שרשור רפואי, מנוזלים אבל אופטימיים

חלופה לקרבול


קיבלתי המלצה על הדבר הזה אבל חסר בכל מקום שחיפשתי, הציעו לי ג'ינבול או משהו כזה של חברת קידס משהו. מישהי מכירה?
 

OrlyNL

New member
את יכולה לקנות שמן רבנסרה או שמן הדס

ולטפטף כמה טיפות על הסדין של התינוק באיזור הראש או על צד הכרית.
מאוד יעיל וטבעי יותר מהכמוסות למיניהן.
 

9חודשים

New member
יש משהו דומה של טיפטיפות

אנחנו קנינו בסופר פארם, מריח די דומה...
 

shuttles

New member
רק משתפת: חום ופריחה אצל בן 11 חודשים

זה הסיפור. לדעתי, חשוב לספר.

לפני כשבועיים, הבחור, בן שבוע ל-12 חודשים, חלה בפעם הראשונה בחייו. עלה לו החום לעבר 38 מעלות, אספנו אותו מהמשפחתון ומכיוון שהחום היה במגמת עליה, נסענו למרפאה. הרופאה איבחנה דלקת בשתי האוזניים ורשמה אנטיביוטיקה לשבוע ימים. כמו כן המליצה על סירופ להורדת חום, שהיה צפוי לעבור תוך יומיים.
הבחור המשיך לקדוח מחום ודרך העור האדום והמזיע יכולנו להבחין בפריחה. יום למחרת הפריחה התגברה והחום עדיין נשאר גבוה.
ביום למחרת החום התחיל לרדת והפריחה גם כן. אלה לא היו פצעונים, אלא מעין כתמים אדומים שהתפשטו מהפנים על הבטן והגב, ובהמשך גם אל הידיים והרגליים. הילדון לא התגרד ולא נראה שהכתמים הפריעו לו.
חזרנו לקליניקה ללא חום. הרופא אישר שדלקת האוזניים עברה, שאל מתי הופיעה הפריחה (לא הייתי בטוחה, כי הוא היה אדום בגלל החום ואני הייתי מבולבלת ודי חסרת אונים בגלל המחלה הראשונה) ואמר שהפריחה כנראה נגרמה בגלל וירוס כלשהו: זה קורה הרבה אצל ילדים: חום + פריחה. זה לא מדבק ומותר לחזור לגן וגם לארח ילדים בבית. רק לזכור לסיים לשתות את סירופ האנטיביוטיקה שקיבלנו.
כך אחרי 5 ימים בבית (יומיים עם חום ואז 3 ימים של סופשבוע ארוך) הילדון חזר לגן. הפריחה התגברה. ביום למחרת, היום השביעי, הגננת ביקשה לחזור לקליניקה ולפחות להביא פתק אישור (הוא עולה כסף), כי ההורים היו מתחילים לבוא בטענות, ובצדק. חזרנו לקליניקה וקיבלנו איבחון של... אלרגיה לפניצילין. נאמר להפסיק עם האנטיביוטיקה מיד, רק שגם כך נשארו רק שתי מנות.
אחרי 3 ימים קיבלנו ילד נקי מכל פריחה.

אילו לא היינו מתבקשים לחזור לקליניקה ע"י הגננת, מי יודע האם היינו מגלים על האלרגיה (הרי שהוא גם כך היה מפסיק לקבל את התרופה באותו היום) ומי יודע מה היתה התגובה שלו אליה בפעם הבאה.


מסקנה: בכל מחלה של הקטנים, פתחו עיניים טוב-טוב, קחו דף נייר ורשמו מה קורה, מתי קורה ואיך קורה. וגשו עם הדף לרופא לבדיקה.

שנהיה כולנו בריאים.
 

tallyko

New member
פריחה אלרגית

מחזקת את הנאמר מעלי ואת הצורך בערנות, בעיקר כאשר נותנים תרופות לא מוכרות.
לאחר הקיסרי קפץ לי החום וקיבלתי קוקטייל של 3 אנטיביוטיקות בעירוי, שלוש פעמים ביום. עדיין תו"כ האישפוז התחילה לי פריחה מעט מציקה, אבל בעיקר לא יפה, מאיזו המפשעה והתפשטה לירכיים, ידיים ובטן. בהתחלה חשבתי שזו אלרגיה לתחתוני רשת, אבל מעבר לכותנה לא שיפר. בסוף התייעצתי עם הצוות, האנטיביוטיקה הופסקה מיד, והופניתי לייעוץ של רופא עור שאישר לי להשתחרר הביתה. אחרי יומיים הפריחה נעלמה.

עד לפני שבוע לא ידעתי אילו אנטיביוטיקות קיבלתי. עכשיו שאני יודעת, אבדוק אצל אלרגולוג לאיזו אני אלרגית, אך רופאת הנשים חושבת שזה לפניצילין. תהיו ערניות כי אלרגיה לפניצילין יכולה להיות גם מסוכנת.
 

Northern Sky

New member
מה עושים עם שיעול?


אז כצפוי עם הכניסה לגן קיבלנו במתנה חום, נזלת, אפטות בגרון ושיעול...
אחרי שבוע מפנק עם אמא בבית הכל כמעט עבר לגמרי, אך השיעול ממאן לעזוב והוא ממש מציק לקטנצ'יק שמתעורר ה-מ-ו-ן פעמים בלילה ומשתעל.
האם יש למישהי עצה או איזושהי תרופה אינדיאנית עתיקה שיכולה לסייע?
 

mitmit11

New member
שיעול יבש או ליחתי


בגדול - אדים קרים, שמן רבנסרה (בעיקר לשיעול ליחתי) בעיסוי או טפטוף ליד הראש.

אגב - מה הגיל? יש שמנים שלא כדאי בגיל רך מדי.
 

Northern Sky

New member
שוב תודה לך מיתמית...


מכשיר אדים קרים - אנחנו משתמשים.
שמן רבנסרה לא ניסיתי.

מדובר בקטנצ'יק בן 11 חודשים, והשיעול הוא ליחתי.
 

mitmit11

New member
אז רבנסרה. לגמרי.

אתמול חדר הילדים הדיף ניחוחות כל הלילה. אפשר לעסות את החזה או הגב העליון (מוהלים כמה טיפות עם שמן בסיס כמו שמן שקדים), אני מעדיפה לטפטף 2-3 טיפות ליד הראש (על כרית או טטרה צמודה).

ולכו לים, אפילו אחה"צ - ערב. הייתי בשישי עם הדובון וזה מאוד הקל עליו (עד השתוללות האופניים של כיפור שהוא סיים עם קוצר נשימה רציני
).
 
למעלה