בפעמיים שלי יצא להכווין
דובר על כך שסניף כלשהו של אגד בנופש באילת והנהגים האחרים מחפים עליהם.
מי שלא ראה נהג בקו באר שבע-אילת מנסה להסתדר עם הרחובות הקטנים של הרצליה ב-501, לא ראה אגלי זעה קרה מימיו...
בפעמיים שלי יצא להכוויןשלא תדעו איזו מעמסה נפלה על כתפי היום![]()
נסעתי בקו 947 מירושלים לפתח תקווה. כשעליתי במרכזית הנהג שאל מי יכול לעזור לו עם המסלול,כי הוא לא יודע. התנדבתי לסייע עד פתח תקווה. הרגשתי שהנהג מתפצל לשתיים: היושב אחרי ההגה אמור לנהוג מבחינה טכנית (גז,ברקס,מקסי וכו'...) ולקבל תשלום,ואני אמור להפעיל את הראש כדי להיזכר האם פונים פה או לא...באמת מסכן הנהג,לא ידע אפילו איך יוצאים מירושלים.כמעט ונכנס שנית למרכזית...
אפשר לומר שהנהג נהג בהתאם לרישיון הקו בזכות הכוונתי (וואו,אני נורא עניו היום...),לרות שכמעט פספסתי מחלף,נו טוב...
דקה לפני שירדתי הוא הכריז ''מי מכיר ויכול לסייע לי עם המסלול מכאן עד חיפה?'',ואז אחת הנוסעות צעקה עליו ''למה שולחים לדרך נהג שלא יודע את המסלול?''
ועכשיו לשאלה:מה השיקולים להוציא לסידור נהג שלא יודע את המסלול? לא מדובר כאן על שעת לחץ שבה סדרן מחליט שתצא מכונה נוספת לקו.
דובר על כך שסניף כלשהו של אגד בנופש באילת והנהגים האחרים מחפים עליהם.
מי שלא ראה נהג בקו באר שבע-אילת מנסה להסתדר עם הרחובות הקטנים של הרצליה ב-501, לא ראה אגלי זעה קרה מימיו...