לפי כתבה בכלכליסט, בדן ממשיכים בניסוי עם רכבים חשמליים, אך הפעם בדגם שונה מה־BYD, בעל סוללה בהיקף קטן יותר, אך טעינה מהירה יותר.
בניגוד למודל של BYD של טעינה לילית ארוכה כדי להספיק לכל היום, המודל החדש הוא סוללה קטנה ו'הטענה מהירה' באמצעות קבלי-על, שיספיקו לנסיעה אחת קצרה, כאשר ההטענה תהיה בתחנות המוצא והיעד.
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3666445,00.html
תהייה: האם ישום כזה, מוכפל בכמה סדרי גודל, יוכל להתאים לרכבות? חזרה לעידן רכבות הקיטור שבהם מאחורי / לפני הקטר הייתה קרונית שנשאה את מקור האנרגיה לקטר, כאשר במקרה החשמלי הסוללה תטען בכל תחנה (עיכוב של כמה דקות בכל תחנה, ובעיה ברכבות מהירות מעוטות עצירה), או שקרונית סוללה תוצמד לקטר מקדימה, ותוחלף על ידי צוות זריז בזמן קצר בכל תחנה? (מחייב הערכות לוגיסטית רצינית על רקע מצוקת מסילות במרבית התחנות) היתרון העצום של 'רכבת מונעת סוללה' הוא שלא יהיה צורך בהקמת תשתית חשמל יקרה לכל אורך המסילות, כך שציוד חשמלי לא יהיה מוגבל לתשתית חשמול.