היכן מיקומו?סיומו של עידן
מסוף קפלן הותיק בכפר סבא יסגר. כל הקוים יעברו למסוף חדש בעתיר ידע.
ברחוב הנביאים פינת ישעיהוהיכן מיקומו?
ז"א שאם אני רוצה להגיע לשכונת נוה-הדרים...,ברחוב הנביאים פינת ישעיהו
לגבי 149,הוא מסיים ממילא באיצטדיוןז"א שאם אני רוצה להגיע לשכונת נוה-הדרים...,
קווים 029 ו-149 עדיין יביאו אותי לשם (לתחנה ליד מפעל "טבע")?
נחיה ונראה.לגבי 149,הוא מסיים ממילא באיצטדיון
אז לא יהיה בו שינוי.
לגבי 29 לא יודע מה הקומבינה. הוא כן יכנס לתוך קפלן,רק לא יחנה לשם, ואיכשהוא אחרי זה הוא אמור להיכנס לעתיר ידע. נראה לי שכמו במלחמת גורדי שחקים במדינות המפרץ, מטרופולין קינאו ב-83 של אגד אז הם רוצים לעבור אותו.
אלון, לדעתי זה עוד מוקדם לקבועז"א שאם אני רוצה להגיע לשכונת נוה-הדרים...,
קווים 029 ו-149 עדיין יביאו אותי לשם (לתחנה ליד מפעל "טבע")?
תודה אורי...,אלון, לדעתי זה עוד מוקדם לקבוע
בינתיים מופיעות כתבות שונות, שהן שונות זו מזו.
חלק מהגרסאות הן, שתחנת הקצה תהיה במסוף תעש (תחנת הקצה של 149) וכתבות אחרות על מסוף "עתיר ידע".
לדעתי מוטב להמתין לתשובה מוסמכת על מה, שקשור לקו 29.
מה, שכן הולך להשתנות זה קו 8 הפנימי בכפר סבא. תחנת הקצה אכן תהיה בעתיר ידע, במקום מסוף תעש.
סוף סוף תחבורה נורמלית לרחוב עתיר ידע?סיומו של עידן
מסוף קפלן הותיק בכפר סבא יסגר. כל הקוים יעברו למסוף חדש בעתיר ידע.
השאלה היאסוף סוף תחבורה נורמלית לרחוב עתיר ידע?
פעם היינו נוסעים משם באוטובוסיםסיומו של עידן
מסוף קפלן הותיק בכפר סבא יסגר. כל הקוים יעברו למסוף חדש בעתיר ידע.
האם זה קשור למסוף קפלן?פעם היינו נוסעים משם באוטובוסים
עם מהלכים ידניים וקלאצ' , שהקדימה היתה מודרגת , ותחילת הנסיעה היתה בקצב של הליכה והאוטובוס היה עוצר גם אחרי שסגר את הדלת.
היו ימים !
האם זה קשור למסוף קפלן?
או שבגלל "סוף עידן" בכותרת, כתבת על האוטובוסים עם המהלכים הידניים [שאני לא בטוח, שהיה בהם קלאץ' בגלל תיבה חצי-אוטומטית]?
עם הכוונה למסוף קפלן, הרי שבתקופה שפעלו הליילנד-טייגר, במסוף סביר להניח, שפעלו רק קווי האוטובוסים הפנימיים.
כאשר קו 20 החל לפעול זה היה בקיץ 1992. זוהי תקופה שחלק גדול מהטייגרים יצא משירות "אגד". ייתכן, שכבר לא פעל באזור כפר סבא-הרצליה.
אורי בוקר טוב !חוזר בי
ראיתי את הכותרת על "משם".על איך, שכתבתי.
בכל מקרה, באותה תקופה יצאו כאמור קווי אוטובוסים הפנימיים וכנראה גם חלופת בוקר של 567 לתל אביב.
ערב טוב, פרויזאורי בוקר טוב !561 לפני שהיה בכלל 567
ב1964, לפני ואחרי, עוד לפני שהיו אוטובוסים עם קלאצ' אוטומטי.
ולפני שהיה קו 567
היו ימים !
"מסוף" קפלון ההסטורי :ערב טוב, פרויז
לא ידעתי, שאתה מתכוון על 1964.
מה גם, שלא ידעתי שכבר אז היה בקפלן מסוף. באותה תקופה אני לא חושב, שכביש 4 בקטע, שבו נוסע קו 567 היה קיים. אם זה כך, מטבע הדברים לא היה קיים הקו
באמת מעניין איך הוא יהיה בעתיר ידעסיומו של עידן
מסוף קפלן הותיק בכפר סבא יסגר. כל הקוים יעברו למסוף חדש בעתיר ידע.
זה נגזר מיעודי "מסוף".באמת מעניין איך הוא יהיה בעתיר ידע
הרי מדובר במתחם שהוא מנותק מכל המסלולים הקיימים, הוא אינו "על הדרך" לשום מקום, מיקום מוזר למסוף.
מיקום המסוך הוא בעייתיזה נגזר מיעודי "מסוף".
לדעתי, יעודו הראשון של מסוף הוא לאפשר קודם כל חניה של אוטובוסים כולל מתן שרותי סוף קו לנהג ולאוטובוסים.
היעוד השני - לדעתי - הוא לאפשר ריכוז נוסעים והעלאתם לאוטובוס, לפני המועד הנקוב ליציאת האוטובוס, וכשהאוטובוס ייצא בזמן הנקוב מראש, הוא כבר יכיל נוסעים שהתרכזו.
מרכזיות של דרכים פחות משמעותית או בכלל לא משמעותית - לדעתי - כשהמסוף נמצא במקום די מרוחק/מנותק ובייחוד כשזה מפוצה על ידי אזור תעשיה שיש בו פוטנציאל משמעותי לנוסעים קבועים ובעיקר נוסעים חדשים שיצטרפו לרכישת השרותים, עקב הצבת המסוף בנקודת ריכוז זה של לקוחות פוטנציאלים ש"ממתינים" לפתיחת המסוף/התחנה.
בוקר טוב !
אתה אומר שמיקום המסוך הוא בעייתי
ריכוז האוכלוסיה הגדול של שכונות יוספטל-קפלן-גבעת אשכול וכן איזור התעשיה הראשי (רחוב התע"ש, לא עתיר ידע) מושכים אליהם קווים שנוסעים בתדירות לא קטנה. עתיר ידע מרכז מספר מקומות עבודה (בעצמי עבדתי שם בתחילת שנות האלפיים), אבל הוא אינו מושך כמו המקומות הנ"ל שהזכרתי.
מיקום המסוף יגרום לאחד משני דברים - הארכת כל הקווים מקפלן תוך הגדלה ניכרת של תשומות או הסטה של חלק מהקווים לעתיר ידע תוך שהם אינם מגיעים יותר לשכונות הנ"ל, ותוך פגיעה בשירות התדיר אליהן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.