חדרהשרשור המלצות תכנון וקווים חדשים
בעוד מספר שנים התחנה המרכזית של חדרה תעבור לאזור הסמוך לתחנתחדרה
מתחנת הרכבת לשכונת נחליאל. שאוטובוסים מתחנת הרכבת יעברו בתחנות הבודדות ששם...
למה צריך לעבור דווקא מהתחנה המרכזית? XD
אה, צודקבעוד מספר שנים התחנה המרכזית של חדרה תעבור לאזור הסמוך לתחנת
הרכבת.
לא שזה ריאלי, אבל לא היה עדיף אם היו מעתיקים את שתיהן יחד?בעוד מספר שנים התחנה המרכזית של חדרה תעבור לאזור הסמוך לתחנת
הרכבת.
קווים בקריות:שרשור המלצות תכנון וקווים חדשים
אתה מתכוון לק. חיים מזרחית לגבי העיוותקווים בקריות:
* שינוי קו 26 מקרית חיים לקרית אתא (או יצירת חלופה) במסלול הבא: רגיל עד צומת המזרקה (דגניה/ורבורג), ימינה לאיצטדיון, שמאלה לחלוצי התעשיה, שמאלה לשנקר, המשך בכיכר לרחוב בן צבי (חטיבת דגן), שמאלה לגדוד העברי ומשם המשך ע"פ המסלול המקורי. כיוון הפוך זהה באופן סימטרי.
הדבר יסיים את העיוות ההיסטורי שבו לתושבי קרית חיים אין קו ישיר לאזור התעשיה שלהם, אבל לתושבי קרית ים, קרית מוצקין וקרית אתא דווקא יש.
 
* פתיחת קווים מהירים כלשהם שיסעו מהקריות למרכזית המפרץ / מרכזית חוף הכרמל דרך הכביש החדש שמגיע מקרית ים למנהרות (החיבור החדש של כביש 22 למנהרות).
כן, נכון. אם כי הוא לא עובר בכל המערבית כמו 26 ו13.אתה מתכוון לק. חיים מזרחית לגבי העיוות
למערבית יש את קו 15
הצעה לעוד קו מרעננה לת"א וייקרא שמו במטרופולין - 349שרשור המלצות תכנון וקווים חדשים
אבל מה היתרון בקו שכזה? את מי הוא אמור לשרת?הצעה לעוד קו מרעננה לת"א וייקרא שמו במטרופולין - 349
מסלול הקו: רעננה - כביש 4 למחלף מורשה - מחלף הכפר הירוק - משה סנה - בני אפרים - רכבת האוניברסיטה ומשם למסוף כרמלית או התחנה המרכזית.
קו שייתן מענה לנוסעי 47 שמזמן הפך לקו "מהיר על הנייר"
מי שנוסע מרעננה למכללת אפקהאבל מה היתרון בקו שכזה? את מי הוא אמור לשרת?
אם מדובר במי שרוצה קישור כלשהו לאונ' ת"א, אז כבר יש את 575 שנותן את הקישור בין כפר סבא ורעננה דרך כביש 4, מורשה, הכפר הירוק ומשם לאוניברסיטה.
 
אם מדובר באנשים שמעוניינים להגיע מסיבה לא כל כך ברורה לרחוב בני אפרים או לבצע החלפה כלשהי עבור הגעה לעתידים (ההחלפות באיזור לא מי יודע מה נוחות גם ככה) יכול לקחת כבר את 259 ישירות לעתידים.
 
כמו כן, בבקרים פועל גם קו 147 שנוסע מרעננה דרך הרצליה ורמת השרון אומנם אבל משם דרך כביש 5 עד גלילות, דרך נמיר והמשך לכמרלית.
 
אשמח להבין את מי ישמש בעצם הקו שאתה מציע, כנראה שפספתי משהו פשוט.
575 עד מכללת אפקה (בני אפרים פינת קק"ל), מה הבעיה?מי שנוסע מרעננה למכללת אפקה
נאלץ כיום להסתפק בקו 47 העובר מסע מכשולים של רמזורים, תחנות ועומסים כרוניים ברמת השרון, ואם ינסה לקצר את הזמן בנסיעה דרך כביש 4, מה שכרוך בנסיעה של שלושה אוטובוסים, הזמן מתארך עוד יותר!
הצעה לקו מהיר מרעננה לפתח תקווה וייקרא שמו באגד 550שרשור המלצות תכנון וקווים חדשים
מה שצריך זה קו שיסע לאורך כל הקטע המרכזי של כביש 4הצעה לקו מהיר מרעננה לפתח תקווה וייקרא שמו באגד 550
מסלול: רעננה - כביש 4 עד מחלף גהה - ז'בוטינסקי - תחנה מרכזית
האופציה השלישית כבר הייתה בשנות ה-90 ובוטלהמה שצריך זה קו שיסע לאורך כל הקטע המרכזי של כביש 4
בין צומת רעננה לתחנה המרכזית של ראשון לציון.
כדי לתת קישור דרך כביש 4 בין צומת רעננה לפתח תקוה אפשר לנצל קוים קיימים באחת (או יותר) מהדרכים הבאות:
1. להפוך את קו 819 לקו הפועל במהלך כל היום בין חדרה לתחנה המרכזית של פתח תקוה במסלול שאתה מציע בין צומת רעננה לפ"ת ואת 921 לקצר לצומת רעננה ובעתיד היותר רחוק אפילו לחדרה.
2. לשנות את 921 כך שבין צומת רעננה לתחנה המרכזית בפתח תקוה יסע דרך כביש 4 ומחלף גהה (לא יעבור בהוד השרון ולא יסע לבני ברק, רמת גן ותל אביב).
3. לפצל את התפקיד של קו 551 לשני קווים נפרדים: קו עירוני בשרון בין הוד השרון להרצליה דרך רעננה וקו בינעירוני בין פתח תקוה להרצליה דרך כביש 4 ורעננה. ואז יווצר קו כפי שאתה מציע.
אופציה 2 לא מבטלת אלא דווקא משפרת את הקישורהאופציה השלישית כבר הייתה בשנות ה-90 ובוטלה
עקב מספר נוסעים נמוך (הייתה מגמה של לעבר לרכב פרטי). כיום המגמה השתנתה, גם הרצליה וגם פתח תקווה הן מוקד משיכה לתושבי שתי הערים.
 
לגבי 2, לא הייתי עושה את זה. 921 נותן קישור טוב לפתח תקווה גם ממקומות שאין את 641 (צפונית לבית ליד), גם קיצור לחדרה יפגע בנוסעים המבקשים להגיע לרעננה ויש לו מעט כאלו.
 
עד היום לא ממש הצלחתי להבין את מי משמש קו 819.
קו בין איזור התעשיה של יוקנעם לקריון בקריית ביאליקשרשור המלצות תכנון וקווים חדשים
קו ממודיעין לרעננהשרשור המלצות תכנון וקווים חדשים
קו אוטבוס מירושלים לתחנת רכבת פאתי מודעין ומודעין - כביש 1שרשור המלצות תכנון וקווים חדשים
יש - 114 של קווים. אבל הוא מיועד ליוממים ממודיעין.קו אוטבוס מירושלים לתחנת רכבת פאתי מודעין ומודעין - כביש 1
אין קו דרך כביש 1 למודעין . ומשרד התחבורה טוב היה עושה אם היה מפעיל שטלים לירושלים ומוריד את גודש התנועה בעבודות בכביש 1
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.