51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.


51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

בבאר שבע - מטרודן.

יצאתי ליום צילומים, קמתי שלא כהרגלי ב7 בבוקר והלכתי לצלם את הקווים היותר עמוסים שיש בעיר. התחלתי מקו 22 בתחנת בית הספר תיכון ה' אמי"ת המוכר יותר כתיכון מקיף ד' ז"ל. משום מה הייתי בטוח שהטלפון על מצב וידאו, אבל הוא התעקש להישאר על מצב סטילס, עד שבא לו להשתחרר.

המשכתי לכיוון שדרות רגר, לתחנת רגר/ביאליק היכן שיורדים כל התלמידים של מקיף א' ומקיף ב'. הגיעו 12, 7, 34. לא פעם מגיעים עוד קווים ביחד כולל בין עירוניים ופרבריים וכבר אין מקום במפרץ התחנה הדיי קטן הזה לעצירה של כולם. המפרץ מכיל שני אוטובוסים בלבד. קו 12 הגיע קצת פחות עמוס (המון יורדים תחנה אחת לפני בבית החולים סורוקה) וקו 7 כצפוי הגיע עמוס עד הדלתות.

המשכתי למרכזית. הגעתי לתחנה של 17/32 (32 הידוע לשמצה למחנה נתן). השעה הייתה 8:15 ברציף שהו קצת יותר מ20 חיילים (הנסיעה הקודמת של 32 יצאה 5 דקות לפני ב8:10). בשעה 8:25 יוצא קו 46 של מטרופולין לחר"פ, מחנה נתן וכלא באר שבע. הצלחתי לשכנע 10 חיילים וחיילות לעבור לתוך המרכזית, להגיע לרציף 1 ולעלות על 46. היו שבהתחלה לא האמינו לי אבל אחרי שאחד הלך, חלק השתכנעו וחלק המשיכו להמתין בתחנה ל32.

בשעה 8:33 תחנת 32 התמלאה והיו בה כ60 נוסעים. נהג ספיישל שכנע כמה חיילים לעלות איתו ויצא לדרכו.

דקה לאחר מכן, קו 32 נכנס לתחנה והחל לקלוט את הנוסעים. תוך כמה דקות נגמר המקום והחיילים לרבות קשישה עמדו על הדלת (כשהיא פתוחה). דקה לפני שעת היציאה (8:40) הנהג ביקש מהנוסעים להיכנס פנימה, אז כמה נדחסו עוד קצת פנימה וברציף נשארו עוד כ-15 חיילים. הנהג המתין עוד דקה לשעת היציאה שלו עם דלתות סגורות ונהגי המוניות כבר התחילו לעבוד... הנסיעה הבאה יוצאת בשעה 9:20.
 

olli3

New member
מנהל
קו 22 באופק

51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

בבאר שבע - מטרודן.

יצאתי ליום צילומים, קמתי שלא כהרגלי ב7 בבוקר והלכתי לצלם את הקווים היותר עמוסים שיש בעיר. התחלתי מקו 22 בתחנת בית הספר תיכון ה' אמי"ת המוכר יותר כתיכון מקיף ד' ז"ל. משום מה הייתי בטוח שהטלפון על מצב וידאו, אבל הוא התעקש להישאר על מצב סטילס, עד שבא לו להשתחרר.

המשכתי לכיוון שדרות רגר, לתחנת רגר/ביאליק היכן שיורדים כל התלמידים של מקיף א' ומקיף ב'. הגיעו 12, 7, 34. לא פעם מגיעים עוד קווים ביחד כולל בין עירוניים ופרבריים וכבר אין מקום במפרץ התחנה הדיי קטן הזה לעצירה של כולם. המפרץ מכיל שני אוטובוסים בלבד. קו 12 הגיע קצת פחות עמוס (המון יורדים תחנה אחת לפני בבית החולים סורוקה) וקו 7 כצפוי הגיע עמוס עד הדלתות.

המשכתי למרכזית. הגעתי לתחנה של 17/32 (32 הידוע לשמצה למחנה נתן). השעה הייתה 8:15 ברציף שהו קצת יותר מ20 חיילים (הנסיעה הקודמת של 32 יצאה 5 דקות לפני ב8:10). בשעה 8:25 יוצא קו 46 של מטרופולין לחר"פ, מחנה נתן וכלא באר שבע. הצלחתי לשכנע 10 חיילים וחיילות לעבור לתוך המרכזית, להגיע לרציף 1 ולעלות על 46. היו שבהתחלה לא האמינו לי אבל אחרי שאחד הלך, חלק השתכנעו וחלק המשיכו להמתין בתחנה ל32.

בשעה 8:33 תחנת 32 התמלאה והיו בה כ60 נוסעים. נהג ספיישל שכנע כמה חיילים לעלות איתו ויצא לדרכו.

דקה לאחר מכן, קו 32 נכנס לתחנה והחל לקלוט את הנוסעים. תוך כמה דקות נגמר המקום והחיילים לרבות קשישה עמדו על הדלת (כשהיא פתוחה). דקה לפני שעת היציאה (8:40) הנהג ביקש מהנוסעים להיכנס פנימה, אז כמה נדחסו עוד קצת פנימה וברציף נשארו עוד כ-15 חיילים. הנהג המתין עוד דקה לשעת היציאה שלו עם דלתות סגורות ונהגי המוניות כבר התחילו לעבוד... הנסיעה הבאה יוצאת בשעה 9:20.
קו 22 באופק
האישה שעומדת, תמשיך לעמוד גם כשהוא יעצור בתחנה.
 

olli3

New member
מנהל
קו 22 בתחנה - דלת קדמית נשארת סגורה.

51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

בבאר שבע - מטרודן.

יצאתי ליום צילומים, קמתי שלא כהרגלי ב7 בבוקר והלכתי לצלם את הקווים היותר עמוסים שיש בעיר. התחלתי מקו 22 בתחנת בית הספר תיכון ה' אמי"ת המוכר יותר כתיכון מקיף ד' ז"ל. משום מה הייתי בטוח שהטלפון על מצב וידאו, אבל הוא התעקש להישאר על מצב סטילס, עד שבא לו להשתחרר.

המשכתי לכיוון שדרות רגר, לתחנת רגר/ביאליק היכן שיורדים כל התלמידים של מקיף א' ומקיף ב'. הגיעו 12, 7, 34. לא פעם מגיעים עוד קווים ביחד כולל בין עירוניים ופרבריים וכבר אין מקום במפרץ התחנה הדיי קטן הזה לעצירה של כולם. המפרץ מכיל שני אוטובוסים בלבד. קו 12 הגיע קצת פחות עמוס (המון יורדים תחנה אחת לפני בבית החולים סורוקה) וקו 7 כצפוי הגיע עמוס עד הדלתות.

המשכתי למרכזית. הגעתי לתחנה של 17/32 (32 הידוע לשמצה למחנה נתן). השעה הייתה 8:15 ברציף שהו קצת יותר מ20 חיילים (הנסיעה הקודמת של 32 יצאה 5 דקות לפני ב8:10). בשעה 8:25 יוצא קו 46 של מטרופולין לחר"פ, מחנה נתן וכלא באר שבע. הצלחתי לשכנע 10 חיילים וחיילות לעבור לתוך המרכזית, להגיע לרציף 1 ולעלות על 46. היו שבהתחלה לא האמינו לי אבל אחרי שאחד הלך, חלק השתכנעו וחלק המשיכו להמתין בתחנה ל32.

בשעה 8:33 תחנת 32 התמלאה והיו בה כ60 נוסעים. נהג ספיישל שכנע כמה חיילים לעלות איתו ויצא לדרכו.

דקה לאחר מכן, קו 32 נכנס לתחנה והחל לקלוט את הנוסעים. תוך כמה דקות נגמר המקום והחיילים לרבות קשישה עמדו על הדלת (כשהיא פתוחה). דקה לפני שעת היציאה (8:40) הנהג ביקש מהנוסעים להיכנס פנימה, אז כמה נדחסו עוד קצת פנימה וברציף נשארו עוד כ-15 חיילים. הנהג המתין עוד דקה לשעת היציאה שלו עם דלתות סגורות ונהגי המוניות כבר התחילו לעבוד... הנסיעה הבאה יוצאת בשעה 9:20.
קו 22 בתחנה - דלת קדמית נשארת סגורה.
האישה ממתינה (בסוף היא תעלה).

כמו שרואים, האוטובוס מלא עד אפס מקום. הקו יוצא משכונת נחל עשן (משום מה הוא גם ללא תחנת ויסות למרות שכל המסלול שלו עומד על 12-14 קילומטרים), מה שהופך אותו לסיבובי.

כבר בתוך השכונה הוא מתמלא ומתחיל לדלג על תחנות. זו התחנה הראשונה שבה יורדת כמות גדולה של נוסעים (התלמידים של המקיף).
 

olli3

New member
מנהל
קו 22 "פורק" נוסעים

51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

בבאר שבע - מטרודן.

יצאתי ליום צילומים, קמתי שלא כהרגלי ב7 בבוקר והלכתי לצלם את הקווים היותר עמוסים שיש בעיר. התחלתי מקו 22 בתחנת בית הספר תיכון ה' אמי"ת המוכר יותר כתיכון מקיף ד' ז"ל. משום מה הייתי בטוח שהטלפון על מצב וידאו, אבל הוא התעקש להישאר על מצב סטילס, עד שבא לו להשתחרר.

המשכתי לכיוון שדרות רגר, לתחנת רגר/ביאליק היכן שיורדים כל התלמידים של מקיף א' ומקיף ב'. הגיעו 12, 7, 34. לא פעם מגיעים עוד קווים ביחד כולל בין עירוניים ופרבריים וכבר אין מקום במפרץ התחנה הדיי קטן הזה לעצירה של כולם. המפרץ מכיל שני אוטובוסים בלבד. קו 12 הגיע קצת פחות עמוס (המון יורדים תחנה אחת לפני בבית החולים סורוקה) וקו 7 כצפוי הגיע עמוס עד הדלתות.

המשכתי למרכזית. הגעתי לתחנה של 17/32 (32 הידוע לשמצה למחנה נתן). השעה הייתה 8:15 ברציף שהו קצת יותר מ20 חיילים (הנסיעה הקודמת של 32 יצאה 5 דקות לפני ב8:10). בשעה 8:25 יוצא קו 46 של מטרופולין לחר"פ, מחנה נתן וכלא באר שבע. הצלחתי לשכנע 10 חיילים וחיילות לעבור לתוך המרכזית, להגיע לרציף 1 ולעלות על 46. היו שבהתחלה לא האמינו לי אבל אחרי שאחד הלך, חלק השתכנעו וחלק המשיכו להמתין בתחנה ל32.

בשעה 8:33 תחנת 32 התמלאה והיו בה כ60 נוסעים. נהג ספיישל שכנע כמה חיילים לעלות איתו ויצא לדרכו.

דקה לאחר מכן, קו 32 נכנס לתחנה והחל לקלוט את הנוסעים. תוך כמה דקות נגמר המקום והחיילים לרבות קשישה עמדו על הדלת (כשהיא פתוחה). דקה לפני שעת היציאה (8:40) הנהג ביקש מהנוסעים להיכנס פנימה, אז כמה נדחסו עוד קצת פנימה וברציף נשארו עוד כ-15 חיילים. הנהג המתין עוד דקה לשעת היציאה שלו עם דלתות סגורות ונהגי המוניות כבר התחילו לעבוד... הנסיעה הבאה יוצאת בשעה 9:20.
קו 22 "פורק" נוסעים
 

olli3

New member
מנהל
הטלפון סוף סוף הסכים לעבור למצב וידאו

51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

בבאר שבע - מטרודן.

יצאתי ליום צילומים, קמתי שלא כהרגלי ב7 בבוקר והלכתי לצלם את הקווים היותר עמוסים שיש בעיר. התחלתי מקו 22 בתחנת בית הספר תיכון ה' אמי"ת המוכר יותר כתיכון מקיף ד' ז"ל. משום מה הייתי בטוח שהטלפון על מצב וידאו, אבל הוא התעקש להישאר על מצב סטילס, עד שבא לו להשתחרר.

המשכתי לכיוון שדרות רגר, לתחנת רגר/ביאליק היכן שיורדים כל התלמידים של מקיף א' ומקיף ב'. הגיעו 12, 7, 34. לא פעם מגיעים עוד קווים ביחד כולל בין עירוניים ופרבריים וכבר אין מקום במפרץ התחנה הדיי קטן הזה לעצירה של כולם. המפרץ מכיל שני אוטובוסים בלבד. קו 12 הגיע קצת פחות עמוס (המון יורדים תחנה אחת לפני בבית החולים סורוקה) וקו 7 כצפוי הגיע עמוס עד הדלתות.

המשכתי למרכזית. הגעתי לתחנה של 17/32 (32 הידוע לשמצה למחנה נתן). השעה הייתה 8:15 ברציף שהו קצת יותר מ20 חיילים (הנסיעה הקודמת של 32 יצאה 5 דקות לפני ב8:10). בשעה 8:25 יוצא קו 46 של מטרופולין לחר"פ, מחנה נתן וכלא באר שבע. הצלחתי לשכנע 10 חיילים וחיילות לעבור לתוך המרכזית, להגיע לרציף 1 ולעלות על 46. היו שבהתחלה לא האמינו לי אבל אחרי שאחד הלך, חלק השתכנעו וחלק המשיכו להמתין בתחנה ל32.

בשעה 8:33 תחנת 32 התמלאה והיו בה כ60 נוסעים. נהג ספיישל שכנע כמה חיילים לעלות איתו ויצא לדרכו.

דקה לאחר מכן, קו 32 נכנס לתחנה והחל לקלוט את הנוסעים. תוך כמה דקות נגמר המקום והחיילים לרבות קשישה עמדו על הדלת (כשהיא פתוחה). דקה לפני שעת היציאה (8:40) הנהג ביקש מהנוסעים להיכנס פנימה, אז כמה נדחסו עוד קצת פנימה וברציף נשארו עוד כ-15 חיילים. הנהג המתין עוד דקה לשעת היציאה שלו עם דלתות סגורות ונהגי המוניות כבר התחילו לעבוד... הנסיעה הבאה יוצאת בשעה 9:20.
הטלפון סוף סוף הסכים לעבור למצב וידאו
הנהג של קו 22 פתח את הדלת הקדמית, שובל התלמידים שהולכים במורד הרחוב הם אלו שיצאו מהאוטובוס. בעת יציאת האוטובוס מהתחנה, עדיין יש בו כ-15-20 נוסעים בעמידה.

http://www.youtube.com/watch?v=BrMr_QEKPrI
 

mister K

New member
אני גרתי ליד התחנה הזאת

הטלפון סוף סוף הסכים לעבור למצב וידאו
הנהג של קו 22 פתח את הדלת הקדמית, שובל התלמידים שהולכים במורד הרחוב הם אלו שיצאו מהאוטובוס. בעת יציאת האוטובוס מהתחנה, עדיין יש בו כ-15-20 נוסעים בעמידה.

http://www.youtube.com/watch?v=BrMr_QEKPrI
אני גרתי ליד התחנה הזאת
נדיר שקו 22 אוסף שם נוסעים בבוקר. גם בתחנה שלפניה הוא כמעט אף פעם לא אוסף.
זה קו עמוס במיוחד וגם אחד הארוכים בבאר שבע, שתדירותו נמוכה מדי.
מזל שיש שם גם את קו 6 שתמיד מגיע ריק (שתי תחנות אחרי הויסות).
 

olli3

New member
מנהל
קו 22 מסלול של 22 ק"מ :( אחרי שבוטל הויסות...

אני גרתי ליד התחנה הזאת
נדיר שקו 22 אוסף שם נוסעים בבוקר. גם בתחנה שלפניה הוא כמעט אף פעם לא אוסף.
זה קו עמוס במיוחד וגם אחד הארוכים בבאר שבע, שתדירותו נמוכה מדי.
מזל שיש שם גם את קו 6 שתמיד מגיע ריק (שתי תחנות אחרי הויסות).
קו 22 מסלול של 22 ק"מ :( אחרי שבוטל הויסות...
יש בבוקר מספר נסיעות שמתחילות בנחל עשן אבל מאז שעזבת את העיר המצב השתנה. הקו לא אוסף נוסעים גם בתוך נחל עשן (בתחנות האחרונות בתוך נחל עשן), שלא לדבר על הקטע שהוא עושה במרדכי מקלף ומשה דיין - שם הוא פשוט מדלג על התחנות.

מאז שמקיף ד' נסגר, זה נהיה שונה. יש המון תלמידים שמגיעים למקיף אמי"ת (מה שפתחו במקום מקיף ד') מכל רחבי העיר. אז בין היתר גם קו 22 עמוס וגם קו 3 עמוס מאותה הסיבה.

זו הסיבה שהוא מעלה נוסעים בתחנה הזאת, פשוט בעבר קו 22 היה מתמלא בנוסעים שהיו יורדים החל מהעיריה>רסקו וכן הלאה וכיום 22 פורק כשלישי מנוסעיו (התלמידים) במקיף אמי"ת.
 

olli3

New member
מנהל
קווים 7, 8, 34 "פורקים" נוסעים.

51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

בבאר שבע - מטרודן.

יצאתי ליום צילומים, קמתי שלא כהרגלי ב7 בבוקר והלכתי לצלם את הקווים היותר עמוסים שיש בעיר. התחלתי מקו 22 בתחנת בית הספר תיכון ה' אמי"ת המוכר יותר כתיכון מקיף ד' ז"ל. משום מה הייתי בטוח שהטלפון על מצב וידאו, אבל הוא התעקש להישאר על מצב סטילס, עד שבא לו להשתחרר.

המשכתי לכיוון שדרות רגר, לתחנת רגר/ביאליק היכן שיורדים כל התלמידים של מקיף א' ומקיף ב'. הגיעו 12, 7, 34. לא פעם מגיעים עוד קווים ביחד כולל בין עירוניים ופרבריים וכבר אין מקום במפרץ התחנה הדיי קטן הזה לעצירה של כולם. המפרץ מכיל שני אוטובוסים בלבד. קו 12 הגיע קצת פחות עמוס (המון יורדים תחנה אחת לפני בבית החולים סורוקה) וקו 7 כצפוי הגיע עמוס עד הדלתות.

המשכתי למרכזית. הגעתי לתחנה של 17/32 (32 הידוע לשמצה למחנה נתן). השעה הייתה 8:15 ברציף שהו קצת יותר מ20 חיילים (הנסיעה הקודמת של 32 יצאה 5 דקות לפני ב8:10). בשעה 8:25 יוצא קו 46 של מטרופולין לחר"פ, מחנה נתן וכלא באר שבע. הצלחתי לשכנע 10 חיילים וחיילות לעבור לתוך המרכזית, להגיע לרציף 1 ולעלות על 46. היו שבהתחלה לא האמינו לי אבל אחרי שאחד הלך, חלק השתכנעו וחלק המשיכו להמתין בתחנה ל32.

בשעה 8:33 תחנת 32 התמלאה והיו בה כ60 נוסעים. נהג ספיישל שכנע כמה חיילים לעלות איתו ויצא לדרכו.

דקה לאחר מכן, קו 32 נכנס לתחנה והחל לקלוט את הנוסעים. תוך כמה דקות נגמר המקום והחיילים לרבות קשישה עמדו על הדלת (כשהיא פתוחה). דקה לפני שעת היציאה (8:40) הנהג ביקש מהנוסעים להיכנס פנימה, אז כמה נדחסו עוד קצת פנימה וברציף נשארו עוד כ-15 חיילים. הנהג המתין עוד דקה לשעת היציאה שלו עם דלתות סגורות ונהגי המוניות כבר התחילו לעבוד... הנסיעה הבאה יוצאת בשעה 9:20.
קווים 7, 8, 34 "פורקים" נוסעים.
12 כפי שציינתי מגיע פחות עמוס מכיוון שתחנה אחת לפני הוא מוריד לא מעט נוסעים בבית החולים סורוקה. הרבה מעובדי סורוקה גרים בדרך מצדה. זה הקו היחיד שאני מכיר שגם נסיעת 5:30 בבוקר שלו מלאה בישיבה עם נוסעים בעמידה. כאשר כ-30 נוסעים יורדים בסורוקה.

התמקדתי על קו 7 שהגיע עמוס יותר (כצפוי), עם נוסעים על הדלתות.

http://www.youtube.com/watch?v=125VRzWwttI
 

olli3

New member
מנהל
כמובן ש34 הוריד את הנוסעים על הכביש.

קווים 7, 8, 34 "פורקים" נוסעים.
12 כפי שציינתי מגיע פחות עמוס מכיוון שתחנה אחת לפני הוא מוריד לא מעט נוסעים בבית החולים סורוקה. הרבה מעובדי סורוקה גרים בדרך מצדה. זה הקו היחיד שאני מכיר שגם נסיעת 5:30 בבוקר שלו מלאה בישיבה עם נוסעים בעמידה. כאשר כ-30 נוסעים יורדים בסורוקה.

התמקדתי על קו 7 שהגיע עמוס יותר (כצפוי), עם נוסעים על הדלתות.

http://www.youtube.com/watch?v=125VRzWwttI
כמובן ש34 הוריד את הנוסעים על הכביש.
על הפניה ימיה מביאליק לרגר. אף נהג לא היה מחכה כל כך הרבה זמן עד ש7 יצא לדרכו, אחרי פריקה שכזאת.

כשמגיעים עוד קווים, יש שעוקפים את התחנה ועוצרים בנתיב הנסיעה הימיני ויש שחוסמים את הצומת עד שיתפנה מקום במפרץ. כבר יצא לי לראות נהגים שבלית ברירה הורידו נוסעים על מעבר החציה.

בכל זאת, בתחנה הזאת עוצרים כ-40-50 קווי אוטובוס.
 

olli3

New member
מנהל
עוד לפני שקו 32 מגיע לתחנה, המוניות חוגגות.

51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

בבאר שבע - מטרודן.

יצאתי ליום צילומים, קמתי שלא כהרגלי ב7 בבוקר והלכתי לצלם את הקווים היותר עמוסים שיש בעיר. התחלתי מקו 22 בתחנת בית הספר תיכון ה' אמי"ת המוכר יותר כתיכון מקיף ד' ז"ל. משום מה הייתי בטוח שהטלפון על מצב וידאו, אבל הוא התעקש להישאר על מצב סטילס, עד שבא לו להשתחרר.

המשכתי לכיוון שדרות רגר, לתחנת רגר/ביאליק היכן שיורדים כל התלמידים של מקיף א' ומקיף ב'. הגיעו 12, 7, 34. לא פעם מגיעים עוד קווים ביחד כולל בין עירוניים ופרבריים וכבר אין מקום במפרץ התחנה הדיי קטן הזה לעצירה של כולם. המפרץ מכיל שני אוטובוסים בלבד. קו 12 הגיע קצת פחות עמוס (המון יורדים תחנה אחת לפני בבית החולים סורוקה) וקו 7 כצפוי הגיע עמוס עד הדלתות.

המשכתי למרכזית. הגעתי לתחנה של 17/32 (32 הידוע לשמצה למחנה נתן). השעה הייתה 8:15 ברציף שהו קצת יותר מ20 חיילים (הנסיעה הקודמת של 32 יצאה 5 דקות לפני ב8:10). בשעה 8:25 יוצא קו 46 של מטרופולין לחר"פ, מחנה נתן וכלא באר שבע. הצלחתי לשכנע 10 חיילים וחיילות לעבור לתוך המרכזית, להגיע לרציף 1 ולעלות על 46. היו שבהתחלה לא האמינו לי אבל אחרי שאחד הלך, חלק השתכנעו וחלק המשיכו להמתין בתחנה ל32.

בשעה 8:33 תחנת 32 התמלאה והיו בה כ60 נוסעים. נהג ספיישל שכנע כמה חיילים לעלות איתו ויצא לדרכו.

דקה לאחר מכן, קו 32 נכנס לתחנה והחל לקלוט את הנוסעים. תוך כמה דקות נגמר המקום והחיילים לרבות קשישה עמדו על הדלת (כשהיא פתוחה). דקה לפני שעת היציאה (8:40) הנהג ביקש מהנוסעים להיכנס פנימה, אז כמה נדחסו עוד קצת פנימה וברציף נשארו עוד כ-15 חיילים. הנהג המתין עוד דקה לשעת היציאה שלו עם דלתות סגורות ונהגי המוניות כבר התחילו לעבוד... הנסיעה הבאה יוצאת בשעה 9:20.
עוד לפני שקו 32 מגיע לתחנה, המוניות חוגגות.
נהג ספיישל ששכנע חיילים לעלות על המונית שלו לחר"פ/מחנה נתן.

השעה 8:33, ברציף כבר עומדים כ-60 חיילים. האוטובוס יוצא ב8:40, הנסיעה הבאה ב9:20.

http://www.youtube.com/watch?v=1ahgjZy1KHk
 
מה עלות הנסיעה למחנה נתן ?

עוד לפני שקו 32 מגיע לתחנה, המוניות חוגגות.
נהג ספיישל ששכנע חיילים לעלות על המונית שלו לחר"פ/מחנה נתן.

השעה 8:33, ברציף כבר עומדים כ-60 חיילים. האוטובוס יוצא ב8:40, הנסיעה הבאה ב9:20.

http://www.youtube.com/watch?v=1ahgjZy1KHk
מה עלות הנסיעה למחנה נתן ?
 

olli3

New member
מנהל
4.20 בקו 32 מטרודן, 4.70 בקו 46 מטרופולין

מה עלות הנסיעה למחנה נתן ?
4.20 בקו 32 מטרודן, 4.70 בקו 46 מטרופולין
ו4.70 לצומת מחנה נתן בקווים 44/45/58/60 של מטרופולין.

כל מה שיושב מעבר לקו של כביש 25 (היציאה לדימונה) נחשב כקוד 2 (גם באגד וגם במטרופולין), בדומה לעבר הירקון בת"א. אחרת, עלות הנסיעה במטרופולין בתוך באר שבע עומדת על 3.20

למען הסר ספק, מחנה נתן נמצאה בשטח העיר באר שבע, מולו מוקם כעת מתחם יס פלאנט ולצידו מתחם ישפארו שפעיל בו בעיקר סניף ענק של שופרסל.
 

olli3

New member
מנהל
צומת מחנה נתן נמצא מרחק הליכה של 8 דקות

4.20 בקו 32 מטרודן, 4.70 בקו 46 מטרופולין
ו4.70 לצומת מחנה נתן בקווים 44/45/58/60 של מטרופולין.

כל מה שיושב מעבר לקו של כביש 25 (היציאה לדימונה) נחשב כקוד 2 (גם באגד וגם במטרופולין), בדומה לעבר הירקון בת"א. אחרת, עלות הנסיעה במטרופולין בתוך באר שבע עומדת על 3.20

למען הסר ספק, מחנה נתן נמצאה בשטח העיר באר שבע, מולו מוקם כעת מתחם יס פלאנט ולצידו מתחם ישפארו שפעיל בו בעיקר סניף ענק של שופרסל.
צומת מחנה נתן נמצא מרחק הליכה של 8 דקות
הליכה מהש.ג. של מחנה נתן. דרך ההליכה היא או על כביש האספלט או על העפר שבצידי הכביש (אין מדרכה מוסדרת ברוב הקטע).

ירידה בתחנה זו לא רלוונטית להגעה לחר"פ. גם ככה מעטים החיילים שעולים על קווים 44/45/58/60 כדי להגיע למחנה נתן.
 
וכמה עולה לחיילים לשלם למונית ?

4.20 בקו 32 מטרודן, 4.70 בקו 46 מטרופולין
ו4.70 לצומת מחנה נתן בקווים 44/45/58/60 של מטרופולין.

כל מה שיושב מעבר לקו של כביש 25 (היציאה לדימונה) נחשב כקוד 2 (גם באגד וגם במטרופולין), בדומה לעבר הירקון בת"א. אחרת, עלות הנסיעה במטרופולין בתוך באר שבע עומדת על 3.20

למען הסר ספק, מחנה נתן נמצאה בשטח העיר באר שבע, מולו מוקם כעת מתחם יס פלאנט ולצידו מתחם ישפארו שפעיל בו בעיקר סניף ענק של שופרסל.
וכמה עולה לחיילים לשלם למונית ?
 

olli3

New member
מנהל
פעם הם היו צועקים ,"5 ש"ח למחנה נתן".

וכמה עולה לחיילים לשלם למונית ?
פעם הם היו צועקים ,"5 ש"ח למחנה נתן".
אבל כבר שנה-שנתיים שאני לא שומע אותם צועקים את זה יותר. אז אני לא יודע אם עדיין מדובר על 5 ש"ח מכל חייל.

בנסיעות של הנהגים האחרים שנוסעים מהמרכזית לביג ובחזרה הם גובים 5 ש"ח מכל נוסע.

אבל זו לא חוכמה, בבאר שבע מונית ספיישל מכמעט כל מקום אל כל מקום עולה 25-30 ש"ח. אם מדובר על נסיעה בין קצוות העיר אז 30-35 ש"ח ויש שינסו להגיד 40 אבל סביר שיתקלו ב: "מה 40? אתמול נסעתי ב35".

או כפי שנהג מונית לשעבר אמר לי, יש יותר מידי מוניות ונהגי מוניות בבאר שבע ואין מספיק נוסעים. כבר לא שווה לעבוד...
 

zahipan10

New member
זה עדיין 5 שקלים

פעם הם היו צועקים ,"5 ש"ח למחנה נתן".
אבל כבר שנה-שנתיים שאני לא שומע אותם צועקים את זה יותר. אז אני לא יודע אם עדיין מדובר על 5 ש"ח מכל חייל.

בנסיעות של הנהגים האחרים שנוסעים מהמרכזית לביג ובחזרה הם גובים 5 ש"ח מכל נוסע.

אבל זו לא חוכמה, בבאר שבע מונית ספיישל מכמעט כל מקום אל כל מקום עולה 25-30 ש"ח. אם מדובר על נסיעה בין קצוות העיר אז 30-35 ש"ח ויש שינסו להגיד 40 אבל סביר שיתקלו ב: "מה 40? אתמול נסעתי ב35".

או כפי שנהג מונית לשעבר אמר לי, יש יותר מידי מוניות ונהגי מוניות בבאר שבע ואין מספיק נוסעים. כבר לא שווה לעבוד...
זה עדיין 5 שקלים
לפני חודש שמעתי אותם צועקים...

אגב: כשהייתי חייל כל פעם שהייתי חוזר הביתה נהגי המונית היו מנסים לשכנע אותי לנסוע איתם למחנה נתן, פעם אחת עניתי לנהג מונית אחד "אבל אני צריך להגיע הביתה" הוא אומר לי "אבל זה רק חמש שקל!!!!!%$ זיל הזול!" אחחח רק בשביל זה היה שווה להשתחרר מהצבא חחח
 

olli3

New member
מנהל
ברכות על השחרור :)

זה עדיין 5 שקלים
לפני חודש שמעתי אותם צועקים...

אגב: כשהייתי חייל כל פעם שהייתי חוזר הביתה נהגי המונית היו מנסים לשכנע אותי לנסוע איתם למחנה נתן, פעם אחת עניתי לנהג מונית אחד "אבל אני צריך להגיע הביתה" הוא אומר לי "אבל זה רק חמש שקל!!!!!%$ זיל הזול!" אחחח רק בשביל זה היה שווה להשתחרר מהצבא חחח
ברכות על השחרור :)
 

olli3

New member
מנהל
מי יצליח לעלות ומי לא יצליח לעלות - זו השאלה.

51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

בבאר שבע - מטרודן.

יצאתי ליום צילומים, קמתי שלא כהרגלי ב7 בבוקר והלכתי לצלם את הקווים היותר עמוסים שיש בעיר. התחלתי מקו 22 בתחנת בית הספר תיכון ה' אמי"ת המוכר יותר כתיכון מקיף ד' ז"ל. משום מה הייתי בטוח שהטלפון על מצב וידאו, אבל הוא התעקש להישאר על מצב סטילס, עד שבא לו להשתחרר.

המשכתי לכיוון שדרות רגר, לתחנת רגר/ביאליק היכן שיורדים כל התלמידים של מקיף א' ומקיף ב'. הגיעו 12, 7, 34. לא פעם מגיעים עוד קווים ביחד כולל בין עירוניים ופרבריים וכבר אין מקום במפרץ התחנה הדיי קטן הזה לעצירה של כולם. המפרץ מכיל שני אוטובוסים בלבד. קו 12 הגיע קצת פחות עמוס (המון יורדים תחנה אחת לפני בבית החולים סורוקה) וקו 7 כצפוי הגיע עמוס עד הדלתות.

המשכתי למרכזית. הגעתי לתחנה של 17/32 (32 הידוע לשמצה למחנה נתן). השעה הייתה 8:15 ברציף שהו קצת יותר מ20 חיילים (הנסיעה הקודמת של 32 יצאה 5 דקות לפני ב8:10). בשעה 8:25 יוצא קו 46 של מטרופולין לחר"פ, מחנה נתן וכלא באר שבע. הצלחתי לשכנע 10 חיילים וחיילות לעבור לתוך המרכזית, להגיע לרציף 1 ולעלות על 46. היו שבהתחלה לא האמינו לי אבל אחרי שאחד הלך, חלק השתכנעו וחלק המשיכו להמתין בתחנה ל32.

בשעה 8:33 תחנת 32 התמלאה והיו בה כ60 נוסעים. נהג ספיישל שכנע כמה חיילים לעלות איתו ויצא לדרכו.

דקה לאחר מכן, קו 32 נכנס לתחנה והחל לקלוט את הנוסעים. תוך כמה דקות נגמר המקום והחיילים לרבות קשישה עמדו על הדלת (כשהיא פתוחה). דקה לפני שעת היציאה (8:40) הנהג ביקש מהנוסעים להיכנס פנימה, אז כמה נדחסו עוד קצת פנימה וברציף נשארו עוד כ-15 חיילים. הנהג המתין עוד דקה לשעת היציאה שלו עם דלתות סגורות ונהגי המוניות כבר התחילו לעבוד... הנסיעה הבאה יוצאת בשעה 9:20.
מי יצליח לעלות ומי לא יצליח לעלות - זו השאלה.
32 מגיע לתחנה, החיילים שחלקם צריכים להגיע לחר"פ, לא מנוסים כמו אחיהם מקווים 382/392. אין מלחמה, רק מעט דחיפות.

http://www.youtube.com/watch?v=DU-9NUF-pG4
 

olli3

New member
מנהל
נגמר המקום... נדחסים עוד קצת פנימה...

51 דן זו בדיחה, בואו לבאר שבע.

בבאר שבע - מטרודן.

יצאתי ליום צילומים, קמתי שלא כהרגלי ב7 בבוקר והלכתי לצלם את הקווים היותר עמוסים שיש בעיר. התחלתי מקו 22 בתחנת בית הספר תיכון ה' אמי"ת המוכר יותר כתיכון מקיף ד' ז"ל. משום מה הייתי בטוח שהטלפון על מצב וידאו, אבל הוא התעקש להישאר על מצב סטילס, עד שבא לו להשתחרר.

המשכתי לכיוון שדרות רגר, לתחנת רגר/ביאליק היכן שיורדים כל התלמידים של מקיף א' ומקיף ב'. הגיעו 12, 7, 34. לא פעם מגיעים עוד קווים ביחד כולל בין עירוניים ופרבריים וכבר אין מקום במפרץ התחנה הדיי קטן הזה לעצירה של כולם. המפרץ מכיל שני אוטובוסים בלבד. קו 12 הגיע קצת פחות עמוס (המון יורדים תחנה אחת לפני בבית החולים סורוקה) וקו 7 כצפוי הגיע עמוס עד הדלתות.

המשכתי למרכזית. הגעתי לתחנה של 17/32 (32 הידוע לשמצה למחנה נתן). השעה הייתה 8:15 ברציף שהו קצת יותר מ20 חיילים (הנסיעה הקודמת של 32 יצאה 5 דקות לפני ב8:10). בשעה 8:25 יוצא קו 46 של מטרופולין לחר"פ, מחנה נתן וכלא באר שבע. הצלחתי לשכנע 10 חיילים וחיילות לעבור לתוך המרכזית, להגיע לרציף 1 ולעלות על 46. היו שבהתחלה לא האמינו לי אבל אחרי שאחד הלך, חלק השתכנעו וחלק המשיכו להמתין בתחנה ל32.

בשעה 8:33 תחנת 32 התמלאה והיו בה כ60 נוסעים. נהג ספיישל שכנע כמה חיילים לעלות איתו ויצא לדרכו.

דקה לאחר מכן, קו 32 נכנס לתחנה והחל לקלוט את הנוסעים. תוך כמה דקות נגמר המקום והחיילים לרבות קשישה עמדו על הדלת (כשהיא פתוחה). דקה לפני שעת היציאה (8:40) הנהג ביקש מהנוסעים להיכנס פנימה, אז כמה נדחסו עוד קצת פנימה וברציף נשארו עוד כ-15 חיילים. הנהג המתין עוד דקה לשעת היציאה שלו עם דלתות סגורות ונהגי המוניות כבר התחילו לעבוד... הנסיעה הבאה יוצאת בשעה 9:20.
נגמר המקום... נדחסים עוד קצת פנימה...
לבקשת הנהג, הקשישה תעמוד כל הנסיעה. כל כך דחוס בפנים (מניסיון) שגם כשרוצים לפנות מקום לאדם מבוגר, לא ניתן לעשות זאת כי אין לאן לרדת מהמושב. נוסעים צמודים אחד לשני ובסיבובים נאחזים אחד בשני.

לאחר סגירת הדלת, נהגי המוניות כבר מתחילים לעבוד ולקרוא "לחר"פ, מחנה נתן".

מה לדעתכם קורה וקדם יותר ובימי ראשון? ובימי חמישי בכיוון ההפוך (ממחנה נתן למרכזית)?

http://www.youtube.com/watch?v=NbiWPbSrlGs
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה