הגיעה העת להעביר את השרביט הלאה

מצב
הנושא נעול.

raya

Well-known member
על ניהול מוצלח ו
למיכאל

הגיעה העת להעביר את השרביט הלאה

חברי פורום יקרים!
בשלה ההחלטה והגיעה העת לסיים את תפקידי כמנהל הפורום.

הייתה לי הזכות לנהל את אחד הפורומים המכובדים, המקצועיים והפעילים ביותר לא רק בתפוז, אלא בכלל במרחבי האינטרנט הישראלי. כיהנתי בתפקידי מעל 8 שנים, פרק מכובד ביותר בכל קנה מידה. היה זה מסע (ומשא) מרתק, רב אתגרים ומשופע בהרגשת סיפוק אדירה!
נכנסתי לתפקידי על בסיס קבוע בעודי נשוי טרי, ומנהל חברה צעיר וירוק. 8 שנים אחרי, אני מסיים את תפקידי כאבא לארבעה ילדים נפלאים, מנכ"ל של כמה חברות ועם מעט מאוד זמן פנוי.

הרבה דברים השתנו מאז במפת התח"צ בישראל. אם לדפדף אחרוה בארכיון הפורום לפברואר 2009, אנחנו נמצא שרשור דיווחים של גדדו מהנחת המסילות של הרכבת הקלה בירושלים, בנייתו של גשר המיתרים זה אך הושלמה, כביש 431 נפתח לתנועה בשני חלקיו, מנכ"ל רכבת ישראל היה חאקי הראל וועד העובדים לא עשה לו חיים קלים, עבודות הכפלת המסילה בין באר שבע לנען היו בעיצומן...
אבל דבר אחד נותר כשהיה: זהו, כמובן, נושא התח"צ בשבת. באותו יום ממש עלה על כך שרשור בפורום.
כפי שבוודאי שמתם לב, נוכחותי בפורום ירדה מאוד בזמן האחרון. הדבר נובע לא רק ממחסור משווע בזמן פנוי. סיבה נוספת לכך היא שחיקה טבעית. עייפות החומר, כמו שאומרים. וכמנהל (גם באינטרנט וגם במציאות) אני יודע טוב מאוד שזו הנקודה הנכונה לקבל החלטה ולהעביר את השרביט למנהל חדש, נמרץ ובעל מוטיבציה שבוודאי יידע לתרום לפורום ולקדם אותו ליעדים חדשים.
לאחר מחשבה רבה החלטנו - אלן ואנוכי להציע את התפקיד למיכאל עידן, הוא olli3.
מיכאל הוא אחד מחברי הפורום הוותיקים ביותר. מאז 2005 הוא מלווה אותנו וכפעיל חברתי בתחום התח"צ הוא עזר רבות לקידום התחבורה הציבורית, בעיקר באזור דרום ארצנו.
במהלך השבועיים הבאים נבצע תהליך חפיפה מסודר שבסיומו הוא יתפוס את מקומי בצוות ההנהלה יחד עם אלן.
אני מאחל ל- Olli3 הצלחה בתפקיד ומכם מבקש רק דבר אחד: אל תעשו לו חיים קשים מדי
. בזמן האחרון, לאחר תקופת שקט ורוגע מאוד מאוד ארוכה, שוב מנשבות רוחות המדון בפורום סביב נושא השבת.
התייחסו לזה כאל בקשתי האחרונה כמנהל: נהגו כבוד זה בזה. אל תהיו גיבורי מקלדת. דיון על סוגיות מורכבות ורגישות הוא מבורך ונחוץ, אבל עשו זאת בנועם ובדרך ארץ. לפני שאתם שולחים הודעה או תגובה, חישבו האם הייתם אומרים את אותם הדברים שכתבתם בעת שיחה פנים אל פנים. בואו נמשיך ונשמור על רמת הדיון ואיכות התכנים של הפורום. טוקבקים נוסח YNET לא חסר במקומות אחרים ובאכסניות אחרות. כאן לא מקומן.

אני רוצה להודות למנהלי הפורום לדורותיו: למקים הפורום oren*, ל- fireman, לאוהד11, למסוף כרמלית, ל- amit1270, לבועז ל וכמובן ל-alantan. יש לי העונג לקרוא לכולכם - חברי אמת.
ולסיום, תודה לכם, חברי הפורום. רבים מכם הפכו לחברי הקרובים לחיים. עשינו ועוד נעשה דברים אדירים יחד.

אני, כמובן לא הולך לשום מקום! אני פה כבר 14 שנה ולא מתכוון לשנות זאת.
דווקא עכשיו, אחרי שנטל הניהול יוסר מעליי, אני מקווה שיהיה לי יותר פנאי ומרץ לתרום לפורום כפי שנהגתי בעבר...

אוהב את כולכם

דוד.
על ניהול מוצלח ו
למיכאל
שנעזרתי בו לא פעם בעבר.
רעיה
 
תודה רבה והרבה הצלחה חבר יקר!

הגיעה העת להעביר את השרביט הלאה

חברי פורום יקרים!
בשלה ההחלטה והגיעה העת לסיים את תפקידי כמנהל הפורום.

הייתה לי הזכות לנהל את אחד הפורומים המכובדים, המקצועיים והפעילים ביותר לא רק בתפוז, אלא בכלל במרחבי האינטרנט הישראלי. כיהנתי בתפקידי מעל 8 שנים, פרק מכובד ביותר בכל קנה מידה. היה זה מסע (ומשא) מרתק, רב אתגרים ומשופע בהרגשת סיפוק אדירה!
נכנסתי לתפקידי על בסיס קבוע בעודי נשוי טרי, ומנהל חברה צעיר וירוק. 8 שנים אחרי, אני מסיים את תפקידי כאבא לארבעה ילדים נפלאים, מנכ"ל של כמה חברות ועם מעט מאוד זמן פנוי.

הרבה דברים השתנו מאז במפת התח"צ בישראל. אם לדפדף אחרוה בארכיון הפורום לפברואר 2009, אנחנו נמצא שרשור דיווחים של גדדו מהנחת המסילות של הרכבת הקלה בירושלים, בנייתו של גשר המיתרים זה אך הושלמה, כביש 431 נפתח לתנועה בשני חלקיו, מנכ"ל רכבת ישראל היה חאקי הראל וועד העובדים לא עשה לו חיים קלים, עבודות הכפלת המסילה בין באר שבע לנען היו בעיצומן...
אבל דבר אחד נותר כשהיה: זהו, כמובן, נושא התח"צ בשבת. באותו יום ממש עלה על כך שרשור בפורום.
כפי שבוודאי שמתם לב, נוכחותי בפורום ירדה מאוד בזמן האחרון. הדבר נובע לא רק ממחסור משווע בזמן פנוי. סיבה נוספת לכך היא שחיקה טבעית. עייפות החומר, כמו שאומרים. וכמנהל (גם באינטרנט וגם במציאות) אני יודע טוב מאוד שזו הנקודה הנכונה לקבל החלטה ולהעביר את השרביט למנהל חדש, נמרץ ובעל מוטיבציה שבוודאי יידע לתרום לפורום ולקדם אותו ליעדים חדשים.
לאחר מחשבה רבה החלטנו - אלן ואנוכי להציע את התפקיד למיכאל עידן, הוא olli3.
מיכאל הוא אחד מחברי הפורום הוותיקים ביותר. מאז 2005 הוא מלווה אותנו וכפעיל חברתי בתחום התח"צ הוא עזר רבות לקידום התחבורה הציבורית, בעיקר באזור דרום ארצנו.
במהלך השבועיים הבאים נבצע תהליך חפיפה מסודר שבסיומו הוא יתפוס את מקומי בצוות ההנהלה יחד עם אלן.
אני מאחל ל- Olli3 הצלחה בתפקיד ומכם מבקש רק דבר אחד: אל תעשו לו חיים קשים מדי
. בזמן האחרון, לאחר תקופת שקט ורוגע מאוד מאוד ארוכה, שוב מנשבות רוחות המדון בפורום סביב נושא השבת.
התייחסו לזה כאל בקשתי האחרונה כמנהל: נהגו כבוד זה בזה. אל תהיו גיבורי מקלדת. דיון על סוגיות מורכבות ורגישות הוא מבורך ונחוץ, אבל עשו זאת בנועם ובדרך ארץ. לפני שאתם שולחים הודעה או תגובה, חישבו האם הייתם אומרים את אותם הדברים שכתבתם בעת שיחה פנים אל פנים. בואו נמשיך ונשמור על רמת הדיון ואיכות התכנים של הפורום. טוקבקים נוסח YNET לא חסר במקומות אחרים ובאכסניות אחרות. כאן לא מקומן.

אני רוצה להודות למנהלי הפורום לדורותיו: למקים הפורום oren*, ל- fireman, לאוהד11, למסוף כרמלית, ל- amit1270, לבועז ל וכמובן ל-alantan. יש לי העונג לקרוא לכולכם - חברי אמת.
ולסיום, תודה לכם, חברי הפורום. רבים מכם הפכו לחברי הקרובים לחיים. עשינו ועוד נעשה דברים אדירים יחד.

אני, כמובן לא הולך לשום מקום! אני פה כבר 14 שנה ולא מתכוון לשנות זאת.
דווקא עכשיו, אחרי שנטל הניהול יוסר מעליי, אני מקווה שיהיה לי יותר פנאי ומרץ לתרום לפורום כפי שנהגתי בעבר...

אוהב את כולכם

דוד.
תודה רבה והרבה הצלחה חבר יקר!
עשית עבודה נהדרת ומסורה, אין ספק שהפורום הוא חלק בלתי נפרד ממך.
מאחל לך המון הצלחה, מנוחה (כמה שאפשר...) והמשך עניין מקצועי בכל התחומים בהם אתה נוגע.
אין לי ספק שאחד הדברים המשמעותיים שקיבלתי מהפורום זו החברות איתך ולכן הסמליות של המהלך כל כך משמעותית.
 

olli3

New member
מנהל
ברכות על החפש"ש:)

הגיעה העת להעביר את השרביט הלאה

חברי פורום יקרים!
בשלה ההחלטה והגיעה העת לסיים את תפקידי כמנהל הפורום.

הייתה לי הזכות לנהל את אחד הפורומים המכובדים, המקצועיים והפעילים ביותר לא רק בתפוז, אלא בכלל במרחבי האינטרנט הישראלי. כיהנתי בתפקידי מעל 8 שנים, פרק מכובד ביותר בכל קנה מידה. היה זה מסע (ומשא) מרתק, רב אתגרים ומשופע בהרגשת סיפוק אדירה!
נכנסתי לתפקידי על בסיס קבוע בעודי נשוי טרי, ומנהל חברה צעיר וירוק. 8 שנים אחרי, אני מסיים את תפקידי כאבא לארבעה ילדים נפלאים, מנכ"ל של כמה חברות ועם מעט מאוד זמן פנוי.

הרבה דברים השתנו מאז במפת התח"צ בישראל. אם לדפדף אחרוה בארכיון הפורום לפברואר 2009, אנחנו נמצא שרשור דיווחים של גדדו מהנחת המסילות של הרכבת הקלה בירושלים, בנייתו של גשר המיתרים זה אך הושלמה, כביש 431 נפתח לתנועה בשני חלקיו, מנכ"ל רכבת ישראל היה חאקי הראל וועד העובדים לא עשה לו חיים קלים, עבודות הכפלת המסילה בין באר שבע לנען היו בעיצומן...
אבל דבר אחד נותר כשהיה: זהו, כמובן, נושא התח"צ בשבת. באותו יום ממש עלה על כך שרשור בפורום.
כפי שבוודאי שמתם לב, נוכחותי בפורום ירדה מאוד בזמן האחרון. הדבר נובע לא רק ממחסור משווע בזמן פנוי. סיבה נוספת לכך היא שחיקה טבעית. עייפות החומר, כמו שאומרים. וכמנהל (גם באינטרנט וגם במציאות) אני יודע טוב מאוד שזו הנקודה הנכונה לקבל החלטה ולהעביר את השרביט למנהל חדש, נמרץ ובעל מוטיבציה שבוודאי יידע לתרום לפורום ולקדם אותו ליעדים חדשים.
לאחר מחשבה רבה החלטנו - אלן ואנוכי להציע את התפקיד למיכאל עידן, הוא olli3.
מיכאל הוא אחד מחברי הפורום הוותיקים ביותר. מאז 2005 הוא מלווה אותנו וכפעיל חברתי בתחום התח"צ הוא עזר רבות לקידום התחבורה הציבורית, בעיקר באזור דרום ארצנו.
במהלך השבועיים הבאים נבצע תהליך חפיפה מסודר שבסיומו הוא יתפוס את מקומי בצוות ההנהלה יחד עם אלן.
אני מאחל ל- Olli3 הצלחה בתפקיד ומכם מבקש רק דבר אחד: אל תעשו לו חיים קשים מדי
. בזמן האחרון, לאחר תקופת שקט ורוגע מאוד מאוד ארוכה, שוב מנשבות רוחות המדון בפורום סביב נושא השבת.
התייחסו לזה כאל בקשתי האחרונה כמנהל: נהגו כבוד זה בזה. אל תהיו גיבורי מקלדת. דיון על סוגיות מורכבות ורגישות הוא מבורך ונחוץ, אבל עשו זאת בנועם ובדרך ארץ. לפני שאתם שולחים הודעה או תגובה, חישבו האם הייתם אומרים את אותם הדברים שכתבתם בעת שיחה פנים אל פנים. בואו נמשיך ונשמור על רמת הדיון ואיכות התכנים של הפורום. טוקבקים נוסח YNET לא חסר במקומות אחרים ובאכסניות אחרות. כאן לא מקומן.

אני רוצה להודות למנהלי הפורום לדורותיו: למקים הפורום oren*, ל- fireman, לאוהד11, למסוף כרמלית, ל- amit1270, לבועז ל וכמובן ל-alantan. יש לי העונג לקרוא לכולכם - חברי אמת.
ולסיום, תודה לכם, חברי הפורום. רבים מכם הפכו לחברי הקרובים לחיים. עשינו ועוד נעשה דברים אדירים יחד.

אני, כמובן לא הולך לשום מקום! אני פה כבר 14 שנה ולא מתכוון לשנות זאת.
דווקא עכשיו, אחרי שנטל הניהול יוסר מעליי, אני מקווה שיהיה לי יותר פנאי ומרץ לתרום לפורום כפי שנהגתי בעבר...

אוהב את כולכם

דוד.
ברכות על החפש"ש:)
הפורום הביא אותנו, חבריו למקומות שונים, לידע נרחב יותר בתחום. אני זוכר את הימים בהם היינו מתקשים באיתור מידע בנוגע לשינויים עתידיים, את הימים בהם לא הבנו מי אחראי על שינוי מסלול, מי אחראי על תחזוקת סככה. אם תדפדפו אחורה, תראו יותר ויותר הודעות בסגנון "מפעיל X תגבר את השירות ופתח קווים חדשים" כשבפועל לבסוף למדנו שהדברים כתובים מראש במכרזים.
&nbsp
דוד היה כאן מאז ומתמיד (עבורי), השרביטים התחלפו, לפעמים בקצב מהיר... אך דוד תמיד נשאר. אז... עכשיו זה קצת מוזר אך מובן בהחלט.
&nbsp
שמחתי על ההזדמנות שהוצעה לי, שקלתי (בחיוב, כמו שפוליטיקאים נוטים להגיד) והנני כאן.
 

1Shir

New member
שיהיה לך כמה שיותר בהנאה, ו
למנהל היוצא דוד על התרומה!

ברכות על החפש"ש:)
הפורום הביא אותנו, חבריו למקומות שונים, לידע נרחב יותר בתחום. אני זוכר את הימים בהם היינו מתקשים באיתור מידע בנוגע לשינויים עתידיים, את הימים בהם לא הבנו מי אחראי על שינוי מסלול, מי אחראי על תחזוקת סככה. אם תדפדפו אחורה, תראו יותר ויותר הודעות בסגנון "מפעיל X תגבר את השירות ופתח קווים חדשים" כשבפועל לבסוף למדנו שהדברים כתובים מראש במכרזים.
&nbsp
דוד היה כאן מאז ומתמיד (עבורי), השרביטים התחלפו, לפעמים בקצב מהיר... אך דוד תמיד נשאר. אז... עכשיו זה קצת מוזר אך מובן בהחלט.
&nbsp
שמחתי על ההזדמנות שהוצעה לי, שקלתי (בחיוב, כמו שפוליטיקאים נוטים להגיד) והנני כאן.
שיהיה לך כמה שיותר בהנאה, ו
למנהל היוצא דוד על התרומה!
 

846

Active member
תודה רבה ובהצלחה!

הגיעה העת להעביר את השרביט הלאה

חברי פורום יקרים!
בשלה ההחלטה והגיעה העת לסיים את תפקידי כמנהל הפורום.

הייתה לי הזכות לנהל את אחד הפורומים המכובדים, המקצועיים והפעילים ביותר לא רק בתפוז, אלא בכלל במרחבי האינטרנט הישראלי. כיהנתי בתפקידי מעל 8 שנים, פרק מכובד ביותר בכל קנה מידה. היה זה מסע (ומשא) מרתק, רב אתגרים ומשופע בהרגשת סיפוק אדירה!
נכנסתי לתפקידי על בסיס קבוע בעודי נשוי טרי, ומנהל חברה צעיר וירוק. 8 שנים אחרי, אני מסיים את תפקידי כאבא לארבעה ילדים נפלאים, מנכ"ל של כמה חברות ועם מעט מאוד זמן פנוי.

הרבה דברים השתנו מאז במפת התח"צ בישראל. אם לדפדף אחרוה בארכיון הפורום לפברואר 2009, אנחנו נמצא שרשור דיווחים של גדדו מהנחת המסילות של הרכבת הקלה בירושלים, בנייתו של גשר המיתרים זה אך הושלמה, כביש 431 נפתח לתנועה בשני חלקיו, מנכ"ל רכבת ישראל היה חאקי הראל וועד העובדים לא עשה לו חיים קלים, עבודות הכפלת המסילה בין באר שבע לנען היו בעיצומן...
אבל דבר אחד נותר כשהיה: זהו, כמובן, נושא התח"צ בשבת. באותו יום ממש עלה על כך שרשור בפורום.
כפי שבוודאי שמתם לב, נוכחותי בפורום ירדה מאוד בזמן האחרון. הדבר נובע לא רק ממחסור משווע בזמן פנוי. סיבה נוספת לכך היא שחיקה טבעית. עייפות החומר, כמו שאומרים. וכמנהל (גם באינטרנט וגם במציאות) אני יודע טוב מאוד שזו הנקודה הנכונה לקבל החלטה ולהעביר את השרביט למנהל חדש, נמרץ ובעל מוטיבציה שבוודאי יידע לתרום לפורום ולקדם אותו ליעדים חדשים.
לאחר מחשבה רבה החלטנו - אלן ואנוכי להציע את התפקיד למיכאל עידן, הוא olli3.
מיכאל הוא אחד מחברי הפורום הוותיקים ביותר. מאז 2005 הוא מלווה אותנו וכפעיל חברתי בתחום התח"צ הוא עזר רבות לקידום התחבורה הציבורית, בעיקר באזור דרום ארצנו.
במהלך השבועיים הבאים נבצע תהליך חפיפה מסודר שבסיומו הוא יתפוס את מקומי בצוות ההנהלה יחד עם אלן.
אני מאחל ל- Olli3 הצלחה בתפקיד ומכם מבקש רק דבר אחד: אל תעשו לו חיים קשים מדי
. בזמן האחרון, לאחר תקופת שקט ורוגע מאוד מאוד ארוכה, שוב מנשבות רוחות המדון בפורום סביב נושא השבת.
התייחסו לזה כאל בקשתי האחרונה כמנהל: נהגו כבוד זה בזה. אל תהיו גיבורי מקלדת. דיון על סוגיות מורכבות ורגישות הוא מבורך ונחוץ, אבל עשו זאת בנועם ובדרך ארץ. לפני שאתם שולחים הודעה או תגובה, חישבו האם הייתם אומרים את אותם הדברים שכתבתם בעת שיחה פנים אל פנים. בואו נמשיך ונשמור על רמת הדיון ואיכות התכנים של הפורום. טוקבקים נוסח YNET לא חסר במקומות אחרים ובאכסניות אחרות. כאן לא מקומן.

אני רוצה להודות למנהלי הפורום לדורותיו: למקים הפורום oren*, ל- fireman, לאוהד11, למסוף כרמלית, ל- amit1270, לבועז ל וכמובן ל-alantan. יש לי העונג לקרוא לכולכם - חברי אמת.
ולסיום, תודה לכם, חברי הפורום. רבים מכם הפכו לחברי הקרובים לחיים. עשינו ועוד נעשה דברים אדירים יחד.

אני, כמובן לא הולך לשום מקום! אני פה כבר 14 שנה ולא מתכוון לשנות זאת.
דווקא עכשיו, אחרי שנטל הניהול יוסר מעליי, אני מקווה שיהיה לי יותר פנאי ומרץ לתרום לפורום כפי שנהגתי בעבר...

אוהב את כולכם

דוד.
תודה רבה ובהצלחה!
 
בהחלט הפכת ממנהל ירוק ל ֻ
זקן וכתום


הגיעה העת להעביר את השרביט הלאה

חברי פורום יקרים!
בשלה ההחלטה והגיעה העת לסיים את תפקידי כמנהל הפורום.

הייתה לי הזכות לנהל את אחד הפורומים המכובדים, המקצועיים והפעילים ביותר לא רק בתפוז, אלא בכלל במרחבי האינטרנט הישראלי. כיהנתי בתפקידי מעל 8 שנים, פרק מכובד ביותר בכל קנה מידה. היה זה מסע (ומשא) מרתק, רב אתגרים ומשופע בהרגשת סיפוק אדירה!
נכנסתי לתפקידי על בסיס קבוע בעודי נשוי טרי, ומנהל חברה צעיר וירוק. 8 שנים אחרי, אני מסיים את תפקידי כאבא לארבעה ילדים נפלאים, מנכ"ל של כמה חברות ועם מעט מאוד זמן פנוי.

הרבה דברים השתנו מאז במפת התח"צ בישראל. אם לדפדף אחרוה בארכיון הפורום לפברואר 2009, אנחנו נמצא שרשור דיווחים של גדדו מהנחת המסילות של הרכבת הקלה בירושלים, בנייתו של גשר המיתרים זה אך הושלמה, כביש 431 נפתח לתנועה בשני חלקיו, מנכ"ל רכבת ישראל היה חאקי הראל וועד העובדים לא עשה לו חיים קלים, עבודות הכפלת המסילה בין באר שבע לנען היו בעיצומן...
אבל דבר אחד נותר כשהיה: זהו, כמובן, נושא התח"צ בשבת. באותו יום ממש עלה על כך שרשור בפורום.
כפי שבוודאי שמתם לב, נוכחותי בפורום ירדה מאוד בזמן האחרון. הדבר נובע לא רק ממחסור משווע בזמן פנוי. סיבה נוספת לכך היא שחיקה טבעית. עייפות החומר, כמו שאומרים. וכמנהל (גם באינטרנט וגם במציאות) אני יודע טוב מאוד שזו הנקודה הנכונה לקבל החלטה ולהעביר את השרביט למנהל חדש, נמרץ ובעל מוטיבציה שבוודאי יידע לתרום לפורום ולקדם אותו ליעדים חדשים.
לאחר מחשבה רבה החלטנו - אלן ואנוכי להציע את התפקיד למיכאל עידן, הוא olli3.
מיכאל הוא אחד מחברי הפורום הוותיקים ביותר. מאז 2005 הוא מלווה אותנו וכפעיל חברתי בתחום התח"צ הוא עזר רבות לקידום התחבורה הציבורית, בעיקר באזור דרום ארצנו.
במהלך השבועיים הבאים נבצע תהליך חפיפה מסודר שבסיומו הוא יתפוס את מקומי בצוות ההנהלה יחד עם אלן.
אני מאחל ל- Olli3 הצלחה בתפקיד ומכם מבקש רק דבר אחד: אל תעשו לו חיים קשים מדי
. בזמן האחרון, לאחר תקופת שקט ורוגע מאוד מאוד ארוכה, שוב מנשבות רוחות המדון בפורום סביב נושא השבת.
התייחסו לזה כאל בקשתי האחרונה כמנהל: נהגו כבוד זה בזה. אל תהיו גיבורי מקלדת. דיון על סוגיות מורכבות ורגישות הוא מבורך ונחוץ, אבל עשו זאת בנועם ובדרך ארץ. לפני שאתם שולחים הודעה או תגובה, חישבו האם הייתם אומרים את אותם הדברים שכתבתם בעת שיחה פנים אל פנים. בואו נמשיך ונשמור על רמת הדיון ואיכות התכנים של הפורום. טוקבקים נוסח YNET לא חסר במקומות אחרים ובאכסניות אחרות. כאן לא מקומן.

אני רוצה להודות למנהלי הפורום לדורותיו: למקים הפורום oren*, ל- fireman, לאוהד11, למסוף כרמלית, ל- amit1270, לבועז ל וכמובן ל-alantan. יש לי העונג לקרוא לכולכם - חברי אמת.
ולסיום, תודה לכם, חברי הפורום. רבים מכם הפכו לחברי הקרובים לחיים. עשינו ועוד נעשה דברים אדירים יחד.

אני, כמובן לא הולך לשום מקום! אני פה כבר 14 שנה ולא מתכוון לשנות זאת.
דווקא עכשיו, אחרי שנטל הניהול יוסר מעליי, אני מקווה שיהיה לי יותר פנאי ומרץ לתרום לפורום כפי שנהגתי בעבר...

אוהב את כולכם

דוד.
בהחלט הפכת ממנהל ירוק ל ֻ
זקן וכתום


דוד, תודה תודה תודה!!! ומגיע לך הרבה יותר מזה אתה יודע...


מזל שלא פספסתי את ההודעה הזו,
כי כיום אני נכנס לפה לעתים רחוקות יותר מבעבר.
 

amit1270

New member
לדוד
למיכאל. בחירה מצוינת!

הגיעה העת להעביר את השרביט הלאה

חברי פורום יקרים!
בשלה ההחלטה והגיעה העת לסיים את תפקידי כמנהל הפורום.

הייתה לי הזכות לנהל את אחד הפורומים המכובדים, המקצועיים והפעילים ביותר לא רק בתפוז, אלא בכלל במרחבי האינטרנט הישראלי. כיהנתי בתפקידי מעל 8 שנים, פרק מכובד ביותר בכל קנה מידה. היה זה מסע (ומשא) מרתק, רב אתגרים ומשופע בהרגשת סיפוק אדירה!
נכנסתי לתפקידי על בסיס קבוע בעודי נשוי טרי, ומנהל חברה צעיר וירוק. 8 שנים אחרי, אני מסיים את תפקידי כאבא לארבעה ילדים נפלאים, מנכ"ל של כמה חברות ועם מעט מאוד זמן פנוי.

הרבה דברים השתנו מאז במפת התח"צ בישראל. אם לדפדף אחרוה בארכיון הפורום לפברואר 2009, אנחנו נמצא שרשור דיווחים של גדדו מהנחת המסילות של הרכבת הקלה בירושלים, בנייתו של גשר המיתרים זה אך הושלמה, כביש 431 נפתח לתנועה בשני חלקיו, מנכ"ל רכבת ישראל היה חאקי הראל וועד העובדים לא עשה לו חיים קלים, עבודות הכפלת המסילה בין באר שבע לנען היו בעיצומן...
אבל דבר אחד נותר כשהיה: זהו, כמובן, נושא התח"צ בשבת. באותו יום ממש עלה על כך שרשור בפורום.
כפי שבוודאי שמתם לב, נוכחותי בפורום ירדה מאוד בזמן האחרון. הדבר נובע לא רק ממחסור משווע בזמן פנוי. סיבה נוספת לכך היא שחיקה טבעית. עייפות החומר, כמו שאומרים. וכמנהל (גם באינטרנט וגם במציאות) אני יודע טוב מאוד שזו הנקודה הנכונה לקבל החלטה ולהעביר את השרביט למנהל חדש, נמרץ ובעל מוטיבציה שבוודאי יידע לתרום לפורום ולקדם אותו ליעדים חדשים.
לאחר מחשבה רבה החלטנו - אלן ואנוכי להציע את התפקיד למיכאל עידן, הוא olli3.
מיכאל הוא אחד מחברי הפורום הוותיקים ביותר. מאז 2005 הוא מלווה אותנו וכפעיל חברתי בתחום התח"צ הוא עזר רבות לקידום התחבורה הציבורית, בעיקר באזור דרום ארצנו.
במהלך השבועיים הבאים נבצע תהליך חפיפה מסודר שבסיומו הוא יתפוס את מקומי בצוות ההנהלה יחד עם אלן.
אני מאחל ל- Olli3 הצלחה בתפקיד ומכם מבקש רק דבר אחד: אל תעשו לו חיים קשים מדי
. בזמן האחרון, לאחר תקופת שקט ורוגע מאוד מאוד ארוכה, שוב מנשבות רוחות המדון בפורום סביב נושא השבת.
התייחסו לזה כאל בקשתי האחרונה כמנהל: נהגו כבוד זה בזה. אל תהיו גיבורי מקלדת. דיון על סוגיות מורכבות ורגישות הוא מבורך ונחוץ, אבל עשו זאת בנועם ובדרך ארץ. לפני שאתם שולחים הודעה או תגובה, חישבו האם הייתם אומרים את אותם הדברים שכתבתם בעת שיחה פנים אל פנים. בואו נמשיך ונשמור על רמת הדיון ואיכות התכנים של הפורום. טוקבקים נוסח YNET לא חסר במקומות אחרים ובאכסניות אחרות. כאן לא מקומן.

אני רוצה להודות למנהלי הפורום לדורותיו: למקים הפורום oren*, ל- fireman, לאוהד11, למסוף כרמלית, ל- amit1270, לבועז ל וכמובן ל-alantan. יש לי העונג לקרוא לכולכם - חברי אמת.
ולסיום, תודה לכם, חברי הפורום. רבים מכם הפכו לחברי הקרובים לחיים. עשינו ועוד נעשה דברים אדירים יחד.

אני, כמובן לא הולך לשום מקום! אני פה כבר 14 שנה ולא מתכוון לשנות זאת.
דווקא עכשיו, אחרי שנטל הניהול יוסר מעליי, אני מקווה שיהיה לי יותר פנאי ומרץ לתרום לפורום כפי שנהגתי בעבר...

אוהב את כולכם

דוד.
לדוד
למיכאל. בחירה מצוינת!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה