? שרשור הכוונה ומודיעין 28/10

מצב
הנושא נעול.
בפרופיל סטודנט אין הנחות על חופשי חודשי

תשובות-
המחיר 12.5 ש"ח (אם יש לך פרופיל סטודנט מורחב, זה יעלה מחצית. ) . לא מומלץ ללכת מהרכבת עד לאונירבסיטה למעלה, את תגיעי מיוזעת - זה 15-20 דק' הליכה.
זמן הנסיעה באוטובוסים הוא כמה דקות, תלוי - האוטובוסים מגיעים נדמה לי מהצדדים השונים של האוניברסיטה במסלוליהם. בכל מקרה - לא הרבה זמן בכלל.
תדירות 7 ו289 כרבע שעה, 45 כ-20-25 דק'. הבעייה שנדמה לי ששעות היציאה חופפות מהמסוף, כך שהתדירות המשותפת לא תהיה טובה יותר (בטח 12 דק' +-).
לגבי "מה את לא עושה נכון" - ובכן, יש פקקים מחולון, הן על ציר המעפילים-אילת-תל גיבורים (שבו נוסעים 171 ו126) וכן על ציר קוגל-לוי אשכול (שעליו נוסעים 71 ושוב 171). יש גם פקקים בציר המסגר. וזו הבעייה. אם זמן הוא הגורם המכריע (ומחיר לא ) - מומלץ רכבת. אני בטוח שיש חופשי חודשי רכבת-דן שבמשולב עם פרופיל סטודנט עשוי לחסוך לך ה מ ו ן .
72 לא רלוונטי. גם 71 לא, למעט נסיעה עד דרך נמיר/יהודה המכבי ושם החלפה לקווים שמגיעים לאוניברסיטה (7/25/45/126/171/274/279 וגם 271 שמגיע , אבל לצידה ההפוך של האוניברסיטה)
אני מבטיח לך שאם היית נוסעת על 171 בשעות השפל (בין 11:00 ל-15:00 ואחרי 19:00) היית חותכת מהזמן חצי שעה כמעט.
בפרופיל סטודנט אין הנחות על חופשי חודשי
 
לא,לסטודנטים אין כלל הנחות על חופשי חודשי גם באוטובוסים בלבד

זה קטע של הרכבת ? גם בחופשי חודשי משותף עם דן ?
כי על נסיעה בודדת אני רואה שיש הנחה.
לא,לסטודנטים אין כלל הנחות על חופשי חודשי גם באוטובוסים בלבד
עבור סטודנטים יש חוזים של חופשי-סמסטריאלי וחופשי-שנתי, אבל אין הסדרים כאלה ברכבת או משולבים עם הרכבת.
לכן לסטודנטים שנוסעים הרבה פעמים בשבוע באוטובוסים בתוך אזור מסויים כדאי לקנות חופשי-סמסטריאלי או שנתי שמתאים לאותו אזור ואז הפרופיל שלהם הוא סטודנט מורחב והם זכאים להנחה של 50% על כל נסיעה כולל על נסיעות ברכבת.
אבל צריך להדגיש שבגלל טמטום של משרד התחבורה, אפשר להטעין חופשי-סמסטריאלי או שנתי שנקנה אצל מפעיל מסויים רק ברב-קו שהונפק על ידי אותו מפעיל.

סטודנט שבכל זאת רוצה לקנות חופשי-חודשי ישלם עליו אותו מחיר כמו בעל פרופיל רגיל ברב-קו, ללא שום הנחה מיוחדת לסטודנט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה