בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.
אוטובוסים ברחוב אבוחצירה בפרדס כץ- מאז שהרחוב

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
אוטובוסים ברחוב אבוחצירה בפרדס כץ- מאז שהרחוב
נפתח בשני הכיוונים לכל אורכו, יש תחנות בשני הכיוונים.
אילו קווים אמורים לעבור שם?
 
תחנות עדיין לא מעידות על קווים

אוטובוסים ברחוב אבוחצירה בפרדס כץ- מאז שהרחוב
נפתח בשני הכיוונים לכל אורכו, יש תחנות בשני הכיוונים.
אילו קווים אמורים לעבור שם?
תחנות עדיין לא מעידות על קווים
בדרך אם המושבות ממזרח לזבולון המר יש תחנה. האם איזשהו קו עובר שם?
אולי בעתיד יעברו שם קווים...
 

שימי810

New member
טעינה ורכישת כרטיסים מהאינטרנט במטרונית - רק לא רב-קו אנונימי

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
טעינה ורכישת כרטיסים מהאינטרנט במטרונית - רק לא רב-קו אנונימי
מה העניין?! חיכינו חודשים, וזה מה שקיבלנו? הרי מה שנמכר ברציפים אלה הכרטיסים האנונימיים, וזה מעולה, והם כנראה גם רשומים במערכות שלהם - אבל הם רוצים לדעת ספציפית לאן נוסע כל אדם...
 

שימי810

New member
אי עצירת קווי אגד בינעירוניים בדרך עכו-חיפה - דן מכריחים להשתמש במטרונית

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
אי עצירת קווי אגד בינעירוניים בדרך עכו-חיפה - דן מכריחים להשתמש במטרונית
אז טוב, חשבתי שנוכל לעלות ממרכזית הקריות - גם לא אפשרי!... אם זו הדרך שמשרד התחבורה מתעלל בנושאים, אני בהחלט רואה שבאחד הימים יודיעו שהקו יקוצר עד למרכזית הקריות - נראה לכם שיעניין אותם הנוסעים שצריכים לחיפה? מה פתאום. לא יודע כבר מה עדיף - משרד התחבורה בשליטה מלאה על התחבורה הציבורית, או שליטה חלקית בידם והשאר אצל המפעילים. כך או כך, שתי האפשרויות נשמעות וגם נראות ומתנהלות זוועה.
 

שימי810

New member
*בנוסעים.

אי עצירת קווי אגד בינעירוניים בדרך עכו-חיפה - דן מכריחים להשתמש במטרונית
אז טוב, חשבתי שנוכל לעלות ממרכזית הקריות - גם לא אפשרי!... אם זו הדרך שמשרד התחבורה מתעלל בנושאים, אני בהחלט רואה שבאחד הימים יודיעו שהקו יקוצר עד למרכזית הקריות - נראה לכם שיעניין אותם הנוסעים שצריכים לחיפה? מה פתאום. לא יודע כבר מה עדיף - משרד התחבורה בשליטה מלאה על התחבורה הציבורית, או שליטה חלקית בידם והשאר אצל המפעילים. כך או כך, שתי האפשרויות נשמעות וגם נראות ומתנהלות זוועה.
*בנוסעים.
 
חוץ מלקטר אפשר לנסוע ברכבת.

אי עצירת קווי אגד בינעירוניים בדרך עכו-חיפה - דן מכריחים להשתמש במטרונית
אז טוב, חשבתי שנוכל לעלות ממרכזית הקריות - גם לא אפשרי!... אם זו הדרך שמשרד התחבורה מתעלל בנושאים, אני בהחלט רואה שבאחד הימים יודיעו שהקו יקוצר עד למרכזית הקריות - נראה לכם שיעניין אותם הנוסעים שצריכים לחיפה? מה פתאום. לא יודע כבר מה עדיף - משרד התחבורה בשליטה מלאה על התחבורה הציבורית, או שליטה חלקית בידם והשאר אצל המפעילים. כך או כך, שתי האפשרויות נשמעות וגם נראות ומתנהלות זוועה.
חוץ מלקטר אפשר לנסוע ברכבת.
ומדוע עושים כך?
מכיוון שקווים מקבילים שנוסעים באותו המסלול הם בזבוז של משאבים,
לא ניתן שלכל אחד יהיה קו ישיר תדיר מהיר ויעיל מהמוצא עד ליעד.
אם כבר שקווים מעכו נהריה יסעו עד מרכזית המפרץ דרך עוקף קריות אבל אין שום טעם שיסעו במקביל למטרונית.
 
אבל היום הם כן נוסעים במקביל למטרונית

חוץ מלקטר אפשר לנסוע ברכבת.
ומדוע עושים כך?
מכיוון שקווים מקבילים שנוסעים באותו המסלול הם בזבוז של משאבים,
לא ניתן שלכל אחד יהיה קו ישיר תדיר מהיר ויעיל מהמוצא עד ליעד.
אם כבר שקווים מעכו נהריה יסעו עד מרכזית המפרץ דרך עוקף קריות אבל אין שום טעם שיסעו במקביל למטרונית.
אבל היום הם כן נוסעים במקביל למטרונית
מרכזית הקריות (שהיא נכון להיום לא ממש "מרכזית" אלא מסוף קצה די עלוב ונידח) לא ערוכה לקלוט קווים רבים ובינעירוניים.
ודבר נוסף שחסר בה על מנת שתיהפך למרכז תחבורתי זו תחנת רכבת.
היום הקישור הצפוני ביותר בין הרכבת למטרונית נמצא בלב המפרץ (בקרית חיים ובחוצות המפרץ אין ממש קישור ובקרית מוצקין בכלל לא, אלא עם אוטובוס נוסף או הליכה לא מאוד קצרה).
ולכן יש צורך בקווים מנהריה ומעכו שיסעו בכביש 4 באזור הקריות עבור נוסעים שיעדם לאורך הציר הזה עד מרכזית המפרץ.
רק כאשר מרכזית הקריות תהפוך למרכז תחבורתי אמיתי אפשר יהיה להוציא את קווי עכו, נהריה וכרמיאל מכביש 4 באזור הקריות.
 

cwen

New member
אם יש מספיק נוסעים כדי למלא אוטובוס

חוץ מלקטר אפשר לנסוע ברכבת.
ומדוע עושים כך?
מכיוון שקווים מקבילים שנוסעים באותו המסלול הם בזבוז של משאבים,
לא ניתן שלכל אחד יהיה קו ישיר תדיר מהיר ויעיל מהמוצא עד ליעד.
אם כבר שקווים מעכו נהריה יסעו עד מרכזית המפרץ דרך עוקף קריות אבל אין שום טעם שיסעו במקביל למטרונית.
אם יש מספיק נוסעים כדי למלא אוטובוס
יש הצדקה לקו ישיר.
 

שימי810

New member
זה מסבך, במיוחד בזמנים, כשצריך אוטובוס לרכבת, ואז עוד כמה אוטובוסים. מייקר את הנסיעה...

חוץ מלקטר אפשר לנסוע ברכבת.
ומדוע עושים כך?
מכיוון שקווים מקבילים שנוסעים באותו המסלול הם בזבוז של משאבים,
לא ניתן שלכל אחד יהיה קו ישיר תדיר מהיר ויעיל מהמוצא עד ליעד.
אם כבר שקווים מעכו נהריה יסעו עד מרכזית המפרץ דרך עוקף קריות אבל אין שום טעם שיסעו במקביל למטרונית.
זה מסבך, במיוחד בזמנים, כשצריך אוטובוס לרכבת, ואז עוד כמה אוטובוסים. מייקר את הנסיעה...
תלוי מהו המסלול. במקרה שלי מדובר (לעיתים) במרכזית המפרץ - צור שלום. ובדר״כ מדובר על נסיעה שבה אני מותש לחלוטין וממש לא בא לי על העצירות המוגזמות במטרונית (עדיפות לאוטובוס בינעירוני) ולרוב גם עם שקיות כבדות, שלא לדבר שיש בעיות עם הרב-קו (ונדיר שאני משתמש בו). אגב, שתי שאלות - קו 271 כבר לא עוצר בתחנת צור שלום? מדוע אגד לא קיבלו כרטיסיות המשך מנייר ורב-קו מקו 16 מהגרנד קניון לקריות? מהקריות אני זוכר ששילמנו אותו מחיר עד לגרנד עם נסיעת המשך, בכיוון ההפוך לא. ברב-קו השתמשתי בכרטיסיית 2 נסיעות שהוטענה ברציף המטרונית לב המפרץ לכיוון דרום (בטעות) - אבל בכל מקרה, גם כרטיסי הנייר לא התקבלו. כל המשחקים האלה עולים ביוקר לאלא שאין הרבה כסף, ואנחנו כאלה לצערי (זו הסיבה גם למה רכבת מייקרת פי כמה את הנסיעות, במיוחד ללא רב-קו, ומאריכה את הזמנים והמסלול). סליחה על ההרחבה, אך מדובר באותה הנסיעה עליה התלוננתי - רק בפירוט.
 

שימי810

New member
ידעתי ששכחתי משהו חשוב - גם המטרונית לא קיבלה את נסיעת ההמשך

זה מסבך, במיוחד בזמנים, כשצריך אוטובוס לרכבת, ואז עוד כמה אוטובוסים. מייקר את הנסיעה...
תלוי מהו המסלול. במקרה שלי מדובר (לעיתים) במרכזית המפרץ - צור שלום. ובדר״כ מדובר על נסיעה שבה אני מותש לחלוטין וממש לא בא לי על העצירות המוגזמות במטרונית (עדיפות לאוטובוס בינעירוני) ולרוב גם עם שקיות כבדות, שלא לדבר שיש בעיות עם הרב-קו (ונדיר שאני משתמש בו). אגב, שתי שאלות - קו 271 כבר לא עוצר בתחנת צור שלום? מדוע אגד לא קיבלו כרטיסיות המשך מנייר ורב-קו מקו 16 מהגרנד קניון לקריות? מהקריות אני זוכר ששילמנו אותו מחיר עד לגרנד עם נסיעת המשך, בכיוון ההפוך לא. ברב-קו השתמשתי בכרטיסיית 2 נסיעות שהוטענה ברציף המטרונית לב המפרץ לכיוון דרום (בטעות) - אבל בכל מקרה, גם כרטיסי הנייר לא התקבלו. כל המשחקים האלה עולים ביוקר לאלא שאין הרבה כסף, ואנחנו כאלה לצערי (זו הסיבה גם למה רכבת מייקרת פי כמה את הנסיעות, במיוחד ללא רב-קו, ומאריכה את הזמנים והמסלול). סליחה על ההרחבה, אך מדובר באותה הנסיעה עליה התלוננתי - רק בפירוט.
ידעתי ששכחתי משהו חשוב - גם המטרונית לא קיבלה את נסיעת ההמשך
מקו 16 מהגרנד. זאת הסיבה היחידה למה אני ממשיך להמנע מהרב-קו, הכרטיסיות. סתם סיבוך לא ברור, מחכה כבר ליום בו תהיה אפשרות לערך צבור במטרונית ובאגד.
 

amit1270

New member
אני חושב שהקו מופעל ע"י חברה אחרת

האם קו 99 הירושלמי נסגר?
לא ידעתי,כך כתוב באגד02.

האם מישהו יודע מה עשו עם אוטובוסי הקומותיים שפעלו על הקו (ניאופלאן 38901 ומאן 43190) ?
אני חושב שהקו מופעל ע"י חברה אחרת
אני כמעט בטוח שראיתי אוטובוס כזה בחודש האחרון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה