שרשור הכוונה ומודיעין 6/1-12/1

מצב
הנושא נעול.

סנוי

New member
נראה די מלוכלך... יכלו לנקות :) ולמה לא פתוח כל היממה?

מ
לך

לפני כמה ימים שאלת על המעבר התת"ק בין המרכזית לנבון וענו לך נכון שהוא לא בחלק המאובטח.

בהמשך נכתב שהמעבר לא פתוח לתוך המרכזית ותהיתי שם אם זה ודאי לכותב.
השבוע עברתי שם בשעת ערב מאוחרת, הדלת לתוך המרכזית היתה נעולה אך ניכר שהמעבר פעיל. לאחר דקה של צילומים כשעליתי במדרגות למדרכה הצפונית של רחוב יפו, בא לכיווני מאבטח ששאל מה ולמה צילמתי, ולשאלתי הוא אישר שהמעבר פתוח בשעות היום.

כאמור למעלה, המעבר עצמו לא מאובטח והוא מחובר לרחוב יפו הן במדרגות מהמדרכה הצפונית והן במדרגות בצד הדרומי היורדות למפלס הפתוח של תחנת נבון ומהוות חלק ממבנה התחנה. גם המפלס הפתוח לא מאובטח כמובן, והבידוק הוא במפלס זה כשנכנסים הלאה.
נראה די מלוכלך... יכלו לנקות :) ולמה לא פתוח כל היממה?
 

Ccyclist

Well-known member
תודה על התמונות. מעניין לראות על אף המצב.

התחנה המרכזית סגורה בלילה

המאבטח אמר לי תבוא מחר ביום יהיה פתוח...
זה לא אומר שזה לא פתוח גם בערב עד שעה מסויימת.
תודה על התמונות. מעניין לראות על אף המצב.
במידה מסויימת זה כמו להסתובב בתחנת תחתית שעברה חידוש משמעותי ואתה יודע איפה היו המעברים ומה חדש ו"לא נכון" לעומת מה שהיה פעם.
&nbsp
נראה שהיציאה לרחוב יפו צומצמה משמעותית ברוחבה לעומת הרוחב שאני זוכר משנות השמונים והתשעים, אני בטוח שהיו כ 3 גרמי מדרגות ודרגנועים והמדרגות שבתמונה פשוט לא רחבות מספיק למה שהיה בעבר בימי התחנה המרכזית של שנות השבעים עד התשעים. אני מניח שחלק מפיר המדרגות (האזור שנמצאת בו הדלת לתחנה המרכזית של שנות האלפיים) כוסה במפלס הרחוב כדי לצמצם את הרוחב. כמו כן אם אני זוכר נכון לא היה מעבר תחתי לתוך התחנה ההיסטורית אלא רק למבנה היציאה המלבני (שנהרס מאז) מעל ליציאת המדרגות הקיימת ברחוב יפו, מחוץ לכניסה לתחנה המרכזית הירושלמית.
&nbsp
כמו כן מצער שלא ריצפו מחדש את המעבר ולא נתנו לקירות חיפוי חדש כחלק מעבודות בניית תחנת האומה. חידוש המעבר היה צריך להיות חלק מהפרוייקט, בייחוד כשהבנייה הצריכה את סגירתו ואף התפרסמו תמונות של פועלים משתמשים בו כאזור היערכות מנקודת המבט של הכניסה שהיתה פעם ברחבת נזכור, ובשיא עבודות הבנייה היתה מעל בור ענר באדמה. מעברים תחתיים הם חלק חשוב בכל תשתית תחבורתית תת קרקעית.
 
בניגוד לעד לפני עשור רחוב יפו פחות עמוס בעקבות הרכבת הקלה

תודה על התמונות. מעניין לראות על אף המצב.
במידה מסויימת זה כמו להסתובב בתחנת תחתית שעברה חידוש משמעותי ואתה יודע איפה היו המעברים ומה חדש ו"לא נכון" לעומת מה שהיה פעם.
&nbsp
נראה שהיציאה לרחוב יפו צומצמה משמעותית ברוחבה לעומת הרוחב שאני זוכר משנות השמונים והתשעים, אני בטוח שהיו כ 3 גרמי מדרגות ודרגנועים והמדרגות שבתמונה פשוט לא רחבות מספיק למה שהיה בעבר בימי התחנה המרכזית של שנות השבעים עד התשעים. אני מניח שחלק מפיר המדרגות (האזור שנמצאת בו הדלת לתחנה המרכזית של שנות האלפיים) כוסה במפלס הרחוב כדי לצמצם את הרוחב. כמו כן אם אני זוכר נכון לא היה מעבר תחתי לתוך התחנה ההיסטורית אלא רק למבנה היציאה המלבני (שנהרס מאז) מעל ליציאת המדרגות הקיימת ברחוב יפו, מחוץ לכניסה לתחנה המרכזית הירושלמית.
&nbsp
כמו כן מצער שלא ריצפו מחדש את המעבר ולא נתנו לקירות חיפוי חדש כחלק מעבודות בניית תחנת האומה. חידוש המעבר היה צריך להיות חלק מהפרוייקט, בייחוד כשהבנייה הצריכה את סגירתו ואף התפרסמו תמונות של פועלים משתמשים בו כאזור היערכות מנקודת המבט של הכניסה שהיתה פעם ברחבת נזכור, ובשיא עבודות הבנייה היתה מעל בור ענר באדמה. מעברים תחתיים הם חלק חשוב בכל תשתית תחבורתית תת קרקעית.
בניגוד לעד לפני עשור רחוב יפו פחות עמוס בעקבות הרכבת הקלה
וניתן לחצות אותו בקלות במעברי החצייה המתאימים ואח"כ לרדת למפלס הכניסה של הרכבת.
 

Ccyclist

Well-known member
ולכן חבל שהמעבר אינו חלק מהמתחם המאובטח לטובת ההחלפה.

בניגוד לעד לפני עשור רחוב יפו פחות עמוס בעקבות הרכבת הקלה
וניתן לחצות אותו בקלות במעברי החצייה המתאימים ואח"כ לרדת למפלס הכניסה של הרכבת.
ולכן חבל שהמעבר אינו חלק מהמתחם המאובטח לטובת ההחלפה.
גרם המדרגות שברחוב יפו יכול להיות יציאת חירום, בעוד שהפרוזדור יכול להקביל למדרגות הנעות בין עזריאלי לשלום מבחינת מעבר בין שני מרחבים מאובטחים תוך אמון הדדי.
&nbsp
המעבר נבנה בשנות השבעים כשרחוב יפו היה עמוס בקווי אוטובוס עירוניים. עידן הרק"ל הוציא מהמשוואה את מרבית קווי רחוב יפו ההיסטוריים.
&nbsp
דרך אגב עדכן אותי בפרטי או במייל על חברינו המשותפים ?
 
לגבי הריצוף וחיפויי הקירות

תודה על התמונות. מעניין לראות על אף המצב.
במידה מסויימת זה כמו להסתובב בתחנת תחתית שעברה חידוש משמעותי ואתה יודע איפה היו המעברים ומה חדש ו"לא נכון" לעומת מה שהיה פעם.
&nbsp
נראה שהיציאה לרחוב יפו צומצמה משמעותית ברוחבה לעומת הרוחב שאני זוכר משנות השמונים והתשעים, אני בטוח שהיו כ 3 גרמי מדרגות ודרגנועים והמדרגות שבתמונה פשוט לא רחבות מספיק למה שהיה בעבר בימי התחנה המרכזית של שנות השבעים עד התשעים. אני מניח שחלק מפיר המדרגות (האזור שנמצאת בו הדלת לתחנה המרכזית של שנות האלפיים) כוסה במפלס הרחוב כדי לצמצם את הרוחב. כמו כן אם אני זוכר נכון לא היה מעבר תחתי לתוך התחנה ההיסטורית אלא רק למבנה היציאה המלבני (שנהרס מאז) מעל ליציאת המדרגות הקיימת ברחוב יפו, מחוץ לכניסה לתחנה המרכזית הירושלמית.
&nbsp
כמו כן מצער שלא ריצפו מחדש את המעבר ולא נתנו לקירות חיפוי חדש כחלק מעבודות בניית תחנת האומה. חידוש המעבר היה צריך להיות חלק מהפרוייקט, בייחוד כשהבנייה הצריכה את סגירתו ואף התפרסמו תמונות של פועלים משתמשים בו כאזור היערכות מנקודת המבט של הכניסה שהיתה פעם ברחבת נזכור, ובשיא עבודות הבנייה היתה מעל בור ענר באדמה. מעברים תחתיים הם חלק חשוב בכל תשתית תחבורתית תת קרקעית.
לגבי הריצוף וחיפויי הקירות

אני לא חושב שהם המקוריים מפעם...

 

lklk2

New member
אחרי הודעות הרכבת לתקשורת האם תיהיהתוספת קרונות בקו אשקלון

שרשור הכוונה ומודיעין 6/1-12/1
אחרי הודעות הרכבת לתקשורת האם תיהיהתוספת קרונות בקו אשקלון
לבנימניה?

שעובר דרך תחנת באר יעקב?

 

orenhz

Member
מפ"ת צומת סגולה לנתב"ג טרמינל 1 - שימוש בחופשי חודשי

שרשור הכוונה ומודיעין 6/1-12/1
מפ"ת צומת סגולה לנתב"ג טרמינל 1 - שימוש בחופשי חודשי
יש לי חופשי חודשי קוד 141 (גוש דן). אם אני עולה על קו 249 בצומת סגולה ויורד בצומת אל על, האם זה כלול במסגרת החופשי חודשי? ומה לגבי נסיעת ההמשך בקו 5?
&nbsp
אפשרות נוספת היא נסיעה עם 249 לצומת הטייסים (בוודאות ללא בעיה עם החו"ח) ואז להחליף ל-223. האם נדרש תשלום נוסף בקו 223, או שהוא כלול בתחום החו"ח?
&nbsp
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לא כלול, אבל אתה יכול להגיד שאתה יורד בלוד (כלול בחו"ח), אבל

מפ"ת צומת סגולה לנתב"ג טרמינל 1 - שימוש בחופשי חודשי
יש לי חופשי חודשי קוד 141 (גוש דן). אם אני עולה על קו 249 בצומת סגולה ויורד בצומת אל על, האם זה כלול במסגרת החופשי חודשי? ומה לגבי נסיעת ההמשך בקו 5?
&nbsp
אפשרות נוספת היא נסיעה עם 249 לצומת הטייסים (בוודאות ללא בעיה עם החו"ח) ואז להחליף ל-223. האם נדרש תשלום נוסף בקו 223, או שהוא כלול בתחום החו"ח?
&nbsp
לא כלול, אבל אתה יכול להגיד שאתה יורד בלוד (כלול בחו"ח), אבל
לרדת מהדלת האחורית בצומת אל על (אין באמת דרך לאכוף את זה)
ההמשך בקו 5 לא כלול אבל אפשר להיכנס ברגל עד איפה שעוצר השאטל של רש"ת
&nbsp
לגבי האפשרות השנייה, לא כלול.
 

orenhz

Member


לא כלול, אבל אתה יכול להגיד שאתה יורד בלוד (כלול בחו"ח), אבל
לרדת מהדלת האחורית בצומת אל על (אין באמת דרך לאכוף את זה)
ההמשך בקו 5 לא כלול אבל אפשר להיכנס ברגל עד איפה שעוצר השאטל של רש"ת
&nbsp
לגבי האפשרות השנייה, לא כלול.
 

שאננה

New member
כמה שאלות

שרשור הכוונה ומודיעין 6/1-12/1
כמה שאלות
1.קווי שומרון דוגמא קו 186 נגיד תחנה מרכזית פתח תקווה לכיון תל אביב.הם לא מקבלים ערך צבור.אם רציתי לעלות עליהם ללא החלפה של 90 דקות ,יכלתי לשלם במזומן.היום שלא מאפשרים במזומן ,איזה קוד עלי להזין ? האם יש אפשרות לכרטיסייה כך שלא אצטרך להטעין כל פעם ?
2.באותו נושא אם היום בירושלים איזור מרכזי /חיפה איזור מרכזי מקבלים ערך צבור של איזור מרכז ? אם לא איזה איזור מטעינים ?
תודה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
1. בנסיעה על קו אשר חוצה אזורים אפשר להמשיך לשלם במזומן

כמה שאלות
1.קווי שומרון דוגמא קו 186 נגיד תחנה מרכזית פתח תקווה לכיון תל אביב.הם לא מקבלים ערך צבור.אם רציתי לעלות עליהם ללא החלפה של 90 דקות ,יכלתי לשלם במזומן.היום שלא מאפשרים במזומן ,איזה קוד עלי להזין ? האם יש אפשרות לכרטיסייה כך שלא אצטרך להטעין כל פעם ?
2.באותו נושא אם היום בירושלים איזור מרכזי /חיפה איזור מרכזי מקבלים ערך צבור של איזור מרכז ? אם לא איזה איזור מטעינים ?
תודה
1. בנסיעה על קו אשר חוצה אזורים אפשר להמשיך לשלם במזומן
הקו מגיע מאריאל, הרפורמה תקפה רק בקווים אשר המסלול המלא שלהם הינו בתוך טבעת 1 של מטרופולין תל אביב. אין שינוי בתשלום מזומן על קווים המגיעים מחוץ לאזור או יוצאים ממנו
ואינך יכול לעלות עליו במרכזית פ"ת כי כל התחנות שלו משם עד תמח"ת הם הורדה בלבד, המקום היחיד בפ"ת שאפשר לעלות עליו לכיוון ת"א הוא צומת סגולה ורכבת סגולה (אם אתה אומר שאפשר לעלות עליו לכיוון ת"א אחרי סגולה אז הנהגים לא אוכפים את זה)
&nbsp
כמובן שיש כרטיסיות 5 נסיעות https://ravkavonline.co.il/he/store...d&isAnonymous=false&forProfile=0&reformAreas= אך וודא עם הנהג איזה קוד מחיר תקף לך
&nbsp
2. הערך צבור הינו ארצי ולא משנה איפה טוענים אותו
 

שאננה

New member
תודה ושאלה לגבי 2

1. בנסיעה על קו אשר חוצה אזורים אפשר להמשיך לשלם במזומן
הקו מגיע מאריאל, הרפורמה תקפה רק בקווים אשר המסלול המלא שלהם הינו בתוך טבעת 1 של מטרופולין תל אביב. אין שינוי בתשלום מזומן על קווים המגיעים מחוץ לאזור או יוצאים ממנו
ואינך יכול לעלות עליו במרכזית פ"ת כי כל התחנות שלו משם עד תמח"ת הם הורדה בלבד, המקום היחיד בפ"ת שאפשר לעלות עליו לכיוון ת"א הוא צומת סגולה ורכבת סגולה (אם אתה אומר שאפשר לעלות עליו לכיוון ת"א אחרי סגולה אז הנהגים לא אוכפים את זה)
&nbsp
כמובן שיש כרטיסיות 5 נסיעות https://ravkavonline.co.il/he/store...d&isAnonymous=false&forProfile=0&reformAreas= אך וודא עם הנהג איזה קוד מחיר תקף לך
&nbsp
2. הערך צבור הינו ארצי ולא משנה איפה טוענים אותו
תודה ושאלה לגבי 2
זוכרת בעברי הרחוק שעליתי עם ערך צבור בירושלים לא הייה אפשר לעלות עם ערך צבור מהמרכז בוודאות (לא זהה זאת) .לפי מה שאתה אומר שנו זאת.
ואקשר עם שאלה אחת שערך צבור לא מזוהה בקו לדוגמא של 186 ,למרות שיש יתרה.מקווה שמתי שהוא משהו במשרד התחבורה יחליט לשנות את הטמטום הזה.בעבר התלוננתי אך אמרו לי שזה הנחה על הנחה.אבל לא בקשתי שום הנחה.
אני עולה באיזור המרכז ,היום בכל אוטובוס יש GPS שיודע לזהות שאני באוטובוס לכיון ת"א ולמה לא לסדר שבמקרה כזה כן יהיה ניתן לעלות ?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ההגדרה לזיהוי חוזה כלשהו פועלת לפי אשכולות הפעלה

תודה ושאלה לגבי 2
זוכרת בעברי הרחוק שעליתי עם ערך צבור בירושלים לא הייה אפשר לעלות עם ערך צבור מהמרכז בוודאות (לא זהה זאת) .לפי מה שאתה אומר שנו זאת.
ואקשר עם שאלה אחת שערך צבור לא מזוהה בקו לדוגמא של 186 ,למרות שיש יתרה.מקווה שמתי שהוא משהו במשרד התחבורה יחליט לשנות את הטמטום הזה.בעבר התלוננתי אך אמרו לי שזה הנחה על הנחה.אבל לא בקשתי שום הנחה.
אני עולה באיזור המרכז ,היום בכל אוטובוס יש GPS שיודע לזהות שאני באוטובוס לכיון ת"א ולמה לא לסדר שבמקרה כזה כן יהיה ניתן לעלות ?
ההגדרה לזיהוי חוזה כלשהו פועלת לפי אשכולות הפעלה
וזה ברמה של תקפות האם לזהות חוזה בכלל או כלל לא על קו באשכול כלשהו, לא לפי האם הקו עבר חצי מסלול לפי GPS אשר גם לא בהכרח פועל ומשדר מקום
&nbsp
האשכולות שבהם ערך צבור אינו פועל הם אשכולות שומרון ועוטף ירושלים (הקווים לשטחים) כי הקווים האלה כוללות הנחת קו ממוגן (את הטמטום היה אפשר לשנות על ידי יצירת קודים מתאימים לחיוב בערך צבור, אבל אין עדיין)
&nbsp
לגבי זיכרונך על עבר רחוק, אכן היה ערך צבור לכל אשכול ולכל מפעיל, אבל שינו את זה מזמן, ערך צבור קוד שיתוף 200 הינו ארצי ולא משנה מאיזה מפעיל טוענים אותו ואיפה נוסעים עמו (למעט מקרים של בקשת פירעון החזר כספי, את זה עושה רק המפעיל שממנו רכשת את החוזה)
 

שאננה

New member
תודה רבה


ההגדרה לזיהוי חוזה כלשהו פועלת לפי אשכולות הפעלה
וזה ברמה של תקפות האם לזהות חוזה בכלל או כלל לא על קו באשכול כלשהו, לא לפי האם הקו עבר חצי מסלול לפי GPS אשר גם לא בהכרח פועל ומשדר מקום
&nbsp
האשכולות שבהם ערך צבור אינו פועל הם אשכולות שומרון ועוטף ירושלים (הקווים לשטחים) כי הקווים האלה כוללות הנחת קו ממוגן (את הטמטום היה אפשר לשנות על ידי יצירת קודים מתאימים לחיוב בערך צבור, אבל אין עדיין)
&nbsp
לגבי זיכרונך על עבר רחוק, אכן היה ערך צבור לכל אשכול ולכל מפעיל, אבל שינו את זה מזמן, ערך צבור קוד שיתוף 200 הינו ארצי ולא משנה מאיזה מפעיל טוענים אותו ואיפה נוסעים עמו (למעט מקרים של בקשת פירעון החזר כספי, את זה עושה רק המפעיל שממנו רכשת את החוזה)
תודה רבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה