת אונו
מתוכנן לכלול את קווי פ"ת-ת"א וראש העין-ת"א?
פ"ת וראש העין הן אשכול נפרד מבקעת אונו
בסבירות גבוהה אלעד תצורף לבקעת אונו כדי לאזן את האשכולות.
 
א. זו לא תשובה לשאלתי

פ"ת וראש העין הן אשכול נפרד מבקעת אונו
בסבירות גבוהה אלעד תצורף לבקעת אונו כדי לאזן את האשכולות.
א. זו לא תשובה לשאלתי
ב. במכרזים האחרונים משרד התחבורה איחד אשכולות על מנת ליצור אשכולות גדולים יותר. גם טבריה הייתה אשכול נפרד מעפולה והעמק ובמכרז החדש האשכולות אוחדו. גם מודיעין עילית, מודיעין, לוד ורמלה היו אשכולות נפרדים ובמכרז החשמונאים הגדול הם אוחדו. כך שלא מן הנמנע שגם בקעת אונו ופ"ת-ראש העין יאוחדו לאשכול אחד. זה יותר אטרקטיבי למפעיל וגם יותר יעיל למשרד התחבורה.
 

rans778

New member
לא יודע לגבי איחוד

א. זו לא תשובה לשאלתי
ב. במכרזים האחרונים משרד התחבורה איחד אשכולות על מנת ליצור אשכולות גדולים יותר. גם טבריה הייתה אשכול נפרד מעפולה והעמק ובמכרז החדש האשכולות אוחדו. גם מודיעין עילית, מודיעין, לוד ורמלה היו אשכולות נפרדים ובמכרז החשמונאים הגדול הם אוחדו. כך שלא מן הנמנע שגם בקעת אונו ופ"ת-ראש העין יאוחדו לאשכול אחד. זה יותר אטרקטיבי למפעיל וגם יותר יעיל למשרד התחבורה.
לא יודע לגבי איחוד
מה שאמרתי הוא לאחר פגישה לפני חודשיים עם בכירים בחברת קווים.
אני מניח שהם יודעים כיצד מתנהל המכרז שבפועל אמור לצאת כבר עוד כחודשיים (הביצוע של תוצאותיו כנראה רק עוד כשנה וחצי-שנתיים).
 
אם מדובר במכרזים נפרדים כדבריך אז איזה

לא יודע לגבי איחוד
מה שאמרתי הוא לאחר פגישה לפני חודשיים עם בכירים בחברת קווים.
אני מניח שהם יודעים כיצד מתנהל המכרז שבפועל אמור לצאת כבר עוד כחודשיים (הביצוע של תוצאותיו כנראה רק עוד כשנה וחצי-שנתיים).
אם מדובר במכרזים נפרדים כדבריך אז איזה
מכרז אמור לצאת בעוד כחודשיים של בקעת אונו או של פ"ת - ראש העין?

ואגב, במכרז החשמונאים המקורי קיים הסעיף הבא:
"1.4 מובא לידיעת המציעים כי עלפי החלטת ועדת המציעים הזוכה במכרז זה יהיה מנוע מלהשתתף במכרז RFP, להפעלת קווי השירות באשכול פ"ת- בקעת אונו שיתכן ויכלול גם את אשכול אלעד."

ההגבלה הזו כנראה בוטלה בהמשך, אבל הכוונה ליצור אשכול מאוחד פ"ת- בקעת אונו כנראה נשארה.
 

אלון 58

New member
היכן ניתן בירושלים להטעין רב-קו...,

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
היכן ניתן בירושלים להטעין רב-קו...,
בכרטיסיה משולבת של 10 נסיעות שתקפה גם לאוטובוסי אגד וגם לרק"ל?
היה לי כזה ונגמר לא מזמן,בינתיים המשרד של "סיטיפס" בתחנה המרכזית של ירושלים נסגר.
האם עוד עובדים עם "כרטיסיות" בירושלים,או שמא עברו לערך צבור?
 
בתחנות הרכבת הקלה וגם אצל נהגי אגד

היכן ניתן בירושלים להטעין רב-קו...,
בכרטיסיה משולבת של 10 נסיעות שתקפה גם לאוטובוסי אגד וגם לרק"ל?
היה לי כזה ונגמר לא מזמן,בינתיים המשרד של "סיטיפס" בתחנה המרכזית של ירושלים נסגר.
האם עוד עובדים עם "כרטיסיות" בירושלים,או שמא עברו לערך צבור?
בתחנות הרכבת הקלה וגם אצל נהגי אגד
בירושלים.
 
ברב קו אפשר לעבור 90 דקות בכל מרחב ירושלים

תודה רבה...,
והאם מדובר בכרטיסיות עם מספר מסוים של נסיעות הכוללות כרטיסי-מעבר?
ברב קו אפשר לעבור 90 דקות בכל מרחב ירושלים
אין כבר כרטיסי מעבר, אלא הטענה ברב קו שמאפשרת את המעברים הללו.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
מרכז השרות סל סיטיפס

היכן ניתן בירושלים להטעין רב-קו...,
בכרטיסיה משולבת של 10 נסיעות שתקפה גם לאוטובוסי אגד וגם לרק"ל?
היה לי כזה ונגמר לא מזמן,בינתיים המשרד של "סיטיפס" בתחנה המרכזית של ירושלים נסגר.
האם עוד עובדים עם "כרטיסיות" בירושלים,או שמא עברו לערך צבור?
מרכז השרות סל סיטיפס
עבר, אגב, לבנין כלל.
 
קו 'סובב ירושלים' (99) - מי מפעילו כיום?

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
קו 'סובב ירושלים' (99) - מי מפעילו כיום?

ראיתי הצהריים את אוטובוס הקומתיים סמוך לשער שכם בנסיעה עם תיריים.

האם האוטובוס פועל כיום כנסיעה פרטית לגמרי?

מחיפוש באינטרנט לא הצלחתי לדלות פרטים מעבר לעמוד של חברה המפעילה אותו.
 
בתחנה בתחילת רחוב סולטאן סולימאן

קו 'סובב ירושלים' (99) - מי מפעילו כיום?

ראיתי הצהריים את אוטובוס הקומתיים סמוך לשער שכם בנסיעה עם תיריים.

האם האוטובוס פועל כיום כנסיעה פרטית לגמרי?

מחיפוש באינטרנט לא הצלחתי לדלות פרטים מעבר לעמוד של חברה המפעילה אותו.
בתחנה בתחילת רחוב סולטאן סולימאן

בתחנה עומדים כל העת אוטובוסים של תיירים החוסמים את הגישה לקווי התחבורה הציבורית.
 
יארא טורס

בתחנה בתחילת רחוב סולטאן סולימאן

בתחנה עומדים כל העת אוטובוסים של תיירים החוסמים את הגישה לקווי התחבורה הציבורית.
יארא טורס
נראה לי שהשם הזה הוא עיוות של ירושלים...היום גם הצלחתי סוף סוף לצלמו.מוזר,כי גם המספר הפנימי נשאר,ולמרוץת שסמל אגד הורד,עוד אפשר לראותו אם מסתכלים טוב.
 

Ofekalef1

New member
קטר מושך קרונות סימנס לאט יותר?

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
קטר מושך קרונות סימנס לאט יותר?
אתמול נסעתי ברכבת של 22:09 מתל אביב לבאר שבע. כרגיל אלה היו קרונות סימנס האהובים, וקטר שאני לא זוכר את מספרו כרגע (מהישנים).

קצת לפני לוד עצרנו מסיבה לא ממש ברורה לכדקה, וזה גרר ארבע דקות עיכוב בכניסה ללוד. מסיבה שאני לא מבין, העיכוב הזה נגרר עד באר שבע. עוד לא ראיתי אף רכבת אחרת שעושה את הקטע בין קריית גת ללהבים בזמן המוצהר, אבל משום מה הרכבת הזו עושה את זה באופן די קבוע (בקיץ הייתי נוסע בה הרבה יחסית).

ממה זה יכול לנבוע? קטר חלש יותר? יכול להיות שיש השפעה של סוג הקרונות על ההאצה ומהירות הנסיעה המירבית?

דרך אגב, באותה רכבת, ראיתי את הפקח בלוד מדבר עם מישהי מחוץ לרכבת אחרי שהדלתות נסגרו... העיקר שהוא דואג לדיוק.
 
מההתרשמות שלי הרכבות עם קרונות סימנס הן אכן

קטר מושך קרונות סימנס לאט יותר?
אתמול נסעתי ברכבת של 22:09 מתל אביב לבאר שבע. כרגיל אלה היו קרונות סימנס האהובים, וקטר שאני לא זוכר את מספרו כרגע (מהישנים).

קצת לפני לוד עצרנו מסיבה לא ממש ברורה לכדקה, וזה גרר ארבע דקות עיכוב בכניסה ללוד. מסיבה שאני לא מבין, העיכוב הזה נגרר עד באר שבע. עוד לא ראיתי אף רכבת אחרת שעושה את הקטע בין קריית גת ללהבים בזמן המוצהר, אבל משום מה הרכבת הזו עושה את זה באופן די קבוע (בקיץ הייתי נוסע בה הרבה יחסית).

ממה זה יכול לנבוע? קטר חלש יותר? יכול להיות שיש השפעה של סוג הקרונות על ההאצה ומהירות הנסיעה המירבית?

דרך אגב, באותה רכבת, ראיתי את הפקח בלוד מדבר עם מישהי מחוץ לרכבת אחרי שהדלתות נסגרו... העיקר שהוא דואג לדיוק.
מההתרשמות שלי הרכבות עם קרונות סימנס הן אכן
האיטיות ביותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה