החוליה החלשה: חדשות טובות

איך הוא לא יותר טוב מווייד?

הוא עדיין סקורר מעולה שסובל מצוות מסייע מעפן. היתרונות המסורתיים של וויד עליו היו הגנה ועשיית משחק. ההגנה כבר לא שם ועשיית המשחק של ווייד גובה עליך קצב משחק איטי וחפירות שלא יביאו את ההתקפה שלך רחוק. אז אם אתה כבר לא נותן לווייד את הכדור לעשות מה שהוא רוצה, והוא קלעי מעפן ולאחרונה גם זז פחות בלי הכדור ולכן בעייתי אוף דה בול, מה הרווחנו פה?
&nbsp
בשורה התחתונה, כרגע מלו סקורר הרבה יותר שלם בעוד ווייד כבר לא מביא מספיק דברים אחרים למגרש כדי לפצות על כך. שזה לא יישמע כאילו אני יותר מידי מזלזל בווייד, הוא יצא מקום 25 בערך אצלי, אבל זה הגבול.
 
כן, מעט. וגם מעט מזה שהיה לי את מלו בפאנטזי השנה

אז ראיתי הרבה משחקים שלו.
&nbsp
בתאכלס, ווייד כבר עף ומלו כמעט ולא קיבל קולות עד עכשיו אז כנראה שאני לא היחיד שחושב ככה..
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מנהיגות, יש דבר כזה בכדורסל

לוויד יש את זה בכמויות
לכרמלו אף פעם לא היה
לדעתי צריך להיות לזה משקל בהצבעות אבל מסתבר שאני היחיד שחושב ככה...
&nbsp
באופן אישי אין לי שום ספק שוויד בניקס של העונה שעברה היה מסיים עם מאזן טוב מזה של כרמלו.
&nbsp
 
ברור שצריך להיות לזה משקל בהצבעות,

זה לא אומר שזה מנטרל כל יתרון איכותי שיש לשחקן אחד על האחר, מה שנראה לי די מובן מאליו. כמו שלא היית לוקח השנה את מאנו על פני רדיק. מנהיג או לא מנהיג.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יש הבדל בין יתרון איכותי ליתרון מספרי

לעולם לא נוכל לדעת אבל אני באמת חושב שוויטסייד שלטענת אחדים מפה הוא עדיף על וויד, לא היה מצליח כל כך עם כרמלו לידו.
כרמלו טוב ככל שיהיה לא עוזר לקבוצה שלו להתרומם ולא באמת גורם לשחקנים שלצידו להיראות טוב יותר.
אני באמת לא יודע מה זה אומר לגבי דירוגים מהסוג הזה, אולי אני טועה בתפיסה שלי ונותן יותר מידי משקל גם למה ששחקנים מביאים איתם למגרש מעבר ליכולת המשחק נטו.
&nbsp
אני לא מופתע שוויד הלך בשלב הזה אבל אני כן חושב שזה מוזר שוויד כן וכרמלו לא.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
אני חושב שגם וויד לא הבריק עם מיאמי

PG- דראגיץ'
SG- וויד
SF- דנג
PF- בוש (עד האולסטאר, מהאולסטאר ג'ו ג'ונסון במקומו)
C- וויטסייד
&nbsp
גם על הספסל היו להם כמה הפתעות ושחקנים פרודקטיביים. אני חושב ש-48 ניצחונות וסיבוב שני במזרח זה לא משהו לספר לחבר'ה.
&nbsp
מסכים איתך שיתרון המנהיגות בצד של וויד אבל אני רואה בתכונה הזאת kicker שנועד להכריע בין שני שחקנים עם יכולות מאוד דומות. אני חושב שהיכולות של כרמלו טובות משל וויד ושאפשר לבנות סביבו קבוצה טובה יותר.
 
ההדחה שלי

נשאר לי אחד מסיבוב קודם:
&nbsp
קייל לאורי
&nbsp
ואליו אני מצרף שם נוסף באותו סגנון:
&nbsp
פול מילסאפ - עושה המון דברים טוב אבל ראינו בפלייאוף בפעם האלף שהוא לא מסוגל להעניש אותך באמת אם תשים עליו שומר בינוני. נכון, היה לו את משחק 45 הנקודות מול בוסטון אבל זה לא מפצה על כל שאר הפעמים בשנים האחרונות ששמו עליו שחקנים כמו ג'וג'ו, פירס, מרכוס סמארט וכו' והוא לא תירגם את זה לכלום.
 

fatnoam

Active member
דווקא אנשים כמו ג׳וג׳ו ופירס הם המאצ׳אפ הכי קשה עבורו

כי זה אנשים בגובה שלו, שחכמים מספיק בשביל לא לאכול הטעיות, ומצד שני זזים טוב מספיק בשביל להיצמד אליו כל הזמן.
&nbsp
מה שמילסאפ עושה הכי טוב זה לשחק את האנדרסייזד. שים עליו 4 גבוה ואתלטי או 5 ארוך, ותראה איך הקסם קורה. תראה איך קשה להם לצאת אליו, תראה איך הוא מתגנב מאחוריהם בפוסט ובריבאונד, תראה איך הוא יודע לתת פלואטרים מעליהם.
&nbsp
&nbsp
מרכוס סמארט גם שם את מילסאפ בעמדת האוברסייז שהוא לא רגיל אליה. אני מניח שגארדים חלשים הוא היה יכול לנצל אבל סמארט בולדוג ואני בכלל לא מופתע שהוא יכל לשמור או להחליף על מילסאפ בקלות.
&nbsp
לא שאני מתרץ עבורו (הדחתי אותו בעצמי) אני סתם מסביר.
 

rapgamer4ever

New member
בגילם הם לא אמורים להיות מצ'אפ קשה לאף אחד

כאילו- יכול להיות שמילסאפ מתקשה מול שחקנים בסייז שלהם, אבל אם פירס וג'ו ג'ונסון יעשו לך חיים קשים סימן שלכל קבוצה יש את השחקן הזה שיעשה לך חיים קשים, כולל כאלה שהם גם בסייז המתאים וגם אשכרה טובים בהגנה.
&nbsp
אני מבין מה אתה אומר ויודע שגם הצבעת למילסאפ אבל בוא נאמר שאם אתה מתקשה לעשות נקודות על פול פירס ואנחנו בטופ 25 זה בפני עצמו אמור להדליק נורה אדומה.
 

fatnoam

Active member
אני לא מסכים

זה מאצ׳אפ. יכול להיות שלמילסאפ קשה מול פירס, אבל קל מול דיאנדרה. וקל לו מול איבקה.
&nbsp
פירס היה 3 מאוד גדול ופיזי, הוא זז ממש טוב יחסית לשחקנים בעמדה 4 שמילסאפ רגיל לקרקס. הוא לא מסוגל לשמור היום על גארדים, אבל אין שום סיבה שלא יוכל לשמור על מילסאפ. הגנה זה לא רק אתלטיות וזריזות, זה גם Anticipation ודווקא שחקנים ותיקים יכולים לעשות עבודה יותר טובה על מישהו שהוא Clever & Crafty כמו מילסאפ. זה פשוט מאצ׳אפ.
 

rapgamer4ever

New member
אחי- דאנדרה זז יותר הרבה יותר טוב מפירס

אנחנו מדברים על פול פירס בן ה-37 כן?
אני לא פוסל את מה שאתה אומר, פשוט קח בחשבון שכמעט לכל קבוצה יש סמול פורוורד חזק או פאוור פורוורד נייד. כשאתה רואה שגם מרכוס סמארט עמד מולו יפה זה סימן שמגוון השחקנים שיכולים להתמודד עם מילסאפ הוא גדול מאוד.
&nbsp
מילסאפ הוא שחקן שאפשר להתכונן אליו ולהוציא לו מהעוקץ, אתה אפילו לא חייב להיות שחקן הגנה מעל הממוצע אלא פשוט לענות על הפרופיל הזה שאנחנו מדברים עליו. ובודאי שאם יש שחקן שהוא גם יותר זריז וגם יותר ארוך (דאנדרה למשל) הוא יוכל לשמור על מילסאפ היטב.
 

fatnoam

Active member
כן אבל הוא לא אינטיליגנט כמו פירס

והגנה היא הרבה בראש, ושומר טוב - כמו שכתבתי - זה לא רק פונקציה של זריזות, אתלטיות ופיזיות, אלא גם ידע, ראייה קדימה, ואייקיו כדורסל. בדברים האלה דיאנדרה לא מצטיין.
&nbsp
ואני כן מסכים איתך שהוא מוגבל מול שומרים מסוימים ושאפשר להתכונן אליו ולכן הדחתי אותו בעצמי.
 

rapgamer4ever

New member
אפילו אם דאנדרה יאכל את הפתיון פעם-פעמיים במשחק

זה יחסית זניח בעיני בהשוואה לכל עשרות הפוזשנים שהוא ישמור עליו טוב יותר ואפילו די ישתק אותו.
אגב אני חושב שדאנדרה קורא טוב את המגרש, גם בהתקפה וגם בהגנה.
 

OmriA1984

New member
הקלה

שניים מתוך שלושת האלה שהדחתי בנראה לי חמישה סיבובים האחרונים הודחו בסיבוב הזה

נמשיך עם זה שלא הודח: קאט.

בעד הדחה: הוא לא הוביל את מיני לפלייאוף. הק, הוא אפילו לא היה קרוב. עם כל סנטר אחר - הם כנראה היו משיגים את אותן תוצאות. אמנם יש לו נתונים אישיים מרשימים, אבל זה לא ממש עוזר.
נגד הדחה: הוא רוקי. תנו לו צ'אנס.
בגלל שלא מדובר כאן על פוטנציאל - ביי קאט.

עכשיו ההתלבטות שלי היא בין שלושה : מילסאפ, מלו, ווול. דיוויס, לאורי, וגרין כרגע רמה אחת מעליהם - אבל גם הם יספגו בקרוב ביקורות.

בואו נראה מי היה בפלייאוף השנה והיה בקבוצה מנצחת: מילסאפ. ניתן לו את החסד, של להיות השחקן הכי טוב והכי חשוב בקבוצה שעברה סיבוב והודחה רק מול האלופה שבדרך (למרות שלחטוף 25 שלשות במשחק, אאוץ'. ו77 בסדרה של ארבעה משחקים !).
אז זה משאיר לי את וול ומלו.
אישית, הייתי מדיח את וול. אבל יש משהו בוויזארדס שכאילו נבנו בצלמו, שהוא נורא עיקש. הם אמנם לא היו בפלייאוף, וזה מחפיר במזרח, אבל מילא, הם היו מספיק טובים בשביל להיות קבוצה.
אז אני אדיח את כרמלו: הוא לא הוביל את הניקס לפלייאוף. הק, הוא אפילו לא היה קרוב. עם כל פוורווד שוטר אחר - הם כנראה היו משיגים את אותן תוצאות. אמנם יש לו נתונים אישיים מרשימים, אבל זה לא ממש עוזר.
 
למעלה