שרשור שאלות ליום ראשון

1chucha

New member
קודם כל הוא מאוד עמיד

אני ניסיתי אותו בזמנו על הרגל, נכנסתי להתקלח אחרי כמה שעות וכשיצאתי שמתי לב להבדל.

הייתי צריכה לסבן היטב את המקום כדי שהוא ירד.

אני בהירה והשתמשתי בגוון מדיום, יש לי לקוחות שלוקחות את הגוון הכהה בין אם הן בהירות ובין אם כהות כי העדפה שלהן היא כהות.
אפשר לבנות את הכהות, חשוב לעבוד מהר.
 
בחירת מייקאפ

שלום לכולן!

אני לא שמה מייקאפ. לעולם. תמיד מורחת קרם לחות על הפנים, תמיד צללית, עפרון, אייליינר, מסקרה, שפתון, סומק. לאירועים מיוחדים מפדרת את כל הפנים והחזה, אך בלי מייקאפ מתחת.
ולמה, אתן שואלות?
ובכן, כי אני לא מוצאת גוון מתאים!
יש לי מייקאפ אחד בבית שגורם לי להיראות כגזר בשל ואחד שגורם לי להיראות כערפד מת. ויש לי כמובן את הBB שנותן כיסוי מאד לא מספק וגם לא לגמרי מתאים לי בצבע.

רציתי לשאול אתכן איך אני אמורה להתאים מייקאפ? הלוואי שהייתי יכולה לקנות איזה רבע בקבוק, לנסות קצת בבית ואז להחליט... יש לי סלידה ממוכרות קרציות, אני לא סובלת שהן מורחות לי את המייקאפ על היד כאילו היד והפנים שלי באותו גוון, ואני לא סובלת שאני אומרת שאני צריכה מייקאפ אז הן מנסות למכור לי גם מסקרה, סומק, צלליות, שפתון, ומה לא.
אז איך אתן עושות את זה? איך אתן מקדישות למייקאפ את הזמן הראוי? קראתי באחד ממאמרי הפורום שכדאי להימרח ואז לצאת מהתאורה של החנות- איך אתן מתנערות מהמוכרות? כמה זמן לדעתכן עליי להקדיש לבחירת המייקאפ המתאים? אולי כדאי אחת ולתמיד ללכת למאפר מקצועי שיתאים לי את הגוון ואז אני אדע? מה דעתכן?
 

lilo4

New member
סוגיה כבדת משקל!

ואני לא צוחקת. אני בעייתית מאוד מבחינת גוונים, אני ממש ממש בהירה, לפעמים אפילו הגוון הכי בהיר בסדרה כהה לי מדי.
כשרציתי להחליף מייקאפ בפעם האחרונה שאלתי פה בפורום פעמיים, חיפשתי מידע באינטרנט והלכתי לפארמים שלוש פעמים. לקח לי כמעט חודש למצוא את המייקאפ שמתאים לי.

ההמלצה הכי טובה שלי היא לא להתייבש ולקחת לעצמך דוגמיות. מכיוון שאין דוגמיות מסודרות יש פיתרון "עקום"- לקנות בוואו/ביוטיקייר קופסיות פלסטיק קטנות, להגיע לחנות ופשוט לקחת מהטסטר קצת חומר כדי שתוכלי לנסות בבית בשקט. בהתחלה התפדחתי ממש לעשות את זה, אבל עשיתי את זה 3 פעמים בסניפים שונים ואף אחד לא אמר לי כלום, באחד המקרים דיילת היופי אפילו עזרה לי למלא.
ואם את לא רוצה להיתקל בהן את תמיד יכולה להגיע מוקדם בבוקר כשפותחים את החנות או מאוחר לקראת הסגירה, הן כבר לא נמצאות או שהן ממש בארגונים אחרונים ולא יציקו לך. ואם בכל זאת לא נעים לך קחי חברה אסרטיבית שלא מתביישת לעשות את זה. אחותי סחבה אותי כבר פעמיים לעזור לה לבחור מייקאפ, לי אין בושה בקטע הזה. אם אני משקיעה כסף במייקאפ, שזה מוצר שמלווה אותי כמה חודשים טובים אני רוצה לדעת שאני קונה את המוצר שמתאים לי בול.
לכן בלי להתבייש, תגיעי לחנות ותקחי קצת חומר מהטסטרים. אני לא אומרת שצריך להתחזר ולמלא בקבוק, אבל כן לקחת קצת חומר לשימוש-שניים כדי שתוכלי להתנסות בבית.
טיפ שלי? תגיעי עם טוש פרמננט כדי לכתוב על הקופסיות, ואם את לא בטוחה מה הגוון שלך תנסי להעריך ותקחי לפחות שני גוונים עוקבים.

ואם בכל זאת קשה לך ואת לא מצליחה למצוא, אני ממליצה לך להגיע לחנות של מאק. יש להם מגוון של מייקאפים, ברוב הסניפים השירות טוב ולא מנסים לדחוף אלא רק ממליצים על מוצרים וברגע שאת אומרת שאת לא רוצה לא מתעקשים איתך. היתרון שבמאק עובדים מאפרים ויש סיכוי יותר טוב שיתאימו לך את הגוון. וגם כאן- לא לקנות במקום. הם יאפרו אותך, תגידי תודה יפה, תרשמי את השם והגוון ותצאי מהחנות כדי לבדוק איך המייקאפ מתנהג- אם הוא יושב עלייך טוב, אם הוא מספיק עמיד לך וכמובן לראות באור יום את הגוון שלו. ואל תתביישי לקחת יום-יומיים כדי לחשוב ולהתלבט.

וואו, חפרתי.
בהצלחה
 
תודה


לא עלה על דעתי שאפשר לקחת דוגמיות הביתה. תודה רבה לך! אני אנסה לעשות את זה, ואם לא יילך לי אקפוץ למאק.
 

otherthings

New member
בעיית דיילות


את חייבת להבין שדיילת חייבת לתפוס אותך ולגרום לך לקנות מייד דרכה, כי יש הרבה מקומות בהם תוכלי לקנות את אותו מוצר, מוצר דומה או להתחרט. אם דיילת לא מצליחה לעשות את זה, היא לא תקבל את העמלה שלה.

את מצד שני חייבת לשמור על האינטרסים שלך ולוודא שהמוצר שאת מעוניינת לקנות אכן מתאים לך.

גשי לחנות לא מאופרת כלל, תנסי שני מייקאפים על שני צידי הפנים כל פעם. תגידי יפה תודה, את הולכת להסתובב היום ככה ולראות איך המייקאפ נראה אחרי כמה שעות. קמחי? מבריק? כתום? או מתאים?? תצטרכי לעשות את התרגיל הזה כנראה כמה פעמים.
רוב הסיכויים שהדיילת תגיד לך מה פתאום המייקאפ מושלם עלייך בלה בלה בלה. תזכרי את התפקיד שלך, להבין שזו העבודה שלה, להודות לה על השירות ולצאת בלי לקנות!
במגה נתנו לי בלי בעיה לקחת דוגמית בכלי קטן של רבלון. הראתי את הקופסית שלי בקופה ואמרו לי אין בעיה!
יש שם כמעט תמיד מבצעים שווים ובשבת 10 % הנחה נוספים בחלק אם לא בכל הסניפים. תבררי.
קחי בחשבון שיש הרבה חברות שיש להן מגוון גוונים קרים וחמים, ובחנויות לא בהכרח יתנו לך את הגוון המתאים לך.
תתחילי עם משהו זול, כמו healthy mix foundation של bourjois, אני גם אוהבת את הסופרבלנסד של קליניק, יותר יקר אבל לפעמים מוצאים במבצע שווה בסביבות 110 שח. את יכולה גם לבדוק מייקאפים ואם את מעוניינת לקנות, להזמין באינטרנט, באסוס או סטרוברי וכו'.
מאפר מקצועי גם יכול לדחוף לך מוצר לא מתאים.
את צריכה להיות שלמה עם הבחירה שלך.
 
תודה רבה!

את צודקת כמובן, אני פשוט אצטרך לגייס קצת סבלנות וקצת אסרטיביות. אני יודעת שהן מקבלות עמלה ושהתפקיד שלהן זה למכור לי, אבל זה מרגיז אותי שהן מתייחסות אליי רק כארנק ולא כבנאדם.
 

lilo4

New member
אני לא בטוחה שזו שיטה כ"כ טובה

לנסות שני מייקאפים שונים בפעם אחת זה סתם יראה מוזר, קודם כל אם ההתאמה לא מושלמת זה מפדח ללכת ככה כל היום, וחוצמזה קצת קשה להבין בצורה כזו אם המייקאפ באמת יושב טוב על הפנים, כשכל חצי נראה מוזר. חוצמזה שזה נראה לי מפרך להגיע לחנות כמה פעמים רק בשביל לנסות כמה מייקאפים, ועוד לפנות זמן בבוקר וכו' וכו'.

באמת שאין שום סיבה לעשות את המאמץ הזה. הטסטרים שם בשביל שנוכל לנסות, אם בחברות עצמן לא רוצים לדאוג לנו לדוגמיות נורמליות הפיתרון הכי טוב לדעתי הוא למלא קופסיות בקצת חומר ולקחת לנסות בבית, בשקט. כי אין לזה תחליף. בבית יש לך את השקט לבדוק איך המייקאפ מגיב עם קרם הלחות ועם מקדם ההגנה, ואיך הוא מגיב עם המברשת/ספוגית או כל דרך אחרת שאת בוחרת להניח אותו. ויש אפשרות לבדוק מראש אם הוא כהה מדי או בהיר מדי במקום ללכת ככה יום שלם.
 

otherthings

New member
מסכימה לגמרי

בגלל זה כתבתי שבמגה לא עושים בעיות. בחנויות אחרות לרוב לא נותנים דוגמאות לא נותנים לקחת בקופסית רק תבואי תקני ואם לא מתאים את יכולה לקנות עוד מוצר.

באיזה חנויות עממיות את יודעת שנותנים לקחת דוגמא?
 

lilo4

New member
כנראה שזה תלוי בסניף

אני פשוט באתי עם קופסיות משלי, נכנסתי לסניפים של הסופר פארם ולקחתי חומר מהטסטרים לפי מה שרציתי. אף אחד לא אמר לי כלום [ותאמיני לי, אי אפשר היה לפספס את זה
]
באחד המקרים לא היה טסטר בגוון שרציתי ושאלתי את הדיילת. היא חפרה במגירות כדי למצוא את הטסטר ופשוט הציעה מעצמה למלא לי חומר בקופסית.
אם נכנסת לסניף אחד והעירו לך את יכולה להתעקש איתם או פשוט להיכנס לסניף אחר. נכנסתי לשניים או שלושה סניפים של פארמים ולא אמרו לי שום דבר
 
למעלה