שרשור עדכונים,קישורים כתבות ומה שביניהם

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
שרשור עדכונים,קישורים כתבות ומה שביניהם


 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
טל גלבוע נעצרה ע"י משטרת כפר סבא

הכותרות שהופצו לאחר מעצרה היו מזעזעות ! "חשד למעשה מגונה"...
לא אהבתי אותה בשיט בתכנית אבל האישה הזאת עושה עבודת קודש למען החיות,לנסות להוריד אותה מזה בצורה כזאת מבישה ?!
&nbsp
http://www.nrg.co.il/online/7/ART2/817/482.html
&nbsp
 
קשה לדעת איפה נגמרת האמת ומתחילה ההצגה

נכון שהיא עושה המון למען בעלי חיים אבל היא פרובוקטיבית וקצת אלימה כלפי בני אדם ובמיוחד אם לובשים מדים.הרבה דובר על זה שאוהבת חיות ושונאת בני אדם.
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
תשמעי..כשהיא הייתה באח הגדול

לא סבלתי אותה,ואני מסכימה שהיא פרובוקטיבית ויש בה אלימות...יחד עם זאת לטעון כאילו היא ביצעה מעשה מגונה זה מביש !!
האישה נלחמת למען אלו שלא יכולים להלחם..לדעתי האישית המאבק שלה והאקטיביזם מוצדק ביותר והלוואי ויכולתי לעשות עשירית ממה שהיא עושה למענם..
&nbsp
מעשה מגונה ?! ניחא היו טוענים הסגת גבול,אלימות...משהו ריאלי...
הלכו על הדבר הכי אבסורד שקיים.
&nbsp
 

מרגוליקו

Well-known member
היא אלימה ופרובוקטיבית ושקרנית גדולה

היא באה לאח הגדול כדי להרוויח מיליון שקל בגלל החובות שלה, והשתמשה בבעלי החיים המסכנים כדי לגרוף את הפרס. היא מיזנטרופית בלי טיפת חמלה לבני אדם, ואני גם לא קונה את " הרחמנות " שלה כלפי בע"ח. אי אפשר להתאכזר לבני אדם ולרחם על חיות זה לא הולך ביחד! אני בטוחה גם שהיא לא תרמה שום דבר מהפרס וכולה רוח וצילצולים! עדיין יש לי סיוט מהאישה הזאת ומהשנאה והאלימות שלה כלפי בני אדם!
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
נו אז...?

ואם היא באה בכדי לכסות חובות מה רע בכך ?
עצם העובדה שהיא העלתה את המודעות לסבלם של בעלי החיים זה דיי והותר (_ואני שוב מזכירה שבתקופת האח לא סבלתי אותה )
&nbsp
אפשר להגיד על טל גלבוע הרבה דברים (שאני בעצמי אמרתי בתקופת שהותה באח)
לרגע אי אפשר לקחת את מה שהיא עושה למען בע"ח!
&nbsp
ואת יודעת מה זה בכלל לא האישיו פה
זה שניסו (או מנסים )להפיל עליה "מעשה מגונה" זה מביש ועגום.
&nbsp
בוקר טוב :)
&nbsp
 

מרגוליקו

Well-known member
את יודעת מה מרי

באמת לא בא לי לחזור ולהזכר ולהתעסק באישה הנוראית הזו, אז אני אחדד פעם אחת אחרונה את מה שניסיתי להגיד. אין לי שום בעיה אם מישהו בא לאח הגדול כי הוא רוצה להרוויח מיליון שקל. עד כאן הכל טוב.
אבל היא בכוונת מכוון הוליכה שולל את הצופים בבית, כאילו היא מתכוונת להשתמש בכספי הפרס לרווחת בעלי החיים. כמה מתוך מיליון השקלים נתרמו למען בעלי חיים? אני בטוחה שכמעט שום דבר.
טל היא לא היחידה שעוזרת לבעלי חיים. יש גם דרך לעשות את זה בלי לפגוע או להתאכזר לבני אדם על מזבח " העזרה " לבעלי חיים. אני שוב חוזרת ואומרת , מי שאכזר ורע לבני אדם, לא יכול להיות רחמן לבעלי חיים זה לא הולך יחד.
דבר נוסף לגבי המעצר ,אנחנו לא באמת יודעים מה קרה שם. אם יחליטו להגיש נגדה כתב אישום זה יתברר בבית משפט ,ורק אז אפשר להביע עמדה על נסיבות המעצר.
יום טוב לכולם.
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
הבנתי..

ויש הרבה שאני מסכימה איתך עליו
&nbsp
לגבי סיבת המעצר,יש לה אישורים שהיא הציגה על סעיף המעצר כך שאין צורך להמתין לכלום...זה בולשיט,מישהו ניסה לייצר כותרת...
&nbsp
בכל מקרה
חמישי שמח
 

מרגוליקו

Well-known member


שיהיה לך סוף שבוע נעים ורגוע , ובכלל לא יזיק שנזכה להרבה ימים שמחים וטובים!
 
קחי בחשבון שאצבע משולשת זאת גם תנועה מגונה

לא הייתי מתפלאה שעשתה משהו לא מקובל.
 

nicknick28

New member
התקשורת כבר הוכיחה את עצמה לרעה ,אבל...

אני רואה כותרות מפוצצות באינטרנט בעיתון ובאופן ראשוני כבר מטילה ספק באמינותן, ראיתי מספיק מקרים שבכמה מילים לא נכונות כבר מטילים קלון על בן אדם,כי ברגע שנכתב עליו משהו כבר קשה לחזור אחורה. גם אם בסופו של יום לא עשה את המעשה הרע שמיוחס לו ,הרושם נשאר.

אבל טל גלבוע.
תראו ,אני באופן אישי חושבת שאכפת לה מבע"ח ושהיא באמת נכנסה לזה הארד קור. אבל מרגיש לי לפעמים שהיא עושה פרובוקציות למען הפרובוקציות. מעין מכורה לתחושת האדרנלין והמרד. לא רק היא , אני חושבת שבכלליות אנשים שמקדישים את חייהם למחאה קולנית ופרובוקטיבית בכל נושא שהוא,כבר הגיעו למקום שהם חייבים לאתגר ולרגש את עצמם ולהראות שבום,עשיתי משהו שכולם ידברו עליו שאחרת אולי המחאה שלהם לא שווה ולא מיוחדת..

מעשה מגונה זוהי הגדרה מוגזמת ולא הגיונית למה שהיא עשתה, אני לא יודעת מה ההגדרה המשפטית המדוייקת אבל אני מניחה שהכוונה להקשרים של מישהו הטריד מישהו , ולהגדיר את מה שעשתה כמעשה מגונה קצת מזלזל במשמעות הקשה של מעשה כזה . וכנראה גם שהמשטרה גם ככה חמה ועצבנית עליה שהיא עושה מה שבא לה, אז הם מיד מתייגים אותה כפושעת,כניסיון לחנך אותה ולהראות לה מי השולט.

אבל ,לצד זאת, אני לא מצליחה להבין את ההגיון במה שהיא עשתה,איך זה משרת את המחאה שלה ,איך להוריד את בגדיה ישכנע את השוטרים,הציבור בצדקת הדרך שלה?

אני באופן אישי מתחברת לנושא החשוב של חמלה לבע"ח, אבל כשזה בא ממנה פשוט לא בא לי להקשיב. המעשים שהיא עושה לא משנים את דעתי לכאן או לכאן, הם פשוט גורמים לי לראות אותה באופן אישי כמכורה לאדרנלין ולחשוב לעצמי שאיפושהוא בדרך אבדה המחאה ואבד העיקרון בשביל השואו והפרובוקציה.
אפשר להצמיד הסברים והקשרים לבע"ח לכל המעשים הפרובוקטיביים שהיא עושה , אבל אדם שמוביל עצמו לסיטואציות כאלה של מעצרים זה בן אדם שקצת איבד את עצמו בדרך ושכח לעצור

תנו לי מישהו כמו סער סקלי ואז ארצה להקשיב. גם לסער יש אג'נדה שנחשבת קיצונית עבור אנשים מסויימים אבל הוא לא פגע באנשים שמסביבו ,לא היה קולני ופרובוקטיבי למען המטרה שלו. ובגלל זה הוא גם הגיע עד הגמר ובגלל זה גם הצליח להתחבר ולנהל שיח עם ערן,שהיה הפוך ממנו בהשקפת העולם ולכאורה היה אמור להיות אויב מושבע שלו. ובגלל זה גם היו כל כך הרבה אנשים שהיו מוכנים לפתוח אוזן ולשמוע אותו. הוא אמר דברים חדים ואולי קשים לשמיעה אבל כיבד גבולות ורגשות של אנשים מסביבו. אולי לא הסכמתי איתו הרבה,אבל בהחלט הסכמתי להקשיב לו בגלל הגישה המכבדת. אני חושבת שזה הפתח להעביר אג'נדה,להעביר זאת בדרך שאנשים ירצו להקשיב ולנסות ,לא בדרך שכופה עליהם ותוקפת אותם.

זה לא עניין של המחאה,זאת פשוט האישיות שלה ,הדרך בה בחרה להילחם. אולי הדרך הזאת הביאה לה תומכים מסויימים....אותי היא לא קונה ואף מרתיעה.
 
למעלה