שרשור שינויים ופתיחת קווים חדשים

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
וטבלת שינויים שבוצעו בקווי נהריה (נ.אקספרס).

טבלת שינויים בקווי נתיב אקספרס - נהריה
http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=295

הטבלה כוללת שינויי לו"ז, ביטולי נסיעות, הוספת נסיעות וחלופות. חלק מהדברים מובנים, חלק לא (מבחינת מה אומר השינוי).
וטבלת שינויים שבוצעו בקווי נהריה (נ.אקספרס).
http://www.nateevexpress.com/NewsDetails.aspx?id=293
 
לרוב המוחלט - לא ממש משנה

קו 143 אגד (חיפה) הוארך למרכזית הקריות.
חיפאיים, מה זה אומר? טוב, רע, לא נורא?
לרוב המוחלט - לא ממש משנה
אולי למשתמשים בודדים יהיה שווה לתפוס אותו במרכזית הקריות ולא לאורך ציר חיפה-עכו
 

olli3

New member
מנהל
אז זה בעצם דיי מיותר והופך להיות רע.

לרוב המוחלט - לא ממש משנה
אולי למשתמשים בודדים יהיה שווה לתפוס אותו במרכזית הקריות ולא לאורך ציר חיפה-עכו
אז זה בעצם דיי מיותר והופך להיות רע.
במצב כזה יש סתם מכונה על הכביש שצריכה להגיע לאנשהו רק כי היא צריכה (אלא אם כן זה לפחות נוח לנהגים כמקום עצירה להפסקה ומנוחה וזה מבורך לטעמי).
 
לא מסכים

אז זה בעצם דיי מיותר והופך להיות רע.
במצב כזה יש סתם מכונה על הכביש שצריכה להגיע לאנשהו רק כי היא צריכה (אלא אם כן זה לפחות נוח לנהגים כמקום עצירה להפסקה ומנוחה וזה מבורך לטעמי).
לא מסכים
כמעט תמיד יש יתרון במיקומו של קצה קו במסוף.
 
הארכת הקו שולית ביותר

אז זה בעצם דיי מיותר והופך להיות רע.
במצב כזה יש סתם מכונה על הכביש שצריכה להגיע לאנשהו רק כי היא צריכה (אלא אם כן זה לפחות נוח לנהגים כמקום עצירה להפסקה ומנוחה וזה מבורך לטעמי).
הארכת הקו שולית ביותר
תוספת של 4 דקות נסיעה ולא יותר
 
רצוי בעקרון שקווים יעברו בתחנות מרכזיות

קו 143 אגד (חיפה) הוארך למרכזית הקריות.
חיפאיים, מה זה אומר? טוב, רע, לא נורא?
רצוי בעקרון שקווים יעברו בתחנות מרכזיות
זה מה שהופך אותן למרכזיות.
 

olli3

New member
מנהל
עוד שינויים בצפון (אגד) ובכלל ברחבי הארץ (אגד

שרשור שינויים ופתיחת קווים חדשים
עוד שינויים בצפון (אגד) ובכלל ברחבי הארץ (אגד
http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=18422

קו 262 - תגבור נסיעות
הודעה על הפעלתם הרשמית של הקווים המדלגים בחיפה.

ופירוט כל השינויים שנכנסו לתוקפם ביום ראשון האחרון (שלשום).
 

olli3

New member
מנהל
שינויים בקו 41 (גלים) מתחנת הרכבת לרהט, שובל

שרשור שינויים ופתיחת קווים חדשים
שינויים בקו 41 (גלים) מתחנת הרכבת לרהט, שובל
ומשמר הנגב.

הלו"ז שונה (אני מניח שכדי להיות מותאם טוב יותר לרכבת), כמו כן הוארכה אחת הנסיעות שסיימה ברהט וכעת היא נסיעת חלופה אשר ממשיכה לקיבוצים שובל ומשמר הנגב. בכיוון ההפוך, הוארך המסלול של נסיעה קיימת אשר יצאה מרהט לתחנת הרכבת וכעת הנסיעה מתחילה בקיבוץ משמר הנגב דרך קיבוץ שובל.

*תחנת הרכבת = תחנת להבים - רהט.
 

amitk83

New member
כניסת קווים חדשים

שרשור שינויים ופתיחת קווים חדשים
כניסת קווים חדשים
קו הלילה 208 של אגד נכנס לשרת ISR של משרד התחבורה וניתן לראות זמני אמת.
קו 234, 227 של אגד (קווים מדלגים ) נכנסו גם כן לשרת.
 

אורי404

New member
קו 2 כפר סבא כקו סיבובי

שרשור שינויים ופתיחת קווים חדשים
קו 2 כפר סבא כקו סיבובי
לפי אתר "מטרופולין", החל מפברואר קו 2 הפנימי בכפר סבא יהיה קו סיבובי.
כנראה לא ממש אוהבים, שיש הפסקה קצרצרה לנהגים בשיכון קפלן.
לדעתי קווים סיבוביים זה מתאים בקווים מעגליים או בקווים קצרים. קצרים, שכל כיוון נסיעה הוא לא יותר מ-15 דקות. לא כך המצב בקו 2.
לפי האתר גם אין לכל הפחות זמני ויסות. מה עוד, שאם קודם לכן התיאום עם הרכבת היה לוקה בחסר, סביר להניח, שגם לאחר הפיכת הקו לסיבובי, תיאום בין הגעת קו 2 לתחנת הרכבת בתיאום, יהיה מקרי.
 

droriko

New member
גם לנהוג בקו 5 זה לא כזה פינוק....

קו 2 כפר סבא כקו סיבובי
לפי אתר "מטרופולין", החל מפברואר קו 2 הפנימי בכפר סבא יהיה קו סיבובי.
כנראה לא ממש אוהבים, שיש הפסקה קצרצרה לנהגים בשיכון קפלן.
לדעתי קווים סיבוביים זה מתאים בקווים מעגליים או בקווים קצרים. קצרים, שכל כיוון נסיעה הוא לא יותר מ-15 דקות. לא כך המצב בקו 2.
לפי האתר גם אין לכל הפחות זמני ויסות. מה עוד, שאם קודם לכן התיאום עם הרכבת היה לוקה בחסר, סביר להניח, שגם לאחר הפיכת הקו לסיבובי, תיאום בין הגעת קו 2 לתחנת הרכבת בתיאום, יהיה מקרי.
גם לנהוג בקו 5 זה לא כזה פינוק....
 

droriko

New member
מבחינת הנוסעים זה לא משנה

קו 5 בכפר סבא?
שם אולי מסלולו הסיבובי מוצדק, בגלל שהוא מעגלי ושונה.
לא כך המצב בקו 2.
מבחינת הנוסעים זה לא משנה
כך או כך אם אתה גר רחוק מנקודת המוצא והתדירות לא משהו נדפקת כי אתה לא יכול לדעת מתי לרדת לתחנה.

לא יודע מה הסיבה שהוציאו את המסוף מהשכונה הירוקה,אולי התושבים כעסו שהם שילמו 2 מיליון שקל על שכונה שקטה וקיבלו מסוף מתחת לבית(זה בהנחה שהוא היה בתוך השכונה,אין לי מושג) או שאולי מטרופולין רצו לחסוך בזמן(והרי בניהול תח"ץ זמן=כסף).
 

alantan

New member
אתה מתכוון לקו 2? הוא לא בשכונה הירוקה, אבל

מבחינת הנוסעים זה לא משנה
כך או כך אם אתה גר רחוק מנקודת המוצא והתדירות לא משהו נדפקת כי אתה לא יכול לדעת מתי לרדת לתחנה.

לא יודע מה הסיבה שהוציאו את המסוף מהשכונה הירוקה,אולי התושבים כעסו שהם שילמו 2 מיליון שקל על שכונה שקטה וקיבלו מסוף מתחת לבית(זה בהנחה שהוא היה בתוך השכונה,אין לי מושג) או שאולי מטרופולין רצו לחסוך בזמן(והרי בניהול תח"ץ זמן=כסף).
אתה מתכוון לקו 2? הוא לא בשכונה הירוקה, אבל
לדעתי הוא בהחלט קרוב לבתים, אם הוא בקצה של שיכון עליה. התושבים/מתכננים דאגו לחסימה בין שתי השכונות.
 

droriko

New member
אה סליחה התבלבלתי עם קו 8

אתה מתכוון לקו 2? הוא לא בשכונה הירוקה, אבל
לדעתי הוא בהחלט קרוב לבתים, אם הוא בקצה של שיכון עליה. התושבים/מתכננים דאגו לחסימה בין שתי השכונות.
אה סליחה התבלבלתי עם קו 8
טוב אלה 2 שכונות שלא יוצא לי להגיע אליהן יותר מדי(אף פעם ליתר דיוק)
 

alantan

New member
לדעתי מדובר בהקלה בתנאי הרשיון ולא לטובת

קו 2 כפר סבא כקו סיבובי
לפי אתר "מטרופולין", החל מפברואר קו 2 הפנימי בכפר סבא יהיה קו סיבובי.
כנראה לא ממש אוהבים, שיש הפסקה קצרצרה לנהגים בשיכון קפלן.
לדעתי קווים סיבוביים זה מתאים בקווים מעגליים או בקווים קצרים. קצרים, שכל כיוון נסיעה הוא לא יותר מ-15 דקות. לא כך המצב בקו 2.
לפי האתר גם אין לכל הפחות זמני ויסות. מה עוד, שאם קודם לכן התיאום עם הרכבת היה לוקה בחסר, סביר להניח, שגם לאחר הפיכת הקו לסיבובי, תיאום בין הגעת קו 2 לתחנת הרכבת בתיאום, יהיה מקרי.
לדעתי מדובר בהקלה בתנאי הרשיון ולא לטובת
הנוסעים. אם עד היום מטרופולין התחייבה להוציא נסיעות משיכון עליה בשעות ידועות מראש והייתה עשויה להקנס אם לא עמדה בזמנים או הקדימה, עתה כבר לא תהיה תחנת מוצא בשיכון עליה. הנוסעים יאלצו לנחש את שעה ההגעה שגם לא תהיה אחידה כי המרווח בין האוטובוסים שמגיעים מקפלן לא יהיה אחיד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה