שרשור כתבות, ראיונות ולינקים

גפן1234

New member
שי חי בארץ נהדרת הערב

ארץ נהדרת הוציאה את האויר ליורם זק ולהפקה - צחקו על הבעיטה בקרטון ומיססו את כל הכוונה הלא פרופרציונלית שניסו לייחס לה
( אלימות)...
מה שכן - צבא האמת ואיציק קיבלו מתחת לחגורה , ממש לא פייר
עשו עבודת קודש למען שי חי והצדק ..
 

Ronit FL

New member
מברוק על ה watermark.

וזה לא מצחיק.
איציק היה משעשע, אבל עשו משי אדיוט ועם כל מה שאפשר להגיד עליו, אידיוט הוא לא.
 

Hadas23091976

New member
היה מצחיק:)

אבל חיכיתי לקטע של זריקת קליפות השום ע"י קרלוס...חבל שלא עשו את זה:).
 

nicknick28

New member
אהבתי את החיקוי....צחקתי


לגבי שי,היה משעשע ולקחו את הבעיטה למקום הומוריסטי ולא רציני...אהבתי.

לגבי איציק אהבתי גם,נכון שהציגו אותו כמתבקש כסגן של שי חי,גם אם הוא לא בהכרח בהחלט הייתה אווירה כזאת בבית ואני יכולה להבין למה זה מקור לבדיחות...אפילו איציק עצמו היה צוחק על זה שהוא ה"עבד" של שי חי...וחוץ מזה כן הצליחו לצחוק קצת על איציק בפני עצמו ולוא דווקא כנספח לשי,על זה שישב ודיבר למצלמה ועל הנאום שלו. יש לי הרגשה שהוא ישתעשע מהחיקוי הזה.

לגבי צבא האמת,חייבת להגיד שהם די הביאו את עצמם למקום כזה שיש מה לצחוק עליהם. נכון שהם עשו הרבה דברים טובים למען שי ולמען חשיפת האמת בבית,אבל יחד עם זאת הם יצאו קצת מפרופורציות ...תעודת חוגר? להתרים כסף לקניית דירה לשי חי? לצעוק לדיירי הבית עלבונות?
אני מניחה שהקבוצה הזו מורכבת מהמון אנשים,לא כולם חושבים אותו דבר ולא כולם באותה גישה לנושא הזה אז לא אכליל,אבל נשמע שיש שם כמה אנשים שלא ברור להם מתי לעצור ומתי ההערצה חוצה כבר את גבולות ההגיון.
אני יודעת שבסה"כ אנשים שם מונעים מרצון טוב,לעזור לשי ולקדם אותו,אבל הם קצת מעמידים גם אותו באור מגוחך כששומעים בתקשורת על כל הפעולות ההזויות שלהם.
 

foreigner3

New member
הבנתי שהקבוצה מאוד הטרוגנית בהרכבה.

אגב, בעניין העלבונות אני דווקא איתם. מן תחושה של 'צדק תרדוף'. תחושת העוול והתסכול עצומה. לו יכולתי, הייתי שולחת את חבורת העמות לבצע עבודות שרות חצי שנה....
 

nicknick28

New member
אני מסתכלת על זה באופן קצת שונה

חייבת להגיד שגם לי באופן אישי היה קשה לראות את העלבונות,ממש היה נשבר הלב לראות איך הם מדברים עליו. וגם אני הרגשתי צורך עז "להחזיר להם".

אבל אי אפשר להתעלם שגם שי עשה דברים שהם לא בסדר,גם הוא העליב אותם,גם הוא קרה להם בכינויים שלא הייתה להם שום הצדקה עניינית.
נכון, הם עשו יותר,נכון הם היו קבוצה מול אחד בודד,אבל אני לא מסתכלת פה על יותר או פחות,אני רואה פה ריב של שני צדדים,ולשני הצדדים יש חלק בהסלמה הזאת ובמה שקרה.
לשי יש אחריות כמו שלהם יש אחריות.

אני מבינה מאיפה מגיע הכעס והרצון להעליבם ולהשפילם בחזרה,אבל זה מביא אותנו למקומות נמוכים ,כי בכך אנחנו הופכים לגרועים בדיוק כמוהם.מה ששי עשה ,הבעיטה,הגיע כי הוא היה חלק מהמריבה הזאת. אבל אנחנו לא צד וחלק במריבה הזאת.

מצבם גם ככה קשה,הם הולכים לצאת החוצה ולגלות מה היה ערכם בעונה הזאת,וכמה שי אהוב לעומתם,הם הולכים לסבול מכל כך הרבה ביקורת.

מבחינתי חוסר הצדק זה שהיו מראים ומדגישים את הרגעים הקשים של שי אבל לא הראו את הרגעים המכוערים שלהם. ויצרו פה מצב של תצוגה שקרית של איש אלים ותוקפני מול בית מקסים ומלא בחמלה.
הצדק אמור להעשות בחשיפת האמת,להראות מה הם עשו ואמרו ובבית,להראות באילו נסיבות שי היה שם.
ולא בללכת ולהחזיר להם. זה לא צדק ואמת,זאת התעללות.
 

foreigner3

New member
אני חוששת שהם אף פעם לא ידעו את האמת

האנשים האלו מוקפים בבני משפחתם וחבריהם שדואגים ללטף להם את האגו ולהגן עליהם מפני הביקורות הקשות. וגם קשת דואגת לטפח אותם לזמן מה (השקות או ערוץ 24 שנחשבים כנחותים בעינינו, הם פסגת שאיפותיהם). גם כך יש להם מנגנוני הדחקה והכחשה יעילים מאוד.
 

חגית 11

New member
ברצינות??? אנשים מבוגרים יכולים וצריכים לקבל בקורת

והעיקר גם לחשוב אם יש בה משהו
הוא לא קילל אלא השתמש בביטויים חריפים חזקים ומדוייקים-זומבים זה אנשים אפטיים ישנים במקום ולא מתאמצים -צר עולמה כעולם נמלה מבטא עולם צר וממוקד במשהו אחד-מה רע בביטויים האלה ובשביל מה הם הומצאו אם לא בשביל להדגיש ולבטא משהו??? כאשר בוס אומר לעובדת את לא יעילה זה גם ביטוי מעליב??? ברצינות קצת פרופורציות וגם אז אין שום הצדקה שום הצדקה להתנהגות המחפירה מלווה בקללות שנאה חרם החבאת אוכל ריכול ושקרים אין סופיים-לזה שי חי לא ירד
 
למעלה