כמה הפתעות................

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
מי יודע, אולי זו הייתה אותה האחת

ביום 21/4/2002 נסעתי בפעם האחרונה בזלדה.
זה היה בקו 37 בחיפה.
אני זוכר את התאריך משום שביום זה נסעתי לצו הראשון שלי בלשכת הגיוס בחיפה.
מי יודע, אולי זו הייתה אותה האחת
אבל אני בטוח שלאביתר רשום עד רמת הדקה מתי ואיפה יצאה הזלדה האחרונה בארץ משירות.
 

mister K

New member
זו לא הייתה אותה אחת.

מי יודע, אולי זו הייתה אותה האחת
אבל אני בטוח שלאביתר רשום עד רמת הדקה מתי ואיפה יצאה הזלדה האחרונה בארץ משירות.
זו לא הייתה אותה אחת.
אתה מדבר על חולון ואני מדבר על חיפה.
בחיפה עוד פעלו בתחילת 2002 כמה וכמה זלדות חיפאיות.
 

stratomaximus

New member
כנראה שלא, אבל מעבר אוטובוסים בין סניפים

זו לא הייתה אותה אחת.
אתה מדבר על חולון ואני מדבר על חיפה.
בחיפה עוד פעלו בתחילת 2002 כמה וכמה זלדות חיפאיות.
כנראה שלא, אבל מעבר אוטובוסים בין סניפים
זה לא משהו שלא יכול לקרות..
במיוחד אוטובוסים בסוף חייהם אשר משמשים כתגבור ולא כסד"כ קבוע.

מעבירים גם אוטובוסים חדשים שמתגלים כלא מתאימים לעיר מסויימת - ע"ע הסקניות העירוניות החדשות של אגד שהחלו את חייהן בחיפה ורובן המוחלט הועבר לסניף חולון לאחר שהתברר שהן לא מסוגלות להתמודד עם העליות של חיפה ונשרפות די מהר.

אחת מהסקניות שכנראה נשארה בחיפה נשרפה לפני מספר חודשים בעליות של פרויד, אאל"ט.
לא ברור למה היא המשיכה לשרת בחיפה אם היה ידוע כבר מזמן שהמנוע של הדגם הזה לא מתמודד.
 

mister K

New member
הסיכוי שזו אותה אחת - קלוש.

כנראה שלא, אבל מעבר אוטובוסים בין סניפים
זה לא משהו שלא יכול לקרות..
במיוחד אוטובוסים בסוף חייהם אשר משמשים כתגבור ולא כסד"כ קבוע.

מעבירים גם אוטובוסים חדשים שמתגלים כלא מתאימים לעיר מסויימת - ע"ע הסקניות העירוניות החדשות של אגד שהחלו את חייהן בחיפה ורובן המוחלט הועבר לסניף חולון לאחר שהתברר שהן לא מסוגלות להתמודד עם העליות של חיפה ונשרפות די מהר.

אחת מהסקניות שכנראה נשארה בחיפה נשרפה לפני מספר חודשים בעליות של פרויד, אאל"ט.
לא ברור למה היא המשיכה לשרת בחיפה אם היה ידוע כבר מזמן שהמנוע של הדגם הזה לא מתמודד.
הסיכוי שזו אותה אחת - קלוש.
לגבי הסקאניות של חיפה - אתה טועה לחלוטין!

אף לא אחת מהן הועברה לסניף חולון. כל הסקאניות של סניף חולון הגיעו לסניף חדשות ואלו של חיפה נשארו בחיפה ואף נוספו אליהן עוד סקאניות רבות.
לגבי שתי הסקאניות החיפאיות שנשרפו, אני לא זוכר כרגע את הפרטים המדוייקים. אך אם אני לא טועה לא היה לכך כל קשר למאמץ המנוע בעליות.
גם אף אחת מהן לא נשרפה בפרויד. אחת בדרך יד לבנים והשנייה ליד מרכז חורב (קרוב לפרויד אך לא בדיוק).
 
הזלדות האחרונות פעלו בהרצליה ! האחרונה

מי יודע, אולי זו הייתה אותה האחת
אבל אני בטוח שלאביתר רשום עד רמת הדקה מתי ואיפה יצאה הזלדה האחרונה בארץ משירות.
הזלדות האחרונות פעלו בהרצליה ! האחרונה
שירדה מהכביש לנצח היתה ביום 27.07.2002. באותו יום נגמר עידן הזלדות באגד.
 

gen1

New member
מתוך פייסבוק אגד 89024 ושאלה

בכיף ! תהנה גם מהתמונה הזו: 66-083, ז"ל:
מתוך פייסבוק אגד 89024 ושאלה
שלום! מתוך פייסבוק אגד 89024 אז באגד הדגם קיבל 6 חלונות בין הדלתות ובהמקשר שזה מקורו של 66083 קיבל 5 חלונות בין הדלתות והשאלה הגדולה -למה ? לא היה נכון מצד המקשר לקנות את מרכב אגד ללא צורך בשינוי מבנה ,למי תשובה ?
 
הפתעה נוספת 007:

כמה הפתעות................
נתחיל...37-677. החל את דרכו באגד חולון. סיים את חייו באגד ירושלים בקו 9. הושבת ביום 09.07.1994.
הפתעה נוספת 007:
דגם שנמכר באי.באיי.
למותר לציין כי הדגם עבר שיפצור מהדגם המקורי. ערכו של הדגם המשופצר נמוך ב-75 אחוז מערכו של המקור. חבל.
 
הפתעה נוספת 008:

הפתעה נוספת 007:
דגם שנמכר באי.באיי.
למותר לציין כי הדגם עבר שיפצור מהדגם המקורי. ערכו של הדגם המשופצר נמוך ב-75 אחוז מערכו של המקור. חבל.
הפתעה נוספת 008:
66-090 של ''המקשר'' ברגע לא נעים בחייו:....
בראשון בינואר 1967 הוא עבר לבעלות מלאה של "אגד ירושלים" כידוע.
 

חיים ק77

New member
אביתר שלום

הפתעה נוספת 007:
דגם שנמכר באי.באיי.
למותר לציין כי הדגם עבר שיפצור מהדגם המקורי. ערכו של הדגם המשופצר נמוך ב-75 אחוז מערכו של המקור. חבל.
אביתר שלום
לפני הרבה זמן ביקשתי ממך עזרה בחיפוש אחר האוטובוס של אבא שלי באגד אבא שלי ז"ל היה מנהל סניף עפולה בתחילת שנות ה-80 ולפי סיפורים של חברים שלו ביצע נסיעות לסיני.
האם תוכל לעזור לי הפעם בבקשה יש לי שאלות על אגד בסיני האם יש לך תמונות של הסניף בשארם אל שייך ופרטים אל הסניף איפה ישנו הנהגים ואיזה אוטובוסים יצאו משם לרחבי הארץ
אם תוכל לעזור לי בבקשה זה מאוד ישמח אותי תודה רבה
 
מה היה הרישוי שלו?

אביתר שלום
לפני הרבה זמן ביקשתי ממך עזרה בחיפוש אחר האוטובוס של אבא שלי באגד אבא שלי ז"ל היה מנהל סניף עפולה בתחילת שנות ה-80 ולפי סיפורים של חברים שלו ביצע נסיעות לסיני.
האם תוכל לעזור לי הפעם בבקשה יש לי שאלות על אגד בסיני האם יש לך תמונות של הסניף בשארם אל שייך ופרטים אל הסניף איפה ישנו הנהגים ואיזה אוטובוסים יצאו משם לרחבי הארץ
אם תוכל לעזור לי בבקשה זה מאוד ישמח אותי תודה רבה
מה היה הרישוי שלו?
פרסמתי כאן בעבר מס' תמונות מסניף שארם א-שייח'.
צריך לחפש בארכיון הפורום.
נסה תחת המילה "אופירה".
הנהגים ישנו בדירה שכורה למיטב ידיעתי. בעבר אפילו הופיעה פה תמונה שלה.
אם תיתם לי את מס' הרישוי של האוטובוס של אבא, ז"ל, אוכל לספר לך על האוטובוס.
 

חיים ק77

New member
תודה רבה אביתר

מה היה הרישוי שלו?
פרסמתי כאן בעבר מס' תמונות מסניף שארם א-שייח'.
צריך לחפש בארכיון הפורום.
נסה תחת המילה "אופירה".
הנהגים ישנו בדירה שכורה למיטב ידיעתי. בעבר אפילו הופיעה פה תמונה שלה.
אם תיתם לי את מס' הרישוי של האוטובוס של אבא, ז"ל, אוכל לספר לך על האוטובוס.
תודה רבה אביתר
המידע אל האוטובוס של אבא שלי ניתן לי על ידך לפני מספר שנים
תודה רבה שוב
 
בכיף ! אני אשאל נהג מהסניף ההוא

תודה רבה אביתר
המידע אל האוטובוס של אבא שלי ניתן לי על ידך לפני מספר שנים
תודה רבה שוב
בכיף ! אני אשאל נהג מהסניף ההוא
שכיום הוא פנסיונר, בתקוה שאאתר אותו, היכן בדיוק הם ישנו. במיוחד בשבילך.
 
507-471: זה רישוי שהיה שייך ל:

יפה אבל חבל שמספר הרישוי לא תואם.
507-471: זה רישוי שהיה שייך ל:
למשהו שאתה מכיר היטב מהמוזיאון....
הנה:
מספר הרישוי הקודם שלו היה חיפאי: 88-918. מס' הרישוי המקורי שלו היה: כ990. זהו ליילנד ממודל 1956. בחודש דצמבר 1975 הוא הוסב לגרר. כנראה זה שהכין את הדגם, ראה את הרישוי במוזיאון בחולון.
דרך-אגב: הוא מתוצרת "הארגז" והמספר הפנימי שלו במוזיאון הינו: 03442....
אביה.
 

mister K

New member
הוא באמת נראה לי מוכר...

507-471: זה רישוי שהיה שייך ל:
למשהו שאתה מכיר היטב מהמוזיאון....
הנה:
מספר הרישוי הקודם שלו היה חיפאי: 88-918. מס' הרישוי המקורי שלו היה: כ990. זהו ליילנד ממודל 1956. בחודש דצמבר 1975 הוא הוסב לגרר. כנראה זה שהכין את הדגם, ראה את הרישוי במוזיאון בחולון.
דרך-אגב: הוא מתוצרת "הארגז" והמספר הפנימי שלו במוזיאון הינו: 03442....
אביה.
הוא באמת נראה לי מוכר...
וברור שמספר כזה לא היה שייך לאוטובוס אגד, אלא רק לאחר שהוסב לרכב של אגף המשק.
 

alantan

New member
אני לא מתגעגע לזלדה אבל תודה רבה על התמונות!

כמה הפתעות................
נתחיל...37-677. החל את דרכו באגד חולון. סיים את חייו באגד ירושלים בקו 9. הושבת ביום 09.07.1994.
אני לא מתגעגע לזלדה אבל תודה רבה על התמונות!
שרשור נהדר, תמשיך להפגיז אותנו בכל עת שתוכל, תענוג...


אהבתי את ה-O303 המוגמר, אבל גם את הרקע של דרך פתח תקוה.
 
אני מתגעגע במיוחד ל....שוסונים ! הנה

אני לא מתגעגע לזלדה אבל תודה רבה על התמונות!
שרשור נהדר, תמשיך להפגיז אותנו בכל עת שתוכל, תענוג...


אהבתי את ה-O303 המוגמר, אבל גם את הרקע של דרך פתח תקוה.
אני מתגעגע במיוחד ל....שוסונים ! הנה
דגם ספרדי שרכשתי לאחרונה של שוסון בצבעי המקשר....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה