ריבוע מסילות בין ת"א האונ' - הרצליה & הרחבת ת.הרצליה

מצב
הנושא נעול.

Rubim88

New member
החיבור למסילת השרון

תחנת הרצליה והחיבור למסילת השרון?
אפשר לקבל הסבר קצר על התרשים?
החיבור למסילת השרון
הרצליה נמצאת בערך 3.5 ק"מ דרומית לכל המשולש הזה.
1, 2 מסילת החוף(תוואי חדש).
3,4 ריבוע עתידי של מסילת החוף(הכוונה בSlow track זו מסילה יעודית לרכבות פרבריות במסילת החוף)
5,6 חיבור למסילת השרון
7,8 חיבור מסילת השרון למסילת החוף בכיוון צפון
אני חושב שהתרשים הופיע בעבר בפורום..
רואים גם את הההפרדה המפלסית בין מסילות 3,4 - ל5,6..מאוד חשוב לניצול קיבולת המסילות, מישהו יודע אם הולכים לעשות הפרדה דומה צפונית לתחנת האוני'?
 

david80

Member
מישהו יודע מה תהיה הגבלת המהירות בקשתות?

החיבור למסילת השרון
הרצליה נמצאת בערך 3.5 ק"מ דרומית לכל המשולש הזה.
1, 2 מסילת החוף(תוואי חדש).
3,4 ריבוע עתידי של מסילת החוף(הכוונה בSlow track זו מסילה יעודית לרכבות פרבריות במסילת החוף)
5,6 חיבור למסילת השרון
7,8 חיבור מסילת השרון למסילת החוף בכיוון צפון
אני חושב שהתרשים הופיע בעבר בפורום..
רואים גם את הההפרדה המפלסית בין מסילות 3,4 - ל5,6..מאוד חשוב לניצול קיבולת המסילות, מישהו יודע אם הולכים לעשות הפרדה דומה צפונית לתחנת האוני'?
מישהו יודע מה תהיה הגבלת המהירות בקשתות?
 

Rubim88

New member
רדיוס הקשת הדרומית יהיה 400 מטר~

מישהו יודע מה תהיה הגבלת המהירות בקשתות?
רדיוס הקשת הדרומית יהיה 400 מטר~
ושל הצפונית כפול מזה. ההגבהה ידועה רק למעורים בתוכניות, אך סביר שהיא תהיה לפחות בינונית(בדרומית) כך שההגבלה בדרומית(בקשת עצמה, בלי להתייחס למפלגים אם יהיו בעתיד ביציאה ממסילת החוף) תהיה בסביבות 80-90 קמ"ש.
 

luckydude

Active member
תקנו אותי אם אני טועה אבל בקשת הדרומית יש מחלף מסילתי

רדיוס הקשת הדרומית יהיה 400 מטר~
ושל הצפונית כפול מזה. ההגבהה ידועה רק למעורים בתוכניות, אך סביר שהיא תהיה לפחות בינונית(בדרומית) כך שההגבלה בדרומית(בקשת עצמה, בלי להתייחס למפלגים אם יהיו בעתיד ביציאה ממסילת החוף) תהיה בסביבות 80-90 קמ"ש.
תקנו אותי אם אני טועה אבל בקשת הדרומית יש מחלף מסילתי
אבל בצפונית רק מפלג באותו מפלס, נכון?
 

Rubim88

New member
נראה שאין התייחסות לחיבור הזה בתוכניות

תקנו אותי אם אני טועה אבל בקשת הדרומית יש מחלף מסילתי
אבל בצפונית רק מפלג באותו מפלס, נכון?
נראה שאין התייחסות לחיבור הזה בתוכניות
רואים רק את המשך המסילות מהקשת הצפונית לצד זוג המסילות העתידיות בקו החוף והזוג החדש ואז מגיע גבול התוכנית, לא רואים איך יהיה החיבור. אבל הגיוני שיהיה פשוט חיבור באותו מפלס, אני לא רואה את הקשת הזו באמת בשימוש, חוץ ממצב שהמשך המסילה לכיוון ת"א חסום מסיבה מסויימת ואז נדרש מעקף. במצב כזה גם ככה הרכבות ממשיכות כולן לקשת/מהקשת ואין חסימה של רכבות אחרות. את הכסף עדיף להשקיע במחלף מצפון לתחנת האוני'.
 
הקשת הזו תהיה בשימוש כאשר מסילת החוף בין רשפון לת"א תושבת

נראה שאין התייחסות לחיבור הזה בתוכניות
רואים רק את המשך המסילות מהקשת הצפונית לצד זוג המסילות העתידיות בקו החוף והזוג החדש ואז מגיע גבול התוכנית, לא רואים איך יהיה החיבור. אבל הגיוני שיהיה פשוט חיבור באותו מפלס, אני לא רואה את הקשת הזו באמת בשימוש, חוץ ממצב שהמשך המסילה לכיוון ת"א חסום מסיבה מסויימת ואז נדרש מעקף. במצב כזה גם ככה הרכבות ממשיכות כולן לקשת/מהקשת ואין חסימה של רכבות אחרות. את הכסף עדיף להשקיע במחלף מצפון לתחנת האוני'.
הקשת הזו תהיה בשימוש כאשר מסילת החוף בין רשפון לת"א תושבת
למספר חודשים לצורך העבודות שצריך לבצע בקטע הזה.
 

amit1270

New member
אי אפשר להשאיר שם מסילה אחת פעילה בתקופת העבודות?

הקשת הזו תהיה בשימוש כאשר מסילת החוף בין רשפון לת"א תושבת
למספר חודשים לצורך העבודות שצריך לבצע בקטע הזה.
אי אפשר להשאיר שם מסילה אחת פעילה בתקופת העבודות?
 

Rubim88

New member
בעצם יש המשך לתוכנית

תקנו אותי אם אני טועה אבל בקשת הדרומית יש מחלף מסילתי
אבל בצפונית רק מפלג באותו מפלס, נכון?
בעצם יש המשך לתוכנית
רואים את החיבור, אותו מפלס..מה שחשבתי כגבול התוכנית הוא כנראה אלמנט תשתית מסויים(לא ברור אם גשר הולכי רגל או מעביר מים).
 

אלכסיי03

New member
תודה רבה על הסקירה המצוינת, דניאל!

ריבוע מסילות בין ת"א האונ' - הרצליה & הרחבת ת.הרצליה
לפניכם סקירת מצב של פרויקט שלא זה כמעט לסקירה עד כה -פרויקט ריבוע מסילות (מ- 2 מסילות ל-4) בין תחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת הרצליה + הרחבת תחנת הרצליה.
הפויקט הנ"ל הוא למעשה פרויקט משלים לפרויקט קו כפ"ס - הרצליה

נתחיל עם אזור התחנה התפעולית תל ברוך (צפונית לתחת ת"א האונ')
ניתן להבחין במסילה אחת חדשה שנפרשה מערבית למסילות הקיימות.
המסילה המזרחית (השמאלית) ביותר בתמונה היא למעשה המשך הקשת מכיוון בני ברק צפונה.. יתכן וקטע מסילה זה יהפוך למסילה הרביעת בקו, או שמה יועת מזרחה ויתמזג למסילה הרביעית שתונח בהמשך.
תודה רבה על הסקירה המצוינת, דניאל!
 

אורי404

New member
דניאל

ריבוע מסילות בין ת"א האונ' - הרצליה & הרחבת ת.הרצליה
לפניכם סקירת מצב של פרויקט שלא זה כמעט לסקירה עד כה -פרויקט ריבוע מסילות (מ- 2 מסילות ל-4) בין תחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת הרצליה + הרחבת תחנת הרצליה.
הפויקט הנ"ל הוא למעשה פרויקט משלים לפרויקט קו כפ"ס - הרצליה

נתחיל עם אזור התחנה התפעולית תל ברוך (צפונית לתחת ת"א האונ')
ניתן להבחין במסילה אחת חדשה שנפרשה מערבית למסילות הקיימות.
המסילה המזרחית (השמאלית) ביותר בתמונה היא למעשה המשך הקשת מכיוון בני ברק צפונה.. יתכן וקטע מסילה זה יהפוך למסילה הרביעת בקו, או שמה יועת מזרחה ויתמזג למסילה הרביעית שתונח בהמשך.
דניאל
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה על שרשור תשתיות מרתק. אתה מפצה על אחד, נבצר

ריבוע מסילות בין ת"א האונ' - הרצליה & הרחבת ת.הרצליה
לפניכם סקירת מצב של פרויקט שלא זה כמעט לסקירה עד כה -פרויקט ריבוע מסילות (מ- 2 מסילות ל-4) בין תחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת הרצליה + הרחבת תחנת הרצליה.
הפויקט הנ"ל הוא למעשה פרויקט משלים לפרויקט קו כפ"ס - הרצליה

נתחיל עם אזור התחנה התפעולית תל ברוך (צפונית לתחת ת"א האונ')
ניתן להבחין במסילה אחת חדשה שנפרשה מערבית למסילות הקיימות.
המסילה המזרחית (השמאלית) ביותר בתמונה היא למעשה המשך הקשת מכיוון בני ברק צפונה.. יתכן וקטע מסילה זה יהפוך למסילה הרביעת בקו, או שמה יועת מזרחה ויתמזג למסילה הרביעית שתונח בהמשך.
תודה רבה על שרשור תשתיות מרתק. אתה מפצה על אחד, נבצר
שמשום מה חושב שהוא חבר הסתדרות. אהמ-אהמ!
 

סנוי

New member
עדכון מאוד מעניין! תודה על ההשקעה!

ריבוע מסילות בין ת"א האונ' - הרצליה & הרחבת ת.הרצליה
לפניכם סקירת מצב של פרויקט שלא זה כמעט לסקירה עד כה -פרויקט ריבוע מסילות (מ- 2 מסילות ל-4) בין תחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת הרצליה + הרחבת תחנת הרצליה.
הפויקט הנ"ל הוא למעשה פרויקט משלים לפרויקט קו כפ"ס - הרצליה

נתחיל עם אזור התחנה התפעולית תל ברוך (צפונית לתחת ת"א האונ')
ניתן להבחין במסילה אחת חדשה שנפרשה מערבית למסילות הקיימות.
המסילה המזרחית (השמאלית) ביותר בתמונה היא למעשה המשך הקשת מכיוון בני ברק צפונה.. יתכן וקטע מסילה זה יהפוך למסילה הרביעת בקו, או שמה יועת מזרחה ויתמזג למסילה הרביעית שתונח בהמשך.
עדכון מאוד מעניין! תודה על ההשקעה!
 

david80

Member
תודה רבה!

ריבוע מסילות בין ת"א האונ' - הרצליה & הרחבת ת.הרצליה
לפניכם סקירת מצב של פרויקט שלא זה כמעט לסקירה עד כה -פרויקט ריבוע מסילות (מ- 2 מסילות ל-4) בין תחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת הרצליה + הרחבת תחנת הרצליה.
הפויקט הנ"ל הוא למעשה פרויקט משלים לפרויקט קו כפ"ס - הרצליה

נתחיל עם אזור התחנה התפעולית תל ברוך (צפונית לתחת ת"א האונ')
ניתן להבחין במסילה אחת חדשה שנפרשה מערבית למסילות הקיימות.
המסילה המזרחית (השמאלית) ביותר בתמונה היא למעשה המשך הקשת מכיוון בני ברק צפונה.. יתכן וקטע מסילה זה יהפוך למסילה הרביעת בקו, או שמה יועת מזרחה ויתמזג למסילה הרביעית שתונח בהמשך.
תודה רבה!
 

alantan

New member
תודה רבה, תמונות מעניינות מאוד! מקווה שבקרוב יהיה לנו עדכון

ריבוע מסילות בין ת"א האונ' - הרצליה & הרחבת ת.הרצליה
לפניכם סקירת מצב של פרויקט שלא זה כמעט לסקירה עד כה -פרויקט ריבוע מסילות (מ- 2 מסילות ל-4) בין תחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת הרצליה + הרחבת תחנת הרצליה.
הפויקט הנ"ל הוא למעשה פרויקט משלים לפרויקט קו כפ"ס - הרצליה

נתחיל עם אזור התחנה התפעולית תל ברוך (צפונית לתחת ת"א האונ')
ניתן להבחין במסילה אחת חדשה שנפרשה מערבית למסילות הקיימות.
המסילה המזרחית (השמאלית) ביותר בתמונה היא למעשה המשך הקשת מכיוון בני ברק צפונה.. יתכן וקטע מסילה זה יהפוך למסילה הרביעת בקו, או שמה יועת מזרחה ויתמזג למסילה הרביעית שתונח בהמשך.
תודה רבה, תמונות מעניינות מאוד! מקווה שבקרוב יהיה לנו עדכון
דומה מהמסילה הרביעית באיילון...
 

ניקולאי

New member
תודה דניאל!

ריבוע מסילות בין ת"א האונ' - הרצליה & הרחבת ת.הרצליה
לפניכם סקירת מצב של פרויקט שלא זה כמעט לסקירה עד כה -פרויקט ריבוע מסילות (מ- 2 מסילות ל-4) בין תחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת הרצליה + הרחבת תחנת הרצליה.
הפויקט הנ"ל הוא למעשה פרויקט משלים לפרויקט קו כפ"ס - הרצליה

נתחיל עם אזור התחנה התפעולית תל ברוך (צפונית לתחת ת"א האונ')
ניתן להבחין במסילה אחת חדשה שנפרשה מערבית למסילות הקיימות.
המסילה המזרחית (השמאלית) ביותר בתמונה היא למעשה המשך הקשת מכיוון בני ברק צפונה.. יתכן וקטע מסילה זה יהפוך למסילה הרביעת בקו, או שמה יועת מזרחה ויתמזג למסילה הרביעית שתונח בהמשך.
תודה דניאל!
 

yazzon

New member


ריבוע מסילות בין ת"א האונ' - הרצליה & הרחבת ת.הרצליה
לפניכם סקירת מצב של פרויקט שלא זה כמעט לסקירה עד כה -פרויקט ריבוע מסילות (מ- 2 מסילות ל-4) בין תחנת ת"א האוניברסיטה לתחנת הרצליה + הרחבת תחנת הרצליה.
הפויקט הנ"ל הוא למעשה פרויקט משלים לפרויקט קו כפ"ס - הרצליה

נתחיל עם אזור התחנה התפעולית תל ברוך (צפונית לתחת ת"א האונ')
ניתן להבחין במסילה אחת חדשה שנפרשה מערבית למסילות הקיימות.
המסילה המזרחית (השמאלית) ביותר בתמונה היא למעשה המשך הקשת מכיוון בני ברק צפונה.. יתכן וקטע מסילה זה יהפוך למסילה הרביעת בקו, או שמה יועת מזרחה ויתמזג למסילה הרביעית שתונח בהמשך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה