שאלות והתייעצויות לסוף שבוע

שירי1984

New member
שאלה בנוגע לתקופת הפוריות

היי בנות,
לפני שבוע התחילו להופיע אצלי הפרשות פוריות. כבר בימים הראשונים ההפרשה היתה חלקה ונמתחת כמו חלבון של ביצה. לפני שלושה ימים הופיעה הפרשה צמיגית ונמתחת (צמיגית מאוד אפילו). שלשום ההפרשות לפתע נפסקו לחלוטין ולא חזרו עד עכשיו (יום שישי). הלכתי אתמול למעקב זקיקים ואמרו לי שהביוץ ממש מעבר לפינה, עשיתי בדיקת ביוץ אמול והיא יצאה חיובית. אז הביוץ יקרה היום אבל אין הפרשות, אז מה קורה??
 

tinky86

New member
אני חושבת שזה תקין

שמתי לב שגם אצלי ההפרשות הפוריות הנמתחות מופיעות כמה ימים לפני הביוץ, ומתגברות ממש יומיים לפני, וביום הביוץ עצמו ( הרגשתי לפי כאבים חזקים ) בקושי יצאו הפרשות, אני חושבת שההפרשות ביום הביוץ מתחילות להיות ממש צמיגיות וכנראה פחות נראות בחוץ, אני מניחה שהן בפנים והכל תקין :)
 

ולריה 21

New member
לא מחייב

שיהיו הפרשות בביוץ..
ויש גם הפרשות שלא נראות לעין והן בפנים ולא יוצאות.
בטח היום הבדיקה כבר תצא שלילית אז מאחלת לך בהצלחה!
 

RegiKo

New member
מנסה שוב... אחרי המוטולוג

תזכורת, הריון ראשון הפסקת הריון בשבוע 16 עקב מום, הריון שני הפסקת דופק שבוע 7, הריון שלישי כימי (אחריו גם מצאו הידבקויות)
הלכתי לקרפ ששלח אותי למלא בדיקות דם, מכבי אישרו לי חלק והן יצאו תקינות. אתמול הייתי אצל המוטולוג כדי להוציא הפניה לשאר הבדיקות, הוא אמר שלפי דעתו אני עושה את זה סתם כי שאר הבדיקות תקינות ולכן גם אם באלה תהיה בעיה זה לא יכול להיות קשור להפלות. אז בקיצור אין קרישיות יתר, יאי :)
כנראה שזה סתם מזל רע...
אני בכל זאת רוצה לשאול, הייתן במקומי בודקות עוד משהו?
 
למעלה