סיומו של עידן

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
סיומו של עידן


סיומו של עידן

מסוף קפלן הותיק בכפר סבא יסגר. כל הקוים יעברו למסוף חדש בעתיר ידע.
 

droriko

New member
לגבי 149,הוא מסיים ממילא באיצטדיון

ז"א שאם אני רוצה להגיע לשכונת נוה-הדרים...,
קווים 029 ו-149 עדיין יביאו אותי לשם (לתחנה ליד מפעל "טבע")?
לגבי 149,הוא מסיים ממילא באיצטדיון
אז לא יהיה בו שינוי.

לגבי 29 לא יודע מה הקומבינה. הוא כן יכנס לתוך קפלן,רק לא יחנה לשם, ואיכשהוא אחרי זה הוא אמור להיכנס לעתיר ידע. נראה לי שכמו במלחמת גורדי שחקים במדינות המפרץ, מטרופולין קינאו ב-83 של אגד אז הם רוצים לעבור אותו.
 

אלון 58

New member
נחיה ונראה.

לגבי 149,הוא מסיים ממילא באיצטדיון
אז לא יהיה בו שינוי.

לגבי 29 לא יודע מה הקומבינה. הוא כן יכנס לתוך קפלן,רק לא יחנה לשם, ואיכשהוא אחרי זה הוא אמור להיכנס לעתיר ידע. נראה לי שכמו במלחמת גורדי שחקים במדינות המפרץ, מטרופולין קינאו ב-83 של אגד אז הם רוצים לעבור אותו.
נחיה ונראה.
 

אורי404

New member
אלון, לדעתי זה עוד מוקדם לקבוע

ז"א שאם אני רוצה להגיע לשכונת נוה-הדרים...,
קווים 029 ו-149 עדיין יביאו אותי לשם (לתחנה ליד מפעל "טבע")?
אלון, לדעתי זה עוד מוקדם לקבוע
בינתיים מופיעות כתבות שונות, שהן שונות זו מזו.
חלק מהגרסאות הן, שתחנת הקצה תהיה במסוף תעש (תחנת הקצה של 149) וכתבות אחרות על מסוף "עתיר ידע".
לדעתי מוטב להמתין לתשובה מוסמכת על מה, שקשור לקו 29.
מה, שכן הולך להשתנות זה קו 8 הפנימי בכפר סבא. תחנת הקצה אכן תהיה בעתיר ידע, במקום מסוף תעש.
 

אלון 58

New member
תודה אורי...,

אלון, לדעתי זה עוד מוקדם לקבוע
בינתיים מופיעות כתבות שונות, שהן שונות זו מזו.
חלק מהגרסאות הן, שתחנת הקצה תהיה במסוף תעש (תחנת הקצה של 149) וכתבות אחרות על מסוף "עתיר ידע".
לדעתי מוטב להמתין לתשובה מוסמכת על מה, שקשור לקו 29.
מה, שכן הולך להשתנות זה קו 8 הפנימי בכפר סבא. תחנת הקצה אכן תהיה בעתיר ידע, במקום מסוף תעש.
תודה אורי...,
נקוה להתעדכן לכשיקרו השינויים.
 

droriko

New member
השאלה היא

סוף סוף תחבורה נורמלית לרחוב עתיר ידע?
השאלה היא
מי יסע מויצמן לעתיר ידע דרך התע"ש וכל שכונות המזרח, זה סיבוב של איזה 20 דקות.

נראה לי שהקמת המסוף בעתיר ידע היתה כי רצו להוציא את המסוף מקפלן שהפריע לתושבים וחיפשו את המקום הכי קרוב להעביר אותם אליו.
 

פרויז1

New member
פעם היינו נוסעים משם באוטובוסים

סיומו של עידן

מסוף קפלן הותיק בכפר סבא יסגר. כל הקוים יעברו למסוף חדש בעתיר ידע.
פעם היינו נוסעים משם באוטובוסים
עם מהלכים ידניים וקלאצ' , שהקדימה היתה מודרגת , ותחילת הנסיעה היתה בקצב של הליכה והאוטובוס היה עוצר גם אחרי שסגר את הדלת.
היו ימים !
 

אורי404

New member
האם זה קשור למסוף קפלן?

פעם היינו נוסעים משם באוטובוסים
עם מהלכים ידניים וקלאצ' , שהקדימה היתה מודרגת , ותחילת הנסיעה היתה בקצב של הליכה והאוטובוס היה עוצר גם אחרי שסגר את הדלת.
היו ימים !
האם זה קשור למסוף קפלן?
או שבגלל "סוף עידן" בכותרת, כתבת על האוטובוסים עם המהלכים הידניים [שאני לא בטוח, שהיה בהם קלאץ' בגלל תיבה חצי-אוטומטית]?
עם הכוונה למסוף קפלן, הרי שבתקופה שפעלו הליילנד-טייגר, במסוף סביר להניח, שפעלו רק קווי האוטובוסים הפנימיים.
כאשר קו 20 החל לפעול זה היה בקיץ 1992. זוהי תקופה שחלק גדול מהטייגרים יצא משירות "אגד". ייתכן, שכבר לא פעל באזור כפר סבא-הרצליה.
 

אורי404

New member
חוזר בי

האם זה קשור למסוף קפלן?
או שבגלל "סוף עידן" בכותרת, כתבת על האוטובוסים עם המהלכים הידניים [שאני לא בטוח, שהיה בהם קלאץ' בגלל תיבה חצי-אוטומטית]?
עם הכוונה למסוף קפלן, הרי שבתקופה שפעלו הליילנד-טייגר, במסוף סביר להניח, שפעלו רק קווי האוטובוסים הפנימיים.
כאשר קו 20 החל לפעול זה היה בקיץ 1992. זוהי תקופה שחלק גדול מהטייגרים יצא משירות "אגד". ייתכן, שכבר לא פעל באזור כפר סבא-הרצליה.
חוזר בי
ראיתי את הכותרת על "משם".
על איך, שכתבתי.

בכל מקרה, באותה תקופה יצאו כאמור קווי אוטובוסים הפנימיים וכנראה גם חלופת בוקר של 567 לתל אביב.
 

פרויז1

New member
אורי בוקר טוב !
561 לפני שהיה בכלל 567

חוזר בי
ראיתי את הכותרת על "משם".
על איך, שכתבתי.

בכל מקרה, באותה תקופה יצאו כאמור קווי אוטובוסים הפנימיים וכנראה גם חלופת בוקר של 567 לתל אביב.
אורי בוקר טוב !
561 לפני שהיה בכלל 567
ב1964, לפני ואחרי, עוד לפני שהיו אוטובוסים עם קלאצ' אוטומטי.

ולפני שהיה קו 567


היו ימים !
 

אורי404

New member
ערב טוב, פרויז


אורי בוקר טוב !
561 לפני שהיה בכלל 567
ב1964, לפני ואחרי, עוד לפני שהיו אוטובוסים עם קלאצ' אוטומטי.

ולפני שהיה קו 567


היו ימים !
ערב טוב, פרויז

לא ידעתי, שאתה מתכוון על 1964.
מה גם, שלא ידעתי שכבר אז היה בקפלן מסוף. באותה תקופה אני לא חושב, שכביש 4 בקטע, שבו נוסע קו 567 היה קיים. אם זה כך, מטבע הדברים לא היה קיים הקו
 

פרויז1

New member
"מסוף" קפלון ההסטורי :

ערב טוב, פרויז

לא ידעתי, שאתה מתכוון על 1964.
מה גם, שלא ידעתי שכבר אז היה בקפלן מסוף. באותה תקופה אני לא חושב, שכביש 4 בקטע, שבו נוסע קו 567 היה קיים. אם זה כך, מטבע הדברים לא היה קיים הקו
"מסוף" קפלון ההסטורי :
היה יתה כיכר. (ביום הכיכר משודרגת).
האוטובוס שהגיע לכיכר, הסתובב סביבה, ומיד אחרי זה היתה תחנה אחרונה שהיא גם שימשה תחנת מוצא לקו יחידי. זהו ה"מסוף" ההסטורי של קפלן.
 

alantan

New member
באמת מעניין איך הוא יהיה בעתיר ידע

סיומו של עידן

מסוף קפלן הותיק בכפר סבא יסגר. כל הקוים יעברו למסוף חדש בעתיר ידע.
באמת מעניין איך הוא יהיה בעתיר ידע
הרי מדובר במתחם שהוא מנותק מכל המסלולים הקיימים, הוא אינו "על הדרך" לשום מקום, מיקום מוזר למסוף.
 

פרויז1

New member
זה נגזר מיעודי "מסוף".

באמת מעניין איך הוא יהיה בעתיר ידע
הרי מדובר במתחם שהוא מנותק מכל המסלולים הקיימים, הוא אינו "על הדרך" לשום מקום, מיקום מוזר למסוף.
זה נגזר מיעודי "מסוף".
לדעתי, יעודו הראשון של מסוף הוא לאפשר קודם כל חניה של אוטובוסים כולל מתן שרותי סוף קו לנהג ולאוטובוסים.
היעוד השני - לדעתי - הוא לאפשר ריכוז נוסעים והעלאתם לאוטובוס, לפני המועד הנקוב ליציאת האוטובוס, וכשהאוטובוס ייצא בזמן הנקוב מראש, הוא כבר יכיל נוסעים שהתרכזו.
מרכזיות של דרכים פחות משמעותית או בכלל לא משמעותית - לדעתי - כשהמסוף נמצא במקום די מרוחק/מנותק ובייחוד כשזה מפוצה על ידי אזור תעשיה שיש בו פוטנציאל משמעותי לנוסעים קבועים ובעיקר נוסעים חדשים שיצטרפו לרכישת השרותים, עקב הצבת המסוף בנקודת ריכוז זה של לקוחות פוטנציאלים ש"ממתינים" לפתיחת המסוף/התחנה.

בוקר טוב !
 

alantan

New member
מיקום המסוך הוא בעייתי

זה נגזר מיעודי "מסוף".
לדעתי, יעודו הראשון של מסוף הוא לאפשר קודם כל חניה של אוטובוסים כולל מתן שרותי סוף קו לנהג ולאוטובוסים.
היעוד השני - לדעתי - הוא לאפשר ריכוז נוסעים והעלאתם לאוטובוס, לפני המועד הנקוב ליציאת האוטובוס, וכשהאוטובוס ייצא בזמן הנקוב מראש, הוא כבר יכיל נוסעים שהתרכזו.
מרכזיות של דרכים פחות משמעותית או בכלל לא משמעותית - לדעתי - כשהמסוף נמצא במקום די מרוחק/מנותק ובייחוד כשזה מפוצה על ידי אזור תעשיה שיש בו פוטנציאל משמעותי לנוסעים קבועים ובעיקר נוסעים חדשים שיצטרפו לרכישת השרותים, עקב הצבת המסוף בנקודת ריכוז זה של לקוחות פוטנציאלים ש"ממתינים" לפתיחת המסוף/התחנה.

בוקר טוב !
מיקום המסוך הוא בעייתי
ריכוז האוכלוסיה הגדול של שכונות יוספטל-קפלן-גבעת אשכול וכן איזור התעשיה הראשי (רחוב התע"ש, לא עתיר ידע) מושכים אליהם קווים שנוסעים בתדירות לא קטנה. עתיר ידע מרכז מספר מקומות עבודה (בעצמי עבדתי שם בתחילת שנות האלפיים), אבל הוא אינו מושך כמו המקומות הנ"ל שהזכרתי.

מיקום המסוף יגרום לאחד משני דברים - הארכת כל הקווים מקפלן תוך הגדלה ניכרת של תשומות או הסטה של חלק מהקווים לעתיר ידע תוך שהם אינם מגיעים יותר לשכונות הנ"ל, ותוך פגיעה בשירות התדיר אליהן.
 

פרויז1

New member
אתה אומר ש

מיקום המסוך הוא בעייתי
ריכוז האוכלוסיה הגדול של שכונות יוספטל-קפלן-גבעת אשכול וכן איזור התעשיה הראשי (רחוב התע"ש, לא עתיר ידע) מושכים אליהם קווים שנוסעים בתדירות לא קטנה. עתיר ידע מרכז מספר מקומות עבודה (בעצמי עבדתי שם בתחילת שנות האלפיים), אבל הוא אינו מושך כמו המקומות הנ"ל שהזכרתי.

מיקום המסוף יגרום לאחד משני דברים - הארכת כל הקווים מקפלן תוך הגדלה ניכרת של תשומות או הסטה של חלק מהקווים לעתיר ידע תוך שהם אינם מגיעים יותר לשכונות הנ"ל, ותוך פגיעה בשירות התדיר אליהן.
אתה אומר ש
הקפיטליזם החזירי הקצין לטייקוניזם מוחלט?
איך? מ ה תהיה החלופה לקוים שמועתקים, אם לא יעברו כליל בשכונות/קרבת קפלן, יוספטל, גבעת אשכול, הדרים ועוד?

מדובר בשכונות פועלים שמתפרנסים באזור התעשיה.

צהרים טובים !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה