המלצת ה(סוף)שבוע! - לעשות שונה

המלצת ה(סוף)שבוע! - לעשות שונה


אני בעד חיים כמה שיותר קלים (מי לא?) ואני מוצאת שמה שחוסך אצלינו הרבה מאוד מאבקים מריבות ומלחמות זה - אני
, כלומר, כשאני מקדישה כמה רגעים או זמן להתבוננות על כל מיני דברים בחיי היומיום שאני נוהגת לעשות קבוע 'על אוטומט' ואז בעקבות הרהור/ מודעות/ מחשבה נוספת על העניין מחליטה שאפשר גם לשנות ולעשות אחרת - זה דבר קטן שיוצר שינויים גדולים וממש מקל על החיים אצלינו.

דוגמא ממש מהשבוע האחרון - לפני כמה זמן הלכנו לטייל בשדות ליד הבית שלנו והבן שלי מצא איזושהי עגלת בובות ישנה ומצ'וקמקת זרוקה בשדה. הוא החליט שהיא מתאימה לו כמכונית מירוץ ורצה לקחת אותה.
באופן טבעי באותו הרגע ישר עלו לי מחשבות - 'איכס, בטח כל הכלבים השתינו על זה, והיא מטונפת, ולא כדאי, ומה בכלל הוא צריך עגלה של בובות , הוא כבר גדול, ומה הקשר למכונית מירוץ..... ועוד אלף ואחת דברים שרק ניסו לחזק לי את ה-לא. אבל הוא היה כולו מאושר מהמציאה והחלטתי לשנות חשיבה ולהסכים ואפילו לקחנו אותה הביתה (טוב, מחוץ לדלת
) .

מאז העגלה הזאת משמשת אותו טוב יותר מכל חוג ספורט
, בזכותה הוא רוצה לצאת יותר לטיולים בחוץ, מערים עליה אבנים כבדות לנסות כמה היא יכולה לסחוב, רץ איתה בשדות, דוחף אותה בכוח בתוך שבילי בוץ וחוזר הביתה מותש ומזיע. היה שווה לי לחשוב פעמיים.

אז עכשיו אתם -
תוסיפו המלצות לדרכי חשיבה שונות ששירתו אתכם ואת הילדים.
מתי יצא לכם לחשוב פעמיים ולעשות אחרת ממה שבדר"כ ולא לפעול על 'אוטומט'?

סוף שבוע זה זמן טוב להתבוננות על איך אנחנו יכולים לעשות או לחשוב שונה ולהביא אל תוך המשפחתיות יותר גמישות ויצירתיות בהתנהלות שלנו כך שזה יהיה לטובת כולם.
 

מ י כ ל10

New member
ממחזרת תובנה ישנה

פעם, כשהיינו נכנסים לחנות והילדים היו אומרים "אני רוצה", אני הייתי שומעת "תקני לי". בסוף נפל לי האסימון - זה לא הם, זאת אני. אז התחלנו להיכנס לחנויות ולהגיד "אני רוצה!" על כל מה שאוהבים ורוצים, מבלי לצפות לקנייה. כיף גם לי, מאוד משחרר (ונותן רעיונות למתנות ימי הולדת או למתנות סתם)
 
אני זוכרת לפני שנים

קראתי את התובנה הזו שלך בפעם הראשונה.
מאז היא מככבת אצלי במליון אנקדוטות קטנות לגבי הורות ובכלל
&nbsp
אז המון תודה !!
 
למעלה