כל הקווים של חברת קווים שעוברים בגבולות
האיזורים 1,21,22 כלולים בתעריפים של איזורים אלו.
דר"א הקטע עם נסיעה מראשל"צ לת"א במטרופולין הדרום (שאינם כלולים בהסדר רפורמת התעריפים של גוש דן), יפסק החל מה1.1.14 החל מתאריך זה קו 351 מבוטל וקו 371 כבר לא יגיע לת"א אלא יתחיל את נסיעתו ויסיים אותה (בהתאם לכיוון הנסיעה) במרכזית ראשל"צ החדשה.
כל הקווים של חברת קווים שעוברים בגבולותאין קווים בתדירות "גבוהה" אבל יש קו 8 שמחבר
בין השכונה הירוקה לאזה"ת דרך בי"ח מאיר ומרכז העיר. כך שלמרכז כ"ס ואזה"ת יש פתרון לא רע. הוא פועל פעם בחצי שעה (20 ד' עד 08:00 בבוקר) ויוצא מהשכונה בשעות קבועות, כך שאפשר לתכנן איתו. הדרך לת"א היא לרדת מקו 8 בתחנה אחת אחרי בי"ח מאיר וללכת כ-100 מ' קדימה לתחנות של שיכון ותיקים ומשם לקחת 149 או 567, תלוי ביעד.
אפשר גם ללכת ברגל לצומת רעננה צפון ולנסוע עם 641 עד לצומת רעננה מרכז ומשם בקווים המהירים יותר (כי הקווים לת"א משם מזדחלים דרך הוד השרון ופתח תקווה). אני לא בטוח עם 641 כלול בהסדר המעבר של רב קו, אבל הוא מופעל על ידי קווים כך שיש סיכוי שכן...
לבסוף, יש גם את קו 10 שפועל רק בבוקר לכיוון רעננה ואחה"צ לכיוון כ"ס ועובר בדרך בן יהודה (מחוץ לשכונה). הוא נוסע פעם בחצי שעה משכון קפלן לאזה"ת רעננה דרך בן יהודה.
האיזורים 1,21,22 כלולים בתעריפים של איזורים אלו.
דר"א הקטע עם נסיעה מראשל"צ לת"א במטרופולין הדרום (שאינם כלולים בהסדר רפורמת התעריפים של גוש דן), יפסק החל מה1.1.14 החל מתאריך זה קו 351 מבוטל וקו 371 כבר לא יגיע לת"א אלא יתחיל את נסיעתו ויסיים אותה (בהתאם לכיוון הנסיעה) במרכזית ראשל"צ החדשה.