הסירו את הכל היום?
פרסומת חמודה, אבל לא קונה את כל ה"טבעיות" הזו
קצת מטעים? רק מוכיח שצריך להמשיך ולקרוא אתפרסומת חמודה, אבל לא קונה את כל ה"טבעיות" הזו
הם קצת מטעים כי המשקה שלהם לא כולל יותר מ20 אחוז פרי..אבל יפה על ההשקעה
לפני הרבה שנים עבדתי במעבדה שלפרסומת חמודה, אבל לא קונה את כל ה"טבעיות" הזו
הם קצת מטעים כי המשקה שלהם לא כולל יותר מ20 אחוז פרי..אבל יפה על ההשקעה
גם פעם היה תרכיזלפני הרבה שנים עבדתי במעבדה של
בית חרושת גדול ונחשב בארץ, לשימורים, לריבות ולמיצים.
אני זוכרת שהמהנדס הכימאי, מנהל המעבדה, אמר לנו קצת בציניות, שתרכיז התפוזים שלהם לא ראה תפוז מימיו.
(או בסלנג של ימינו: לא ראה תפוז בחיים שלו).
זוכרים גם זוכרים.גם פעם היה תרכיז
בשם זיפ. זוכרים את זה?
אבל לפחות אז היה ברור לכולם מה קונים... אני בעד שקיפות. אתם לא טבעיים תרשמו את זה ונחליט אם לקנות או לא.
אולי כי יש לזה טעם מגעיל?זוכרים גם זוכרים.
בעיקר חבר'ה צעירים, שהיו ילדים באותה תקופה, זוכרים בנוסטלגייה את אותה אבקה להכנת מיץ.
אני לא מבינה למה "עלית" הפסיקה לייצר אותה, ולמה אינה חוזרת לפחות כיום, לייצר שוב את אותה הצלחה מסחרית שלה.
אתה באמת חושב?אולי כי יש לזה טעם מגעיל?
בקשר ל"זיפ" קיבלתי תשובות נורא מצחיקות.אולי כי יש לזה טעם מגעיל?
על איזה פרדס הם מדברים בפרסומת שלהם?פרסומת חמודה, אבל לא קונה את כל ה"טבעיות" הזו
הם קצת מטעים כי המשקה שלהם לא כולל יותר מ20 אחוז פרי..אבל יפה על ההשקעה
זה לא קצת בעייתי
יותר כסף מפרסום, יותר כסף לפיתוחזה לא קצת בעייתי
שחברה ממשלתית נותנת קרקע לפירסום "על חשבון" האזרח?
זה אולי יראה לכם טבעי, אבל קצת צורם לי פרסום ברכבת שממומנת ע"י המדינה
הגימיק יפה אבל ברגע שאני רואה פרדסים..
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.