עדכונים ושינויים בקווים שונים ברחבי הארץ

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
עדכונים ושינויים בקווים שונים ברחבי הארץ

עדכונים ושינויים בקווים שונים ברחבי הארץ
 

olli3

New member
מנהל
קווים174/274 אגד יפסיקו לנסוע דרך כביש 1.

עדכונים ושינויים בקווים שונים ברחבי הארץ
קווים174/274 אגד יפסיקו לנסוע דרך כביש 1.
החל מיום שלישי 20.5.14 יחולו שינויים במערך הקווים 174, 274, בשני כיווני הנסיעה כמפורט:

קווים 274, 174 מראשל"צ/ רחובות לתל אביב: ייסעו במשך כל שעות הפעילות דרך כביש מס' 44 (דרך השבעה) ויחדלו מלנסוע דרך כביש מס' 1.

קו 174 מתל אביב החל מהשעה 18:20 ועד 19:00 (כולל): ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת הרחובות הרכבת/ החרש/ לה-גווארדיה, יפנה ימינה לרחוב החרש, ימשיך ישר בדרך חיל השריון, יפנה שמאלה בצומת חולון לכביש 44 (דרך השבעה) עד צומת בית דגן וימשיך על פי המסלול המקורי.

קו 174 מתל אביב מהשעה 19:20 ועד גמר השרות: ייסע על פי המסלול המקורי עד התחנה המרכזית תל אביב, ייצא מהתחנה וימשיך בדרך חיל השריון עד צומת חולון, יפנה שמאלה לכביש מס' 44 (דרך השבעה) עד צומת בית דגן וימשיך על פי המסלול המקורי.

קו 274 מרמת אביב החל מהשעה 18:00 ועד גמר השירות: ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת הולץ, ימשיך ישר בדרך חיל השריון לצומת חולון, יפנה שמאלה לכביש מס' 44 (דרך השבעה) עד צומת בית דגן וימשיך על פי המסלול המקורי.
 

mister K

New member
מה ההיגיון פה?

קווים174/274 אגד יפסיקו לנסוע דרך כביש 1.
החל מיום שלישי 20.5.14 יחולו שינויים במערך הקווים 174, 274, בשני כיווני הנסיעה כמפורט:

קווים 274, 174 מראשל"צ/ רחובות לתל אביב: ייסעו במשך כל שעות הפעילות דרך כביש מס' 44 (דרך השבעה) ויחדלו מלנסוע דרך כביש מס' 1.

קו 174 מתל אביב החל מהשעה 18:20 ועד 19:00 (כולל): ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת הרחובות הרכבת/ החרש/ לה-גווארדיה, יפנה ימינה לרחוב החרש, ימשיך ישר בדרך חיל השריון, יפנה שמאלה בצומת חולון לכביש 44 (דרך השבעה) עד צומת בית דגן וימשיך על פי המסלול המקורי.

קו 174 מתל אביב מהשעה 19:20 ועד גמר השרות: ייסע על פי המסלול המקורי עד התחנה המרכזית תל אביב, ייצא מהתחנה וימשיך בדרך חיל השריון עד צומת חולון, יפנה שמאלה לכביש מס' 44 (דרך השבעה) עד צומת בית דגן וימשיך על פי המסלול המקורי.

קו 274 מרמת אביב החל מהשעה 18:00 ועד גמר השירות: ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת הולץ, ימשיך ישר בדרך חיל השריון לצומת חולון, יפנה שמאלה לכביש מס' 44 (דרך השבעה) עד צומת בית דגן וימשיך על פי המסלול המקורי.
מה ההיגיון פה?
כל הקטע הטוב בקווים האלה הוא הנסיעה המהירה דרך כביש 1.
שינוי ממש גרוע.
 

olli3

New member
מנהל
לא יודע ומסכים איתך.

מה ההיגיון פה?
כל הקטע הטוב בקווים האלה הוא הנסיעה המהירה דרך כביש 1.
שינוי ממש גרוע.
לא יודע ומסכים איתך.
צר לי גם על הבחור ששאל בשרשור ההכוונה איך הכי מהיר להגיע מאחת מתחנות הרכבת בת"א לראשל"צ, איזור המרכזית הישנה ועניתי לו ש274 הוא המהיר ביותר.
 

darkshadow1

New member
אכן טימטום מוחלט.

מה ההיגיון פה?
כל הקטע הטוב בקווים האלה הוא הנסיעה המהירה דרך כביש 1.
שינוי ממש גרוע.
אכן טימטום מוחלט.
אני לא יודע לגבי 174, אבל 274 יוצא מתל אביב מלא בעמידה גם כשהוא עובר דרך כביש 1. במילים אחרות, אין שום יתרון בשינוי המסלול: אם הרבה נוסעים יעלו/ירדו בתחנות שעל כביש 44, העומס באוטובוס יהיה בלתי נסבל, ואם תנועת הנוסעים לתחנות הנ"ל לא משמעותית- למה להאריך את הנסיעה של אלפי נוסעים ביום בשביל לעצור בתחנות לא משמעותיות שבכל מקרה מקבלות שירות טוב מקווים אחרים?
 
פשוט הופכים את 174/274 ל"קו כחול מקדים"


אכן טימטום מוחלט.
אני לא יודע לגבי 174, אבל 274 יוצא מתל אביב מלא בעמידה גם כשהוא עובר דרך כביש 1. במילים אחרות, אין שום יתרון בשינוי המסלול: אם הרבה נוסעים יעלו/ירדו בתחנות שעל כביש 44, העומס באוטובוס יהיה בלתי נסבל, ואם תנועת הנוסעים לתחנות הנ"ל לא משמעותית- למה להאריך את הנסיעה של אלפי נוסעים ביום בשביל לעצור בתחנות לא משמעותיות שבכל מקרה מקבלות שירות טוב מקווים אחרים?
פשוט הופכים את 174/274 ל"קו כחול מקדים"
 
שיכניסו מטרונית מסמינר הקיבוצים לצומת חולון

פשוט הופכים את 174/274 ל"קו כחול מקדים"
שיכניסו מטרונית מסמינר הקיבוצים לצומת חולון
ובחזרה. ואפשר להוריד מהציר העמוס הזה את קווים. 71. 171.271.275.274.ועוד איזה קו של קווים עבורי השינוי מבורך ומוסיף לי עוד אופציה לדילוג לצומת חולון. נותר רק לבטל את תחנת חיל השיריון גולומב ואז כל הקווים זהים בציר הנ״ל.
 
מטרונית מסמינר הקיבוצים לצומת חולון זה שייך

שיכניסו מטרונית מסמינר הקיבוצים לצומת חולון
ובחזרה. ואפשר להוריד מהציר העמוס הזה את קווים. 71. 171.271.275.274.ועוד איזה קו של קווים עבורי השינוי מבורך ומוסיף לי עוד אופציה לדילוג לצומת חולון. נותר רק לבטל את תחנת חיל השיריון גולומב ואז כל הקווים זהים בציר הנ״ל.
מטרונית מסמינר הקיבוצים לצומת חולון זה שייך
ל"קו הירוק המקדים" - בזה "מטפל" "צוות" אחר...
 
היום מגיעים לסמינר הקיבוצים כל הקווים האלה...

מטרונית מסמינר הקיבוצים לצומת חולון זה שייך
ל"קו הירוק המקדים" - בזה "מטפל" "צוות" אחר...
היום מגיעים לסמינר הקיבוצים כל הקווים האלה...
באותו זמן. ונוסעים עד המסגר יד חרוצים ללא אפשרות לעקוף. שים מטרונית זמנית על הקטע הזה. ותחסוך שלוש מיפרקיות שנוסעות אחת אחרי השנייה.
 
זה לא פשוט, מכיוון שלא באמת נערכו כפי שצריך

היום מגיעים לסמינר הקיבוצים כל הקווים האלה...
באותו זמן. ונוסעים עד המסגר יד חרוצים ללא אפשרות לעקוף. שים מטרונית זמנית על הקטע הזה. ותחסוך שלוש מיפרקיות שנוסעות אחת אחרי השנייה.
זה לא פשוט, מכיוון שלא באמת נערכו כפי שצריך
לשימוש באורבניות בגוש-דן (ראה את החפ-לפ באופן שבו הולכים להפעיל את הקו האדום המקדים ללא הכנת תשתיות),
אין פתרון כולל לנוסעים מזדמנים באוטובוסים הללו.
וכיצד הגעת לחישוב שאורבנית אחת תחסוך שלוש מפרקיות? אורבנית אחת תבוא במקום מפרקית אחת, כלומר לא תחסוך.
הפתרון האמיתי זה הקו הירוק הרק"לי אבל הוא יגיע בימות המשיח (ואז נחכה למשיח הבא - קו מטרו במקום הקווים האדום והירוק).
אוטובוס בצבע ירוק או אוטובוס בצבע אפור זה לא מה שישנה ולא מה שיפתור את הבעיה.
במדינת ישראל עונים בשנת X על הדרישות של שנת X-20.
 

benshap2

New member
במקום להעבירם דרך הנתיב המהיר...פשוט טמטום

קווים174/274 אגד יפסיקו לנסוע דרך כביש 1.
החל מיום שלישי 20.5.14 יחולו שינויים במערך הקווים 174, 274, בשני כיווני הנסיעה כמפורט:

קווים 274, 174 מראשל"צ/ רחובות לתל אביב: ייסעו במשך כל שעות הפעילות דרך כביש מס' 44 (דרך השבעה) ויחדלו מלנסוע דרך כביש מס' 1.

קו 174 מתל אביב החל מהשעה 18:20 ועד 19:00 (כולל): ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת הרחובות הרכבת/ החרש/ לה-גווארדיה, יפנה ימינה לרחוב החרש, ימשיך ישר בדרך חיל השריון, יפנה שמאלה בצומת חולון לכביש 44 (דרך השבעה) עד צומת בית דגן וימשיך על פי המסלול המקורי.

קו 174 מתל אביב מהשעה 19:20 ועד גמר השרות: ייסע על פי המסלול המקורי עד התחנה המרכזית תל אביב, ייצא מהתחנה וימשיך בדרך חיל השריון עד צומת חולון, יפנה שמאלה לכביש מס' 44 (דרך השבעה) עד צומת בית דגן וימשיך על פי המסלול המקורי.

קו 274 מרמת אביב החל מהשעה 18:00 ועד גמר השירות: ייסע על פי המסלול המקורי עד צומת הולץ, ימשיך ישר בדרך חיל השריון לצומת חולון, יפנה שמאלה לכביש מס' 44 (דרך השבעה) עד צומת בית דגן וימשיך על פי המסלול המקורי.
במקום להעבירם דרך הנתיב המהיר...פשוט טמטום
 

846

Active member
אבל מה לעשות שיש בבי"ס הולץ

זו בדיוק תחנה אחת
שיכולה לחסוך לכל שאר הנוסעים חצי שעה +
אבל מה לעשות שיש בבי"ס הולץ
המון תלמידים שמגיעים מרחובות, נס ציונה וראשל"צ?
 

benshap2

New member
לעשות כמה נסיעות מתואמות כחלופה, וחשוב מכך

אבל מה לעשות שיש בבי"ס הולץ
המון תלמידים שמגיעים מרחובות, נס ציונה וראשל"צ?
לעשות כמה נסיעות מתואמות כחלופה, וחשוב מכך
להרחיב את הסדר הנסיעה החופשית בגוש דן למשך 90 דקות כך שיחול גם על מי שהגיע עם כרטיס ממחוץ לעיר, או אז הם יוכלו לנסוע ב 201 ולהחליף לתחנה אחת בצומת חולון ל100 קווים שעוברים שם.
 

olli3

New member
מנהל
רחובות - קווים 16/16א יגיעו למרכז האקדמאי פרס

עדכונים ושינויים בקווים שונים ברחבי הארץ
רחובות - קווים 16/16א יגיעו למרכז האקדמאי פרס
החל מיום שלישי 20.5.14 תועתק תחנת המוצא והסיום של הקווים 16,16א' אל ה"מרכז האקדמי פרס" כמפורט:

קווים 16, 16א מביל"ו סנטר/ התחנה המרכזית לכיוון המרכז האקדמי פרס: ייסעו על פי המסלולים המקוריים עד צומת הרחובות האלוף יעקב פרי/ דרך גד (פיינשטיין), יפנו שמאלה לדרך גד (פיינשטיין), ייסעו עד המרכז האקדמי פרס ויסיימו את מסלולם.

קווים 16, 16א מהמרכז האקדמי פרס: ייצאו מהמרכז האקדמי פרס, ימשיכו שר בדרך גד (פיינשטיין), יפנו ימינה לרחוב האלוף יעקב פרי וימשיכו על פי המסלולים המקוריים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה