‬ שרשור הכוונה ומודיעין 03/04

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
‬ שרשור הכוונה ומודיעין 03/04


‬ שרשור הכוונה ומודיעין 03/04

אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
 

down under

New member
האם יכול להיות שרק קו 51 מגיע מהבורסה

‬ שרשור הכוונה ומודיעין 03/04

אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
האם יכול להיות שרק קו 51 מגיע מהבורסה
בר"ג לדרום רח' המסגר בת"א?!?
פעם, עד לרפורמה, היו גם קווים 54,59,60 וכמעט בטוח ששכחתי כמה נוספים.

היום מי שצריך מהחזית של ז'בוטינסקי (או אבא הלל פינת ז'בוטינסקי) למרכז/דרום רח' המסגר יש לו רק את 51?
אם כך זה ממש לא בסדר.
 
יש גם 524, 525, 531, 641 וקווים נוספים.

האם יכול להיות שרק קו 51 מגיע מהבורסה
בר"ג לדרום רח' המסגר בת"א?!?
פעם, עד לרפורמה, היו גם קווים 54,59,60 וכמעט בטוח ששכחתי כמה נוספים.

היום מי שצריך מהחזית של ז'בוטינסקי (או אבא הלל פינת ז'בוטינסקי) למרכז/דרום רח' המסגר יש לו רק את 51?
אם כך זה ממש לא בסדר.
יש גם 524, 525, 531, 641 וקווים נוספים.
חוץ מזה, אפשר לקחת המון קווים עד עזריאלי או עד בית קלקא, ולהחליף ל-83, 71, 171, 271, 60, 160, 173 ועוד.
את התסכול על דברים שהם "ממש לא בסדר" עדיף לדעתי לשמור למקרים שבהם אין לך אוטובוס כל שתי דקות ליעד.
 

down under

New member
סליחה, אם עד ללפני 3 שנים היו לאדם

יש גם 524, 525, 531, 641 וקווים נוספים.
חוץ מזה, אפשר לקחת המון קווים עד עזריאלי או עד בית קלקא, ולהחליף ל-83, 71, 171, 271, 60, 160, 173 ועוד.
את התסכול על דברים שהם "ממש לא בסדר" עדיף לדעתי לשמור למקרים שבהם אין לך אוטובוס כל שתי דקות ליעד.
סליחה, אם עד ללפני 3 שנים היו לאדם
כזה שעובד בבורסה או בא לשם לסידורים או לבילוי של אחה"ץ והוא צריך לתחילת לה גווארדיה או לסוף המסגר או אפילו לתמח"ת ואין לו שום רב קו, כי הוא מזדמן בתח"ץ
(או שהוא מזדמן לאזור) רשימה ארוכה של קווים ופתאום בדן/קווים יש לו רק קו אחד, זה אכן לא סתם לא בסדר אלא בעיני מאוד לא בסדר.

אגב, כל התלת ספרתיים של אגד אוספים בבורסה לכוון דרום ת"א? הייתי בטוח שאלו הן תחנות הורדה שלהם בלבד, בדומה ל-567 שבא מכפ"ס ובבורסה הוא רק מוריד או בדומה ל-821/841
שבז'בוטינסקי של גוש דן לכוון תמח"ת הם רק מורידים.
 

cwen

New member
הארבעה שאיליה ציין הם מאספים שם

סליחה, אם עד ללפני 3 שנים היו לאדם
כזה שעובד בבורסה או בא לשם לסידורים או לבילוי של אחה"ץ והוא צריך לתחילת לה גווארדיה או לסוף המסגר או אפילו לתמח"ת ואין לו שום רב קו, כי הוא מזדמן בתח"ץ
(או שהוא מזדמן לאזור) רשימה ארוכה של קווים ופתאום בדן/קווים יש לו רק קו אחד, זה אכן לא סתם לא בסדר אלא בעיני מאוד לא בסדר.

אגב, כל התלת ספרתיים של אגד אוספים בבורסה לכוון דרום ת"א? הייתי בטוח שאלו הן תחנות הורדה שלהם בלבד, בדומה ל-567 שבא מכפ"ס ובבורסה הוא רק מוריד או בדומה ל-821/841
שבז'בוטינסקי של גוש דן לכוון תמח"ת הם רק מורידים.
הארבעה שאיליה ציין הם מאספים שם
התדירות המשולבת שלהם ושל 51 לא רעה בכלל, ואפילו התחנות די קרובות.

ואם מישהו מזדמן לאיזור או נוסע חד פעמי ויחכה חמש דקות במקום שלוש, לא אסון כזה גדול.
 
מה זה משנה של איזו חברה הקווים?

סליחה, אם עד ללפני 3 שנים היו לאדם
כזה שעובד בבורסה או בא לשם לסידורים או לבילוי של אחה"ץ והוא צריך לתחילת לה גווארדיה או לסוף המסגר או אפילו לתמח"ת ואין לו שום רב קו, כי הוא מזדמן בתח"ץ
(או שהוא מזדמן לאזור) רשימה ארוכה של קווים ופתאום בדן/קווים יש לו רק קו אחד, זה אכן לא סתם לא בסדר אלא בעיני מאוד לא בסדר.

אגב, כל התלת ספרתיים של אגד אוספים בבורסה לכוון דרום ת"א? הייתי בטוח שאלו הן תחנות הורדה שלהם בלבד, בדומה ל-567 שבא מכפ"ס ובבורסה הוא רק מוריד או בדומה ל-821/841
שבז'בוטינסקי של גוש דן לכוון תמח"ת הם רק מורידים.
מה זה משנה של איזו חברה הקווים?
גם ככה מעל 50% מהנסיעות, להערכתי, מבוצעות בקו 51, גם קודם גם עכשיו.
 

down under

New member
עובדה היא, ורואים זאת בשאלות חוזרות ונשנות

מה זה משנה של איזו חברה הקווים?
גם ככה מעל 50% מהנסיעות, להערכתי, מבוצעות בקו 51, גם קודם גם עכשיו.
עובדה היא, ורואים זאת בשאלות חוזרות ונשנות
ובעיקר בהרבה תשובות, שלציבור בתוך גוש דן הגרעיני יש בתודעה/תת_מודע/תת_מודע_קולקטיבי רק את דן וקווים.
שים לב שבהרבה תשובות לאנשים איך להגיע מהכא להתם אם ההכא וההתם בתוך גוש דן הרבה לא עונים על לקחת את התלת ספרתיים של אגד.

מכאן, שאדם מזדמן, אפילו כמוני עם ידע מעל הממוצע בתח"ץ, לא חושב בכלל לקחת את אגד. הוא אינסטינקטיבית מחפש את התחנות של דן/קווים.
 
אז בוא נעביר את כל התח"צ בגוש דן לחברת דן.

עובדה היא, ורואים זאת בשאלות חוזרות ונשנות
ובעיקר בהרבה תשובות, שלציבור בתוך גוש דן הגרעיני יש בתודעה/תת_מודע/תת_מודע_קולקטיבי רק את דן וקווים.
שים לב שבהרבה תשובות לאנשים איך להגיע מהכא להתם אם ההכא וההתם בתוך גוש דן הרבה לא עונים על לקחת את התלת ספרתיים של אגד.

מכאן, שאדם מזדמן, אפילו כמוני עם ידע מעל הממוצע בתח"ץ, לא חושב בכלל לקחת את אגד. הוא אינסטינקטיבית מחפש את התחנות של דן/קווים.
אז בוא נעביר את כל התח"צ בגוש דן לחברת דן.
זה נשמע כמו דרך הגיונית לפתור את הבעיה.
 
אבל יש בעיה, לדן אין מספיק תשומות

אז בוא נעביר את כל התח"צ בגוש דן לחברת דן.
זה נשמע כמו דרך הגיונית לפתור את הבעיה.
אבל יש בעיה, לדן אין מספיק תשומות
ואין הזמנות לתשומות חדשות.
כך נכתב בפורום...
כיצד תחזיק את כל התח"צ בגוש-דן?
 

down under

New member
גיכי גיכי גרציה (או שמא גיחי גיחי גרציה?)

אמרתי את זה בציניות.
גיכי גיכי גרציה (או שמא גיחי גיחי גרציה?)
אתה לא נולדת שלשום (וגם לא עלית לארץ שלשום) ואתה לא הצטרפת לפורום הזה אתמול.
אתה אמור לדעת, ולדעתי אתה גם יודע, שהמון המון אנשים, כולל כאלו שעונים פה בקביעות על שאלות הכוונה, לא עונים (או שלא יודעים או שנוטים לשכוח)
על הקווים התלת ספרתיים של אגד (להבדיל למשל מקווים כמו 74 או כיום 26, הכוונה לדו ספרתיים שהם כבר עשרות שנים חלק מאגד בתוך גוש דן הגרעיני).

הנה, אני למשל, באמת הייתי משוכנע שהקווים הללו מרמה"ש או נתניה דרך פ"ת (641) הם רק הורדה בלבד בר"ג וב"ב.


ולא יעזור, אני עדיין עומד מאחורי הטענה שלי שממקום כה מרכזי (הבורסה + צומת עלית + הקצה הצפון מערבי של השכונה בגבול ר"ג עם גבעתיים שהרח' הראשי שלה הוא הראשונים)
לדרום המסגר ולתמח"ת ולצדו המערבי של לה גווארדיה רק קו אחד של דן/קווים (אני עדיין משוכנע ב-100% שאם תשאל את מרבית הציבור שעובד בבורסה וגר בשכונה הזו שדברתי עליה בר"ג
הם לא ידעו שקווי אגד אוספים לתמח"ת/המסגר) זה מעט מדי. sorry.
 
אתה כותב ברצינות ש*כמות* הקווים היא הבעיה?

גיכי גיכי גרציה (או שמא גיחי גיחי גרציה?)
אתה לא נולדת שלשום (וגם לא עלית לארץ שלשום) ואתה לא הצטרפת לפורום הזה אתמול.
אתה אמור לדעת, ולדעתי אתה גם יודע, שהמון המון אנשים, כולל כאלו שעונים פה בקביעות על שאלות הכוונה, לא עונים (או שלא יודעים או שנוטים לשכוח)
על הקווים התלת ספרתיים של אגד (להבדיל למשל מקווים כמו 74 או כיום 26, הכוונה לדו ספרתיים שהם כבר עשרות שנים חלק מאגד בתוך גוש דן הגרעיני).

הנה, אני למשל, באמת הייתי משוכנע שהקווים הללו מרמה"ש או נתניה דרך פ"ת (641) הם רק הורדה בלבד בר"ג וב"ב.


ולא יעזור, אני עדיין עומד מאחורי הטענה שלי שממקום כה מרכזי (הבורסה + צומת עלית + הקצה הצפון מערבי של השכונה בגבול ר"ג עם גבעתיים שהרח' הראשי שלה הוא הראשונים)
לדרום המסגר ולתמח"ת ולצדו המערבי של לה גווארדיה רק קו אחד של דן/קווים (אני עדיין משוכנע ב-100% שאם תשאל את מרבית הציבור שעובד בבורסה וגר בשכונה הזו שדברתי עליה בר"ג
הם לא ידעו שקווי אגד אוספים לתמח"ת/המסגר) זה מעט מדי. sorry.
אתה כותב ברצינות ש*כמות* הקווים היא הבעיה?
בערים מתוקנות בעולם, בין כל שני מקומות מרכזיים מחבר קו *אחד*. לא צריך יותר מאחד, בתנאי שהוא בתדירות גבוהה. והתדירות של 51 גבוהה מאד.
 

down under

New member
אני ממש ממש לא מאלו שדורשים מכל מקום

אתה כותב ברצינות ש*כמות* הקווים היא הבעיה?
בערים מתוקנות בעולם, בין כל שני מקומות מרכזיים מחבר קו *אחד*. לא צריך יותר מאחד, בתנאי שהוא בתדירות גבוהה. והתדירות של 51 גבוהה מאד.
אני ממש ממש לא מאלו שדורשים מכל מקום
לכל מקום אוטובוס. בתקופות שהייתי נוסע עם חופשי יומי הייתי מחכה לכל קו לכוון הכללי שלי והייתי עולה ויורד ומחליף בתחנת הביניים לקו תדיר אחר.
כמו כן אני ממש נגד ובענק נגד קו מקביל לקו אחר שיש להם מסלול זהה לאורך כל המסלול.

נניח אני ממש אנטי לקו שיתחיל בקניון איילון ויסע למרכז ר"ג ואח"כ גבעתיים ובסוף לאצטדיון וינטר אם יהיה קו נוסף מקניון איילון למרכז ר"ג ואח"כ גבעתיים ובסוף אצטדיון וינטר.
אני כן ממש דורש שיהיו כמה שיותר קווים שיש להם לפחות 30% עד 60% מהקטע משותף עם קו אחר, על מנת להקל על שכמותי שלוקחים כל קו לכוון X בלי לבדוק מה היעד הסופי
שלו.
בקיצור, אני מאוד מאוד מאוד בעד ובענק ענק ענק בעד תכנון קווי מזלג. עזוב האם המזלגות של הרפורמה הצליחו או לא, אני מדבר ברמת העקרון.
במטרופולין נורמלי, חוץ מרכבת תחתית ו/או קלה צריכים גם המון קווי אוטובוס ואני ממש דורש במפגיע שלכל לפחות 3 קווים כאלו יהיו מעל לרבע מהמסלול משותפים ביניהם.
 
טוב שלא הגזמת בסופרלטיבים

אני ממש ממש לא מאלו שדורשים מכל מקום
לכל מקום אוטובוס. בתקופות שהייתי נוסע עם חופשי יומי הייתי מחכה לכל קו לכוון הכללי שלי והייתי עולה ויורד ומחליף בתחנת הביניים לקו תדיר אחר.
כמו כן אני ממש נגד ובענק נגד קו מקביל לקו אחר שיש להם מסלול זהה לאורך כל המסלול.

נניח אני ממש אנטי לקו שיתחיל בקניון איילון ויסע למרכז ר"ג ואח"כ גבעתיים ובסוף לאצטדיון וינטר אם יהיה קו נוסף מקניון איילון למרכז ר"ג ואח"כ גבעתיים ובסוף אצטדיון וינטר.
אני כן ממש דורש שיהיו כמה שיותר קווים שיש להם לפחות 30% עד 60% מהקטע משותף עם קו אחר, על מנת להקל על שכמותי שלוקחים כל קו לכוון X בלי לבדוק מה היעד הסופי
שלו.
בקיצור, אני מאוד מאוד מאוד בעד ובענק ענק ענק בעד תכנון קווי מזלג. עזוב האם המזלגות של הרפורמה הצליחו או לא, אני מדבר ברמת העקרון.
במטרופולין נורמלי, חוץ מרכבת תחתית ו/או קלה צריכים גם המון קווי אוטובוס ואני ממש דורש במפגיע שלכל לפחות 3 קווים כאלו יהיו מעל לרבע מהמסלול משותפים ביניהם.
טוב שלא הגזמת בסופרלטיבים
כי נגמרו לך הטיעונים ההגיוניים.
 

olli3

New member
מנהל
הנה הרשימה המלאה של הקווים

סליחה, אם עד ללפני 3 שנים היו לאדם
כזה שעובד בבורסה או בא לשם לסידורים או לבילוי של אחה"ץ והוא צריך לתחילת לה גווארדיה או לסוף המסגר או אפילו לתמח"ת ואין לו שום רב קו, כי הוא מזדמן בתח"ץ
(או שהוא מזדמן לאזור) רשימה ארוכה של קווים ופתאום בדן/קווים יש לו רק קו אחד, זה אכן לא סתם לא בסדר אלא בעיני מאוד לא בסדר.

אגב, כל התלת ספרתיים של אגד אוספים בבורסה לכוון דרום ת"א? הייתי בטוח שאלו הן תחנות הורדה שלהם בלבד, בדומה ל-567 שבא מכפ"ס ובבורסה הוא רק מוריד או בדומה ל-821/841
שבז'בוטינסקי של גוש דן לכוון תמח"ת הם רק מורידים.
הנה הרשימה המלאה של הקווים
אשר מקשרים בין הבורסה לרחוב המסגר:

דן: 51.
קווים: 169/627/641. קו 169 היחיד שמופעל על ידי עירוניות והוא חלופה של קו 69 המוכר. קו 627 - בוקר בלבד.
אגד: 524/525/531 (כל היום), 561 (בוקר וערב-לילה), 571 (בוקר).

עם הרוב יודעים שדן וקווים פועלים בגוש דן, הם יסעו גם עם 169 של קווים ו641 (כל 20-30 דקות) ו627 (בוקר בלבד).

אבל בגוש דן יש אנשים שנוסעים גם עם 47/48 של מטרופולין ויש אנשים שנוסעים גם עם 90/149 בתוך ת"א שגם מופעלים על ידי מטרופולין. ושנים שאנשים נוסעים בקווים תלת ספרתיים כמו 501 או 274 על דרך נמיר.

אז הנה קו 641 עבר לחברת קווים ואנשים לא קופצים עליו, כי הם פשוט מכירים היטב את 51 שמרוב שהוא כל כך תדיר, אנשים לא מחפשים אופציות אחרות.

ואם הטענה שלך הייתה נכונה, אז כשקו 501 היה מגיע לעזריאלי, אף אחד לא היה עולה עליו וכולם היו ממתינים ל51/68 אבל זה לא קורה... אנשים מייחסים חשיבות להאם מדובר באוטובוס עירוני או בין עירוני. כשהם רואים עירוני, ישר הם מבינים שניתן לעלות עליו וגם על 567 עירוני מנסים לעלות אנשים ששואלים את הנהג אם הוא מגיע למשטרת רמת גן, מכון מור וכו' והנהגים אומרים שהם לא מורידים שם ומפנים אותם לקווים אחרים.

אבל כשמגיע אוטובוס בין עירוני, אנשים פשוט לא עולים עליו במחשבה שהוא מבצע בתחנה הורדה בלבד.
 

אורי404

New member
יש קווים נוספים לאזור

האם יכול להיות שרק קו 51 מגיע מהבורסה
בר"ג לדרום רח' המסגר בת"א?!?
פעם, עד לרפורמה, היו גם קווים 54,59,60 וכמעט בטוח ששכחתי כמה נוספים.

היום מי שצריך מהחזית של ז'בוטינסקי (או אבא הלל פינת ז'בוטינסקי) למרכז/דרום רח' המסגר יש לו רק את 51?
אם כך זה ממש לא בסדר.
יש קווים נוספים לאזור
לא ממש ברחוב המסגר, אלא בדרך מנחם בגין. בין היתר 68 ("קווים") וקווים בתפעול "דן", ביניהם 40, 42, 142 ו-240.
תדירות כל אחד מהם די גבוהה עד לידי גבוהה. לדעתי לא יותר מחמש דקות במהלך רב שעות היום ומגיע אחד מהקווים הנ"ל או 51 או יתר הקווים, שאיליה פירט.
זוהי הליכה קצרה מהמסגר לדרך מנחם בגין.
לפני שנה וקצת הייתי נוסע לעתים קרובות מצומת גבעת שמואל בקו 68 ויורד במנחם בגין ומשם הליכה קצרה לרחוב לי, המסגר - רחוב חומה ומגדל.
 
הגעה למועצה לישראל יפה, תל אביב

‬ שרשור הכוונה ומודיעין 03/04

אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.

הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.

נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

אין צורך להשתמש באייקון
- זה פשוט מיותר.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
הגעה למועצה לישראל יפה, תל אביב
מהתחנה המרכזית החדשה
 

cwen

New member
הכוונה למרכז ארץ ישראל יפה בשדרות רוקח?

הגעה למועצה לישראל יפה, תל אביב
מהתחנה המרכזית החדשה
הכוונה למרכז ארץ ישראל יפה בשדרות רוקח?
אם כן, הכי טוב ברכבת מרכבת ההגנה עד לרכבת האוניברסיטה, ומשם זה חמש עד עשר דקות הליכה.

האם אתה יוצא לדרך מהתחנה המרכזית? אם לא, אולי יש דרכים אחרות להגיע.
 
כן, ברוקח 80.

הכוונה למרכז ארץ ישראל יפה בשדרות רוקח?
אם כן, הכי טוב ברכבת מרכבת ההגנה עד לרכבת האוניברסיטה, ומשם זה חמש עד עשר דקות הליכה.

האם אתה יוצא לדרך מהתחנה המרכזית? אם לא, אולי יש דרכים אחרות להגיע.
כן, ברוקח 80.
בעיקרון אני מגיע לקראת 8 בבוקר לתחנה המרכזית.
 
בעיקרון אני מגיע לתל אביב למרכזית ב8

הכוונה למרכז ארץ ישראל יפה בשדרות רוקח?
אם כן, הכי טוב ברכבת מרכבת ההגנה עד לרכבת האוניברסיטה, ומשם זה חמש עד עשר דקות הליכה.

האם אתה יוצא לדרך מהתחנה המרכזית? אם לא, אולי יש דרכים אחרות להגיע.
בעיקרון אני מגיע לתל אביב למרכזית ב8
אתה אומר שעדיף לי להגיע ברכבת עד האוניברסיטה ומשם ללכת ברגל?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה