הישרדות 28 - פרק 10

אורישקי

New member
בכמה נקודות

- אפשר להגיד מה שרוצים על טוני אבל הבן אדם גדול
אי אפשר כרגע לשפוט את המהלך שלו אבל אני חושב שהוא באמת שבר ברית נשים אמיתית של ג'פרה/טריש/קאס שסביר להניח שהייתה משתלטת על המשחק בפיינל 2. ובליי קשר האלילים שלו מבטיחים לו פיינל 4 ככה שהוא יכול להרשות לעצמו להסתכן.
- אני מת על טאשה
היא פשוט חיה
וחבל שלא מקבלת זמן מסך
- ספנסר לפעמים קצת מעצבן אבל כיף לראות אותו משחק
- טריש נחלשה לגמרי ואני כבר לא רואה אותה מנצחת, קצת מזכיר איך ראסל החליש את פארווטי בשלבים האלה בעונה 20...
- ג'פרה חמודה לאללה אבל מיצתה את עצמה.

ההימור שלי: טוני או ספנסר ינצחו. טריש האפשרות השלישית אבל היא פחות סבירה. לשאר אין ממש סיכוי.

העונה הזו פשוט מדהימה
 


כן כן, לבגוד כל שני וחמישי ולאיים על בני הברית שלך=משחק טוב. תבכו.

טוב אין לי יותר מדי מה לחדש
טריש היא ללא ספק הדמות הכי מעניינת העונה. עד שסופסוף החלטתי עם עצמי שהיא המאסטרמייינד, היא שיחקה משחק איטי ונאיבי מאוד הפרק. אני כבר לא רואה אותה מנצחת.
טאשה עשתה מה שהיא יכולה ואין לי טענות אליה, אבל ספנסר פשוט שם ברצון את הראש שלו על הגרדום. איך שאני רואה את זה, הוא מקבל עריכת אבי-מריה וזה לא מחמיא לו.

המלך הבלתי מעורער של האי זה וו
לא רואה מישהו אחר מנצח, וכמו תמיד אני בסוף אצדק.
לגבי ג'פרה, היא הייתה אחת החמודות והיה כיף לראות איך היא אוהבת ונהנית מהמשחק. לדעתי היא שיחקה לא רע עד הפרק האחרון, היא פשוט התעוררה מאוחר מדי. אני בטוח שהיא תהיה אחלה מושבעת וצריך עוד טייפ מעריצות כאלו
 

HOT SPOT 2010

New member
דעות ובלה בלה

אני תמיד אוהב את המכרז, וגם הפעם קיבלנו מכרז נחמד.

טאשה יצאה ממש ממש ממש, אבל ממש ממש ממש מפגרת. בינה לבין ספסנר לבין טוני, יש סיכוי גדול שהיא או ספנסר יקבלו את הרמז לפסלון, במקום זה היא פשוט ישבה כמו מפגרת.
אבל תכלס אני שמח, כי אני בעד טוני.

הקטע בין וו וג'ף היה קטלני. למרות שוו די על תקן עציץ, הוא באמת קורע.

עד כמה שאני מחבב את טוני, אני מסכים שהוא לפעמים מגזים במשחק שלו ועושה לפעמים מהלכים מפגרים. אבל אני לא כזה יכול להאשים אותו פה, 4 בנות משכשכות בים, בעוד 3 בנים עובדים קשה זה תמיד סימן רע, ובשלב הזה במשחק, כל דבר יכול לקרות. אחרי הכול ג'פרה כבר הוכיחה שהיא רוצה להדיח את טוני, קאס היא לא בדיוק האדם הכי נאמן, טריש מן הסתם חושבת איך היא תזכה, וטאשה די חביבה. בתכלס, טאשה יצאה שוב מפגרת, כי היא יכלה בקלות לנסות לבנות ברית נשים.

אבל כבודוס לספנסר, שהוא במקום ה-2 אצלי. הוא הצליח להשתמש בפרנויה של טוני כדי להוביל מהלך חכם.

איזה קטלני שטוני מוצא עוד אליל. יהיה מעניין אם כולם באמת ינסו להדיח אותו, ואז הוא ישתמש בפסלון המיוחד אחרי שכל הקולות נקראו. זה בחיים לא קרה, וזה יכול להיות רגע הולי שיט אדיר. אני חושב שזה גם היה מהלך חכם מצידו להראות לכולם את הפסלון הנוסף שלו, למרות שזה גם שם עליו מטרה נוספת.

בואנה, טשה ממש חייתית במשימות, כל הכבוד לה.

הייתה לי תחושה שבסוף טוני ו-וו יתפסו רגליים קרות, אבל בסוף ג'פרה באמת הודחה.

מה שמעניין אותי זה את מי טוני חושב לקחת לסוף. מן הסתם ספנסר וטאשה מסוכנים. אני אישית לא הייתי לוקח את טריש. מה שמשאיר לו את וו וקאס. אף אחד לא מחבב את קאס, ו-וו לא עשה שום דבר במשחק, אז זה נראה לי שני אנשים שטוני יכול לשבת איתם בסוף.

האם סוף סוף אחרי כמה וכמה עונות, הפייבוריט שלי יזכה???
 

Rodrik Harlaw

Active member
לפרק 10

כל הכבוד לספנסר. הוא הבין איפה הבקע והצליח לנצל אותו. טאשה מאוד טובה במשימות חסינות, אבל אני לא מחזיק ממנה. רואים אותה יושבת במים עם הבנות והיא מודה שהיא רצתה לערער את בטחונו של טוני, אבל לא נראה שהיא ניסתה לצרף אותן לברית או שהיא תיאמה עם ספנסר את המהלך (היא מאוד מופתעת כשספנסר פונה אליה בסוף הפרק).

לגבי טוני:
כדי להדיח את ג'פרה הפעם הוא יכול היה לגייס בקלות רוב של 4 (הוא, וו ו-2 הנואשים), אבל אם הוא היה מדיח את ספנסר בפרק הזה, כנראה שהוא לא היה מצליח לגייס רוב כנגדה בטופ6 או בטופ5, גם בלי קשר לברית נשים (כולם רוצים לקחת את ג'פרה לגמר ואף אחד לא רוצה להגיע עם טוני, במיוחד אחרי ההצהרה של ספנסר שאם טוני מגיע לגמר הוא יזכה לקול שלו). הבנות בכל מקרה תכננו להתהפך - בפרק הקודם ראינו את טריש משכנעת במים את ג'פרה לחזור לברית ה-5 כי הן מתכוונות לטפל בטוני בעצמן.
חשיפת הפסלון הרגיל הייתה מהלך טוב - זה מוריד את הסיכוי שיצביעו נגדו, וגם אם לא מאמינים לו שהוא ישתמש בפסלון הוא יכול לשלוף את הפסלון המיוחד אחרי הקראת הקולות. בצורה הזו הוא הבטיח שהוא ישמור על שני הפסלונים, יבטיח פיינל פור, ועדיין השבט לא מודע לפסלון הנוסף והיותר חזק שלו.
גם האיומים ב-preview לפרק הבא לא רציניים (אבל מאוד פוגעים בו אם הוא יגיע לגמר). טוני יאיים להשתמש בפסלון, וה-5 האחרים יבינו שאחד מהם הולך הביתה, אז הם לא יבזבזו את הקול שלהם על טוני ובעצם יחפשו להיעזר בקול שלו.
 

netgie

New member
גם אני תהיתי לגבי זה

אני בטוחה שטאשה וספנסר דיברו ביניהם על הפרנויה של טוני ותכננו להשתמש בה. נראה לי מאוד הגיוני, אבל כנראה בחרו לא להציג את זה... לא יודעת למה.
אני לא חושבת שטאשה נראתה מופתעת כספנסר פנה אליה, לדעתי היא פשוט הופתעה שזו הייתה ג'פרה - נראה לי בגלל שג'פרה היא בחירה קלה לקחת לגמר ומוזר להעיף אותה.
 

NP23

New member


לא, היא לגמרי לא ידעה. זה היה עניין של ספנסר בלבד.
-זה- דווקא הגיוני.
זה שהם בני ברית לא אומר שהם עושים ומתייעצים על הכל יחד.
נראה לי שרוב התכנית של ספנסר באותם ימים היה דווקא לצייר אותה כאיום הגדול יותר ולכוון להדחה של טאשה.
 

netgie

New member
לא יודעת :)

אנחנו לא יודעים אם היא ידעה או לא. אולי הם דיברו על זה ותכננו את זה וכשהוא ניגש אליה היא הופתעה שזה עבד?

אני מנחשת שכשאתה בברית עם מישהו אחד בלבד, אז כנראה שאתם מדברים על הרבה דברים... אני לא יודעת מה כל אחד מהם מתכנן כי לא מראים לנו את זה

טאשה היא איום גדול יותר בגלל האתגרים, לא צריך לייצר ממנה איום.

בכל מקרה, לא מראים מה קורה שם וזה כנראה כי לא קורה יותר מידי וטאשה תעוף עוד פרק-שניים. או שתגיע לפיינל 3 אבל לא תזכה להערכה...
 

NP23

New member


לא מראים אבל כן מדברים על זה בראיונות וכן מראים את טאשה חסרת מושג.
רואים שזה לא איזה הפתעה שדווקא ג'פרה, אין לה שום מושג.
וג'פרה מספרת שלא הועלה אפילו הרעיון הזה של ברית בנות .
גם טאשה אומרת בוידויים שהיא רק משחקת עם זה ולא באמת מציעה.
היינו רואים שיחה כזו.

בהישרדות תמיד צריך לייצר ממישהו איום. היית גם מצפה שלא יהיה כזה קשה לשכנע להדיח את טוני אבל עובדה. ועובדה שספנסר שם. ומודחים אנשים שעל פני השטח הם פחות איום. אז כן . תמיד צריך להגדיל ולדאוג שלפחות אם אתה מיעוט של 2 , ידיחו קודם את השני.
 

Rodrik Harlaw

Active member
תראי

את הרצף הזה לקראת סוף הפרק שוב. ספנסר אומר שהוא מאמין שהוא יצליח לשכנע את טאשה להצביע כנגד ג'פרה. זה לא שהוא אומר את זה לטוני, במטרה לגרום לטוני לחשוב שזה לא היה מהלך של ספנסר ושל טאשה - הוא אומר את זה בוידוי למצלמה (אין לו סיבה לשקר).
אם זה לא מספיק, כשמראים את ספנסר מבשר לטאשה את מה שטוני הציע לו, הפרצוף שלה (ובכלל כל תנועות הגוף שלה) מלא ביותר הפתעה מאשר הייתה בו כשטוני ואלג'יי שיחקו שני אלילים במועצה אחת אחד בשביל האחר... כל כך אין לה מושג שהיא שואלת what the HELL did you do?

במקרה כזה לא משנה מה לא הראו לנו בעריכה, אלא מה ש*כן* ראינו, ומה שראינו היה את טאשה מופתעת. כמובן שיש אפשרות שספנסר וטאשה אכן תכננו את כל המהלך יחדיו, אבל היא ביקשה ממנו שכשהוא מספר לה על ההצלחה של המהלך לזרום איתה כשהיא תעשה את עצמה כאילו מופתעת, אבל זה מאוד מאוד לא סביר...
זה היה מהלך של ספנסר. אולי הוא וטאשה דיברו מזמן על כך שהפרנואידיות של טוני היא זווית ששווה להשתמש בה, אבל ספנסר הוא זה שמימש את זה בזמן שהיא אפילו לא הייתה מודעת לכך.
 

netgie

New member


כמובן שלא לוקחת מספנסר את הקרדיט על המשחק המעולה עם הפרנויה של טוני וניצול חוסר האסטרטגיה של בערך כל השאר שבמשחק.
 

Rodrik Harlaw

Active member
אני

פחות מתחבר לדירוג כי יש הרבה דברים שאני לא בטוח לגביהם (מתמודדים עם מעט זמן מסך). עם זאת, אני קורא אותו כי לפעמים מתפתח גם ממנו דיון מעניין.
הדעה שלי על המתמודדים היותר מרכזיים בפרק מובעת בשרשור על הפרק.

תודה.
 

NP23

New member
בכל זאת,

מדובר על "פינת פופולאריות", ודווקא אתה אחד שכן מסתכל רחב,
אז הייתי שמח שהיית משפיע בהצבעות.
לא נורא אם מושפעים מזמן מסך, אין הרבה איך להתחמק מזה.
אף פעם אין אובייקטיביות שלמה, גם לא אם עבדת בהפקה.
 

Rodrik Harlaw

Active member
סבבה

הדירוג לפרק הזה על המתמודדים שאני יכול לחוות עליהם דיעה (כולם חוץ מוו).

ספנסר - 10. הצליח להשתמש ב-bonding שלו ושל טוני (מכך ששניהם לא אכלו, ונאלצו להכין אורז בזמן שהשבעות וטאשה לא עזרו להם ושכשכו להנאתן), ולהשאיר את עצמו לפחות לעוד מועצה. הוא עשה את המקסימום שהוא יכול מהעמדה שהוא נמצא בה.
טוני - 7. המהלך בקווים כלליים היה נכון (כולל החשיפה של הפסלון), אבל הוא נדחף אליו ע"י מתמודד אחר.
וו - הוא עושה רושם של נגרר, אבל יכול להיות שהוא פשוט יודע לרכוב על הגב של טוני. המצלמות לא סיפרו לי מספיק עליו כדי לדעת (בניגוד לטריש ולקאס כשבפרק שעבר ראיתי שכנראה יש להן תוכניות כנגד טוני כשהן החזירו את ג'פרה לחיק הברית) אין לי דירוג.
טאשה - 3. היא ידעה להמשיך לשבת במים כדי להדאיג את טוני ובכך תרמה בעקיפין למהלך של ספנסר, אבל היא לא ניסתה לגייס את הבנות, ולא הייתה מודעת למהלך.
קאס וטריש - 2. יש להן מהלך להיפטר מטוני בהמשך, אבל האוכל גרם להן להיות כבדות מחשבה ולהירדם בשמירה. שתיהן חכמות (וטריש גם משחקת את המשחק טוב עד עכשיו) ומישהי מהן הייתה צריכה להבין שזה שטוני מחליט לחשוף פסלון אומר שהוא מודאג, ובנוסף זה שהן יושבות במים 4 בנות וספנסר נשאר עם טוני, עלול לעורר צרות.
ג'פרה - 2 (רציתי לתת לה 1, אבל הדרך שבה היא קיבלה את ההדחה ברוח טובה גרמה לי להעריך אותה יותר). בחורה חמודה עם קול צפצפני, אבל ההתהפכות הכפולה הייתה צריכה לגרום לה לחשוש יותר, ובפרק הזה לחזר אחרי האהדה של טוני. במקום זה היא הייתה על בטן מלאה ועשתה טובה שהיא הביאה מים לאורז, והתנהגה בכפיות טובה לטוני (שהקריב למען הברית את ה- 500$). טעות - אחרי משימות מכירה פומבית הרעבים נוטים לצאת נרגנים. בגלל זה ההפקה ממקמת את המשימות האלה בשלבים שהכול נראה סגור וברית אחת תחסל את האחרת:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=1096&messageid=174660377
 

ob21

New member


עונה מצוינת,לא צפיתי את ההדחה, חשבתי שספנסר יודח ואני שמח שזה לא קרה.
המהלך של טוני להדיח את ג'פרה היה מהלך יותר גרוע מהמהלך של להדיח את אל ג'יי.
כי אל ג'יי הייה איום לעומת זאות ג'פרה לא מאיימת על אף אחד. אבל למרות זאת אני לא רוצה להגיד שזה משהו שיפגע בו
כי טוני כבר הצליח לחזור לברית שהוא בגד בה פעם אחת.
 

אורישקי

New member


אבל ג'פרה הוכיחה כבר שהיא מנסה להדיח אותו.
אתה צריך להבין שאם אתה מדבר על איומים לגמר - טוני לא אמור לחשוש מאף אחד, סביר להניח שהוא ינצח נגד כולם כל עוד לא יהיה מרמור/הוא לא יפגע באנשים באופן אישי. כשיש ברית חזקה מאד שמתגבשת וזו ההזדמנות האחרונה שתהיה לגדוע אותה
 

ob21

New member


הבעיה היא שבכך הוא נותן לשחקנים טובים כמו טאשה וספנסר הזדמנות להשתלט על המשחק, אבל יכול להיות שזה לא טעות
ומשהוא עשהאת המהלך הנכון.
 
למעלה