הערב בשעה 21:00 שעון ישראל - Songcheck 2018

צוות Kuss

New member
אבל וזה BIG אבל - דבר לא ישתווה לפספוס הגדול שלהם EVER

למעשה היו כל כך הרבה פספוסים אצל איסלנד כמו מאגני באלפיים ו... משהו וכיוצ"ב, אבל השיר הזה... זה באמת מכאיב שלא רק שלא הגיע לאירוויז, אלא אפילו שלא עלה לגמר באיסלנד! אין מילים. פשוט אין מילים. במקומם נשלחה גרטה הסמרטוטה עם השלאגר העלוב שלה והופעת החיקוי שלה. מגיע לה שנשארה בסמי.

 

צוות Kuss

New member
אלבניה

שאלבניה שולחת זמר ולא זמרת זה נדיר. שר טוב, שיר אוקי. יתקשו לעלות לגמר למרות שהשיר טוב. רוק אלבני טוב. יתכן שלא יעלו. יותר מדי צעקות. הזמר מתלהב יותר מדי מהקעקועים שלו. נראה שלזמר יש קושי לשבת בשירותים בזמן שהוא משתין (הערה שלי: בגרמניה גברים יושבים בשירותים גם בפיפי). הטקסט של השיר נחמד. לא מספיק חזק. לא רע. הקיצור של השיר פגע בו, גם העיבוד החדש עם פחות גיטרות הרס את השיר.

ציון: 5.2
 

Rori90

New member
מלחיץ כמה שהם קוטלים

לא שאין צדק בדבריהם...אבל עדיין מותח
 

צוות Kuss

New member
בלגיה

שיר יפה מאוד. הקול של הזמרת זורם כמו דבש בחלב. מופק היטב. מודרני. הטקסט טוב. היציאה הכי מגניבה השנה. אפשר לשמוע שוב ושוב. שיר שמתאים ללאפ-דאנס. אין ספק שהשופטים יאהבו. קול טוב אך השיר אפלולי מדי. מזכיר את הזמרת דיידו. הקול שלה לא מספיק חזק כדי לנצח. לזמרת סטייל משובח. מה הסוד של בלגיה שהם תמיד מצליחים. קול אבל אוברייטד. במאי ההופעה עשה גם את הולנד 2014.

ציון: 7.2
 

צוות Kuss

New member
צ'כיה

פאנקי. מזכיר את ג'סטין ביבר/טימברלייק/ברונו מארס. הזמר נראה טוב. יש לו שיניים טובות. הוא בטח נושך טוב. מודרני. מקום רביעי בגמר. כל מי שלא אוהב אירוויזיון בגלל הסטיגמה יאהב את השיר הזה. הזמר משחק אותה מאצ'ו. הטקסט לא ידידותי למאזין. שיר מסוכן, הזמר יודע לשיר. שיר מדהים. הזמר נראה חכם, מצחיק וסימפטי. יגיע לטופ 3. הברזל הכי חם שצ'כיה שמה באש. כל החבילה טובה ומתאימה לטופ 10. 12 נקודות. וואו. הזמר כתב את השיר לבד, ביים את הקליפ בעצמו. הזמר היה דוגמן בעברו. התלונן שדוגמנות זה שטחי ולכן פרש - צוחקים עליו שבא לאירוויזיון שגם נחשב לשטחי. מתלוננים על כך שהיו חייבים לשנות את הטקסט בגלל הקללות, זה צבוע כמו הכנסיה הקתולית. מילא אם השיר היה אנטישמי, אבל כולה כמה קללות.

(הערה שלי: יותר הערות סקסיסטיות מאשר התייחסות לשיר).

ציון: 8.7
 

Brady

New member
מאצ'ו


פחות..
נמאס לי זמנית מהאירו, אבל הוא מהבודדים שאני לא מפסיק לשמוע (והוא עוד מהראשונים שיצאו)
 

צוות Kuss

New member
ליטא

מציק באוזן כמו תולעת. יתכן שיש אי שם מישהו שאוהב את השיר אבל מי זה לעזאזל? איום ונורא. הזמרת חתיכה אבל השיר גרוע. השיר עובר מתחת לרדאר. נשמע כמו פסקול של סרט נעורים אחרי ששני הכוכבים שכבו לראשונה. זוועה. לא נעים להאזנה. ביזראל קולינג היא הייתה נוראית. לא ברור איך תראה ההופעה, האם יביאו זוג זקנים לבמה? שמאלצי. לא ברור איך השיר הזה זכה מתוך קדם עם כל כך הרבה שירים. לפחות זה טוב יותר מהשיר שלהם שנה שעברה.


ציון: 6.6
 

tajci

New member
תודה על התרגום

אני אוהב את ההסברים שלהם/ תרגום שלך:)
 

צוות Kuss

New member
ישראל

הזמרת לא צריכה זיקוקים כי היא בעצמה זיקוקים. שיר מצוין. אפשר לרקוד אליו. הלייב טוב בהרבה מהקליפ (מראים גרסה בלייב מיזראל קולינג). היא יכולה לנצח. היא זמרת כל כך טובה. זה מטורף כמה שהיא טובה בלייב. במאסטרדם ההופעה הייתה פחות טובה מבישראל. אישה עם קימורים, כמו בת' דיטו. כולם משווים אותה לבת' דיטו. מקום ראשון. במאה אחוז מגיעים לתל אביב. השיר הכי טוב השנה. 78, 98 ויהיה גם 18. מסבירים איך הלופר פועל. מותר להשתמש בו. ביוטיוב יש לה קליפים שמראים איך היא מתפעלת את הלופר וכמה זה אמנותי. בשנה שעברה הזמינו כבר מלון באיטליה אז יש להזהר עם פייבוריטים. אבל לאיטליה הייתה הופעה לא טובה והייתה גורילה. אצל נטע אין לצפות לכך. בלייב היא ממש ממש טובה, סנסציונית. הטקסט אינטלגנטי. דורו מדלי עומד מאחורי השיר, אחראי לחובי סטאר וגולדן בוי. יצרו את שיר האירוויז המושלם. הנושא של השיר חשוב, מדוע לא לשיר עליו? נטע נשמעת אותנטית כאחת שמעלה את דיון הפמיניזם. לא אכפת לנטע מה אחרים אומרים עליה. ישראל מציגה עצמה כמדינה פתוחה באזור לא טולרנטי, וזה מראה לכל האנטישמים מה זה. נטע מחקה גבר פחדן באמצעות קולות תרנגול וזה חכם.


ציון: 8.9
 

Rori90

New member
ואוו! ואני חשבתי שיקטלו אותה

היה נדמה לי מהבעות הפנים שהם כאילו לא אוהבים אבל כנראה שטעיתי. מה שמפליא אותי הוא שהם חשבו שההופעה בישראל היתה יותר טובה מאשר באמסטרדם
 
איך הדברים נתפסים אינדוודואלית אצל כל אחד...

הלייב יותר טוב מסטודיו...
ההופעה בישראל הייתה יותר טובה מאמסטרדם...
 

Shellpearl

New member
הם כנראה אוהבים את האנרגיה שלה בלייב והאינטראקציה עם הקהל

 

Shellpearl

New member
עכשיו נזכרתי שכמה אנשים דיברו, יכול להיות שרק אחד אמר את זה

 

צוות Kuss

New member
הסבר: המנחה שטפן אמר שההופעה באמסטרדם הייתה פחות טובה

כיוון שלפני ההופעה נטע העלתה תמונה שלה ושל הצוות שלה בקופי-שופ. הוא רומז שהיא עלתה לבמה בהשפעת מריחואנה, ולכן ההופעה הייתה קצת פחות טובה.
 
למעלה