שרשור כתבות מהתקשורת

trilliane

Well-known member
מנהל
YNET: בנינו לבד: מסעדות אקולוגיות בארץ

כיסאות מצמיגים ישנים, כיור מסיר אלומיניום, גופי תאורה מפחיות בירה וגם בית קפה אחד בערבה שהקירות שלו עשויים מפסולת ממוחזרת: בין אם מדובר בניסיון לחסוך בעלויות ובין אם ברצון לשמור על הסביבה - המסעדות בכתבה הבאה הן ללא ספק חלק מהטרנד שהולך וכובש את העולם בניסיון לשמור על סביבה ירוקה ונקייה. יצאנו לבדוק גם מה אפשר לאכול שם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5040272,00.html

לא קראתי את הכתבה במלואה (היא ארוכה מאוד) אבל התרשמתי שרוב ה"אקולוגיה" מתחילה ונגמרת בשימוש חוזר של חומרים קיימים במסגרת עיצוב המקום וב"עשינו לבד" (שזה בפני עצמו לא בהכרח אקולוגי במיוחד) ולאו דווקא בהתנהלות השוטפת. אני בעד אקולוגיה, אבל בשלב מסוים זה כבר נראה סתם לצורכי שיווק ולא הרבה מעבר (הן העיצוב, הן הכתבה).

בעיה נוספת (עבורי) שעולה מהתמונות היא שברוב המקומות האלה העיצוב המיוחד או הוינטג'י מגיע על חשבון נוחות הסועדים. בשולחנות מקרשים, בספסלים (נטולי משענות) ובכיסאות שממש לא נראים כאילו כיף לשבת עליהם. הגעתי לשלב בחיי שיציאה אמורה להיות בילוי נעים ומהנה, ומבחינתי זה כולל גם נוחות. אם הגב או העכוז שלי סובלים, גם לאוכל משובח יהיה קשה לפצות על כך.

אגב, בין המקומות הנסקרים נמצאת גם "ביר גרדן" בחיפה, מקום שעברתי לידו לא מעט ואף פעם לא ניסיתי להיכנס – לא מרבה לשתות בירה וסגנון הישיבה שם לא ממש בשבילי. עם זאת, לנוכח התשבחות והפרגונים בכתבה (בעיקר לנקניקיות ולפיצה), אני תוהה אם מישהו ניסה ויוכל לאשר הכצעקתה...
 

החתולית

New member
כן. הדוכן הראשון ייפתח בקניון שרונים

הוזמנתי לאירוע ואדווח איך היו העוגות
 

amirline

New member
לא פייר מה איתנו ? , עוגת גבינה זה החיים שלי

אני מקווה שהדוכן יהיה פתוח גם בשבתות ...
אולי תעשי TA למשתמשי הפורום
 

החתולית

New member
לא הלכתי לאירוע


ליוויתי שף איטלקי בסיור בשווקים בתל-אביב ולארוחת ערב.
&nbsp
נראה לי מעניין יותר לבלות יום שף ומנהלת מסעדה עם כוכב מישלן ולשמוע מה הם חושבים על השווקים והאוכל בתל-אביב, אז ויתרתי על עוגות הגבינה.
 

החתולית

New member
לירושלמים - חנות יין חדשה בירושלים

מנסה להיות "איש הענבים" של ירושלים, והלואי ותצליח.
&nbsp
בחנות מוכרים רק יינות כשרים, אבל יש בארץ הרבה יינות כשרים טובים מאד, וכל יינן ישמח לבוא להרצות ולהטעים את היינות שלו גם בירושלים.
&nbsp
https://www.foodis.co.il/מקדש-היין-של-ירושלים/
 

מיתר44

New member
צר לי. מאחל לאורן בריאות.

הנה טפח נוסף מהבעייתיות: להסתמך על מסעדות כספק שלהן.
 
למעלה