הישרדות 35- פרקים 10+11

הישרדות 35- פרקים 10+11


פרק כפול יעלה בקרוב יאייי!!
שתהיה צפייה מהנה לכולנו
 

סטילהוק

New member
דעתי על הפרק הכפול


חחחח.... עד שחשבתי שהנה הם מתחילים לשחק, חבורת האסטרטגים בשקל הזאת הדיחו בסוף את ג'יי.פי. במקום את כריסי ואת ג'ו (סוף סוף), במקום את בן. וכמו שזיהיתי כבר בפרק הקודם, היחידה שמפעילה שם את שכלה זו אשלי שקלטה שכריסי ובן הכי מסוכנים. למזלה של הביץ' היא זכתה בשרשרת החסינות ממש במקרה מתי שהיא היתה חייבת אותה, אחרת היתה עפה הביתה. אך עדיין בני הברית של לורן כשהיתה להם הזדמנות להדיח את כריסי הם לא הדיחו אותה והדיחו את ג'יי.פי בבליינדסייד במקומה, ואז בפרק השני כריסי זכתה והם כבר לא יכלו להדיח אותה, אז במקום להדיח את בן כפי שהציעה אשלי הם עשו בליינסייד לג'ו, למרות שהיתה להם הזדמנות מצויינת להדיח את בן כפי שאשלי הציעה להם לעשות, ועוד עם האיידול שהוא מצא במשימת הפרס האחרונה ושאף אחד מלבדו לא יודע עליו, בכיסו, מה שהופך אותו לשחקן הכי מסוכן במשחק אחרי שראיין הלוזר הסדרתי שיחק את האיידול שלו ובזבז אותו על עצמו, כפי שהם רצו שהוא יעשה.

אשלי שוב הוכיחה שהיא לא חזקה רק במשימות אלא גם באסטרטגיה, אם רק בן ולורן היו מקשיבים לה.... לפחות עכשיו ראיין וכריסי שניהם חסרי הגנה ללא אליל, אז אולי בפרק הבא ניפטר סוף סוף מאחד מהם. אך כנראה שבן פה להישאר אחרי כל כך הרבה הזדמנויות להדיחו שלא נוצלו.

ומייק, מייק הוכיח סופית הפרק איזה שחקן גרוע הוא, כשניסה להסביר את המהלך המטומטם שלו במועצת השבט הקודמת, וכולם צחקו עליו אחרי שקרא לעצמו ולג'ו ברית הקוקונאטס, כשג'ו הקוקו והוא הנאטס.

ואגב, משימת העמידה על הקונוסים במים לקוחה ישירות מקמבודיה - ההזדמנות השנייה, כשפישבאך קפץ למים מול כולם בכדי להשיג את היתרון הסודי.
 
אז ככה-

הכול טוב ויפה אבל מישהו מוכן להסביר לי למה לעזאזל הרביעייה
לא הדיחה את ריאן עם האליל שלו?!
הכי לא מובן אבר!!!
כ"כ שמחתי שכריסי זכתה בחסינות ושג'ו הודח סוף סוף

מעניין לראות מה יקרה בהמשך כי באמת ש(כמעט) הכול עוד יכול לקרות.
חבל רק שכריסי תודח בקרוב
 

סטילהוק

New member


מאותה סיבה שלא הדיחו את כריסי ובן כשהיתה להם הזדמנות להדיחם. וזה בגלל שהם פשוט שחקנים גרועים. ועכשיו לבן יש אליל שאף אחד לא יודע עליו ודרכו לגמר סלולה. אשלי היחידה שם שמפעילה את שכלה, הבעיה שהם לא מקשיבים לה.

אבל מה שהכי מוזר שכולם הסכימו שבן מסוכן ושזו הזדמנות מצויינת לעשות לו בליינדסייד, ובסוף לא רק שאף אחד לא הצביע לבן, אפילו אשלי עצמה לא. וזה מה שכל כך מעצבן בעונה הזאת שההפקה מסתירה מאיתנו הצופים הרבה קטעים חשובים, כמו למשל, איך הם הגיעו להדחה של ג'ו אחרי שכולם התלהבו מהרעיון להדיח את בן. מעניין מה קרה בין אותה התלהבות להגעה למועצת השבט. אבל את זה ההפקה דאגה להסתיר מאיתנו.
 

סטילהוק

New member
דירוג השורדים שנותרו במשחק על פי מצב האש כרגע


אשלי 10 - היחידה שם שחושבת נכון ומעלה הצעות אסטרטגיות נכונות.


לורן 9 - בחירה נכונה של ברית הארבעה שלה, רק חבל שלא יצא מזה הדחה של כריסי או ראיין.


דוון 9 - אהבתי שהוא סוף סוף קלט כמה ראיין תככן ובוגדני. למרות שאני במקומו הייתי קולט כבר אחרי הדחתה של אלי. זה היה מדליק אצלי נורה אדומה חזקה.


בן 7 - אהבתי איך הוא שיחק באופן מושלם את תפקיד הסוכן הכפול ועבד על ראיין וכריסי המזוחחים והמלאים בעצמם.


מייק 3 - האחרון מברית הקוקונאטס, שחקן לגמרי וונאבי שפשוט לא יודע לשחק ועושה טעויות מטומטמות. שלא לדבר על כך שהוא לא בנוי להישרדות.


ראיין 1 - שחקן גרוע שלא יודע לשמור לעצמו סודות, שחצן, בוגדני וקריפי. שמח שהוא בזבז את האיידול שלו לחינם, ושהתהפכו היוצרות עליו והוא עכשיו בתחתית עם כריסי.


כריסי 1 - שחקנית גרועה עם משחק חברתי גרוע, בלתי נסבלת על רוב הצופים ומסתבר שגם על ידי רוב השורדים והמושבעים. כך שגם אם תגיע לגמר הסיכוי שלה לזכות שואף לאפס כי אף אחד לא יצביע לה. היה ממש כיף לראות אותה בתחתית שואלת אם מותר לה לשאול שאלות, ודוון אומר לה שהוא לא מתכוון לענות לה. קארמה איז אה ביץ'.
 

NP23

New member


לא רואים בריאן איום, רצו לפרק את השלישיה ובחרו שם את השחקן שהכי חזק באתגרים
אולי גם חששו שהוא כן ירגיש וישחק באיידול , בכל מקרה הם שמרו על בן כחפרפרת
כדי שהאיידול לא יזיז להם (גם יכלו להשתמש בקול הכפול ולפצל קולות כנגד האיידול שלו, אבל העדיפו להדיח את ג'ו שגם זה בסדר - כי לא היה סיכוי שריאן יתן לו את האיידול)
 

NP23

New member
ולדעתי


כריסי בגמר אבל תפסיד.
כמו שברית הרביעיה בגדה בשביעיה, היא תעשה זאת גם לרביעיה והרי כבר ראינו את הסדק הראשון שהם מבינים שלא כדאי להגיע עם בן לגמר.
&nbsp
בעיקרון מה שהכי צריך לעשות פרק הבא זה שכריסי וראיין יחברו למייק ובן כנגד
לורן,דאבון ואשלי . אבל סיכוי מאוד נמוך שבן יעשה את זה(מייק יצא נבגד מועצה קודמת לא אמורה להיות לו בעיה להצביע נגדם אם כי איתו , אי אפשר לדעת)..
 
אני מקווה באמת לתרחיש כזה

אני גם חושב שמייק עכשיו ישקול לחבור לכריסי וריאן
ובן יכול גם אולי לחבור אליהם כי הראו שהוא מרגיש שהם מתנהגים מוזר
או שפשוט ישתמש באליל על עצמו ויציל את עצמו
 

NP23

New member


אז אם ישתמש באליל על עצמו , זה כי חושד שהם בוגדים בו ולדעתי במצב כזה אז בטח כבר יצביע נגדם, נגד אשלי נגיד. כי גם אם לא, ה3 קולות של מייק כריסי וראיין כבר יספיקו , (אלא אם הם בעצמם יגלו שבן היה כל הזמן הזה נגדם ויצביעו גם כן נגדו)
אז יש מצב גדול שאם בן משתמש באליל ובאמת הברית שלו פנתה נגדו, שבסוף אשלי תעוף נגיד
לא יודע כמה מקווה לזה :(
מה שהכי מקווה זה אם בסוף בן יודח עם אליל בכיס מועצה הבאה ! זה יהיה אדיר.
כי אני בעד דייבון או אשלי לנצחון .
כריסי כבר לא תנצח והיא וראיין כן פישלו עם היחסים החברתיים שלהם אבל אשמח שיגיעו איתם לפיינל 4, אם כי לורן גם מאוד התחבבה עליי הפרק.
 

NP23

New member
חפירהההההההה

פרק מושלם!!!
שוב פרק 10 מוכיח את עצמו.
&nbsp
אם הייתי יודע מראש שג'ו וג'ייפי יודחו , הייתי שמח אבל לא הייתי מתאר שבצורה כזאת
מי חשב שג'ו יודח בבליינסייד?

וחשבתי שאשלי לא תרצה להדיח את ג'יי.פי, אלן טעה כאן בגדול :p
מצחיק שאפילו שברית השולחן הגדול נפגשת , הוא לא נמצא.
וגם בפרק ההדחה שלו לא קיבל ממש התיחסות, כזה רוח לא ראיתי מאז קלי פרפל
ממש חשבתי שזה ראיין מודח, אבל הייתי צריך לנחש לפי זה שג'יי.פי פתאום דיבר במועצה , שהוא עף. (נכון זה הרגיש כמו..רגע..הלו..היי? גם מה שהוא אמר היה לא ברור ונראה שגם אף אחד לא הקשיב לו . כבר היה פחות מוזר לשמוע את קול או דסי מרשים לעצמם לדבר מספסל המושבעים)
&nbsp
אז בואו נחזור אחורה, לורן לוקחת אנשים מסוימים לפרס וראיין מגיב כמו שצריך לפחות בפומבי . אני אוהב את זה שלורן יוזמת כאן אבל ביחוד לנוכח העובדה שיש לה קול כפול , לא הבנתי למה היא כל כך ממהרת ועוד אומרת "אם זה לא עכשיו, לא יהיה לנו יותר את הרוב" זה לא שהיא גם שומרת את עניין הקול כפול שלה בסוד מהם . היה נראה לי די פזיז שהכניסו את אשלי לכל העניין , אבל כנראה שכן הרגישו מספיק קרובים אליה. היה בי צד שממש רצה שאשלי תגיד , וואלה אני יכולה דווקא להחליט לספר הכל לכריסי ראיין וג'ייפי וללכת איתם . אבל לא נורא, חששתי לריאן אבל אמרתי שהכושי עשה את שלו ופישל עם דייבון , מה שנכון, אבל זה נגמר בהדחה של ג'ייפי מה שעוד יותר טוב.
דייבון יצר את בן כסוכן כפול, מה שצריך לקרות יותר בתוכנית הזו וכמעט ולא קרה למרות 35 עונות, וככה הוא גם שוב הפך אותו לשחקן הכי מסוכן וזה שיהיה המטרה הראשונה (אפילו בפני אלה שבעצמם הפכו אותו למה שהוא- דייבון ואשלי)
והדבר הכי חכם בזה, שלא קלטתי בהתחלה, זה שגם ג'ו ומייק חושבים שבן לא איתם,
כי אחרת יש מצב שהיו אומרים שעכשיו שהם באמצע , הם לא בהכרח צריכים ללכת עם הברית שפנתה אליהם אלא לעשות כאוס . אבל הם לא שחקנים מספיק אינטלגנטיים , ג'ו ברגע אחד שעשו איתו ברית כבר חשב שהוא בגג העולם, הוא שמר על השם של דייבון אשלי ולורן ולא רצה לספר את התכנית שלהם לראיין וכריסי,
ויותר היה נכון לו ולמייק לגמרי לסכסך את שני הצדדים של ברית ה7 ולגרום לכאוס מוחלט,
בגלל שלא עשה זאת והיה עיוור ,היה בקלות למטרה - כי שומש ונזרק וזה באמת היה טיימינג מושלם כי עד כמה שהוא דפוק, אם בטעות היה משתחל לפיינל 3 הוא היה לוקח.
אין לי ספק שאם דייבון ואשלי היו יודעים שלבן יש איידול ,היו מדיחים אותו .
אני מאמין שבפרק הבא ינסו לעשות את זה , יש ללורן קול כפול אז הם בסה"כ צריכים להשתמש בו ושבן לא יידע ויצביע עם השאר כדי לכפות על תיקו מה שדי הגיוני.
הבעיה שבפרומו לפרק הבא רואים שבן כן קולט אותם וגם יש לו איידול.

אני די נדהם שריאן וכריסי שרדו את הפרק הזה ועכשיו יש להם סיכוי גם די טוב להשאר יותר ממייק ובן וכמו שאמרתי אני מאמין שכריסי בגמר או לפחות בפיינל 4 .
הפיינל 4 לא יהיה בן ,דייבון אשלי ולורן.
בכל מקרה חוץ ממייק כל מי שבמשחק מאוד ראוי.
 
עזוב את כל מה שרשמת

על ג'ייפי-
מה שהכי הזוי זה שבכלל לא נתנו לו לדבר אחרי ההדחה (ולא הראו את ההצבעות של כולם)!!!!
זה נראה לי תקדים לא?
 

NP23

New member


לגמרי

גם בהדחות כפולות זה קיים תמיד. אז לא ברור. אולי הוא מיהר לאכול צ'יזבורגר .
לפי הפונדרוסה שלו הוא די היה היפרקטיבי , יתכן סירב להתראיין?

&nbsp
בכמ הוא דווקא הגיב מאוד יפה , כבר כשקם ללפיד אמר כל הכבוד עבדתם עליי והתכוון לזה, הוא קיבל את זה ממש יפה .
הוא מאוד חמוד פשוט ממש לא מתאים למשחק.
ואבי , כשתתבאס שהוא הודח כי הוא חתיך, אז אין צורך כי יש וידואים שלו מפונדרוסה והוא מקבל שם יותר זמן מסך ויותר בלי חולצה
 

zoraya

New member
הדחה

הראו את ההצבעות נגד JP, אבל לא הראו אותו מדבר - זה נכון..
עוד אחד מאלה שהגיעו רחוק יחסית אף אחד לא ממש מבין איך ולמה..
שמחתי שג'ו הודח - חפר בלי הפסק. מייק ממש נחמד וחכם.
למרות שכריסי ביץ', אני מחבבת אותה. התחלתי להעריך מאד את לורן ואשלי (רק מה זה כל החטטים על הפרצוף שלה.. מקווה שתזכה במשהו ותלך לרופא עור טוב - יצאתי מגעילה...
)
אם בן לא יודח (מכין אליל מזויף..) יש לו סיכוי לזכות. מקווה לראות לפחות שתי נשים בגמר.
 

Double U

New member


מסכים לגבי כריסי בגמר. גם רואה את בן בגמר ואף מנצח. לורן מודחת פיינל 4 קלאסית.
מי הפיינליסט השלישי אין לי מושג (דיוון/ראיין).
 


הבעייה הגדולה של העונה הזו היא תסמונת המהלכים הגדולים, שמייק נדבק בה חזק. או שהוא נדבק במשחק הגרוע של ג'ו. הפרק מתחיל באתגר פרס שנלקח ישר מעונה 29, וסוף סוף אתגר פרס לא קבוצתי, תודה רבה. מרגיש כאילו אלוהי הישרדות מקשיבים לי. לורן זוכה בפרס, בוחרת מתמודדים שיצטרפו אליה (יש!!! זו הסיבה העיקרית שרציתי שיחזרו למתכונת הזו) וברית חדשה נולדת.

אז בן ובת מכל שבט. כלומר, כי ההילרז כבר לא נחשבים. עשור אחרי עונה 18, ברית פרבל חוזרת לחיים. כמובן, מעט מאוד חברים בפורום יבינו על מה אני מדבר. אשלי מתחילה לקבל זמן מסך נדיב, אבל אני בספק אם היא תזכה או אפילו תגיע לגמר. כרגע אני מהמר על בן, אבל מקווה לניצחון של לורן, בעיקר בגלל שבן הוא הסינדרלה העונתית, כמו ג'רמי ואדם. ואז הוא מוצא אליל. לא יודע אם לשמוח, כי הוא זוכה ראוי, או לבכות כי יש מתמודדים יותר טובים ממנו.

אחרי אתגר חסינות שכבר נחרש למוות, אבל עם טוויסט שלא נראה כבר המון זמן, אשלי חסינה והגיע הזמן לרסק את הברית השולטת. בינתיים נפרדנו בשעה טובה מעוד עודף שומן בדמות ג'יי פי. מצטער לכל חובבי המין הגברי, אבל גם כוסית על שמתנהגת ככה אני לא הייתי סובל.

הפרק השני נפתח אחרי הבליינדסייד והמהפך המיוחל, וחוזרים לאתגרי פרס קבוצתיים. טוב נו, לפחות הייתה בחירה אחת ששינתה את המשחק. אני בספק אם פרק 11 ישנה משהו. זו עונה טובה, אבל היו עונות עם יותר חילופי כוחות. בינתיים גם ג'ו מודח בשעה טובה, אבל ריאן וכריסי רשמית מחוץ לברית, והתקווה היחידה שלהם לשרוד היא... מייק. נראה מה יקרה, מה שחשוב זה שיש פיינל 7 שבו אני לא שונא אף אחד. אולי קצת מייק.



דירוג:

1. לורן
2. כריסי
3. ראיין
4. בן
5. אשלי
6. דיוון
7. אלי
8. ג'סיקה
9. דסי
10. מייק
11. רורק
12. ג'יי פי
13. קטרינה
14. סימון
15. פטריק
16. ג'ו
17. אלן
18. קול
 

סטילהוק

New member


מה שהכי הרגיז את ראיין וכריסי שהדיחו להם את העז שאיתו הם תכננו להגיע לגמר. אבל מבחינת הברית החדשה של לורן, אם היה להם שכל, מה שלא נראה שיש להם, הם היו מנצלים את ההזדמנות הזאת להדיח דווקא את כריסי או אפילו לעשות בליינסייד לראיין, בעיקר שהיה להם את בן כסוכן כפול שיכל לדאוג לזה מהצד השני. ומתי שהיה להם הזדמנות להדיח את בן שאף אחד לא מעוניין להגיע איתו לגמר, כמו שהציעה אשלי, ובצדק, ועוד מבלי לדעת על האיידול החדש שהוא מצא והם יכלו להדיחו איתו בכיס, נראה שכולם התלהבו מהרעיון אבל במועצת השבט אף אחד מהם כולל אשלי לא הצביעו נגדו.

ואגב, אנשים פה שוכחים שמייק הנבגד נחזיק בידיעה לגבי היתרון הכפול של לורן שברוב טפשותם הם סיפרו לו ולג'ו לגביו. כך שאם הוא יחבור לראיין וכריסי המידע הזה יכול לשרת אותם נגד לורן ובעלי בריתה.

בקיצור משחק גרוע של כולם. כי בסופו של דבר הודח עז וג'ו שגם הוא נחשב עז בעיניהם. אז בשביל הדחה של שני עזים עשו את פרק כפול ואת כל הטראראם?
 

אורישקי

New member


וואו איזה פרק טוב!!!

נתחיל מזה שהדבר הכי משמח בו היה ששני המתמודדים הכי מעפנים (ביחדע ם מייק) עפו.

בחלק הראשון - המהלך של ברית הרביעיה היה אדיר - הם הינדסו את זה פשוט מעולה. לורן ואשלי נהיו שתי רוצחות שקטות, דיוון משחק משחק פשוט מדהים ובן עשה את התפקיד שלו נכון, למרות שבתכלס נראה שגם הוא יכול להיות בסבכנה עוד מעט. למרות אהבתי לכריסי וריאן הם אכן פישלו חברתית ולכן הבליינדסייד היה מאד מעניין ושווה את זה בהחלט, ועוד במיוחמד שבסוף ג'יי פי הלך.
נכון שכריסי וריאן חכמים יותר והיה את האליל של ריאן אבל זה היה די ברור שריאן לא ישתמש באליל על ג'יי פי וג'יי פי הוא גם השחקן הכי חזק פיזית שם ככה שההצבעה כן אפשרית.
בחלק השני - זה היה ממש מצחיק לראות את ג'ו ומייק בטוחים שזה שאמרו להם למי להצביע סתם ככה הופך אותם למצב כל כך מושלם ולכן זה בכלל היה נהדר שג'ו עף. חבל שריאן בזבז את האליל אבל אי אפשר באמת להאשים אותו .
וקווין כריסי זוכה בחסינות

לורן-אשלי-דיוון עשו החלטה נכונה. אל תשכחו שהם לא ידעו שבן מחזיק באליל, וחוץ מזה ג'ו הוא מהאנשים שיכולים להשתחל יותר מדי רחוק ואין ספק שאם ג'ו או מייק היו מגיעים לגמר הם היו נהנים מהקולות של 4 ההילרז האחרים וזוכים. ועוד כשיש את הקול הכפול של לורן...

בגדול עכשיו אני לא מאמין שבן-ריאן-הקווין-מייק יצליחו להתאחד, אבל לדעתי מייק או ריאן הם הבאים בתור - ולאחר מכן זה נורא תלוי - או שהשלישיה תפנה נגד בן ואז בן יודח ודיוון כנראה ינצח או שיהיה משהו אחר ואז בן יצליח להגיע לגמר ולנצח. לדעתי בכל זאת דיוון ינצח.
מהמר שהפיינל 4 יהיה דיוון,אשלי,לורן וכריסי. לורן היא מקום 4 קלאסי וכריסי שנואה על ידי כל ההילרז וחוץ מריאן או ג'יי פי לא נראלי שהרוב מתים עליה ממש אז...
 
you can't fuck with me if you wanted to


כהרגלו בקודש פרק 10 לא מאכזב
לצופה הרגיל (או לטרול המטומטם) אין כאן משהו מיוחד מעבר ל"ואו בליינדסייד ואו ביג מובז" אבל האמת היא שהמשחק הזה מתנהל בכ"כ הרבה רבדים ומפלסים ביחס לעונות קודמות ומה שעוד יותר מוסיף לזה זה שלמיזוג (מינוס דסי וג'ייפי) הגיעו המיצוי של השחקנים בעונה.
לורן היא דמות משעשעת שמודחת מוקדם או נגררת לפרק הגמר במקרה הטוב ולכן זה כ"כ מרענן לראות אותה בטסטות אסטרטגיות, let alone לראות אותה מובילה בקור רוח את הברית שלה לבליינדסייד על אלו ששלטו עד כה במשחק או מפציצה במשימות והופכת לאחד האיומים הפיזיים בעונה. דמות עגולה וערוכה היטב עם סיפור ואופי שמבדיל אותה מכל השאר.
מייק לא קרוב ללהיות חכם או חזק כמו שהוא רואה את עצמו אבל ללא ספק יש לו הבנה טובה של המשחק (מספיק בשביל להיות אופטימי כשאתה במיעוט של 7-2) והוא משעשע אותי עד מאוד אז מבחינתי שיתקדם כמה שרק אפשר
כריסי וריאן הם שני אנשים משעשעים והמצלמה אוהבת אותם, הם שחקנים מעולים וחד משמעית אני בעדם ואשמח לראות את שניהם באולס עתידי, כריסי אפילו מאוד ריגשה אותי הפרק, אבל אין ספק שכל העונה נבנית לקראת השפלה שלהם בבליינדסייד אכזרי או בלינץ' ו0 קולות בגמר סטייל דון.
בן הוא ללא ספק שחקן מעולה ומנצח ראוי וכל סופרלטיב ששורד יכול לקבל, אבל שחקן מאיים הוא איום רק עד שכולם מבינים שהוא איום. כשכל השחקנים שלצידו הם כרישי הישרדות שמודעים לכך שהוא ינצח אותם בגמר אני רואה אותו עובד קשה מאוד בפרקים הקרובים בשביל לשרוד מיום ליום.
אשלי חמודה מאוד ושחקנית טובה עם ראש על הכתפיים וכמה שאני רוצה לפרגן לה אני חייב להתמקד יותר בדיוון- היופי הזה של שחקן שמתחיל שקט ולאט ועם הזמן מתפתח לכדי מאסטרמיינד ומתפוצץ על המסך ועף על ההצלחה שלו ומתלהב מזה כמו ילד קטן זה מרהיב בעיניי ואחת הסיבות שהישרדות בשבילי זו כזו התרגשות והשראה.
&nbsp
לדעתי לורן דיוון ואשלי עשו נכון כשהחליטו בסוף לא ללכת על המהלך נגד בן (כמה שרציתי שזה יקרה) ועכשיו זה בעיקר תלוי בהם אם יצליחו לגרום לו להשאר איתם גם להדחה הקרובה. בשביל כריסי וריאן אני מקווה שיצליחו איכשהו להפוך את הקעררה על פיה ולהשאיר את אותו המתח שיש בין שני צידי המתרס. בלי קשר, גם ג'ייפי וגם ג'ו עפים בפרק אחד זה כל מה שחלמתי עליו מהרגע שלטתי עם מי יש לי עסק. אדיוס!!!!!!!!
&nbsp
אגב, רק מזכיר- השליטה של הנשים העונה במשימות לא רק מרשימה בטירוף אלא מראה שאפשר אחרת, עם אתגרים יותר מאוזנים וליהוק נכון ייצוגית.
 
למעלה