בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

amirv

New member
בפעמיים שלי יצא להכווין

שלא תדעו איזו מעמסה נפלה על כתפי היום

נסעתי בקו 947 מירושלים לפתח תקווה. כשעליתי במרכזית הנהג שאל מי יכול לעזור לו עם המסלול,כי הוא לא יודע. התנדבתי לסייע עד פתח תקווה. הרגשתי שהנהג מתפצל לשתיים: היושב אחרי ההגה אמור לנהוג מבחינה טכנית (גז,ברקס,מקסי וכו'...) ולקבל תשלום,ואני אמור להפעיל את הראש כדי להיזכר האם פונים פה או לא...באמת מסכן הנהג,לא ידע אפילו איך יוצאים מירושלים.כמעט ונכנס שנית למרכזית...
אפשר לומר שהנהג נהג בהתאם לרישיון הקו בזכות הכוונתי (וואו,אני נורא עניו היום...),לרות שכמעט פספסתי מחלף,נו טוב...

דקה לפני שירדתי הוא הכריז ''מי מכיר ויכול לסייע לי עם המסלול מכאן עד חיפה?'',ואז אחת הנוסעות צעקה עליו ''למה שולחים לדרך נהג שלא יודע את המסלול?''

ועכשיו לשאלה:מה השיקולים להוציא לסידור נהג שלא יודע את המסלול? לא מדובר כאן על שעת לחץ שבה סדרן מחליט שתצא מכונה נוספת לקו.
בפעמיים שלי יצא להכווין
דובר על כך שסניף כלשהו של אגד בנופש באילת והנהגים האחרים מחפים עליהם.

מי שלא ראה נהג בקו באר שבע-אילת מנסה להסתדר עם הרחובות הקטנים של הרצליה ב-501, לא ראה אגלי זעה קרה מימיו...
 

stratomaximus

New member
ברכבות הקומותיים זה קרון הנכים

היכן במערך הקרונות נמצא קרון לאופניים
ברכבות הקומותיים זה קרון הנכים
והוא צמוד לקטר (נראה לי שתמיד, בכל אופן בכל הנסיעות שלי זה היה ככה).
לגבי הדגמים האחרים אני לא בטוח.
 
האם לדעתכם יש בעיה במספור קו צפת-עפולה כ991?

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
האם לדעתכם יש בעיה במספור קו צפת-עפולה כ991?
נתיב אקספרס תפעיל קו חדש מצפת לעפולה (4 נסיעות לכל כיוון),אלא שלא רחוק פועל קו 991 חיפה-אילת של אגד.
אני מציע למספר אותו כ546,''סטייל'' 541 ו542 המזינים מקריית שמונה לעפולה,ואז החלפה לת''א. גם תושבי צפת יוכלו לנסות את האפשרות הזאת,ואני מקווה שמשרד התחבורה יעשה כרטיס מעבר בינם לבין קווי עפולה-מרכז הארץ.

מה דעתכם?
 
סטייל 541 ו 542 זה לא יהיה כי התדירות של 991

האם לדעתכם יש בעיה במספור קו צפת-עפולה כ991?
נתיב אקספרס תפעיל קו חדש מצפת לעפולה (4 נסיעות לכל כיוון),אלא שלא רחוק פועל קו 991 חיפה-אילת של אגד.
אני מציע למספר אותו כ546,''סטייל'' 541 ו542 המזינים מקריית שמונה לעפולה,ואז החלפה לת''א. גם תושבי צפת יוכלו לנסות את האפשרות הזאת,ואני מקווה שמשרד התחבורה יעשה כרטיס מעבר בינם לבין קווי עפולה-מרכז הארץ.

מה דעתכם?
סטייל 541 ו 542 זה לא יהיה כי התדירות של 991
עלובה (סך הכל 4 נסיעות ביום).
מצפת לתל אביב (כשאין 846) עדיף ליסוע לא דרך עפולה אלא עם החלפה בראש פינה ל-845 או דרך עכו ומשם רכבת.

כרטיסי ההמשך צריכים לחול לא רק בעפולה. בהרבה מקרים יש מקומות נוחים יותר והגיוניים יותר למעבר.
למשל: בראש פינה ל-845, בטבריה ל-836, בחדרה ל-825, 836, 845, 840.
צריכים להיות גם כרטיסי המשך לרכבת.
אבל משרד התחבורה מתקדם מאוד לאט לכיוון הזה.
זה שכעת ניתן יהיה לעבור ללא תשלום נוסף רק בעפולה זה די שרירותי ונובע מכך שעפולה מהווה את נקודת הציר של הרפורמה הזו.

אגב, במקור מספר הקו היה צריך להיות 983, אבל בימים האחרונים נתיב אקספרס ומשרד התחבורה הוסיפו קו לירושלים (בנוסף ל-982) ונתנו לו את המספר 983. לכן היה צריך לשנות את מספר הקו בין צפת לעפולה למספר הבא הפנוי בסדרה - 991.
תמיד עדיף שלא תהיה כפילות במספור קווים בינעירוניים, אבל הכפילות הזו לא נוראית כי אין באמת חפיפה בין שני קווי 991, לא מבחינת המסלול ולא מבחינת האוכלוסיה.
 

קו 415

Active member
מכתב ששלחתי היום למשרד התחבורה בנידון

סטייל 541 ו 542 זה לא יהיה כי התדירות של 991
עלובה (סך הכל 4 נסיעות ביום).
מצפת לתל אביב (כשאין 846) עדיף ליסוע לא דרך עפולה אלא עם החלפה בראש פינה ל-845 או דרך עכו ומשם רכבת.

כרטיסי ההמשך צריכים לחול לא רק בעפולה. בהרבה מקרים יש מקומות נוחים יותר והגיוניים יותר למעבר.
למשל: בראש פינה ל-845, בטבריה ל-836, בחדרה ל-825, 836, 845, 840.
צריכים להיות גם כרטיסי המשך לרכבת.
אבל משרד התחבורה מתקדם מאוד לאט לכיוון הזה.
זה שכעת ניתן יהיה לעבור ללא תשלום נוסף רק בעפולה זה די שרירותי ונובע מכך שעפולה מהווה את נקודת הציר של הרפורמה הזו.

אגב, במקור מספר הקו היה צריך להיות 983, אבל בימים האחרונים נתיב אקספרס ומשרד התחבורה הוסיפו קו לירושלים (בנוסף ל-982) ונתנו לו את המספר 983. לכן היה צריך לשנות את מספר הקו בין צפת לעפולה למספר הבא הפנוי בסדרה - 991.
תמיד עדיף שלא תהיה כפילות במספור קווים בינעירוניים, אבל הכפילות הזו לא נוראית כי אין באמת חפיפה בין שני קווי 991, לא מבחינת המסלול ולא מבחינת האוכלוסיה.
מכתב ששלחתי היום למשרד התחבורה בנידון
מכתב ששלחתי לפניות הציבור במשרד התחבורה:

"החל ממחרתיים יחלו שינויים משמעותיים בצפון הארץ. בין היתר יהיו קווים ישירים בין מרכז הארץ לערי הצפון, ובמקביל יהיה אפשרות לקחת קווים דרך עפולה.
רציתי להמליץ לכם להוסיף תחנת מעבר גם במחלף גולני. תחנת מעבר במקום זה יאפשר לאנשים להחליף במקום נוסף, ויקצר את זמן הנסיעה בכרבע שעה, ביחס לנסיעה דרך עפולה.

אני רוצה להמליץ גם על שיפור התחבורה בצפת:
1. קיצור קו 982, שייסע דרך יקנעם במקום דרך עפולה.
2. להפעיל קו מהיר מצפת לתחנה מרכזית עפולה."

אני מציע לך גם לשלוח להם פניה, זה יכול לקדם הרבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה