הישרדות 26-פרק 5

NP16

New member


ממש לא נהניתי מהפרק הזה , זה לא טלויזיה טובה עבורי זה פתאטי ויחד עם זה גם ממש עצוב....

שמח שיש ערבוב.. זה הנקודת האור היחידה.
 

amir6661

New member


וואו זה נראה לי הפרק הראשון מאז עונה 23 שממש השתעממתי בו
כל הקטע עם ברנדון נמרח ממש, היו צריכים להחזיר אותם למחנה ולעשות מועצת שבט כמו שצריך. איך שזה נעשה היה סתם מגוחך ומשפיל לברנדון. והיה הרבה יותר מעניין לראות אותו going physical עם פיליפ מאשר את המסאז' האירוטי שג'ף נתן לו.
אגב הערבוב- זה מאשר את התיאוריה הראשונית שלי שברנדה וקורין (או ג'וליה) הולכות להיות קורבנות של מיעוט בערבוב, ובגלל זה קופי למור מקבלים יותר זמן מסך מהן. אפילו שהפייבוריטים כביכול אמורים להיות ברוב בשני השבטים, פיליפ יתהפך עליהן כנראה. אם האיחוד יהיה שוב בפיינל 12 זה יהיה ממש מעליב ומעצבן, מצד שני אם לא זה אומר שנאבד גם את אריק לפני המיזוג.
אגב פיליפ יצא מלך הפרק והוכיח שיש לו קצת שכל. אני די בטוח שהוא הזוכה העונה, לא יודע עד כמה זה טוב
 

niro62

New member


זה מה שאתה רוצה לראות? אנשים הולכים מכות? לא צריך שיהיו איזשהם גבולות?
 

amir6661

New member


ההפקה הייתה עוצרת אותם במילא... אבל בעיקרון כן זה מה שאני רוצה לראות
 

Double U

New member


כי לא מספיק ניצלו את המצב הנפשי שלו לצרכי רייטינג כשזה כמעט הגיע לאלימות פיזית, אז עוד להחזיר אותו למחנה אחרי הויכוח הזה.
רעיון מעולה!
 

amir6661

New member


הוא ענה לו בצורה בוגרת, ולא ירד לרמה שלו
גם בעיני השבט זה יצא ככה וזה רק חיזק את הדימוי שלו שם כקורבן במקום דיקטטור
 

Confide In Omer

New member


בהתחשב בזה שפיליפ בן 50 (נראה לי) ומבוגר פי 2 מברנדון, זה די צפוי שהוא יקח את הגישה הבוגרת יותר. ופיליפ אשם בכל הסיטואציה עם ברנדון לא פחות מברנדון, אם לא יותר. הוא לחץ על כל כפתור אפשרי של ברנדון עד שהוא התחרפן.
 


אני מתעבת את פיליפ, הוא נראה כזה תמים, אבל הוא נחש, הוא ידע בדיוק על איזה כפתורים ללחוץ כדי להביא את ברנדון למצב הזה.
בעונה שלו לא סבלתי אותו ולא עכשיו, אני לא יכולה לשמוע אותו, כל זמן מסך שלו גורם לי להריץ קדימה, ואני לא מבינה למה לעזאזל משקיעים בו כ"כ הרבה?? על מה? אני מקווה שהוא לא יגיע לגמר!
 

LemonLimeLilach

New member


כל הבלגאן עם ברנדון היה דרמטי והכל אבל כשהפרק נגמר נשאר לי טעם נוראי בפה. קשה לקוות שזה ישפיע במשהו על הליהוקים בסדרה כי אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק, אבל אם זה לא wake up call אדיר לשטויות האלה של להביא את כל האנשים שכולם מתעבים בגלל שהם "מעניינים" ועושים את המשחק "מעניין", אז מה כן? העובדה שבכל עונה כזאת בכמה שנים האחרונות מחזירים את האנשים הנוראיים האלה הורסת את כל הכיף בסדרה. זה הופך להיות "בואו נראה כמה פרקים אני יכולה לסבול לפני שאני אפרוש מייאוש/לפני שידיחו את הבנאדם הממש דוחה הזה" וזה לא מעניין, זה לא מאתגר, זה לא כיף בכלל. מה עוד צריך בשביל לגרום להם ללהק למען עניין משחקי (כלומר אנשים חכמים, אינטלגנטים, שמבינים את המשחק, שמעוניינים לשחק) ולא עניין אישי שמגיע מאנשים משוגעים כמו ברנדון ודומיו, או מאנשים פשוט רעים ומגעילים?

עוד דבר שהם צריכים להתייחס אליו זה חוקים למען מקרים אלה. בנאדם שהולך וזורק את כל האוכל זה בנאדם שצריך לעוף מהמשחק חד וחלק, יותר מזה, יש שם מספיק אנשים מסביב שהם לא חלק מהשחקנים גרידא, וזה בדיוק המקום שלהם להתערב, לתפוס את הבנאדם בשתי ידיים ולהוליך אותו החוצה מהמשחק לפני שזה מגיע למקומות כאלה. אין שום סיבה ששבט שלהם יישאר רעב בגלל המלהקים או פסיכיאטר כושל.

ודבר שנמאס ממנו - העודף בפסלוני חסינות אישיים. נמאס כבר מהמונטאז'ים הארוכים האלה של כולם מחפשים ושהאיידול פשוט נח לו באיזה גזע עץ. שכולם יודעים שבכל רגע נתון יש אלפי פסלונים מסתובבים במשחק. פסלון אחד לשבט לעונה זה די והותר, ואם אפשר לוותר בכלל על העניין, עוד יותר טוב. זה היה נחמד בהתחלה אבל יותר מ10 עונות אחרי זה איבד את כל הטעם במיוחד עם הקלות שבה מוצאים אותם.
 

DevilGirl92

New member


למרות שההפקה הייתה מסלקת אותו בכל מקרה, פשוט הם ניסו למנוע מהמצב להיות אפילו יותר חמור
 

אורישקי

New member


קודם כל ההשוואה לא קשורה, עובדה שהסתדרו 10 עונות בלי שום אלילי חסינות.
אבל נעזוב את זה שהתרגלנו אליהם - זה נהיה ממש אידיוטי החיפוש שלהם. אם אתה מסתכל למשל על עונה 16 - אתה רואה את סירי וקאת'י שוחות את שני האיים בחזרה רק כדי לחפש אותו! בעונה 15 לקח להם מלא זמן להבין מה זה אותו! יאו מן היה צריך להעיף את כולם מהמחנה, טרי ויול היו צריכים לחפש בכל האי.
פה הם פשוט מוצאים אותם כל יום ובלי רמזים, זו נהייתה מסורת ממש מכוערת שמורידה מהיופי של האליל.
 


ווווווווווווווווווווווואו!!!
אין לי מילים!
זה היה גדול, פרק ענק...נהניתי מכל רגע!, חבל על ברנדון כי דווקא חיבבתי אותו העונה הזאת,
אבל פרק הבא ערבוב אז נחמד
 
למעלה