‬ שרשור הכוונה ומודיעין 18/01

מצב
הנושא נעול.

XrayCharlie

New member
יש קווים עונתיים לים, אין סיבה שלא יהיו גם לחרמון.
צודק (כי זה בדיוק 1:1)
החורף מתחיל תמיד באותה נקודת זמן, מסתיים באותה נקודת זמן, יש שלג לאורך כל החורף...
תגיד, מה המפעיל היה צריך לעשות בשנה שעברה שהיה שלג בדיוק שבוע וזהו?
&nbsp
 
צודק (כי זה בדיוק 1:1)
החורף מתחיל תמיד באותה נקודת זמן, מסתיים באותה נקודת זמן, יש שלג לאורך כל החורף...
תגיד, מה המפעיל היה צריך לעשות בשנה שעברה שהיה שלג בדיוק שבוע וזהו?
&nbsp
ומה קורה כשיש הלווייה של רבי?
 

משה343

New member
אם היית מפעיל של חברת תח"צ,
היית ניגש למכרז לקו לחרמון?
אני לא. אי אפשר לתכנן נסיעות לאתר שפעיל באופן "קפריזי".
בשנה שעברה האתר היה פתוח בדיוק שבוע וזהו.
אף חברה לא צריכה להפסיד סתם.
&nbsp
צריכה להיות נגישות בעזרת תח"צ ...
המדינה מחוייבת כלפי אזרחייה לכך , המדינה צריכה לדאוג
שתהיה תחבורה ציבורית למקומות ציבוריים גם לחרמון וגם לשבוע ,
המדינה יכולה לקחת את האחריות על גבה ולשלם על כך , הרי
על מה ולמה אנחנו משלמים מיסים ?
 

XrayCharlie

New member
צריכה להיות נגישות בעזרת תח"צ ...
המדינה מחוייבת כלפי אזרחייה לכך , המדינה צריכה לדאוג
שתהיה תחבורה ציבורית למקומות ציבוריים גם לחרמון וגם לשבוע ,
המדינה יכולה לקחת את האחריות על גבה ולשלם על כך , הרי
על מה ולמה אנחנו משלמים מיסים ?
המדינה מחוייבת לאזרחיה לגבי דברים חשובים הרבה יותר
(והיא לא עושה את זה) מאשר לממן קו (מפסיד) לאתר נופש "לעשירים בלבד" ש-"שודד", "גונב", "חומס" ומי יודע איזה עוד ביטויים יעופו פה ובכלל אם ימומן קו כזה.
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
המדינה מחוייבת לאזרחיה לגבי דברים חשובים הרבה יותר
(והיא לא עושה את זה) מאשר לממן קו (מפסיד) לאתר נופש "לעשירים בלבד" ש-"שודד", "גונב", "חומס" ומי יודע איזה עוד ביטויים יעופו פה ובכלל אם ימומן קו כזה.
&nbsp
כשיש במדינה אתר יחיד מסוגו צריך שיהיה לשם תח"צ
מה הטעם בתמונות המגוכחות האלו של פקקים בכניסה לחרמון כשאפשר לעשות איזה חניון חנה וסע ליד מוקד תח"צי כלשהו בגולן או בגליל ומשם קו לאתר החרמון?
&nbsp
בשירשורי שוויץ שלי היו מלא מסילות ורכבלים לפסגות השונות, ואף עיירה ייחודית - צרמאט - שבה אין כניסה לרכב פרטי בהינע דלק, אלא רק לרכבים חשמליים.
&nbsp
התחבורה הציבורית אינה לעניים בלבד או לערים בלבד. במקום כמו אתר החרמון תפקידה להקל על הכביש שם שלא יתפקק, ולתת לנוסע שמוכן להשתמש בתח"צ גישה לאתר הסקי היחיד בישראל. אין חובה לגלוש שם, ניתן גם לסייר בשלג (כפי שעשיתי בטיול שנתי שם בשנות ה90) כך שהקביעה שמדובר באתר לעשירים בלבד אינו נכון.
&nbsp
במדינה מערבית העיסקה בין המדינה לנוסע היא שבתמורה לויתור על שימוש ברכב הפרטי, והשארת יותר מקום על רשת הכבישים העמוסה - יש רשת תח"צ שניתן לסמוך עליה לכל הנסיעה, או לפחות בקטעים העמוסים יותר (ע"ע חנה וסע כפי שמקובל פה בשולי ערים היסטוריות רבות, אך להפתעתי הרבה - לא ברדיוס החיצוני של לונדון)
 
כשיש במדינה אתר יחיד מסוגו צריך שיהיה לשם תח"צ
מה הטעם בתמונות המגוכחות האלו של פקקים בכניסה לחרמון כשאפשר לעשות איזה חניון חנה וסע ליד מוקד תח"צי כלשהו בגולן או בגליל ומשם קו לאתר החרמון?
&nbsp
בשירשורי שוויץ שלי היו מלא מסילות ורכבלים לפסגות השונות, ואף עיירה ייחודית - צרמאט - שבה אין כניסה לרכב פרטי בהינע דלק, אלא רק לרכבים חשמליים.
&nbsp
התחבורה הציבורית אינה לעניים בלבד או לערים בלבד. במקום כמו אתר החרמון תפקידה להקל על הכביש שם שלא יתפקק, ולתת לנוסע שמוכן להשתמש בתח"צ גישה לאתר הסקי היחיד בישראל. אין חובה לגלוש שם, ניתן גם לסייר בשלג (כפי שעשיתי בטיול שנתי שם בשנות ה90) כך שהקביעה שמדובר באתר לעשירים בלבד אינו נכון.
&nbsp
במדינה מערבית העיסקה בין המדינה לנוסע היא שבתמורה לויתור על שימוש ברכב הפרטי, והשארת יותר מקום על רשת הכבישים העמוסה - יש רשת תח"צ שניתן לסמוך עליה לכל הנסיעה, או לפחות בקטעים העמוסים יותר (ע"ע חנה וסע כפי שמקובל פה בשולי ערים היסטוריות רבות, אך להפתעתי הרבה - לא ברדיוס החיצוני של לונדון)
אתם מקפיצים שרשור הכוונה ישן
 

olli3

New member
מנהל
אם היית מפעיל של חברת תח"צ,
היית ניגש למכרז לקו לחרמון?
אני לא. אי אפשר לתכנן נסיעות לאתר שפעיל באופן "קפריזי".
בשנה שעברה האתר היה פתוח בדיוק שבוע וזהו.
אף חברה לא צריכה להפסיד סתם.
&nbsp
החברות לא מפסידות כלום, הן מקבלות כסף על פי מספר הקילומטרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה