אוף... שוב אוכל

Yukita

Active member
מנהל
אוף... שוב אוכל

אז אחרי שהתלהבתי שמצאתי מקום טוב לקנות אקאנה, מתברר שאין, ולא רק זה אלא שיבואן התחלף ולכן השקים בעתיד יהיו קטנים יותר (13.5 ק"ג במקום 18 ק"ג) ויעלו יותר...

אז עכשיו אני שוב מתלבטת על סוגי מזון.

עצות, מישהו?!
 

EvilKidZ

New member
דווקא טוב שהיבואן התחלף..

היבואן הנוכחי היה חאפר אמיתי, העלה מחירים על ימין ועל שמאל. אני מקווה שהיבואן הבא יהיה רציני ויציב מבחינת אספקה ומחירים. הפורמולות החדשות (אוריג'ן) גם יתומחרו במחיר גבוה יותר, לא די בכך, הנפח של השק שעמד בעבר על 13.5 ק"ג הצטמצם ל-13 ק"ג. בנוגע לאקאנה, מחיר גבוה יותר ונפח של 13.5 ק"ג במקום 18 ק"ג כפי שציינת.

מה התקציב שלך?
 

Yukita

Active member
מנהל
אין לי תקציב מוגדר

אבל יש לי מספיק הוצאות - 2 כלבים ו-3 חתולים (אני יודעת שיש פה אנשים עם להקות גדולות יותר... אני בטוחה שכולם מבינים את הרצון לא להתרושש!).

אני אני מחפשת רעיונות למשהו באיכות טובה אבל לא הכי יקר שיש. מאוד מרגיז אותי שגודל השקים התכווץ - כשיש יותר מכלב אחד בבית פירושו של דבר שצריך להזמין יותר, וזה בתורו אומר הוצאות יותר גבוהות.
 

wolfeyes30

New member
הכי מוצלח אצלנו

היה NOW
היה גם תקופה סבירה +- עם נוטרו צ'ויס

היום הוא על תזונה טבעית

בהצלחה
 

2המרפא

New member
נטורל באלאנס אולי?

אוכל טוב ומתומחר מתחת לרמת האקאנה\אוריג'ן\קאנין קוויאר ודומיהם.
 

EvilKidZ

New member
לפעמים צריך להתפשר..

אני לא יודע אילו הוצאות יש על חתולים, אבל עם כמות כזאת של חיות מחמד מדובר על השקעה כספית יחסית גדולה. אין הרבה אלטרנטיבות איכותיות במחיר סביר, אבל אם צריך לבחור, הייתי חושב על חברות כמו נוטרי סורס, ריגל, חלק מהפורמולות של נוטרו צ'ויס שביצעו שינוי לטובה בחלק מהפורמולות שלהם, וזהו נראה לי. המצב של היום קצת מתסכל, כל החברות מעלות מחירים ללא שום סיבה מוצדקת.
 

רוניק77

New member
הרבה מהיבואנים הקטנים הם חאפרים...!

אלו בד"כ חנויות או איגוד של כמה חנויות שתופסים הזדמנות להביא מכולה אחת או יותר ממזון שאולי ידוע לציבור אבל לעיתים מקורו מפוקפק כי הוא מגיע מיד שניה או שלישית ולא יודעים מה מקורו ואיזו דרך עבר בחיי המוצר שלו.
לכן תמיד טוב לקנות מותגים ידועים שמאחריהם יבואן / יצרן גדול שנותן גם שירות אפטר סייל רציני.

החאפרים הבאים והולכים מתסכלים גם אותנו בעלי החיות ואת החיות עצמן כאשר מזון שהתרגלנו אליו פתאום נעלם מהשוק וצריך למצוא מזון חדש שהכלב /חתול יאהבו.
 
למעלה