‬ שרשור הכוונה ומודיעין 26/02

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 26/02


‬ שרשור הכוונה ומודיעין 26/02

אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
 

di9010

New member
הצילו אותי מהרב קו !!!

‬ שרשור הכוונה ומודיעין 26/02

אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
הצילו אותי מהרב קו !!!
אף אחד ממוקדי השירות / נהגים לא מסוגל להבין את דוח היתרות.. מה הולך פה? למה הזלזול הזה שאנחנו אמורים לנחש מה יש לנו ברב קו? אשמח לעזרתכם, איך אתם מפצחים את העלומה, מה יש לי ברב קו ?

חוזה מספר:
1. יש לי 104.9 ש"ח - איפה אני יכול להשתמש בכסף הזה? באילו ערים אגד תכבד את הערך צבור הזה? (לדוגמא: היא תכבד אותו בחיפה?)
2. קווים - WTF - מה זה נותן לי 0.5 ש"ח ? פעם עליתי על קווים והנסיעה עלתה X ש"ח. הנהג לא הסכים שאשלם לו חצי שקל מהרב קו, ואת השאר אשלם במזומן. אז מה הקטע של ה 0.5 ש"ח?
3. אגד- מה זה נתיב אקספרסס? באילו ערים אפשר להשתמש בכרטיסיה זו? במילים אחרות מה זה קוד 2 ? (ספציפית אני צריך אותה לחיפה, אבל באיזה עוד ערים אפשר להשתמש איתה) פעם היו קונים כרטיסייה אדומה של אגד ואפשר היה להשתמש איתה בכל הערים כולל בחיפה ובירושלים (כיום צריך לכל עיר כרטיסייה משלה ולא ברור מה משתמשים ב-מה)
4. סיטיפס - כנראה הדבר היחידי המובן: 15 נסיעות בירושלים - זה כולל את כל האוטובוסים? זה כולל גם את הרכבת הקלה? זה אולי רק הרכבת? (עד כמה שזכור לי קניתי את זה במסוף שברכבת הקלה)
5. אגד - כרטיסית 2 נסיעות- איפה? באיזה עיר? מאיפה לאיפה? (אני במקרה יודע את התשובה... אבל למה לא כתוב? למה אין קוד? )

חוזה 6-7-8 - גם הם לא מובנים. אבל מה שחשוב, זו השאלה: האם הם תופסים לי מקום ברב קו , כך שלא אוכל לקנות עוד חוזים ? מה עושים אם נגמר מלאי החוזים?

פשוט לא מובן בכלל





 
תשובות

הצילו אותי מהרב קו !!!
אף אחד ממוקדי השירות / נהגים לא מסוגל להבין את דוח היתרות.. מה הולך פה? למה הזלזול הזה שאנחנו אמורים לנחש מה יש לנו ברב קו? אשמח לעזרתכם, איך אתם מפצחים את העלומה, מה יש לי ברב קו ?

חוזה מספר:
1. יש לי 104.9 ש"ח - איפה אני יכול להשתמש בכסף הזה? באילו ערים אגד תכבד את הערך צבור הזה? (לדוגמא: היא תכבד אותו בחיפה?)
2. קווים - WTF - מה זה נותן לי 0.5 ש"ח ? פעם עליתי על קווים והנסיעה עלתה X ש"ח. הנהג לא הסכים שאשלם לו חצי שקל מהרב קו, ואת השאר אשלם במזומן. אז מה הקטע של ה 0.5 ש"ח?
3. אגד- מה זה נתיב אקספרסס? באילו ערים אפשר להשתמש בכרטיסיה זו? במילים אחרות מה זה קוד 2 ? (ספציפית אני צריך אותה לחיפה, אבל באיזה עוד ערים אפשר להשתמש איתה) פעם היו קונים כרטיסייה אדומה של אגד ואפשר היה להשתמש איתה בכל הערים כולל בחיפה ובירושלים (כיום צריך לכל עיר כרטיסייה משלה ולא ברור מה משתמשים ב-מה)
4. סיטיפס - כנראה הדבר היחידי המובן: 15 נסיעות בירושלים - זה כולל את כל האוטובוסים? זה כולל גם את הרכבת הקלה? זה אולי רק הרכבת? (עד כמה שזכור לי קניתי את זה במסוף שברכבת הקלה)
5. אגד - כרטיסית 2 נסיעות- איפה? באיזה עיר? מאיפה לאיפה? (אני במקרה יודע את התשובה... אבל למה לא כתוב? למה אין קוד? )

חוזה 6-7-8 - גם הם לא מובנים. אבל מה שחשוב, זו השאלה: האם הם תופסים לי מקום ברב קו , כך שלא אוכל לקנות עוד חוזים ? מה עושים אם נגמר מלאי החוזים?

פשוט לא מובן בכלל
תשובות
1. יש לי 104.9 ש"ח - איפה אני יכול להשתמש בכסף הזה? באילו ערים אגד תכבד את הערך צבור הזה? (לדוגמא: היא תכבד אותו בחיפה?)
בכל הקווים שבהם תקף ערך צבור. אגד מקבלת ערך צבור רק באיזור גוש דן והשרון, אבל תוכל להשתמש בערך הצבור בקווים של חברות אחרות באזורים רבים בארץ.

2. קווים - WTF - מה זה נותן לי 0.5 ש"ח ? פעם עליתי על קווים והנסיעה עלתה X ש"ח. הנהג לא הסכים שאשלם לו חצי שקל מהרב קו, ואת השאר אשלם במזומן. אז מה הקטע של ה 0.5 ש"ח?
נראה שהערך הצבור הזה הוא עם פרופיל רגיל ולא עם פרופיל זכאי, ולכן אני לא בטוח שאתה יכול בכלל להשתמש בו. בכל מקרה אי אפשר לשלם עם ערך צבור על חלק מנסיעה ולהשלים במוזמן, לא קיים דבר כזה.

3. אגד- מה זה נתיב אקספרסס? באילו ערים אפשר להשתמש בכרטיסיה זו? במילים אחרות מה זה קוד 2 ? (ספציפית אני צריך אותה לחיפה, אבל באיזה עוד ערים אפשר להשתמש איתה) פעם היו קונים כרטיסייה אדומה של אגד ואפשר היה להשתמש איתה בכל הערים כולל בחיפה ובירושלים (כיום צריך לכל עיר כרטיסייה משלה ולא ברור מה משתמשים ב-מה)
"קוד 2 אגד, נתיב אקספרס" זאת הכרטיסייה של חיפה. היא מאפשרת מעבר של 90 דקות בחיפה. מניסיון, נהגים של אגד מאפשרים להשתמש בה גם לקווים אחרים עם אותו מחיר (לדוגמה בתוך גוש דן), אבל במקרה כזה לא תוכל לקבל את ה-90 דקות.

4. סיטיפס - כנראה הדבר היחידי המובן: 15 נסיעות בירושלים - זה כולל את כל האוטובוסים? זה כולל גם את הרכבת הקלה? זה אולי רק הרכבת? (עד כמה שזכור לי קניתי את זה במסוף שברכבת הקלה)
כן, אוטובוסים ורכבת קלה, כולל מעברים בתוך 90 דקות.

5. אגד - כרטיסית 2 נסיעות- איפה? באיזה עיר? מאיפה לאיפה? (אני במקרה יודע את התשובה... אבל למה לא כתוב? למה אין קוד? )
זאת כבר שאלה לנדב, המפתח של אפליקציית רב קו. יכול להיות שהמידע לא זמין, ויכול להיות שהוא זמין ורק צריך להציג אותו.


חוזה 6-7-8 - גם הם לא מובנים. אבל מה שחשוב, זו השאלה: האם הם תופסים לי מקום ברב קו , כך שלא אוכל לקנות עוד חוזים ? מה עושים אם נגמר מלאי החוזים?
אם נגמר המקום, לא ניתן להטעין עוד חוזים על הכרטיס. אפשר לבקש למחוק חוזים קיימים (לא יודע אם זה אפשרי) או להצטייד ברב-קו נוסף מחברה אחרת.
 
לגבי 6-7-8

תשובות
1. יש לי 104.9 ש"ח - איפה אני יכול להשתמש בכסף הזה? באילו ערים אגד תכבד את הערך צבור הזה? (לדוגמא: היא תכבד אותו בחיפה?)
בכל הקווים שבהם תקף ערך צבור. אגד מקבלת ערך צבור רק באיזור גוש דן והשרון, אבל תוכל להשתמש בערך הצבור בקווים של חברות אחרות באזורים רבים בארץ.

2. קווים - WTF - מה זה נותן לי 0.5 ש"ח ? פעם עליתי על קווים והנסיעה עלתה X ש"ח. הנהג לא הסכים שאשלם לו חצי שקל מהרב קו, ואת השאר אשלם במזומן. אז מה הקטע של ה 0.5 ש"ח?
נראה שהערך הצבור הזה הוא עם פרופיל רגיל ולא עם פרופיל זכאי, ולכן אני לא בטוח שאתה יכול בכלל להשתמש בו. בכל מקרה אי אפשר לשלם עם ערך צבור על חלק מנסיעה ולהשלים במוזמן, לא קיים דבר כזה.

3. אגד- מה זה נתיב אקספרסס? באילו ערים אפשר להשתמש בכרטיסיה זו? במילים אחרות מה זה קוד 2 ? (ספציפית אני צריך אותה לחיפה, אבל באיזה עוד ערים אפשר להשתמש איתה) פעם היו קונים כרטיסייה אדומה של אגד ואפשר היה להשתמש איתה בכל הערים כולל בחיפה ובירושלים (כיום צריך לכל עיר כרטיסייה משלה ולא ברור מה משתמשים ב-מה)
"קוד 2 אגד, נתיב אקספרס" זאת הכרטיסייה של חיפה. היא מאפשרת מעבר של 90 דקות בחיפה. מניסיון, נהגים של אגד מאפשרים להשתמש בה גם לקווים אחרים עם אותו מחיר (לדוגמה בתוך גוש דן), אבל במקרה כזה לא תוכל לקבל את ה-90 דקות.

4. סיטיפס - כנראה הדבר היחידי המובן: 15 נסיעות בירושלים - זה כולל את כל האוטובוסים? זה כולל גם את הרכבת הקלה? זה אולי רק הרכבת? (עד כמה שזכור לי קניתי את זה במסוף שברכבת הקלה)
כן, אוטובוסים ורכבת קלה, כולל מעברים בתוך 90 דקות.

5. אגד - כרטיסית 2 נסיעות- איפה? באיזה עיר? מאיפה לאיפה? (אני במקרה יודע את התשובה... אבל למה לא כתוב? למה אין קוד? )
זאת כבר שאלה לנדב, המפתח של אפליקציית רב קו. יכול להיות שהמידע לא זמין, ויכול להיות שהוא זמין ורק צריך להציג אותו.


חוזה 6-7-8 - גם הם לא מובנים. אבל מה שחשוב, זו השאלה: האם הם תופסים לי מקום ברב קו , כך שלא אוכל לקנות עוד חוזים ? מה עושים אם נגמר מלאי החוזים?
אם נגמר המקום, לא ניתן להטעין עוד חוזים על הכרטיס. אפשר לבקש למחוק חוזים קיימים (לא יודע אם זה אפשרי) או להצטייד ברב-קו נוסף מחברה אחרת.
לגבי 6-7-8
כתוב במפורש חוזים שאינם בתוקף. אתה רואה אותם כל עוד לא דרסת אותם עם חוזים חדשים.
בפועל יש לך 5 חוזים על הרב-קו, ומקום לעוד שלושה.
 

di9010

New member
יש לי ביקורת על משרד התחבורה

תשובות
1. יש לי 104.9 ש"ח - איפה אני יכול להשתמש בכסף הזה? באילו ערים אגד תכבד את הערך צבור הזה? (לדוגמא: היא תכבד אותו בחיפה?)
בכל הקווים שבהם תקף ערך צבור. אגד מקבלת ערך צבור רק באיזור גוש דן והשרון, אבל תוכל להשתמש בערך הצבור בקווים של חברות אחרות באזורים רבים בארץ.

2. קווים - WTF - מה זה נותן לי 0.5 ש"ח ? פעם עליתי על קווים והנסיעה עלתה X ש"ח. הנהג לא הסכים שאשלם לו חצי שקל מהרב קו, ואת השאר אשלם במזומן. אז מה הקטע של ה 0.5 ש"ח?
נראה שהערך הצבור הזה הוא עם פרופיל רגיל ולא עם פרופיל זכאי, ולכן אני לא בטוח שאתה יכול בכלל להשתמש בו. בכל מקרה אי אפשר לשלם עם ערך צבור על חלק מנסיעה ולהשלים במוזמן, לא קיים דבר כזה.

3. אגד- מה זה נתיב אקספרסס? באילו ערים אפשר להשתמש בכרטיסיה זו? במילים אחרות מה זה קוד 2 ? (ספציפית אני צריך אותה לחיפה, אבל באיזה עוד ערים אפשר להשתמש איתה) פעם היו קונים כרטיסייה אדומה של אגד ואפשר היה להשתמש איתה בכל הערים כולל בחיפה ובירושלים (כיום צריך לכל עיר כרטיסייה משלה ולא ברור מה משתמשים ב-מה)
"קוד 2 אגד, נתיב אקספרס" זאת הכרטיסייה של חיפה. היא מאפשרת מעבר של 90 דקות בחיפה. מניסיון, נהגים של אגד מאפשרים להשתמש בה גם לקווים אחרים עם אותו מחיר (לדוגמה בתוך גוש דן), אבל במקרה כזה לא תוכל לקבל את ה-90 דקות.

4. סיטיפס - כנראה הדבר היחידי המובן: 15 נסיעות בירושלים - זה כולל את כל האוטובוסים? זה כולל גם את הרכבת הקלה? זה אולי רק הרכבת? (עד כמה שזכור לי קניתי את זה במסוף שברכבת הקלה)
כן, אוטובוסים ורכבת קלה, כולל מעברים בתוך 90 דקות.

5. אגד - כרטיסית 2 נסיעות- איפה? באיזה עיר? מאיפה לאיפה? (אני במקרה יודע את התשובה... אבל למה לא כתוב? למה אין קוד? )
זאת כבר שאלה לנדב, המפתח של אפליקציית רב קו. יכול להיות שהמידע לא זמין, ויכול להיות שהוא זמין ורק צריך להציג אותו.


חוזה 6-7-8 - גם הם לא מובנים. אבל מה שחשוב, זו השאלה: האם הם תופסים לי מקום ברב קו , כך שלא אוכל לקנות עוד חוזים ? מה עושים אם נגמר מלאי החוזים?
אם נגמר המקום, לא ניתן להטעין עוד חוזים על הכרטיס. אפשר לבקש למחוק חוזים קיימים (לא יודע אם זה אפשרי) או להצטייד ברב-קו נוסף מחברה אחרת.
יש לי ביקורת על משרד התחבורה
הפורום המקסים הזה, זה לא משרד התחבורה. אבל אני חושב שהמשרד טעה שהגביל רק ל 8, בקלות רבה מגיעים למעל 8 חוזים.
לי יש עוד 3 אבל אוטוטו אתחיל לעבוד במעלות ובשלומי, ואצטרך עוד כמה חוזים ...
ודבר נוסף, למה ביתרה הם כותבים בצורה לא ברורה (חוזה מספר 5 לדוגמא) זה לא קשור למפתח אפלק', כי גם בדף יתרות שמקבלים אצל הנהג זה כך נראה...
&nbsp
לגבי רב נוסף-
כשבאים לעשות רב-קו אמורים לחתום הצהרה שאין ברשותי רב קו...
&nbsp
מה משרד התחבורה מצפה ממי שצריך יותר מ 8חוזים ?!
 

di9010

New member
האם קוד 2 תקף גם למטרונית או רק לאגד?

תשובות
1. יש לי 104.9 ש"ח - איפה אני יכול להשתמש בכסף הזה? באילו ערים אגד תכבד את הערך צבור הזה? (לדוגמא: היא תכבד אותו בחיפה?)
בכל הקווים שבהם תקף ערך צבור. אגד מקבלת ערך צבור רק באיזור גוש דן והשרון, אבל תוכל להשתמש בערך הצבור בקווים של חברות אחרות באזורים רבים בארץ.

2. קווים - WTF - מה זה נותן לי 0.5 ש"ח ? פעם עליתי על קווים והנסיעה עלתה X ש"ח. הנהג לא הסכים שאשלם לו חצי שקל מהרב קו, ואת השאר אשלם במזומן. אז מה הקטע של ה 0.5 ש"ח?
נראה שהערך הצבור הזה הוא עם פרופיל רגיל ולא עם פרופיל זכאי, ולכן אני לא בטוח שאתה יכול בכלל להשתמש בו. בכל מקרה אי אפשר לשלם עם ערך צבור על חלק מנסיעה ולהשלים במוזמן, לא קיים דבר כזה.

3. אגד- מה זה נתיב אקספרסס? באילו ערים אפשר להשתמש בכרטיסיה זו? במילים אחרות מה זה קוד 2 ? (ספציפית אני צריך אותה לחיפה, אבל באיזה עוד ערים אפשר להשתמש איתה) פעם היו קונים כרטיסייה אדומה של אגד ואפשר היה להשתמש איתה בכל הערים כולל בחיפה ובירושלים (כיום צריך לכל עיר כרטיסייה משלה ולא ברור מה משתמשים ב-מה)
"קוד 2 אגד, נתיב אקספרס" זאת הכרטיסייה של חיפה. היא מאפשרת מעבר של 90 דקות בחיפה. מניסיון, נהגים של אגד מאפשרים להשתמש בה גם לקווים אחרים עם אותו מחיר (לדוגמה בתוך גוש דן), אבל במקרה כזה לא תוכל לקבל את ה-90 דקות.

4. סיטיפס - כנראה הדבר היחידי המובן: 15 נסיעות בירושלים - זה כולל את כל האוטובוסים? זה כולל גם את הרכבת הקלה? זה אולי רק הרכבת? (עד כמה שזכור לי קניתי את זה במסוף שברכבת הקלה)
כן, אוטובוסים ורכבת קלה, כולל מעברים בתוך 90 דקות.

5. אגד - כרטיסית 2 נסיעות- איפה? באיזה עיר? מאיפה לאיפה? (אני במקרה יודע את התשובה... אבל למה לא כתוב? למה אין קוד? )
זאת כבר שאלה לנדב, המפתח של אפליקציית רב קו. יכול להיות שהמידע לא זמין, ויכול להיות שהוא זמין ורק צריך להציג אותו.


חוזה 6-7-8 - גם הם לא מובנים. אבל מה שחשוב, זו השאלה: האם הם תופסים לי מקום ברב קו , כך שלא אוכל לקנות עוד חוזים ? מה עושים אם נגמר מלאי החוזים?
אם נגמר המקום, לא ניתן להטעין עוד חוזים על הכרטיס. אפשר לבקש למחוק חוזים קיימים (לא יודע אם זה אפשרי) או להצטייד ברב-קו נוסף מחברה אחרת.
האם קוד 2 תקף גם למטרונית או רק לאגד?

קודם כל תודה לשניכם:
שאלה לגבי המטרונית
1. האם אני יכול להשתמש בערך הצבור במטרונית? (למיטב הבנתי המטרונית שייכת לדן)
2. או לחילופין, האם אני יכול ליסוע במטרונית בקוד 2 ?

מה שקובע איזה חוזה יחייבו זה המיקום בארץ או החברה? זה ממש מבלבל

תודה

דבר נוסף, למקרה שזה לא היה ברור, האם יש משהו ברב קו שלי שאיתו אני יכול ליסוע במטרונית או שעלי לקנות חוזה חדש?
ממי אני יכול לבקש שימחקו לי את החוזה של קווים?

תודה
 
כרטיסיית מעבר קוד 2 של אגד תקפה באזור חיפה

האם קוד 2 תקף גם למטרונית או רק לאגד?

קודם כל תודה לשניכם:
שאלה לגבי המטרונית
1. האם אני יכול להשתמש בערך הצבור במטרונית? (למיטב הבנתי המטרונית שייכת לדן)
2. או לחילופין, האם אני יכול ליסוע במטרונית בקוד 2 ?

מה שקובע איזה חוזה יחייבו זה המיקום בארץ או החברה? זה ממש מבלבל

תודה

דבר נוסף, למקרה שזה לא היה ברור, האם יש משהו ברב קו שלי שאיתו אני יכול ליסוע במטרונית או שעלי לקנות חוזה חדש?
ממי אני יכול לבקש שימחקו לי את החוזה של קווים?

תודה
כרטיסיית מעבר קוד 2 של אגד תקפה באזור חיפה
באגד, מטרונית וסופרבוס. מאז מעבר קווי יקנעם-טבעון מנתיב אקספרס לסופרבוס היא לא רלוונטית לקווי נתיב אקספרס.
אי אפשר בינתיים להשתמש בערך צבור במטרונית.

את החוזה של קווים קווים יכולה לבטל ולהחזיר לך את האגורות שנשארו שם - אתה צריך לפנות לעמדת שירות של קווים.
לגבי הקודים - זה יותר מורכב. יש מקרים של קודים שונים למפעילים שונים, יש מקרים של קודים שונים לאזורים שונים ויש מקרים של כרטוס משותף שבהם אותו קוד חל באזור מסויים על מספר מפעילות (כמו בגוש דן, בירושלים ובמטרופולין חיפה). בגלל הכרטוס המשותף יש קודים שונים לירושלים, לגוש דן ולמטרופולין חיפה.
 

di9010

New member
משהו אחרון להבהרה

כרטיסיית מעבר קוד 2 של אגד תקפה באזור חיפה
באגד, מטרונית וסופרבוס. מאז מעבר קווי יקנעם-טבעון מנתיב אקספרס לסופרבוס היא לא רלוונטית לקווי נתיב אקספרס.
אי אפשר בינתיים להשתמש בערך צבור במטרונית.

את החוזה של קווים קווים יכולה לבטל ולהחזיר לך את האגורות שנשארו שם - אתה צריך לפנות לעמדת שירות של קווים.
לגבי הקודים - זה יותר מורכב. יש מקרים של קודים שונים למפעילים שונים, יש מקרים של קודים שונים לאזורים שונים ויש מקרים של כרטוס משותף שבהם אותו קוד חל באזור מסויים על מספר מפעילות (כמו בגוש דן, בירושלים ובמטרופולין חיפה). בגלל הכרטוס המשותף יש קודים שונים לירושלים, לגוש דן ולמטרופולין חיפה.
משהו אחרון להבהרה
האם אדם בעל רב-קו סטודנט שאין לו יותר מקום לחוזים, לא יוכל לקבל את הנחת הסטודנט?
כלומר- הוא רוצה נגיד לקנות כרטיסיית רכבת בהנחת סטודנט. הוא בעצם לא יוכל? (בהנחה שאין לו רב-קו נוסף)
&nbsp
ועוד דבר להבהרה- כתבת שאפרש להשתמש בקוד 2 למטרוניתץ
האם זה כל נסיעה רגילה במטרונית או רק אם זה כרטיסיית מעבר? (להבנתי כרטיסיית מעבר זה לנוסעים ת"א-חיפה באגד)
 
אתה מערבב בין דברים שונים

משהו אחרון להבהרה
האם אדם בעל רב-קו סטודנט שאין לו יותר מקום לחוזים, לא יוכל לקבל את הנחת הסטודנט?
כלומר- הוא רוצה נגיד לקנות כרטיסיית רכבת בהנחת סטודנט. הוא בעצם לא יוכל? (בהנחה שאין לו רב-קו נוסף)
&nbsp
ועוד דבר להבהרה- כתבת שאפרש להשתמש בקוד 2 למטרוניתץ
האם זה כל נסיעה רגילה במטרונית או רק אם זה כרטיסיית מעבר? (להבנתי כרטיסיית מעבר זה לנוסעים ת"א-חיפה באגד)
אתה מערבב בין דברים שונים
בחיפה קוד 2 זה קוד לנסיעה עירונית והכרטיסיה נקראת כרטיסיית מעבר בגלל שיש מעברים חופשיים במשך 90 דקות.
בנסיעה בין חיפה לת"א מדובר על כרטיס או כרטיסיית המשך (המשך יחיד מקו עירוני לבינעירוני או להיפך).
חשוב להבחין בין "מעבר" לבין "המשך". ובנסיעות בין חיפה לת"א יש רק כרטיסיית שתי נסיעות עם המשך ולא כרטיסיית מעבר עם 10, 15 או 20 נסיעות.
וכל הפרטים הללו רשומים באתר אגד.
במטרונית אפשר ליסוע או עם כרטיס בודד שנרכש במכונה של המטרונית או באוטובוס של אגד או סופרבוס ואף הוא כרטיס מעבר חופשי למשך 90 דקות באזור חיפה בין כל הקווים של אגד, המטרונית וסופרבוס בתוך אזור חיפה שבו חל קוד 2, או עם כרטיסיה שנרכשה באגד או במטרונית, או עם חופשי חודשי מתאים, או עם חופשי סמסטריאלי מתאים.
ולא הבנתי את השאלה לגבי הנחת הסטודנט. אם אין מקום לעוד חוזים אז אי אפשר להטעין שום חוזה. אם מוגדר ברב-קו פרופיל סטודנט ויש מקום להטעין חוזים חדשים אז בחוזה הכולל הנחת סטודנט תינתן ההנחה.
 
משרד התחבורה צריך לעשות סוף להגדרות המפגרות האלה.

אתה מערבב בין דברים שונים
בחיפה קוד 2 זה קוד לנסיעה עירונית והכרטיסיה נקראת כרטיסיית מעבר בגלל שיש מעברים חופשיים במשך 90 דקות.
בנסיעה בין חיפה לת"א מדובר על כרטיס או כרטיסיית המשך (המשך יחיד מקו עירוני לבינעירוני או להיפך).
חשוב להבחין בין "מעבר" לבין "המשך". ובנסיעות בין חיפה לת"א יש רק כרטיסיית שתי נסיעות עם המשך ולא כרטיסיית מעבר עם 10, 15 או 20 נסיעות.
וכל הפרטים הללו רשומים באתר אגד.
במטרונית אפשר ליסוע או עם כרטיס בודד שנרכש במכונה של המטרונית או באוטובוס של אגד או סופרבוס ואף הוא כרטיס מעבר חופשי למשך 90 דקות באזור חיפה בין כל הקווים של אגד, המטרונית וסופרבוס בתוך אזור חיפה שבו חל קוד 2, או עם כרטיסיה שנרכשה באגד או במטרונית, או עם חופשי חודשי מתאים, או עם חופשי סמסטריאלי מתאים.
ולא הבנתי את השאלה לגבי הנחת הסטודנט. אם אין מקום לעוד חוזים אז אי אפשר להטעין שום חוזה. אם מוגדר ברב-קו פרופיל סטודנט ויש מקום להטעין חוזים חדשים אז בחוזה הכולל הנחת סטודנט תינתן ההנחה.
משרד התחבורה צריך לעשות סוף להגדרות המפגרות האלה.
איך מצפים מאזרח נורמלי לדעת מה ההבדל בין מעבר להמשך?
&nbsp
 

di9010

New member
תודה רבה על הבהרות


אתה מערבב בין דברים שונים
בחיפה קוד 2 זה קוד לנסיעה עירונית והכרטיסיה נקראת כרטיסיית מעבר בגלל שיש מעברים חופשיים במשך 90 דקות.
בנסיעה בין חיפה לת"א מדובר על כרטיס או כרטיסיית המשך (המשך יחיד מקו עירוני לבינעירוני או להיפך).
חשוב להבחין בין "מעבר" לבין "המשך". ובנסיעות בין חיפה לת"א יש רק כרטיסיית שתי נסיעות עם המשך ולא כרטיסיית מעבר עם 10, 15 או 20 נסיעות.
וכל הפרטים הללו רשומים באתר אגד.
במטרונית אפשר ליסוע או עם כרטיס בודד שנרכש במכונה של המטרונית או באוטובוס של אגד או סופרבוס ואף הוא כרטיס מעבר חופשי למשך 90 דקות באזור חיפה בין כל הקווים של אגד, המטרונית וסופרבוס בתוך אזור חיפה שבו חל קוד 2, או עם כרטיסיה שנרכשה באגד או במטרונית, או עם חופשי חודשי מתאים, או עם חופשי סמסטריאלי מתאים.
ולא הבנתי את השאלה לגבי הנחת הסטודנט. אם אין מקום לעוד חוזים אז אי אפשר להטעין שום חוזה. אם מוגדר ברב-קו פרופיל סטודנט ויש מקום להטעין חוזים חדשים אז בחוזה הכולל הנחת סטודנט תינתן ההנחה.
תודה רבה על הבהרות

קודם כל טוב שיש מישהו שמבין ... מה הולך בת"צ במדינה (אני לא יודע מילה בגרמנית ותוך יומיים הבנתי את הת"צ בגרמניה)

דבר שני, לגבי הרב-קו, פשוט ציינתי שזה לא הגון מבחינת משרד התחבורה שניתן להטעין רק עד 8 חוזים.
ולכן מי שירצה להטעין חוזה מספר 9 לא יוכל בעצם לקבל את הנחת הסטודנט... (או הנחת זכאי וכד'..)
 

di9010

New member
עמוד שדרה, איליה קוגן וכל השאר.תודה על ההשקעה בתשובות

תשובות
1. יש לי 104.9 ש"ח - איפה אני יכול להשתמש בכסף הזה? באילו ערים אגד תכבד את הערך צבור הזה? (לדוגמא: היא תכבד אותו בחיפה?)
בכל הקווים שבהם תקף ערך צבור. אגד מקבלת ערך צבור רק באיזור גוש דן והשרון, אבל תוכל להשתמש בערך הצבור בקווים של חברות אחרות באזורים רבים בארץ.

2. קווים - WTF - מה זה נותן לי 0.5 ש"ח ? פעם עליתי על קווים והנסיעה עלתה X ש"ח. הנהג לא הסכים שאשלם לו חצי שקל מהרב קו, ואת השאר אשלם במזומן. אז מה הקטע של ה 0.5 ש"ח?
נראה שהערך הצבור הזה הוא עם פרופיל רגיל ולא עם פרופיל זכאי, ולכן אני לא בטוח שאתה יכול בכלל להשתמש בו. בכל מקרה אי אפשר לשלם עם ערך צבור על חלק מנסיעה ולהשלים במוזמן, לא קיים דבר כזה.

3. אגד- מה זה נתיב אקספרסס? באילו ערים אפשר להשתמש בכרטיסיה זו? במילים אחרות מה זה קוד 2 ? (ספציפית אני צריך אותה לחיפה, אבל באיזה עוד ערים אפשר להשתמש איתה) פעם היו קונים כרטיסייה אדומה של אגד ואפשר היה להשתמש איתה בכל הערים כולל בחיפה ובירושלים (כיום צריך לכל עיר כרטיסייה משלה ולא ברור מה משתמשים ב-מה)
"קוד 2 אגד, נתיב אקספרס" זאת הכרטיסייה של חיפה. היא מאפשרת מעבר של 90 דקות בחיפה. מניסיון, נהגים של אגד מאפשרים להשתמש בה גם לקווים אחרים עם אותו מחיר (לדוגמה בתוך גוש דן), אבל במקרה כזה לא תוכל לקבל את ה-90 דקות.

4. סיטיפס - כנראה הדבר היחידי המובן: 15 נסיעות בירושלים - זה כולל את כל האוטובוסים? זה כולל גם את הרכבת הקלה? זה אולי רק הרכבת? (עד כמה שזכור לי קניתי את זה במסוף שברכבת הקלה)
כן, אוטובוסים ורכבת קלה, כולל מעברים בתוך 90 דקות.

5. אגד - כרטיסית 2 נסיעות- איפה? באיזה עיר? מאיפה לאיפה? (אני במקרה יודע את התשובה... אבל למה לא כתוב? למה אין קוד? )
זאת כבר שאלה לנדב, המפתח של אפליקציית רב קו. יכול להיות שהמידע לא זמין, ויכול להיות שהוא זמין ורק צריך להציג אותו.


חוזה 6-7-8 - גם הם לא מובנים. אבל מה שחשוב, זו השאלה: האם הם תופסים לי מקום ברב קו , כך שלא אוכל לקנות עוד חוזים ? מה עושים אם נגמר מלאי החוזים?
אם נגמר המקום, לא ניתן להטעין עוד חוזים על הכרטיס. אפשר לבקש למחוק חוזים קיימים (לא יודע אם זה אפשרי) או להצטייד ברב-קו נוסף מחברה אחרת.
עמוד שדרה, איליה קוגן וכל השאר.תודה על ההשקעה בתשובות
מאוד מוערך
 
ת"א -רכבתמרכז --> נתב"ג מוצ"ש הקרוב החל מ19:00

‬ שרשור הכוונה ומודיעין 26/02

אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
ת"א -רכבתמרכז --> נתב"ג מוצ"ש הקרוב החל מ19:00
 
הרכבת הראשונה היא ב-20:37, האם זה מאוחר מדי בשבילך?

ת"א -רכבתמרכז --> נתב"ג מוצ"ש הקרוב החל מ19:00
הרכבת הראשונה היא ב-20:37, האם זה מאוחר מדי בשבילך?
ואם אתה צריך הכוונה בשעה יותר מוקדמת, תגיד בבקשה מאיפה אתה מגיע, כי דווקא מרכבת מרכז אין אוטובוסים לנתב"ג. אם תגיד מה נקודת המוצא האמיתית שלך ובאיזו שעה אתה צריך להגיע לנתב"ג, יהיה לנו יותר קל לעזור.
 
הרכבת קצת מאוחר אני מגיע מאזור ר"ג /הבורסה

הרכבת הראשונה היא ב-20:37, האם זה מאוחר מדי בשבילך?
ואם אתה צריך הכוונה בשעה יותר מוקדמת, תגיד בבקשה מאיפה אתה מגיע, כי דווקא מרכבת מרכז אין אוטובוסים לנתב"ג. אם תגיד מה נקודת המוצא האמיתית שלך ובאיזו שעה אתה צריך להגיע לנתב"ג, יהיה לנו יותר קל לעזור.
הרכבת קצת מאוחר אני מגיע מאזור ר"ג /הבורסה
צריך להיות בנתב"ג סביב 20:00
 
אז אפשר להגיע לצומת אל על

הרכבת קצת מאוחר אני מגיע מאזור ר"ג /הבורסה
צריך להיות בנתב"ג סביב 20:00
אז אפשר להגיע לצומת אל על
בקו 475 מהתחנה המרכזית ת"א או בקו 249 מפתח תקווה. ייתכן שיש אפשרויות נוספות, אבל אלה השתיים שמצאתי בינתיים. מצומת אל על לתוך נתב"ג יש קו 5 פעם בחצי שעה, ויש גם קו 13 בתדירות נמוכה יותר.
 
תודה רבה אני לא מכיר ממש את הצירים הבעיה היא התדירול

אז אפשר להגיע לצומת אל על
בקו 475 מהתחנה המרכזית ת"א או בקו 249 מפתח תקווה. ייתכן שיש אפשרויות נוספות, אבל אלה השתיים שמצאתי בינתיים. מצומת אל על לתוך נתב"ג יש קו 5 פעם בחצי שעה, ויש גם קו 13 בתדירות נמוכה יותר.
תודה רבה אני לא מכיר ממש את הצירים הבעיה היא התדירול
התדירות הנמוכה של קו 5

אני מעריך ששניהם של קווים
 
הם של חברות שונות, אבל אתה לא צריך לדעת של איזו חברה הקו

תודה רבה אני לא מכיר ממש את הצירים הבעיה היא התדירול
התדירות הנמוכה של קו 5

אני מעריך ששניהם של קווים
הם של חברות שונות, אבל אתה לא צריך לדעת של איזו חברה הקו
כדי למצוא את הלו"ז שלו. פשוט תיכנס לאחד האתרים שמרכזים לו"ז של כל הקווים, כמו האתר הרשמי של משרד התחבורה callkav.gov.il
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה