פינת הפופולאריות 38 - פרק 11

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 38 - פרק 11


והדירוג של הפרק הקודם - שכמובן שוב ידע המון שינויים בהשוואה לדירוגי עברו (וגם ירידה בדירוגים של הטופ 3)

16. ג'וליה - 1.4
4
15. רים - 1.6
1
14. כריס - 1.8
1
12. אריק - 2
2
12. ג'ו - 2
4
11. אוברי - 2.4
1
10. ג'ולי - 3.2
1
9. אורורה - 3.7
6
8. ריק - 4
3
7 .גווין - 4.3
1
6. ויקטוריה - 4.8
1
5. דייויד - 4.9
1
4. לורן - 5.8
1

והטופ 3...............
 

אורישקי

New member
מקום 3


עם ממוצע 6.3,

פרק ההדחה שלה הוריד אותה ב3 נקודות בציון הממוצע ובמקום אחד בדירוג - אבל היא עדיין בטופ 3

קלי וולדמורט!

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

רגע לפני ההדחה - הוא נשאר באותו מקום...

עם ממוצע 8.9

וורדוג

 

אורישקי

New member
הדירוג

אוברי
אורורה
אריק
ג'ו
ג'ולי
ג'וליה
גווין
דייויד
וורדוג
ויקטוריה
כריס
לורן
קלי
רון
רים
ריק

דירוג נעים
 

אורישקי

New member


אוברי 1
אורורה 1 הכי גרועה ממי שנשארו
אריק 1
ג'ו 1
ג'ולי 6 איכשהוא היא במצב טוב לגמרי עכשיו, נראה שיש לה קשר טוב גם עם לורן וריק והיא כנראה בת הברית הכי גדולה של רון. הבעיה שלה שאני חושב שהיא משחקת נורא רגשי ולפי הוידוי של ריק כנראה שלא מקבלת מספיק הערכה על זה בשבט.
ג'וליה 1
גווין 5 הוא וויקטוריה פשוט הרסו לעצמם ברגע שהתהפכו על אריק כל כך מהר ועל זה הם לא בשליטה. מצד שני הם כן משחקים נכון מתחת לראדר. מצד שלישי- אין להם את הסיי והכריזמה שיש למי שישלטו במשחק
דייויד 5

וורדוג 9 עשה טעות עם ההדחה של קלי ויכל לשחק יותר טוב הפרק - אבל הוא נדפק גם מהחסינות של ריק וגם בלי קשר הוא עשה עניין בכל הפרקים עד כה העונה ולכן חבל.
ויקטוריה 5 כנל לגווין
כריס 1
לורן 5 יש לה סיכוי דווקא, היא עם אליל שאף אחד לא יודעים עליו, לא תופסים ממנה שחקנית יותר מדי חזקה ומרגיש שהיא כנראה בקשר טוב במיוחד עם ג'ולי. ניתן לה הזדמנות
קלי 5 הייתה חמודה הפרק.
רון 10
המלך הנוכחי
רים 10 היא מצחיקה אותי ואני מעריך את הנחישות שלה אני רוצה שתעקוף את רוב המודחים

ריק 8 הוא לא שחקן טוב במיוחד אבל אני אוהב אותו. המערכת יחסים שלו ושל הוורדוג הייתה מצחיקה
 

Bar EL

New member


כל המוכחדים למיניהם - 1
ויקטוריה - 1
גווין - 6
אורורה - 3
גולי - 5
לורן - 4 , בעיני עשתה טעות...
דווינס - 8 סחתיין על החסינות!
קינג רון הבריון - 10! פליז תנצח (לא יקרה)
ה-וורדוג - 10, כן עשה טעויות אבל הדמות הכי טובה בעונה ומאוד מפחד שבלעדיו העונה תהיה כלום
 

Confide In Omer

New member


אוברי 7
אורורה 6
אריק 5
ג'ו 2
ג'ולי 8
ג'וליה 5
גווין 7
דייויד 3
וורדוג 4
ויקטוריה 7
כריס 4
לורן 9
קלי 10
רון 7
רים 5
ריק 1
 

NP23

New member


מוכחדים- 1!
אורורה- 5 עשתה כמה דברים טובים לאחרונה כדי להשאר
ג'ולי- 7 מאוד הופתעתי לטובה ממנה , חשבתי שתשתגע שלא שיתפו אותה בהדחה של קלי
גווין- 8 אם ידיח את רון וריק , יוכל עוד לנצח את המשחק
וורדוג- 6
הוא הביא את זה על עצמו לצערי. אבל יצא כמו קינג.
ויקטוריה-5
לורן -5 עוד הדחה לא לטובתה,
אבל יש לה צ'אנס להתחיל לשחק עכשיו
רון- 10
ריק -7 פשוט הפך להיות דמות מצויינת ושחקן חכם. אם כי לא מצליח ברעיונות שלו..
 


מוכחדים - 1
אורורה - 3
ג'ולי - 7
גווין - 7
וורדוג - 8
ויקטוריה - 6 עדיין מחכה שתיקחי את המשחק לידיים
לורן - 7 לך, כנגד זה, יש סיכוי טוב כי עכשיו ממש תצטרכי לשחק
רון - 9
ריק - 3 לך כבר, נמאסת
 

סטילהוק

New member


אוברי - 3 אהבתי איך היא חיבקה את קלי שהיתה צריכה מעט עידוד למצב רוח העצוב.
אורורה - 7 ללא ספק חיית אתגרים ומשימות, ג'ואי אמייזינג ממין נקבה, ואפשר בהחלט להבין למה היא מעריצה אותו, הקטע צלילה שלה מתחת לרפסודה מבלי לעלות לשאוף אוויר מוכיח איזו שחקנית פיזית חזקה ומסוכנת היא, ואפילו מזכירה לי את דניס סטאפלי. מאידך, כישוריה החברתיים לוקים בחסר
וראינו את זה כבר בכמה מקרים, וזה בהחלט יכול להיות לה לרועץ.
אריק - 1
ג'ו - 3
אהבתי איך ישב עם קלי ועודד אותה כשבכתה והיתה עצובה, כשהבינה שייתכן שזו היתה ההזדמנות האחרונה שלה.
ג'ולי - 6 לשם שינוי, הגיבה נכון לסיטואציה, ולא קיבלה התמוטטות עצבים כמו בפעם הקודמת. נראה שגם יצרה קשר חזק עם לורן והבינה שהבנות שהבנים רואים בהן 'עיזות' חייבות להתאחד אם הן רוצות להישאר במשחק ולהגיע לגמר.
ג'וליה - 1
גווין - 6
תוכניתו לנקום בוורדוג ולהדיחו, למרות שלא הוא היה היוזם, הצליחה, והוא אף לקח בה חלק. וגם אהבתי איך פרגן לקלי כמושבעת.
דייויד - 2 בקושי ראינו אותו הפרק, כולל על אי ההכחדה ומוזר שכשכל שאר השחקנים החוזרים התחבקו הוא לא נראה בכלל בסביבה.
וורדוג - 4 אחרי שהוא עצמו הודה שהרבה מתוכניותיו האסטרטגיות היו בתכנונה ובעצתה של קלי, ושהוא היה בעיקר המוציא לפועל שלהן, כי קלי ידעה שקאמה לא רוצים לעבוד עם שחקנים חוזרים, ולכן העדיפה לעבוד מאחורי הקלעים ולשלוח את וורדוג ולורן כבעלי הרעיונות, ואחרי הטעות הפטאלית שלו להרוס במו ידיו את הברית המשולשת שלו לשיוותה אותו לאורך כל העונה וסיפקה לו מגן, ברגע שהוא היה צריך לעשות זאת לבדו וללא קלי שתנחה ותגן עליו הוא הודח. והכתובת לכך היתה כתובה על הקיר באותיות לבנה גדולות כבר בהדחה של קלי. וורדוג שילם על יהירותו ועל החיפזון שלו להדיח את בת בריתו שהיתה גם היועצת האסטרטגית וגם המגן שלו. ועל טעויות כאלה בהישרדות משלמים, ובגדול.
ויקטוריה - 6 אמנם היא ממשיכה לאורך כל העונה להצביע עם הצד הנכון, אך מצד שני, כפי שהיא עצמה הודתה בטסטה של הקטע הסודי שלה שלא שודר באף פרק, החרדה שלה מהגעה לאי ההכחדה עצמו קיצצה לה לחלוטין את הכנפיים והורידה לה את הרוח במפרשים, ומאז מיזוג השבטים, קרי הרגע שבו התגלה הטוויסט במשחק, היא פשוט נכבתה ואיבדה את רוב הביטחון העצמי שלה. מאידך, היא טסה מתחת לרדאר ונכון לכרגע לא נתפסת כאיום ע"י אף שחקן שנשאר במשחק.
כריס - 1
לורן - 10
או כפי שהיא קוראת לעצמה ברשתות החברתיות 'לולי אלכסנדרה', לחלוטין היורשת של קלי ועל פי קלי עצמה חברתה לנצח, פעלה נכון כשלא עוררה מהומה מול וורדוג אחרי ההדחה של קלי, בכדי שוורדוג לא יסמן אותה כמטרה, ורק הראו את הוידוי שלה לגבי בטסטה, בזמן שזממה עם ג'ולי את הדחתו של ריק, בן בריתו החדש של וורדוג, וכשריק זכה בחסינות פעלה נכון כשהלכה עם המספרים והדיחה את וורדוג. גם כנקמה על קלי בת בריתה החזקה והנאמנה ביותר וגם כצעד אסטרטגי חכם. כי להגיע עם וורדוג הלא אמין שיכול לתקוע לה סכין בגב כמו שתקע לקלי וכמו שתכנן לא פעם ולא פעמיים לתקוע גם לה, היתה מסכן אותה ולא מועיל למשחק שלה, ובעיקר שהיא היחידה שנותרה במשחק עם אליל חסינות וממשיכה להוכיח שיש לה עמוד שדרה מפלדה שלא להשתמש בו לא צורך. נראה שלמדה רבות המנטורית שלה, רק שלא תלך עם זה רחוק מדי כמוה ושתשתמש באליל החסינות שלה מתי שצריך.
קלי - 5 הציון הגבוה ביותר שאני יכול לתת מבחינתי למי שהודחה ונמצאת על אי ההכחדה. זה היה פרק מאוד מרגש ועצוב לראות את קלי כשהבינה שאולי זו היתה ההזדמנות האחרונה שלה להשיג את החלום הגדול שלה, ושהיא עצמה יכלה למנוע את הדחתה אם רק היא היתה סומכת יותר על חושיה המחודדים ולא נותנת לשום אשליה לגרום לפקפק בהם. שלא לדבר על כך שאפילו רים הקשוחה ששנאה אותה והאשימה אותה שהרסה לה את חלומה התרככה כלפיה. מאוד מקווה שהיא עוד תחזור למשחק באתגר החזרה למשחק השני, למרות שעושה רושם שזו תהיה אוברי שמצאה את יתרון האימון על אתגר החזרה למשחק. אך מי יודע עם העונה המטורפת הזאת שום דבר עדיין לא סגור והכל עוד יכול לקרות. וגם אם קלי לא תנצח, מגיע לה להגיע לפחות לגמר, מה שנשדד ממנה בקמבודיה, ההזדמנות השנייה. זה בהחלט יסגור לה מעגל ויסיים את המסע המרשים שלה בהישרדות בכבוד. מאידך, זו פעם ראשונה שאנחנו זוכים לראות את קלי כמושבעת ולא רק במועצת השבט האחרונה של הגמר, וזה לכשעצמו מאוד מעניין.
רון - 5 די אמביוולנטי לגביו, מצד אחד פעם נכון ואף השתתף בהדחתו של וורדוג, אך מאידך הפה הגדול שלו ויהירותו עלולים לסבכו קשות, כמו למשל לקרוא לאורורה 'נאצית האורז', לא דבר שהייתי אומר למי שאני מתכוון לרכוש את אמונה במשחק. ולכן לדעתי אם ריק זוכה שוב בחסינות או עולה על התכסיס של רון עם יתרון הסופר תפריט שהראו בפרומו לפרק הבא שהוא מכין לו, רוב הסיכויים שהוא המודח הבא.
רים - 3 זה ממש לא סוד שאני לא אוהב אותה ושהיא יוצרת המון אנטגוניזם וכנראה סיוט לחיות איתה על אי ההכחדה, וגם קלי הספיקה ללמוד זאת מהרגע שהגיעה לשם, אך מאידך אהבתי את ההתרככות והדאגה שלה לקלי כששכתה לבדה בדיכאון בשמש היוקדת על החוף והוציאה אותה משם.
ריק - 4 לדעתי עשה טעות גדולה שלא הצביע עם כולם להדיח את וורדוג ודווקא כשהשניים ממש התחברו אחרי שבועות של איבה קשה ביניהם, עד כדי כך שריק נשבע שלעולם כבר לא יעבדו יחד, וורדוג הודח וריק למרות שזכה בשרשרת חסינות מצא את עצמו בצד הלא נכון של ההצבעה, ולמעשה נכון לכרגע בתחתית. כך שלא הייתי נותן לו הרבה קרדיט על המשחק הזגזגני שלו שהביאו לאן שהוא עכשיו, ובעיקר שעכשיו כולם רוצים להדיחו, גם בגלל שהוא טוב במשימות חסינות כבר שבועיים ברצף וגם בגלל שהוא נחשב לאיום בגמר, ואף אחד לא ייקח אותו לשם אם הוא לא יגיע לשם בכוחות עצמו, ואם ישרוד בכלל את השבועות שעד שבוע הגמר.
 
הדירוג שלי-

אוברי- 6
אורורה- 1
אריק- 5
ג'ו- 1
ג'ולי- 5
ג'וליה- 1
גווין- 1
דייויד- 6
וורדוג- 10 הלכה העונה

ויקטוריה- 1
כריס- 4
לורן- 8
קלי- 6
רון- 1
רים- 1
ריק- 8
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אוברי - 5 בגלל קבלת הפנים היפה לקלי

אורורה - 1 עדיף היה שלא יראו אותך כמו שאר העונה
אריק - 1 הוא עוד נמצא שם?
ג'ו - 10 גם יצא ממש חמוד! השתלם להעלות אותו בממוצע אז אני ממשיך
ג'ולי - 8 הפרק הכי טוב שלה העונה
ג'וליה - 2
גווין - 10 אוי הוא פשוט חמוד! וגם התנהל מאוד טוב לאורך הפרק מתחילתו ועד סופו.
דייויד - 1 מקווה שזה שלא ראינו אותו אומר שהוא לא הולך לחזור
וורדוג - 9 תכננתי לתת לו פחות, וראיתי שוב את הפרק ואפילו רציתי לתת לו עוד יותר פחות, מאוד לא אהבתי אותו בפרק הזה וזו אכזבה גדולה כי באמת ששיחק משחק נהדר העונה. נראה לי שהוא נדבק מהמשחק הגרוע של ריק.. אבל עם איך שהוא סיים את המשחק לא יכול שלא לסלוח לו ולתת לו ציון גבוה. אז 9
ויקטוריה - א-ו-ב-ר-י-י-ט-ד זה פשוט צועק ממנה. כל פרק מצביעה באופן אקראי למי שהרוב מצביעים, לא נראה שיש לה איזה בן\בת ברית קבוע\ה, מחליפה בני ברית כמו נעליים.. אין לי על מה לפרגן
כריס - 1 אתה עדיין קיים?
לורן - 10 לא מבין למה נותנים לה פה ציונים נמוכים.. ניסתה ככל יכולתה להסית את הרעיון להדיח את וורדוג, כשהבינה שאין סיכוי למנוע את ההדחה שלו היא לא התעקשה על זה ובצדק (בעיקר כי גם נראה שוורדוג וריק לא ספרו אותה הפרק) אז קפצה מהספינה הטובעת, ויש את גווין שכבר חבר טוב שלה מתחיל המיזוג ואת ויקטוריה שנראה בפרק שהן התקרבו. ונראה היה שיש לה אחלה דיבור עם ג'ולי. מצבה בסדר גמור
קלי - 10 ריגשה אותי
אמן אמן אמן תחזור... למרות שהוידוי האחרון שלה היה נשמע כמו נאום פרידה מהמשחק
רון - 8 האמת שלגביו אני לא בטוח שעשה את המהלך הנכון בפרק, אבל זה פשוט נראה היה שההדחה של וורדוג בלתי נמנעת
רים - 1 לא רים, קלי היא לא הסיבה שהחווית הישרדות שלך נגמרה, את הסיבה! תאשימי רק את עצמך
ריק - 1 אין מה להרחיב
 
למעלה