נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
אוטובוסים שעוברים דרך השכונה הירוקה-כפר סבא שרשור הכוונה ומודיעין 22/12
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון- זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
השכונה הירוקה כפר סבאאוטובוסים שעוברים דרך השכונה הירוקה-כפר סבא
אני עובר לשם בסוף השבוע, ואני אשמח אם מישהו שיודע ידריך, איזה קוים עוברים באזור בתדירות גבוהה?
אם נניח צריך לצאת לכיוון ת"א, מה עושים? מה הכי נכון?
או לכיוון אזור התעשיה בכפר סבא, יש איזה קו מאסף שמגיע?
איך פספסתי את התשובה שלך...השכונה הירוקה כפר סבא
אלה למעשה שתי שכונות ענקיות. זה תלוי באיזה אזור של השכונה.
באופן כללי קו 8 "מטרופולין" מגיע מהאזורים השונים של השכונה הירוקה לכיוון מרכז כפר סבא, לתחנת רכבת נורדאו ולאזור התעשייה כפר סבא.
במידה ונמצאים קרוב לאזור שיכון עלייה, אפשר ללכת ומשם קו 2, שמגיע גם כן למרכז כפר סבא ולאזור התעשייה.
אם מעוניינים לנסוע לכיוון תל אביב, אפשר לנסוע באוטובוס ובתחנת נורדאו להחליף לרכבת לכיוון תל אביב.
לחילופין, לרדת ברחוב טשרניחובסקי לפני הפנייה לויצמן. להמשיך בהליכה בטשרניחובסקי ומשם קווים 149 "מטרופולין" או 567 "אגד", לכיוון תל אביב. הקוים הנ"ל פועלים במשך כל שעות היום.
משיכון עלייה ומרחוב טשרניחובסקי קו 1 "מטרופולין", מגיע לתחנה עצמה של 149 ו-567. עם כרטיס "רב קו", ניתן לנסוע בשתי נסיעות (קו פנימי והמשך 149 או 567), כמחיר נסיעה אחת.
בחלק שעות היום נוסע קו 640 "קווים" בדרך מנחם בגין ולאורך כל רחוב טשרניחובסקי, ששניהם קרובים לחלק מהאזורים של השכונה הירוקה. הוא לא מגיע לתל אביב, אך בהחלט לכיוון תל אביב, כמו אזור גבעת שמואל, בר אילן ותל השומר. כאמור יתר קווי האוטובוס והרכבת, פועלים במשך כל שעות היום. 640 פועל בשני כיווני הנסיעה, בחלק משעות היום.
פירוט זמני האוטובוסים והרכבות באתר www.bus.gov.il ובאתרי מפעילי התחבורה הציבורית השונים. הזמנים השונים גם באפליקציות השונות.
אין קווים בתדירות "גבוהה" אבל יש קו 8 שמחבראוטובוסים שעוברים דרך השכונה הירוקה-כפר סבא
אני עובר לשם בסוף השבוע, ואני אשמח אם מישהו שיודע ידריך, איזה קוים עוברים באזור בתדירות גבוהה?
אם נניח צריך לצאת לכיוון ת"א, מה עושים? מה הכי נכון?
או לכיוון אזור התעשיה בכפר סבא, יש איזה קו מאסף שמגיע?
תודה רבה לכם, זה יותר טוב מכלוםמערך הקווים של איזור השרון
בעקבות תת-שרשור בשרשור ההכוונה, אני משרשר כאן את השיחה הקצרה שהתפתחה.
השתמשתי בקו 10 שבוע שעבר - הוא פועל כל חציתודה רבה לכם, זה יותר טוב מכלום
אני הולך לגור באזור של משה סנה, לא ב"אזור 80" שנמצא צפונית יותר.
עדיין, למרות קו 8, לא יודע, הייתי מצפה שתהיה יותר גישה לפחות לאזור של אזה"ת רעננה, איפה שכל ההיטק וקניון רננים, לא מבין למה לא מוציאים עוד קו כמו "קו 10" שעם כל הכבוד זה אוטובוס שעובר רק פעם אחת לפחות בין 7-8 בבוקר, חבל, במקום לעודד אנשים להגיע לאזור באוטובוסים ולצמצם אולי את הפקקים לכיוון רעננה צפון בבוקר..
מתי השתמשת בו??השתמשתי בקו 10 שבוע שעבר - הוא פועל כל חצי
שעה והיו בו רק כחמישה נוסעים. קשה להצדיק תדירות כשהמצב הנתון כל כך עגום, אבל מדובר כמובן גם בביצה ותרנגולת. היה טוב אילו מערכת התחבורה הציבורית בשרון היתה כלל-שרונית ולא מופרדת ערים-ערים. הייתי מצפה לקו רוחבי כמו קו 10 שהיה ממשיך עד להרצליה, או לכל הפחות עד לקרית שרת ולב הפארק.
אבל ניחא, שרשור הכוונה...
מודה שזה היה בשעה 10 אבל לא נראה לי שהקומתי השתמשת בו??
אני מדבר איתך על שעות הבוקר המוקדמות, כשבאמת צריך, לא שעות "רגועות" יותר כמו 9-10.
יש תכנון לקו מאזוה"ת רעננה לתחנת רכבת הרצליההשתמשתי בקו 10 שבוע שעבר - הוא פועל כל חצי
שעה והיו בו רק כחמישה נוסעים. קשה להצדיק תדירות כשהמצב הנתון כל כך עגום, אבל מדובר כמובן גם בביצה ותרנגולת. היה טוב אילו מערכת התחבורה הציבורית בשרון היתה כלל-שרונית ולא מופרדת ערים-ערים. הייתי מצפה לקו רוחבי כמו קו 10 שהיה ממשיך עד להרצליה, או לכל הפחות עד לקרית שרת ולב הפארק.
אבל ניחא, שרשור הכוונה...
זה מעניין. לטעמי היה עדיף קו עורקי שיגיעיש תכנון לקו מאזוה"ת רעננה לתחנת רכבת הרצליה
יסע לאורך ויצמן מערב, דרך ירושלים וימשיך במסלול של קו 9 המהיר.
אני לא כך כך בטוחזה מעניין. לטעמי היה עדיף קו עורקי שיגיע
מקפלן עד לאזה"ת הרצליה - שילוב של 10 וקו 9 ששניהם יבוטלו - ושיפעל כל 10-15 ד' בכל שעות היום.
בעתיד הלא-רחוק תהיה דרישה גדולה לקו כזה. יש את כפר סבא הירוקה עם תושבים צעירים שיכולים ללכת עד לכביש הראשי ברגל ויש גם את המתחם הגדול שהולך להבנות מצפון לרחוב ויצמן ברעננה. שתיהן שכונות צפופות יחסית שמצדיקות שירות עורקי בסמיכות אליהן.
הקו יכול אפילו לבצע גיחה לתוך אזה"ת רעננה אבל איני בטוח שיש בכך כל צורך, כי המרחקים אינם גדולים ועדיף ובצע מעבר לקו חוצה תדיר.
ראשית מזל טוב על המגוריםתודה רבה לכם, זה יותר טוב מכלום
אני הולך לגור באזור של משה סנה, לא ב"אזור 80" שנמצא צפונית יותר.
עדיין, למרות קו 8, לא יודע, הייתי מצפה שתהיה יותר גישה לפחות לאזור של אזה"ת רעננה, איפה שכל ההיטק וקניון רננים, לא מבין למה לא מוציאים עוד קו כמו "קו 10" שעם כל הכבוד זה אוטובוס שעובר רק פעם אחת לפחות בין 7-8 בבוקר, חבל, במקום לעודד אנשים להגיע לאזור באוטובוסים ולצמצם אולי את הפקקים לכיוון רעננה צפון בבוקר..
גם קו 10ראשית מזל טוב על המגורים
אזור משה סנה, בהחלט מקום נחמד בתוך כפר סבא הטובה.
לגבי הגעה לאזור התעשייה של רעננה - אם אתה במצב רכיבה, נסה אופניים. זמן הנסיעה לא רחוק, מזמן נסיעה של מכונית ועשוי להיות קצר יותר, בעת תנועה רבה.
בקשר לקווי אוטובוסים - אכן השירות לאזור התעשייה רעננה לוקה בחסר. לצורך הפרוטוקול יש נסיעות בודדות לכל כיוון של קו 571 "אגד" בדרך בן יהודה ומנחם בגין לאזור התעשייה רעננה.
אני מסכים עם אלן, עם ההצעה של קו האוטובוס, שהוא כתב שייסע לאורך הציר הצפוני של בן יהודה-דרך בגין-ויצמן.
אולי, שייצא מתחנת רכבת סוקולוב לרחוב סוקולוב והמשכו ברל כצנלסון. המשך לצירי התנועה הצפוניים לעיל.
תודה תודה!! גם על פתיחת השרשור, זה חשובראשית מזל טוב על המגורים
אזור משה סנה, בהחלט מקום נחמד בתוך כפר סבא הטובה.
לגבי הגעה לאזור התעשייה של רעננה - אם אתה במצב רכיבה, נסה אופניים. זמן הנסיעה לא רחוק, מזמן נסיעה של מכונית ועשוי להיות קצר יותר, בעת תנועה רבה.
בקשר לקווי אוטובוסים - אכן השירות לאזור התעשייה רעננה לוקה בחסר. לצורך הפרוטוקול יש נסיעות בודדות לכל כיוון של קו 571 "אגד" בדרך בן יהודה ומנחם בגין לאזור התעשייה רעננה.
אני מסכים עם אלן, עם ההצעה של קו האוטובוס, שהוא כתב שייסע לאורך הציר הצפוני של בן יהודה-דרך בגין-ויצמן.
אולי, שייצא מתחנת רכבת סוקולוב לרחוב סוקולוב והמשכו ברל כצנלסון. המשך לצירי התנועה הצפוניים לעיל.
אין הצדקה לתחתיתתודה תודה!! גם על פתיחת השרשור, זה חשוב
מקוה שהכל יהיה בסדר, האזור הזה נראה מבטיח, נראה אם אכן יהיה כך, הדירה שאני הולך לגור בה כרגע היא בשכירות, הבית הקבוע(בניין גבוה יותר שיושלם רק בעוד שנה פלוס מינוס), יהיה אפילו קרוב יותר למשה סנה, ככה שמבחינת עניין האוטובוסים באמת רצוי שיגבירו אולי לא רק בשבילי אלא לכלל תושבי השכונה והאזור בכלל את התדירות, לגבי רעננה צפון, אני כרגע לא עובד שם, עבדתי בעבר, וזה היה סיוט לקום בבקרים במיוחד בשביל האוטובוס הבודד הזה של הבוקר(במקרה שלי קו 10).
לגבי קו 9 אני לא סגור, זה הקו שנוסע גם אחרי הצהריים? או שאני מתבלבל בכלל עם משהו אחר?
באופן כללי, חבל מאוד שבאזור ברמה גבוהה יחסית כמו אזור השרון, לפחות בו, אין תחבורה ציבורית יעילה ומודרנית יותר, אולי השינוי יתחיל מאיתנו? מסילת השרון זה מדע בדיוני, לא רואה את זה מוכן ב4 השנים הקרובות, מאוד יפתיע אותי אם זה יבנה קודם לכן. האמת שגם בקטע השני של 531 היה תקופה שזה היה נראה "תקוע" אבל זה רק היה נראה, כי הם כל הזמן עבדו שם, פשוט לקח זמן עד שחפרו את כולו.
אני בכל אופן, מקוה שלא יזניחו את העניין של קו מהיר יותר,בנוסף לזה, שיעבור בתוך הערים, לא יודע באיזה צורה כבר, אבל חייבים משהו כזה, איזה 29 או 561, משהו מהסוג הזה, שפשוט לא מזדחל, כמו שאמרתם פה בשרשור אחר, אני באמת כבר לא יודע איך יעשו את זה.
היו פה פעם דיבורים שנראו לי האמת כמו פנטזיות, על איזה BRT, אבל זה לא נראה לי מציאותי גם כן, עם כל הכבוד. למה לא לעשות בכל זאת פרוייקט ראשון מסוגו של 2 קוים תחתיים במתווה של איך שהקוים שציינתי נוסעים כרגע??
זה לדעתי הרבה פחות מורכב מפרויקט כביש 531 המערבי.. עם כל הכבוד. כבר הבינו אני חושב את הפרנציפ של איך חופרים מנהרות..
תבינו כולכם דבר אחד- האין הצדקה הזה=פקקיםאין הצדקה לתחתית
אולי ישנה הצדקה להעדפה במספר צמתים בעייתיים אבל תחתית מתאימה רק במקומות בהם יש דרישה להעברת כמות מסיבית של נוסעים.
מצטער אם זה יצא קצת בבלאגןתבינו כולכם דבר אחד- האין הצדקה הזה=פקקים
ועוד הרבה כאבי ראש שאנשים כאן אוכלים ויאכלו עוד הרבה שנים על בסיס יומי, לא מבין איך אתה קובע שאין מספר נוסעים גדול ב2 הקוים האלה, למשל, במהלך היום יום, אני אשמח אם תביא לי נתונים, למה נראה לך שאנשים לא יעדיפו לנוע בתחבורה ציבורית מהירה אם תהיה על פני להתקע בפקקים אין ספור פעמים ולהתברבר עם החניות??
הכמות המאסיבית שאתה מדבר עליה כנראה, היא הכמות המאסיבית של הנוסעים שבדיוק עליה דיברתי בכותרת, אבל כנראה שאתם רוצים להמשיך לעמוד בבקרים ביציאות מהערים/בכבישים ה"מהירים" כמו כביש 4, או גהה, או כביש החוף, וכו' וכו', הרי זה לא נגמר.
הכי קל זה למשוך את זה עוד, אין הצדקה אין הצדקה, תכף תגיד לי אין הצדקה כלכלית, למרות שהמדינה תרויח מזה כי אנשים יקנו כרטיסים וגם מזה היא תקבל מס.
אתה אומר שאין הצדקה כלכלית/קיומית לפרוייקטים כאלה? אז למה הקמת בכלל למעשה את המסילה מראש העין לכפר סבא?
גם לזה- אנשים יכולים להגיד שאין היום הצדקה. ככה אני יכול לפסול אלף דברים, לדעתי 2 מסילות תחתיות בתוואי של קוים 29- מכפר סבא עד לפאתי הרצליה, משהו שישרת אלפי אם לא עשרות אלפי עובדי הייטק מדי בוקר ושאר העובדים באזור, וגם קו 561- מכפר סבא לכיוון ת"א שיעבור דרך הוד השרון ופתח תקוה, למה אתה אומר שאין הצדקה לדבר כזה? אנשים יקפצו על זה, זה לגמרי לא כמו ה"רכבת" העילית שיש לך היום. לגמרי לא. לא ברור לי למה כולם כאן פוסלים את זה מראש עוד לפני שאומרים לכם את המילה "תחתית".
לרב הדברים יש עוד זמןתודה תודה!! גם על פתיחת השרשור, זה חשוב
מקוה שהכל יהיה בסדר, האזור הזה נראה מבטיח, נראה אם אכן יהיה כך, הדירה שאני הולך לגור בה כרגע היא בשכירות, הבית הקבוע(בניין גבוה יותר שיושלם רק בעוד שנה פלוס מינוס), יהיה אפילו קרוב יותר למשה סנה, ככה שמבחינת עניין האוטובוסים באמת רצוי שיגבירו אולי לא רק בשבילי אלא לכלל תושבי השכונה והאזור בכלל את התדירות, לגבי רעננה צפון, אני כרגע לא עובד שם, עבדתי בעבר, וזה היה סיוט לקום בבקרים במיוחד בשביל האוטובוס הבודד הזה של הבוקר(במקרה שלי קו 10).
לגבי קו 9 אני לא סגור, זה הקו שנוסע גם אחרי הצהריים? או שאני מתבלבל בכלל עם משהו אחר?
באופן כללי, חבל מאוד שבאזור ברמה גבוהה יחסית כמו אזור השרון, לפחות בו, אין תחבורה ציבורית יעילה ומודרנית יותר, אולי השינוי יתחיל מאיתנו? מסילת השרון זה מדע בדיוני, לא רואה את זה מוכן ב4 השנים הקרובות, מאוד יפתיע אותי אם זה יבנה קודם לכן. האמת שגם בקטע השני של 531 היה תקופה שזה היה נראה "תקוע" אבל זה רק היה נראה, כי הם כל הזמן עבדו שם, פשוט לקח זמן עד שחפרו את כולו.
אני בכל אופן, מקוה שלא יזניחו את העניין של קו מהיר יותר,בנוסף לזה, שיעבור בתוך הערים, לא יודע באיזה צורה כבר, אבל חייבים משהו כזה, איזה 29 או 561, משהו מהסוג הזה, שפשוט לא מזדחל, כמו שאמרתם פה בשרשור אחר, אני באמת כבר לא יודע איך יעשו את זה.
היו פה פעם דיבורים שנראו לי האמת כמו פנטזיות, על איזה BRT, אבל זה לא נראה לי מציאותי גם כן, עם כל הכבוד. למה לא לעשות בכל זאת פרוייקט ראשון מסוגו של 2 קוים תחתיים במתווה של איך שהקוים שציינתי נוסעים כרגע??
זה לדעתי הרבה פחות מורכב מפרויקט כביש 531 המערבי.. עם כל הכבוד. כבר הבינו אני חושב את הפרנציפ של איך חופרים מנהרות..
אלה רק הדברים הקטנים, כפי שכתבתילרב הדברים יש עוד זמן
אכן להמשך כביש 531 ולמסילת השרון יש עוד לפחות 3-4 שנים.
מה, שכן ניתן לראות באזורים שונים, שאכן עובדים. למשל באזור מחלף מלל או באזור הרצליה.
מבחינת קווי האוטובוסים הקיימים כיום באזור השרון, חל שיפור במהלך השנים האחרונות. אבל זה לא מספיק ויש עוד מה, לשפר, כמו מה שכתבת על הגעה לאזור התעשייה ברעננה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.