תוצאות חצאי הגמר

MadEquation

New member
OMG! התיקו היה בין נורבגיה לבולגריה

לא פייר! הגיע לסופי!!!
 

s a g i 87

New member
בולגריה הייתה בתיקו עם נורבגיה במקום 10


בחצי גמר השני


סופי
..לאאא

כל כך קרובה היא הייתה!
 

Princess Lotta

New member
יא חביבי ז'וול!


איך הפרוחה הזו כמעט נכנסה? מזל שניצלנו ברגע האחרון!
 

Princess Lotta

New member
אם הזהבה בנץ הדבה הזו הייתה בגמר

היא הייתה מסיימת אחרונה במקומו
 
בולגריה זה מבחיל

ברור שביחס לנורבגיה זו בכלל מפלה!
אבל נורבגיה קיבלה את המפלה שלה בגמר עצמו...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הצווחות האלקטרוניות של בולגריה היו זוועה


 

MM22

New member
בחצי גמר 1 משהו מעניין ...

שירים 9 - 10 - 11 , סיימו במקומות 12 - 13 - 14 (בהתאמה)

שיר 9 פינלנד - סיים במקום 12
שיר 10 ישראל - סיים במקום 13
שיר 11 סן מרינו - סיים במקום 14

 

טליה ג

New member
אני בשוק בעיקר לגבי הולנד

זה נכון שג'ואן לא הייתה במיטבה מבחינה קולית והתחפושת האידיאנית הייתה מטופשת, אבל עדיין השיר במכלול נראה ונשמע טוב מאוד ושידר אווירה מאוד נעימה של שיר קאנטרי ששרים ליד המדורה. המקום ה-15 מוכיח שהשיר נכשל גם בטלווטינג וגם בשופטים, בעוד שהייתי מצפה שהשיר יקלע לטעמם של שני הצדדים.

לגבי סלובניה, המקום ה-17 איכשהו לא ממש מפתיע אותי, כי למרות שהשיר הסלובני הוא אחד האהובים עליי השנה, משהו בהופעה לא עבד! לאווה אין כריזמה, ולמרות שהיא שרה נקי ולא זייפה, הקול שלה פשוט חלש מדי ולא מרשים מספיק עבור בלדה עוצמתית כזו. ההופעה הייתה יותר מדי בומבסטית, קיטשית ואירוויזיונית טיפוסית, ולקחה את השיר לכיוון מאוד צפוי. אין מקום להאשים את השפה או את הסגנון המוסיקלי, כי עובדה שבלדה בלקנית טיפוסית בשפה הסרבית קטפה את המקום השלישי המכובד, ו-2 בלדות בלקניות נוספות בשפות המקור עלו לגמר, אחת מהן אפילו כיכבה ב-TOP 10 לאורך חלק ניכר מההצבעה. זה נכון שסלובניה היא האחות החורגת בבלקן ואווה אינה זמרת מוכרת במדינות השכנות בניגוד לז'לקו, מאיה סאר או קליופי, אבל עדיין משהו במכלול של השיר לא תפס, ואת זה אפילו אני אומרת, כמי שמאוד אוהבת את השיר!
 
עלי לתקנך

זה לגמרי לא מוכיח כשלון בשני השדות. בשנה שעברה הקהל העלה את נורווגיה בעוד שהשופטים מיקמו אותה 17. היא סיימה במקום ה17 למרות מקום 9 הקהל.עם זאת, שירים בניחוח אמריקאי לא עוברים טוב אצל הקהל האירופי. ראינו זאת במקרים רבים. לא זכור לי ולו מקרה אחד ששיר בסגנון אמריקאי נחל הצלחה גדולה וג׳ואן מצטרפת העגומה הזו.
 
למעלה