הערב בשעה 21:00 שעון ישראל - Songcheck 2018

צוות Kuss

New member
הערב בשעה 21:00 שעון ישראל - Songcheck 2018


תכנית הפריוויוז הגרמנית הוותיקה והאהובה. השנה יש חידוש, הפעם לא יהיה אולפן מומחים בשידור חי, אלא הקלטות מראש של מומחים וסלבריטיז גרמנים שיגיבו על השירים. בהם פיטר אורבן, הלא הוא טרי ווגן הגרמני, לבינה נציגת גרמניה דאשתקד, וויליאמית ודבונית מוויוויבלוגס (היחידים שיתנו הערות באנגלית) ומלא מלא דראג קווינס.

הערב הם יסקרו את החצי הראשון של חצי הגמר הראשון עם ישראל כמובן.

נזכיר: שנה שעברה הם הזילו ריר על סלבדור, דיברו רק עליו, בעיקר בתכניות המקדימות רגע לפני משדר האירוויז עצמו שסבבו אך ורק סביבו. כלומר דומה שהם ידעו משהו ולא סתם הקדישו לסלבדור חלק גדול מהתכנית. האם הפעם זה יקרה עם נטע?

אמור להיות Livestream ועל כך אעדכן בהמשך.

הנה טעימה לאיך שזה הולך להראות אננננ-טייייי:

 

Rori90

New member
הם קלעו לגביי סלבדור, האם הם בדרך כלל קולעים?

כלומר בשנים קודמות האם הצליחו לעלות על זוכים נוספים?
 

Yalush2

New member
לא התכוונתי כמו בסרטון שהוא הוסיף הם עשו כל שיר בנפרד גם

 

צוות Kuss

New member
אזרבייג'אן

משעמם, אחד הגרועים שלהם EVER, ציפו לשיר ג'אז של זמרת רצינית וקיבלו טראש. מזכיר בשר טחון זול בסופר שזה שהוא במקרר לא אומר שחייבים לקנות אותו. טקסט עלוב. אם יצליחו אז רק בזכות חברות.

וויליאמית ודבונית היחידים שחילקו מחמאות.

ציון: 5.7
 

צוות Kuss

New member
איסלנד

הזמר מתוק וחמוד. השיר עדיף שינוגן מתחת למים. שיר שהוא שעמום המחץ. לא יעלה לגמר. נראה כאילו אמא הלבישה אותו. למרות שאסור לו חוקית לשתות לא היה מזיק לו קצת אלכוהול. ברוכים הבאים לאירוויזיון 1986. כותבת השיר כתבה גם את איסלנד 2011. משהו קרה לאיסלנדים, שלמרות שיש להם מוזיקה טובה באירוויז הם על הפנים. כנראה המשפחה התאגדה והצביעה לו ולכן זכה. מקום אחרון בחצי הגמר.

המנחה מזכיר את המקום ה-2 בקדם האיסלנדי שנה שעברה שהיה מצוין (אני מסכים איתו).

ציון: 2.9
 

צוות Kuss

New member
בואו נתמקד רגע בהערה המפתיעה של המנחה הגרמני

הוא ציין שהמוזיקה באיסלנד מצוינת אבל באירוויז הם על הפנים, והזכיר את הפספוס הגדול של איסלנד שנה שעברה, את השיר שהגיע למקום ה-2 בקדם האיסלנדי והפסיד כזכור לפייפר.

קודם כל יפה לראות שיש כאן מומחה אירוויז אמיתי שמכיר גם שירי קדמים, שזה לא דבר של מה בכך. שנית כל, וכפי שכתבתי לעיל, אני מסכים איתו לחלוטין. מדובר בשיר מצוין שמשקף את המוזיקה האיסלנדית של ימינו (לא מבחינת פולקלור אלא המוזיקה המודרנית באיסלנד) וחבל מאוד שהשיר לא הגיע לקייב, שכן לבטח היה עולה לגמר.

מי שלא מכיר - הכירו:

 
למעלה